Murukleiven Skrevet 20. mai #33681 Skrevet 20. mai Tenker Voldemort er glad for å ha huset hennes til disposisjon og få en pause fra kjøret hennes. Jeg leste storyen han la ut da de gjorde det slutt, men har ting forandret seg? De gjør jo hva hun vil. De shopper til hennes hus, de drikker matcha som hun vil ha, er bare hjemme, kansellerer date night og de spiser bare søppelmaten hun bestiller. Selv om han er bare en stum statist i bakgrunnen, er det vel ikke vanskelig å dra en konklusjon om at det er hun som styrer skuta. Lurer på hvor lenge det går før denne idyllen slår sprekker. Han på guttetur kan jo by på issues om han ikke er tilgjengelig 24/7.. 6 9
Sirah Skrevet 20. mai #33682 Skrevet 20. mai vilas skrev (1 time siden): Hun sa jo til RG at han kunne kun kjøre hennes rosa Gwagon når hun satt på - som prinsessen hun er 🤔 og at han kunne få sin egen bil fraktet til Dubai. Akkurat som om det kommer til å skje, hun klarer ikke kjøpe spisebord en gang 🫣 3
vilas Skrevet 20. mai #33683 Skrevet 20. mai Murukleiven skrev (4 minutter siden): Tenker Voldemort er glad for å ha huset hennes til disposisjon og få en pause fra kjøret hennes. Jeg leste storyen han la ut da de gjorde det slutt, men har ting forandret seg? De gjør jo hva hun vil. De shopper til hennes hus, de drikker matcha som hun vil ha, er bare hjemme, kansellerer date night og de spiser bare søppelmaten hun bestiller. Selv om han er bare en stum statist i bakgrunnen, er det vel ikke vanskelig å dra en konklusjon om at det er hun som styrer skuta. Lurer på hvor lenge det går før denne idyllen slår sprekker. Han på guttetur kan jo by på issues om han ikke er tilgjengelig 24/7.. Håper han finner seg en flott dame som er langt ifra I levemåte. Dette må være den største "dusten", om han godtar dette "rotteracet" I driver. Daaaa... blir d "gråt og tenners gnissel" på IR. Hvor er naboen, Pierre, Dubai gjøken ? Hun er jo avhengig av å ha noen sammen med seg. Hun kommer til få panikk om d skjer. 2 6
Hatsumomo Skrevet 20. mai #33684 Skrevet 20. mai Murukleiven skrev (7 minutter siden): Tenker Voldemort er glad for å ha huset hennes til disposisjon og få en pause fra kjøret hennes. Jeg leste storyen han la ut da de gjorde det slutt, men har ting forandret seg? De gjør jo hva hun vil. De shopper til hennes hus, de drikker matcha som hun vil ha, er bare hjemme, kansellerer date night og de spiser bare søppelmaten hun bestiller. Selv om han er bare en stum statist i bakgrunnen, er det vel ikke vanskelig å dra en konklusjon om at det er hun som styrer skuta. Lurer på hvor lenge det går før denne idyllen slår sprekker. Han på guttetur kan jo by på issues om han ikke er tilgjengelig 24/7.. Han er statist - en veldig god beskrivelse, er jo nettopp det han er. Følger henne rundt som en hund på alt hun vil, har vi egentlig sett henne følge han på noe sted han vil? Eller bare filmes ikke det? Har kanskje vært en herrebutikk mtp klær eller to? Men ellers ikke noe utested, sightseeingtur, gym etc? Skal jo sies jeg følger snappen veldig sporadisk da så sjansen for at jeg ikke får det med meg er jo ekstremt høy 😅 5
vilas Skrevet 20. mai #33685 Skrevet 20. mai Murukleiven skrev (2 timer siden): Altså… dette influencer livet går på stumpene løs. Hun ser ikke frisk ut Unnskyld meg, men her ser du helt nært psykotisk ut. Og nå ser vi at ditt hår er ikke såååå friskt som du påstår i reklame for dine produkter. Bruker du filter IR ? 3 9
Glitter_eyes Skrevet 20. mai #33686 Skrevet 20. mai Ellenn skrev (6 timer siden): Vedkommende har sikkert sendt samme melding til alle som bor i den type hus i området. Det er ikke så uvanlig, hvis eiendomsmegleren har en kunde med et spesifikt ønske om størrelse og område. Ja. Tenker meg det. Men hun snakker jo alltid som om andre har lyst på kun det hun eier. 1
Teflonhjernen Skrevet 20. mai #33687 Skrevet 20. mai (endret) Så litt nå og det er jo bare trist å se. Hun virker ekstremt høyt oppe, hyler, skriker og ute av kontroll. Filmingen er også helt på tusta. Hvorfor går hun med en sekk på ryggen og handler masse plast sko? Skal hun på den der såkalte backpacker turen? Syntes virkelig RS at dette er så ekstremt moro, at hun er så søt og gøy? Heier de virkelig på dette? Ser de ikke hvor galt fatt det er? (Skulle gjerne hatt svar fra en RS faktisk) Jeg er svært kritisk til Isabel, men det jeg trykket meg gjennom i dag er oppriktig trist syntes j g. Hun virker veldig ustabil, ser ikke frisk ut og er helt på tuppa. Utrolig hva hun gjør for penger og content. Endret 20. mai av Teflonhjernen 4 14
agent Skrevet 20. mai #33688 Skrevet 20. mai Teflonhjernen skrev (46 minutter siden): Så litt nå og det er jo bare trist å se. Hun virker ekstremt høyt oppe, hyler, skriker og ute av kontroll. Filmingen er også helt på tusta. Hvorfor går hun med en sekk på ryggen og handler masse plast sko? Skal hun på den der såkalte backpacker turen? Syntes virkelig RS at dette er så ekstremt moro, at hun er så søt og gøy? Heier de virkelig på dette? Ser de ikke hvor galt fatt det er? (Skulle gjerne hatt svar fra en RS faktisk) Jeg er svært kritisk til Isabel, men det jeg trykket meg gjennom i dag er oppriktig trist syntes j g. Hun virker veldig ustabil, ser ikke frisk ut og er helt på tuppa. Utrolig hva hun gjør for penger og content. Trist at noen går så langt for å tjene penger. RS, familie ,"venner" og Love of her life, har vel ikke så mye de skulle sagt. Hun vil bevise at det hun som bestemmer og hun gjør som hun vil. Men etter den Snapchat feilen, virker det som det er flere influensere som snapper mer eller veldig aggressivt. Eksp. Olsson og Aurora Gude. Så det er nok noe som har skjedd med kravene tror jeg. 5 4
Turkis Sau Skrevet 20. mai #33689 Skrevet 20. mai Litt på siden av tema backpackingen, vil bare komme med et tips: Hvis dere vil se noen realityserier om hvordan "eliten" i Dubai lever så kan jeg anbefale Dubai Bling, og Desi Bling. Jeg måtte nesten plukke haken min opp fra gulvet når jeg så disse. De gir et forstyrrende og fascinerende innblikk i det tomme Dubai-lyxlivet, der absolutt -alt- handler om penger og fasade. De viser den livsstilen, og det elskede Dubai frøken Raad virker å elske og aspirere til. Har sjeldent sett noe jeg er mer glad for at jeg slipper å være en del av. Husk pute, popkorn og notatblokk. 7
Maia3 Skrevet 20. mai #33690 Skrevet 20. mai Teflonhjernen skrev (1 time siden): Så litt nå og det er jo bare trist å se. Hun virker ekstremt høyt oppe, hyler, skriker og ute av kontroll. Filmingen er også helt på tusta. Hvorfor går hun med en sekk på ryggen og handler masse plast sko? Skal hun på den der såkalte backpacker turen? Syntes virkelig RS at dette er så ekstremt moro, at hun er så søt og gøy? Heier de virkelig på dette? Ser de ikke hvor galt fatt det er? (Skulle gjerne hatt svar fra en RS faktisk) Jeg er svært kritisk til Isabel, men det jeg trykket meg gjennom i dag er oppriktig trist syntes j g. Hun virker veldig ustabil, ser ikke frisk ut og er helt på tuppa. Utrolig hva hun gjør for penger og content. Takk gud for snabelsafarien I går. Was the snabelsafari good baby ? Hvilket annet "voksent" kvinnfolk har sånt et enormt behov for å fortelle om når de har hatt sex? INGEN Ser ikke ut for at det finnes håp for dette barnslige, overfladiske vesenet 5 12
agent Skrevet 20. mai #33691 Skrevet 20. mai Maia3 skrev (10 minutter siden): Takk gud for snabelsafarien I går. Was the snabelsafari good baby ? Hvilket annet "voksent" kvinnfolk har sånt et enormt behov for å fortelle om når de har hatt sex? INGEN Ser ikke ut for at det finnes håp for dette barnslige, overfladiske vesenet Det toget har gått forlengst 8 1
Tears in heaven Skrevet 20. mai #33692 Skrevet 20. mai Jeg skjønner ikke.hva er greia med å kjøpe de styggeste klærne bare for backpacking? Hva med helt vanlige Basic klær? Spesiellt spør du meg 8 5
Natu Skrevet 20. mai #33693 Skrevet 20. mai OMG for en galskap hun leverer de siste 24 timene. Hun fremstår rusa og på randen til galskap!! Her var det såye rart at jeg vet ikke hvor man skal begynne. Hvordan kan hun klare backpacking i den tilstanden hun er i? Er det faktisk noe her inne som som syns hun virker frisk akkurat nå? 3 16
Zena33 Skrevet 20. mai #33694 Skrevet 20. mai Frika skrev (10 timer siden): Jeg tenker 1. Ang villaen og "forespørsel " om salg, er et lite spark til de som påsto at hun kom til å tape masse penger pga krig og uroligheter i område 2. Hva i all verden skal hun med en bil, hun tør jo ikke kjøre selv uansett hvor sterk og uavhengig hun er. La nå denne gjøken bruke egne penger hvis det er så viktig. 3. Når skal denne kålen avsløres, noen som veit? Er både dumt og merkelig når det er en "alle" veit hvem er Ang villa så tar du nok feil. Boligprisene er fortsatt halvert kontra når I kjøpte, det er definitivt kjøpers marked. Vedkommende ville garantert ikke ha gitt det samme som I kjøpte for, eller andre for den saks skyld. Når man kjøper bolig så er det markedet som regulerer prisen, ikke hva selger har gitt for det. Så om I hadde solgt nå så hadde hun tapt masse penger. Husk også at det ikke er uvanlig at det kommer slike forespørsler i nedgangstider, fra folk som vil kjøpe billig og selge når markedet tar seg opp igjen. Bilde av boligpriser Dubai pr kvm, utvikling pr mnd: 1 4
Aristokrat1 Skrevet 20. mai #33695 Skrevet 20. mai Natu skrev (1 time siden): OMG for en galskap hun leverer de siste 24 timene. Hun fremstår rusa og på randen til galskap!! Her var det såye rart at jeg vet ikke hvor man skal begynne. Hvordan kan hun klare backpacking i den tilstanden hun er i? Er det faktisk noe her inne som som syns hun virker frisk akkurat nå? Nei, fremstår ikke frisk 9
agent Skrevet 20. mai #33696 Skrevet 20. mai Natu skrev (1 time siden): OMG for en galskap hun leverer de siste 24 timene. Hun fremstår rusa og på randen til galskap!! Her var det såye rart at jeg vet ikke hvor man skal begynne. Hvordan kan hun klare backpacking i den tilstanden hun er i? Er det faktisk noe her inne som som syns hun virker frisk akkurat nå? Hvordan er Linda ? Spiller hun med? 1
Natu Skrevet 20. mai #33697 Skrevet 20. mai (endret) agent skrev (4 minutter siden): Hvordan er Linda ? Spiller hun med? Ikke sett når hun har begynt på selve reisen. Hun er så høy at det er ubehagelig å se på. Men regner jo med at alle spiller med som vanlig. Endret 20. mai av Natu 4
agent Skrevet 20. mai #33698 Skrevet 20. mai Natu skrev (11 minutter siden): Ikke sett når hun har begynt på selve reisen. Hun er så høy at det er ubehagelig å se på. Men regner jo med at alle spiller med som vanlig. Så på galskapen nå Enten over spiller hun eller så må hun ha fått i seg noe. Ikke normal oppførsel. 9 1
Trixie99 Skrevet 20. mai #33699 Skrevet 20. mai (endret) Tears in heaven skrev (2 timer siden): Jeg skjønner ikke.hva er greia med å kjøpe de styggeste klærne bare for backpacking? Hva med helt vanlige Basic klær? Spesiellt spør du meg Jeg tenkte AKKURAT det samme. Mulig jeg overtenker det, men Jeg fikk liksom en følelse av at hun ser ned på de som reiser billig. At når man ikke reiser på luksusreise til flerehundretusen så er man «fattig» og må handle det styggeste man finner på gift village🙄 Endret 20. mai av Trixie99 10 6
Nobetterthanaman Skrevet 20. mai #33700 Skrevet 20. mai Hun prøver hardt å være morsom. Blir så krampeaktig hele greia. Føler ikke dette er vibbene til Linda i det heletatt🙈 tror hun må svelge mange kameler på denne turen🙈 8 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå