Hatsumomo Skrevet 11 timer siden #33741 Skrevet 11 timer siden Ekstremt ironisk med Mathilda som har spist alskens crap mat herfra til månen av street food og ikke blitt dårlig på etthvert hjørne - så spiser hun europeisk mat og blir matforgiftet 😬 2
beauti Skrevet 10 timer siden #33743 Skrevet 10 timer siden Hatsumomo skrev (På 20.5.2026 den 11.51): Hvorfor blir ikke Sebastian med allikevel? Tenker det er like greit å styra unna det sirkuset der, jeg orker ikke se på det. Sebastian måtte avlyse pga av jobb . Men synes ikke denne turen starter noe bra. IR virker ovetstimulert og påtatt i et forsøk å skal være morsom konstant noe som kun blir veldig barnslig. Mathilda og Linda tror jeg vil være lykkelig når denne turen er over. Men igjen så må nok Linda spille med på IR sine sprell da de har mye med hverandre å gjøre privat. Men IR virker en smule manisk rett og slett. Og synes at etter Rosegjøken kom inn i bildet har hun rast ned i vekt. Ikke bra. Har ikke store forventninger til denne turen helt ærlig. Følger Mathilda og Linda, men ikke søstrene R 1 5
hjerteis Skrevet 9 timer siden #33744 Skrevet 9 timer siden (endret) agent skrev (49 minutter siden): hva har skjedd her Oi! Droppa 168k følgere?? Endret 9 timer siden av hjerteis 2
agent Skrevet 9 timer siden #33745 Skrevet 9 timer siden hjerteis skrev (21 minutter siden): Oi! Droppa 168k følgere?? Ser sånn ut, hvis det ikke bare er en teknisk feil. 1
agent Skrevet 9 timer siden #33746 Skrevet 9 timer siden (endret) beauti skrev (2 timer siden): Sebastian måtte avlyse pga av jobb . Men synes ikke denne turen starter noe bra. IR virker ovetstimulert og påtatt i et forsøk å skal være morsom konstant noe som kun blir veldig barnslig. Mathilda og Linda tror jeg vil være lykkelig når denne turen er over. Men igjen så må nok Linda spille med på IR sine sprell da de har mye med hverandre å gjøre privat. Men IR virker en smule manisk rett og slett. Og synes at etter Rosegjøken kom inn i bildet har hun rast ned i vekt. Ikke bra. Har ikke store forventninger til denne turen helt ærlig. Følger Mathilda og Linda, men ikke søstrene R Godt hun har såååå braaaaaa sovehjerte Merkelig rart at mann klarer å legge seg til å sove som en baby, når 1 fra reisefølge nå til lege. Som igjen bærer til sykehus. Våkner klokka 12 og er helt på bærtur Endret 7 timer siden av agent 3 3
Enavs Skrevet 8 timer siden #33747 Skrevet 8 timer siden agent skrev (1 time siden): hva har skjedd her Ser det har skjedd m flere: Sophie er nå under 300, Pilotfrue fra litt over 60 000 til under 30K. 2 3
Selungen Skrevet 8 timer siden #33748 Skrevet 8 timer siden Ja er slik til flere samt mange det ikke vises antall til heller
Nobetterthanaman Skrevet 8 timer siden #33749 Skrevet 8 timer siden Hostellet måtte stoppe air condition i 3 timer pr dag (sikkert sine grunner for det), dronningen klagde såklart å fikk vilja si så det ble påskrudd igjen. «Nå kjenne eg…. Nå e det slummen. Ghetto!» sier hun så stolt og smiler til Linda. Hun blir bare mer og mer vemmelig. 12
agent Skrevet 8 timer siden #33750 Skrevet 8 timer siden Enavs skrev (25 minutter siden): Ser det har skjedd m flere: Sophie er nå under 300, Pilotfrue fra litt over 60 000 til under 30K. Tilbake til 387 nå 1
Granneman82 Skrevet 8 timer siden #33751 Skrevet 8 timer siden (endret) . Endret 3 timer siden av Granneman82 Fant ut av det selv
rock&republic Skrevet 7 timer siden #33752 Skrevet 7 timer siden Så hun var på noe zipline greier. Hysterisk, manisk livredd. MEN mobilen i hånda og filmer, så så veldig redd var hun nok ikke. Skuespill fra ende til annen for å skape innhold 🤮🤮🤮🤮🤮 9
Trixie99 Skrevet 6 timer siden #33753 Skrevet 6 timer siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hostellet måtte stoppe air condition i 3 timer pr dag (sikkert sine grunner for det), dronningen klagde såklart å fikk vilja si så det ble påskrudd igjen. «Nå kjenne eg…. Nå e det slummen. Ghetto!» sier hun så stolt og smiler til Linda. Hun blir bare mer og mer vemmelig. Jeg må si jeg hadde gjort det samme som henne, bedt de heller skru av aircondition mens de ikke er på rommet. Må være ganske jævlig på det rommet uten vindu. men enig med deg at hun er vemmelig som kaller det slummen. Hun er så høy på seg selv. 2 5
Sirah Skrevet 6 timer siden #33754 Skrevet 6 timer siden agent skrev (3 timer siden): hva har skjedd her Teknisk feil i snapchat. Mange influensere som har opplevd det i dag. 1
Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #33755 Skrevet 6 timer siden Hvis dere begynner å følge Linda nå, så gjør dere jo akkurat hva Isabel håper dere skal gjøre, gi Linda en stjerne. 5
Amber Skrevet 6 timer siden #33756 Skrevet 6 timer siden Fy f… reklamekjøret er blitt ille på snap spes med at man ikke kan skippe over de heller… kjenner at dette gidder jeg ikke. Det er MYE! 6 3
Nobetterthanaman Skrevet 5 timer siden #33757 Skrevet 5 timer siden Nå trenger hu iallefall ikke å late som at hu er pertentlig lenger🤣 sitter på dass med to telefoner, tørker seg å tar tlf rett i hånda igjen, etterpå står hu over dassen imens hu trekker ned, for deretter å stå med mobilen i kjeften imens hu vasker fingrene😂 1 16
massi Skrevet 5 timer siden #33758 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (19 timer siden): Hint til den orange appen som ikke skal nevnes her inne. ahaa, skjønner, takk ☺️
agent Skrevet 4 timer siden #33759 Skrevet 4 timer siden rock&republic skrev (2 timer siden): Så hun var på noe zipline greier. Hysterisk, manisk livredd. MEN mobilen i hånda og filmer, så så veldig redd var hun nok ikke. Skuespill fra ende til annen for å skape innhold 🤮🤮🤮🤮🤮 Helene seansen var bare klein. Ødela sikkert opplevelsen for mange der, deriblant Linda. Hvis jeg hadde vært med hadde hun fått beskjed om å holde nebbet lukket. Gått det an å bli mer drittunge. Så ufin hun var mot de ansatte. Det var 2 7
Tears in heaven Skrevet 4 timer siden #33760 Skrevet 4 timer siden Jeg klarer ikke se på snappene hennes. Hun har fullstendig overtenning og jeg blir utmatta av bare å se på.hvorfor er hun ikke slik på Maldivene? Kun når hun er på backpacking og skal leve "fattig" Dette er nok slik hun er og på Maldivene spiller hun yndig og søt.Nei lett å gjennomskue 2 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå