Nobetterthanaman Skrevet mandag kl. 20:40 #33861 Skrevet mandag kl. 20:40 Alauda skrev (10 minutter siden): Sist Sidra kom på sykehus fant hun ut at hun manglet helseforsikring 🫣. Denne gangen hadde hun med seg europeisk helsetrygdkort og trodde det var reiseforsikring. Skylte på Rami. Altså… 🙈🙈🙈 Dette er resultatet når du alltid lener deg på en rik søster, og aldri trenger å tenke selv eller bekymre deg økonomisk. 5 6
Selungen Skrevet mandag kl. 20:55 #33862 Skrevet mandag kl. 20:55 Nobetterthanaman skrev (13 minutter siden): Dette er resultatet når du alltid lener deg på en rik søster, og aldri trenger å tenke selv eller bekymre deg økonomisk. Meget rart ikke Mathilda har fulgt med å gitt beskjed om reiseforsikring men klart hun kunne ha spurt S å S svart ja det har hun .. siden hun trodde helsekortet var reiseforsikring 🤭 2
Maia3 Skrevet mandag kl. 22:07 #33863 Skrevet mandag kl. 22:07 (endret) Selungen skrev (1 time siden): Meget rart ikke Mathilda har fulgt med å gitt beskjed om reiseforsikring men klart hun kunne ha spurt S å S svart ja det har hun .. siden hun trodde helsekortet var reiseforsikring 🤭 De har jo absolutt ikke snøring på noe som har med det virkelige livet å gjøre, noen i Raad familien. Totalt blåst hele gjengen. Mathilda tok det nok forgitt at de selvfølgelig hadde reiseforsikring. Hun skal da søren ikke være barnepike for voksne folk. Endret mandag kl. 22:10 av Maia3 8 10
Snurrevipp Skrevet mandag kl. 22:10 #33864 Skrevet mandag kl. 22:10 Jeg syntes faktisk at det har vært " forfriskende " gøy å følge snappen nå i Thailand. Myyyye gøyere enn kjedelig Maldivene og Rosegjøk. Jada hun er mye og rar men liker dette bedre jeg da😅 2
Tears in heaven Skrevet mandag kl. 22:15 #33865 Skrevet mandag kl. 22:15 Snurrevipp skrev (2 minutter siden): Jeg syntes faktisk at det har vært " forfriskende " gøy å følge snappen nå i Thailand. Myyyye gøyere enn kjedelig Maldivene og Rosegjøk. Jada hun er mye og rar men liker dette bedre jeg da😅 Jeg er ikke enig.Den versjonen av IR er usmakelig.Hun er høy på seg selv og går for langt synes jeg for content. 9 10
Trixie99 Skrevet mandag kl. 22:35 #33866 Skrevet mandag kl. 22:35 (endret) Tears in heaven skrev (20 minutter siden): Jeg er ikke enig.Den versjonen av IR er usmakelig.Hun er høy på seg selv og går for langt synes jeg for content. Jeg tenker både og. Fint med annet content enn matchaturer og Jack og forelskelse i Dubai. Men ja, skulle ønske hun kunne jekke ned skuespillet sitt og oppføre seg litt mer «normalt» og som en på 32 istedenfor 14. Tydelig at hun gjør seg til veldig i mange situasjoner. F.eks. klærne hennes. Når resten av jentene ber henne skifte så kan hun vel respektere det istedenfor å «tøffe» seg for RS. Når det gjelder insektene hadde jeg reagert akkurat likt😭🤣 Jeg hadde dog ikke filmet alt, men så tjener jeg heller ikke millioner hvis jeg poster på snap😛 Endret mandag kl. 22:36 av Trixie99 1
Tears in heaven Skrevet mandag kl. 23:13 #33867 Skrevet mandag kl. 23:13 Trixie99 skrev (32 minutter siden): Jeg tenker både og. Fint med annet content enn matchaturer og Jack og forelskelse i Dubai. Men ja, skulle ønske hun kunne jekke ned skuespillet sitt og oppføre seg litt mer «normalt» og som en på 32 istedenfor 14. Tydelig at hun gjør seg til veldig i mange situasjoner. F.eks. klærne hennes. Når resten av jentene ber henne skifte så kan hun vel respektere det istedenfor å «tøffe» seg for RS. Når det gjelder insektene hadde jeg reagert akkurat likt😭🤣 Jeg hadde dog ikke filmet alt, men så tjener jeg heller ikke millioner hvis jeg poster på snap😛 Ja det er akkurat det,skuespill alt.jeg kjenner ikke noen i min krets som er så umoden som henne og jeg er selv godt voksen. Det er ikke humor for meg at hun får overtenning og alt blir så blod harry.Men hun har RS som heia gjeng,så da er det vel ingen grenser.tenker at noe burde være privat,jeg er ikke fan av å dele for mye,som hvor mye man driter osv,hva skal man med den infoen? Blir for dumt. 5 5
Korsihalsen Skrevet 20 timer siden #33868 Skrevet 20 timer siden (endret) Tears in heaven skrev (6 timer siden): Ja det er akkurat det,skuespill alt.jeg kjenner ikke noen i min krets som er så umoden som henne og jeg er selv godt voksen. Det er ikke humor for meg at hun får overtenning og alt blir så blod harry.Men hun har RS som heia gjeng,så da er det vel ingen grenser.tenker at noe burde være privat,jeg er ikke fan av å dele for mye,som hvor mye man driter osv,hva skal man med den infoen? Blir for dumt. Er sånt utviklingshemmede liker å snakke om, bæsj og mensen. Har en slektning som er sånn, fødselskadd. Endret 20 timer siden av Korsihalsen 4 4
Vally112 Skrevet 18 timer siden #33869 Skrevet 18 timer siden Liker Isabel så godt men ser hva dere skriver om her. Da hun var i Vietnam så var det gøy fordi hun virket mer tilstede men nå så virker det som hun skal dra den så langt hun kan for humor. Hun virker ikke ekte. og når det gjelder alkohol greiene. Så begynner jeg å lure på om dette er noe rosegjøken står bak. hun har ofte sagt at hun ikke skal drikke mer men har alltid gjort det. dersom rosegjøken er Voldemort så nevnte hun jo at han er på lads trip, det var jo slik de slo opp sist. Jack dro på lads trip og var utro(ifølge henne). Vet han prøvde å endre henne mye så om han har sagt at hun ikke skal drikke ? 2
Sirah Skrevet 18 timer siden #33870 Skrevet 18 timer siden Alauda skrev (11 timer siden): Sist Sidra kom på sykehus fant hun ut at hun manglet helseforsikring 🫣. Denne gangen hadde hun med seg europeisk helsetrygdkort og trodde det var reiseforsikring. Skylte på Rami. Altså… 🙈🙈🙈 Ja den ble for tynn 🫣 2 1
Nobetterthanaman Skrevet 18 timer siden #33871 Skrevet 18 timer siden Selungen skrev (12 timer siden): Meget rart ikke Mathilda har fulgt med å gitt beskjed om reiseforsikring men klart hun kunne ha spurt S å S svart ja det har hun .. siden hun trodde helsekortet var reiseforsikring 🤭 Mathilda tenker vel kanskje at voksne folk passer på og har kontroll på dette selv. 3 3
Tears in heaven Skrevet 16 timer siden #33872 Skrevet 16 timer siden Vally112 skrev (2 timer siden): Liker Isabel så godt men ser hva dere skriver om her. Da hun var i Vietnam så var det gøy fordi hun virket mer tilstede men nå så virker det som hun skal dra den så langt hun kan for humor. Hun virker ikke ekte. og når det gjelder alkohol greiene. Så begynner jeg å lure på om dette er noe rosegjøken står bak. hun har ofte sagt at hun ikke skal drikke mer men har alltid gjort det. dersom rosegjøken er Voldemort så nevnte hun jo at han er på lads trip, det var jo slik de slo opp sist. Jack dro på lads trip og var utro(ifølge henne). Vet han prøvde å endre henne mye så om han har sagt at hun ikke skal drikke ? Ja man kan jo lure noen ganger
Tears in heaven Skrevet 16 timer siden #33873 Skrevet 16 timer siden Korsihalsen skrev (4 timer siden): Er sånt utviklingshemmede liker å snakke om, bæsj og mensen. Har en slektning som er sånn, fødselskadd. Jeg vil nok ikke dra den så langt,men umoden er nok den rette benevnelsen. Men jo mer hun blir heiet på når hun er slik,så fortsetter sirkuset. Så hun blir som klassens klovn,saken er at folk ler av henne og ikke med henne. 3 3
vilas Skrevet 9 timer siden #33874 Skrevet 9 timer siden (endret) Spoiler Nå tenker jeg I har fått en kraftig advarsel fra Forbrukertilsynet. Men har hun brydde seg om det ? Endret 9 timer siden av vilas 1 2
refill Skrevet 8 timer siden #33875 Skrevet 8 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor influencere ikke bare får laget seg et filter som det står "reklame" på så kan de bare sveipe det på plass i annenhver snap? 1
Sirah Skrevet 8 timer siden #33876 Skrevet 8 timer siden refill skrev (12 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor influencere ikke bare får laget seg et filter som det står "reklame" på så kan de bare sveipe det på plass i annenhver snap? Helt enig. Har tenkt det samme mange ganger
agent Skrevet 7 timer siden #33877 Skrevet 7 timer siden vilas skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Nå tenker jeg I har fått en kraftig advarsel fra Forbrukertilsynet. Men har hun brydde seg om det ? Isabel Raad er kriminel dårlig til å merke, skjer flere ganger daglig. 7 1
agent Skrevet 7 timer siden #33878 Skrevet 7 timer siden refill skrev (22 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor influencere ikke bare får laget seg et filter som det står "reklame" på så kan de bare sveipe det på plass i annenhver snap? Da skjønner elsklingene kanskje de blir lurt, at det ikke er girl talk lenger. IR sin snapchat konto er en ren reklame kanal for henne. 1 1 7
vilas Skrevet 7 timer siden #33879 Skrevet 7 timer siden agent skrev (27 minutter siden): Da skjønner elsklingene kanskje de blir lurt, at det ikke er girl talk lenger. IR sin snapchat konto er en ren reklame kanal for henne. Det er vel en grunn til at kredittkortgjelda er skyhøy blandt ungdommer og unge voksne. Pluss mange av kjerringene over 60/70 år som hun har mange av i sin RS. Og tenk hennes daglige leder i Ivorie , Synnøve Askbo har juridisk bakgrunn ( I påstår advokat.) og hun går god for alle disse reklamesnappene til I. Hun burde forstå lovene. Men er sååå.. positiv til reklamedamen I. 2
vilas Skrevet 7 timer siden #33880 Skrevet 7 timer siden vilas skrev (1 time siden): Vis skjult innhold Nå tenker jeg I har fått en kraftig advarsel fra Forbrukertilsynet. Men har hun brydde seg om det ? Ser dere hva I har gjort på denne snappen ? Hennes ansikt lurt inn i reposten. Utspekulert. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå