Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trixie99 skrev (På 25.5.2026 den 16.53):

Er det bare jeg som syns det har vært deilig å måtte slippe å høre om Jack/se henne med Jack hele tiden? 👀😅. Så akkurat en snap hvor hun begynte å snakke om at hun savnet han men da skippa jeg fort forbi😆

vet du hva som er enda deiligere, å ikke se på snappene hennes i det hele tatt. Befrielse 

• Liker 7
  • Hjerte 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (På 25.5.2026 den 14.38):

Etter denne turen har vel alle fått nok

"bevis" på at Isabel Raad er kynisk, manipulerende, kalkulerende og en veldig stor egoist.

At noen mener hun ville bli en fantastisk mor, er for meg helt uforståelig. Nå har vi sett på nært hold, at hun ikke evner å tenke klart. Eller ei vise empati for noen uten å tjene penger på det.

Som jeg har skrevet før Norges farligste forbilde og influenser. 

Er så enig i det du skriver 👍 Har bevisst ikke vært inne på Isabels snap  utforsk, kun Mathildes og her inne. Men fy, så ille det er! Er lov å håpe de dårene inne på RS åpner øynene sine når det gjelder både det ene og det andre! Sånn litt på siden har Linda overrasket meg. 

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Jeg lurer. Tjener I penger på at vi er inne og ser på Utforsk el Spotlight ? Om hun gjør det vil jeg slutte umiddelbart. Kan ikke sørge for betaling for henne, når d kun er mest lite interessant å se. Kjøpe væske og klovnekjoler til Pimpen, nei d driter jeg i.

Endret av vilas
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Screenshot_20260526-193159.thumb.png.20b3e99d619667810e71f07430781d48.png

Vis skjult innhold

Nå tenker jeg I har fått en kraftig advarsel fra Forbrukertilsynet. Men har hun brydde seg om det ?

Screenshot_20260526-193102.png

Isabel kommer ikke til å bry seg på , hun er jo rik må vite😜

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer. Tjener I penger på at vi er inne og ser på Utforsk el Spotlight ?

Jeg fikk vite at hun tjente på at jeg gikk inn på utforsk så jeg prøver å ikke gå inn, nysgjerrigheten tar over til tider🙈 Men jeg prøver…ikke lenge før jeg blokkerer henne.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sol 75 skrev (2 minutter siden):

Isabel kommer ikke til å bry seg på , hun er jo rik må vite😜

Kan d være denne saken hun " sto i"  som var tydeligvis slitsomt, før hun dro til Thailand. Forbrukertilsynet ♥️

Endret av vilas
Feilstaving
  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Kan d være denne saken hun " sto i"  som var tydeligvis slitsomt, før hun dro til Thailand. Forbrukertilsynet ♥️

Tror ikke det er noe verre enn at hun skal lage content og drama. Beklager men hun kan få meltdown av ingenting.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sol 75 skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det er noe verre enn at hun skal lage content og drama. Beklager men hun kan få meltdown av ingenting.

Hun repeterte iallefall flere ganger før turen at hun "sto i" noe ubehagelig. Huff hvis hun lyver. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
vilas skrev (11 timer siden):

Hun repeterte iallefall flere ganger før turen at hun "sto i" noe ubehagelig. Huff hvis hun lyver. 

Og tenk  hva hun opplevde med første " store" strømregning ? -  såå...stor strømregning hun sa hun hadde mottatt, 7000 var d dirham el tilsvarende norske kroner tro. Tenk når hele Raad fam " flytter inn", alle skal ha lys/ strøm, Pimpen lager  mat, vil ha lys på soverom, alle dusjer og alle rom bør være med strøm. Og så klager hun på strømregning når hun tenkte å kjøpe rosa G-wagon til 5,2 mill. Men tok seg i det og kanskje velger annen type/ farve til ca 2,1 mill, men sutrer over " småpenger"  Jeg blir så provosert at fy..., men det liker hun om hun leser om det. 

Endret av vilas
  • Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
vilas skrev (6 minutter siden):

Jeg vet, men kyniske Isabel gjør alt for content og ekkokammeret RS elsker det og gir hinsides tilbakemeldinger. Men ikke umulig at det er noe med forbrukertilsynet, det skulle ikke forundre meg men det kommer ikke hun til å bry seg om. Tror jeg 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
vilas skrev (2 minutter siden):

Og tenk  hva hun opplevde med første " store" strømregning ? - stor strømregning hun sa hun hadde mottatt, 7000 var d dirham el tilsvarende norske kroner tro. Tenk når hele Raad fam " flytter inn", alle skal ha lys/ strøm, Pimpen lager  mat, vil ha lys på soverom, alle dusjer og alle rom bør være med strøm. Og så klager hun på strømregning når hun tenkte å kjøpe rosa G-wagon til 5,2 mill. Men tok seg i det og kanskje velger annen type/ farve til ca 2,1 mill, men sutrer over " småpenger"  Jeg blir så provosert at fy..., men det liker hun om hun leser om det. 

😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor influencere ikke bare får laget seg et filter som det står "reklame" på så kan de bare sveipe det på plass i annenhver snap? 

Det er jo fordi de prøver å unngå det så godt som mulig. Kristin Gjeldsvik er også ekstrem der, når hun står i pakkebua med en skrevet lapp på brystet. Hvorfor ikke bare merke snapen med reklame ? Jo fordi de da må skatte mer av det.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (3 timer siden):

Isabel Raad er kriminel dårlig til å merke, skjer flere ganger daglig.

Hun er ekstrem på snikreklame. Hun skal merke hver gang hun bruker sine egne klær, sirup, sminke osv osv. Å det gjør hun ikke, hun er en av de verste på det punktet 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (4 timer siden):

Det er jo fordi de prøver å unngå det så godt som mulig. Kristin Gjeldsvik er også ekstrem der, når hun står i pakkebua med en skrevet lapp på brystet. Hvorfor ikke bare merke snapen med reklame ? Jo fordi de da må skatte mer av det.

Nei , å sammenligne KG med IR …Vet du hva er helt utrolig hva man kan få en tråd til å utvikle seg. De som følger med trådene her inne gnir seg nok over galskapen 🥴

Hun er ekstrem på snikreklame. Hun skal merke hver gang hun bruker sine egne klær, sirup, sminke osv osv. Å det gjør hun ikke, hun er en av de verste på det punktet Er 

Endret av Sol 75
Skrevet

Jeg mistenker at Isabel betaler for Jack på samme måte som før, kanskje ikke alt men mye. Fordi før behind det scene så var hun opptatt av å vise Jack som forsørger som kjøpte henne dyreste veskene og feriene, som er veldig typisk i influenser verden, fordi mange damer ønsker det samme og skryter denne «rike» mannen» oppi skyene, og det trenger Isabel for å glemme hvordan hun følte han behandlet henne det siste året de var sammen.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

💪🤗❤️

Endret av Sol 75
  • Liker 1
Skrevet

"It's for pimpen, you know". Hvorfor sier hun det hver gang hun kjøper noe til henne? De i butikken bryr seg vel katta om det og skjønner jo ikke hvem det er uansett. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia92 skrev (6 timer siden):

Jeg mistenker at Isabel betaler for Jack på samme måte som før, kanskje ikke alt men mye. Fordi før behind det scene så var hun opptatt av å vise Jack som forsørger som kjøpte henne dyreste veskene og feriene, som er veldig typisk i influenser verden, fordi mange damer ønsker det samme og skryter denne «rike» mannen» oppi skyene, og det trenger Isabel for å glemme hvordan hun følte han behandlet henne det siste året de var sammen.

Hun betaler 100% for Jack sånn som hun gjorde før da hun latet som det var han som betalte. Patetisk. Skulle ikke forundre meg om det er hun selv som kjøper de blomster bukettene heller. Og om ikke så er det det eneste han betaler blomstene for alt annet betaler nok hun. Noen som sett nye glasset jeg syns personlig det var dritstygt 

IMG_7265.jpeg

• Liker 9
Skrevet

Blomster for 20+ tusen kroner igjen???😭også på flyplassen også i går kveld whatt😅men hvis Isabel betaler alt annet så har han vel råd til å betale for disse blomstene I guess😅Jeg hadde blitt flau om jeg hadde sagt at jeg latet som før at han betalte men så gjentar hun det igjen😂. Hva gjør man ikke for å virke perfekt på some😬.

Princess_81 skrev (12 minutter siden):

Hun betaler 100% for Jack sånn som hun gjorde før da hun latet som det var han som betalte. Patetisk. Skulle ikke forundre meg om det er hun selv som kjøper de blomster bukettene heller. Og om ikke så er det det eneste han betaler blomstene for alt annet betaler nok hun. Noen som sett nye glasset jeg syns personlig det var dritstygt 

IMG_7265.jpeg

IMG_1642.jpeg

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...