Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #33721 Skrevet 5 timer siden Miumii skrev (4 timer siden): 100% enig med deg. Mathilda er artig å følge, og hun har så mye mer spennende innhold enn I og søsknene som kun har repeterende innhold. Ser heller på Mathilde sin snap ja. 3 2
Othelia08 Skrevet 2 timer siden #33722 Skrevet 2 timer siden (endret) Trixie99 skrev (22 timer siden): Jeg tenkte AKKURAT det samme. Mulig jeg overtenker det, men Jeg fikk liksom en følelse av at hun ser ned på de som reiser billig. At når man ikke reiser på luksusreise til flerehundretusen så er man «fattig» og må handle det styggeste man finner på gift village🙄 Her viser hun jo egentlig bare hvordan hun ser på «vanlige» folk som ikke bruker 4 årslønner på en tredagers ferie. Hvorfor betyr å reise på budsjett at hun må kle seg som om hun er hjemløs? Skal det liksom bevise at hun er «down to earth»? På hvilken måte er hun humble bare fordi hun skal reise billig på EN av de hundre turene hun tar i året? En tur hun forresten kun tar for content og penger, ingenting annet - og det i seg selv er jo ganske ironisk Endret 2 timer siden av Othelia08 2 10
agent Skrevet 2 timer siden #33723 Skrevet 2 timer siden Var inne på denne 🟧 stedet, der var det noen bilder av henne. Tror det var når de handlet til backp. turen. Jeg blir litt skremt av den utviklingen 🟧=jod.. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå