Hatsumomo Skrevet 23. mai #33781 Skrevet 23. mai Nobetterthanaman skrev (4 timer siden): Someone is intoxicated 🙈 Ja, jeg skjønte ikke så mye her.
refill Skrevet 23. mai #33782 Skrevet 23. mai (endret) Har vi hatt vår egen lille Suzy på besøk? Det er hyggelig da.. 😂 Endret 23. mai av refill 1
Gjest Sol 75 Skrevet 23. mai #33783 Skrevet 23. mai refill skrev (47 minutter siden): Har vi hatt vår egen lille Suzy på besøk? Det er hyggelig da.. 😂 refill skrev (47 minutter siden): Har vi hatt vår egen lille Suzy på besøk? Det er hyggelig da.. 😂 😂😂😂 ikke glem å slå av dataen når man har jentefest😂😂😂
Gjest Sol 75 Skrevet 23. mai #33784 Skrevet 23. mai Sol 75 skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 ikke glem å slå av dataen når man har jentefest😂😂😂 Suzy kan dukke opp når du minst aner det😂😂
Gjest Sol 75 Skrevet 23. mai #33785 Skrevet 23. mai Fra jentefest/ bobler til alvor🙈 Denne Isabel vi ser på de siste snapene er den virkelige Isabel. Den søte, underdanige Isabel vi ser på Maldivene, språket til RS er, når hun snakker til rosenkålen er så påtatt og falsk. Vi ser det gang på gang. Bare å snakke slik om sine søsken og gang på gang hive de under bussen. Det er den gamle, slemme Isabel som glemmer seg! Fra det ene til det andre, jeg følger ikke Isabel får henne kun opp på utforsk ( ja jeg vet jeg bidrar når jeg trykker meg inn der) , blokkert søskene og Linda er snart blokkert. Mathilde har jeg fulgt for to dager siden og hun fortjener virkelig den stjerna. Gøy å følge henne.
Aristokrat1 Skrevet 23. mai #33787 Skrevet 23. mai Sirah skrev (13 minutter siden): Noen som vet hvordan det går med Mathilda? Går bra nå 1 1
Ugresset Skrevet 23. mai #33788 Skrevet 23. mai Sirah skrev (23 minutter siden): Noen som vet hvordan det går med Mathilda? Det går veldig fint med henne. Hun våknet opp i dag og var i god form. IV og medisiner gjorde underverker og de dro videre til Phi Phi Island. Jeg vil virkelig anbefale å følge/se snappene hennes. Hun fortjener virkelig gul stjerne og trenger klikk og engasjement for å få det. Jeg heier på henne ⭐️ 2 1 1
ivfmamma78 Skrevet 23. mai #33789 Skrevet 23. mai Elsker Mathilde sin snap. Hun er så utrolig kul og lager så bra content. Hun fortjener så å få flere følgere og tjene på dette. Utrolig bra vibe og blir kjent med folk uansett hvor hun går. Og hun respekterer de hun møter. 2 5
No-girl Skrevet 23. mai #33790 Skrevet 23. mai (endret) ivfmamma78 skrev (19 minutter siden): Elsker Mathilde sin snap. Hun er så utrolig kul og lager så bra content. Hun fortjener så å få flere følgere og tjene på dette. Utrolig bra vibe og blir kjent med folk uansett hvor hun går. Og hun respekterer de hun møter. Ja man ser altså gedigen forskjell på henne som menneske på tur i forhold til I. I. er så himla nedlatende og høy på seg selv. Stakkars endelig var de kommet til et penere sted som ikke er så harry. Og hun takker gud for at ingen nordmenn har sett henne i Thailand. Djeez Endret 23. mai av No-girl Feil ord 4 4
Heike m72 Skrevet 23. mai #33791 Skrevet 23. mai «Jeg elskerrr å værrre norrrmal på backpacking. Da lyge eg å seie eg e servitør». Hva er normalt? 🙈🤡 2 5
Gjest hjerteis Skrevet 23. mai #33792 Skrevet 23. mai Mathilda er fantastisk! Hun er virkelig en inspirasjon for meg, måten hun er så åpen for nye bekjentskap og impulser, er helt magisk 🥰 Er det noen som virkelig fortjener ei stjerne er det henne! Hun skaper skikkelig innhold hver eneste dag og vi får se så mye mer av omgivelsene på steder vi bare kan drømme om i en hektisk hverdag. Ja, dette er noe annet enn å se opp i nesebora til enkelte andre 🤭
Hatsumomo Skrevet 23. mai #33793 Skrevet 23. mai hjerteis skrev (10 minutter siden): . Ja, dette er noe annet enn å se opp i nesebora til enkelte andre 🤭 Der har du det 4 2
Maia3 Skrevet 23. mai #33794 Skrevet 23. mai Sol 75 skrev (3 timer siden): Fra jentefest/ bobler til alvor🙈 Denne Isabel vi ser på de siste snapene er den virkelige Isabel. Den søte, underdanige Isabel vi ser på Maldivene, språket til RS er, når hun snakker til rosenkålen er så påtatt og falsk. Vi ser det gang på gang. Bare å snakke slik om sine søsken og gang på gang hive de under bussen. Det er den gamle, slemme Isabel som glemmer seg! Fra det ene til det andre, jeg følger ikke Isabel får henne kun opp på utforsk ( ja jeg vet jeg bidrar når jeg trykker meg inn der) , blokkert søskene og Linda er snart blokkert. Mathilde har jeg fulgt for to dager siden og hun fortjener virkelig den stjerna. Gøy å følge henne. Er jo lov å håpe at flere av "vennene" hennes på Maldivene følger henne på SOME. Da får de virkelig sett hvilken nasty person hun er ! 2 7
Miumii Skrevet 23. mai #33795 Skrevet 23. mai hjerteis skrev (42 minutter siden): Mathilda er fantastisk! Hun er virkelig en inspirasjon for meg, måten hun er så åpen for nye bekjentskap og impulser, er helt magisk 🥰 Er det noen som virkelig fortjener ei stjerne er det henne! Hun skaper skikkelig innhold hver eneste dag og vi får se så mye mer av omgivelsene på steder vi bare kan drømme om i en hektisk hverdag. Ja, dette er noe annet enn å se opp i nesebora til enkelte andre 🤭 Ikke minst er Mathilda en dønn ærlig og åpen sjel. All respekt til henne, og merker hun inspirerer meg også. Får virkelig lyst til å få til å reise på samme måte som henne en gang. Håper I og de andre reiser hjem snart slik at Mathilda får skinne i fred😅 Den siste kommentaren din der var bra, skjønner ikke hvorfor alle vil vise neseborene hele tiden🙈 3 2 7
agent Skrevet 23. mai #33796 Skrevet 23. mai Sol 75 skrev (5 timer siden): 😂😂😂 ikke glem å slå av dataen når man har jentefest😂😂😂
Teflonhjernen Skrevet 23. mai #33798 Skrevet 23. mai agent skrev (26 minutter siden): Det er litt vel voldsomt Alt for å få kommentaren sin delt av « backpacker dronninga» Hvorfor må hun se så dum når hun filmer seg selv ? Den dumme hatten på halv åtte og noen idiotiske uttrykk? Tydelig at RS syntes det er så gøøøøøy , er altså så gøy når Isabel er tøysejente 2 7
agent Skrevet 23. mai #33799 Skrevet 23. mai Teflonhjernen skrev (31 minutter siden): Alt for å få kommentaren sin delt av « backpacker dronninga» Hvorfor må hun se så dum når hun filmer seg selv ? Den dumme hatten på halv åtte og noen idiotiske uttrykk? Tydelig at RS syntes det er så gøøøøøy , er altså så gøy når Isabel er tøysejente Hvorfor skal hun spille skuespill? Gjøre narr av mennesker som ikke har så høye krav og forventninger.? Er det fordi hun er hevet over all folkeskikk.? Mange som sier hun er så jordnær, da lurer jeg på om vi følger samme IR. Eller at jeg har fått noen andre snapper å se på. Hun driter jo ut Mathilda også, jeg blir nesten lei meg på Mathilda 's vegne. Mange ganger har jeg lurt på hva er det slags "vitaminer " og melatonin hun går på. 4 11
Nobetterthanaman Skrevet 23. mai #33800 Skrevet 23. mai Sol 75 skrev (6 timer siden): Fra jentefest/ bobler til alvor🙈 Denne Isabel vi ser på de siste snapene er den virkelige Isabel. Den søte, underdanige Isabel vi ser på Maldivene, språket til RS er, når hun snakker til rosenkålen er så påtatt og falsk. Vi ser det gang på gang. Bare å snakke slik om sine søsken og gang på gang hive de under bussen. Det er den gamle, slemme Isabel som glemmer seg! Fra det ene til det andre, jeg følger ikke Isabel får henne kun opp på utforsk ( ja jeg vet jeg bidrar når jeg trykker meg inn der) , blokkert søskene og Linda er snart blokkert. Mathilde har jeg fulgt for to dager siden og hun fortjener virkelig den stjerna. Gøy å følge henne. Hva har Linda gjort galt?😳
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå