agent Skrevet mandag kl. 12:38 #33841 Skrevet mandag kl. 12:38 (endret) Etter denne turen har vel alle fått nok "bevis" på at Isabel Raad er kynisk, manipulerende, kalkulerende og en veldig stor egoist. At noen mener hun ville bli en fantastisk mor, er for meg helt uforståelig. Nå har vi sett på nært hold, at hun ikke evner å tenke klart. Eller ei vise empati for noen uten å tjene penger på det. Som jeg har skrevet før Norges farligste forbilde og influenser. Endret mandag kl. 13:00 av agent 8 19
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 12:51 #33842 Skrevet mandag kl. 12:51 agent skrev (11 minutter siden): Etter denne turen har vel alle fått nok "bevis" på at Isabel Raad er kynisk, manipulerende, kalkulerende og en veldig stor egoist. At noen mener hun ville bli en fantastisk mor, er for meg helt uforståelig. Nå har vi sett på nært hold, at hun ikke evner å tenke klart. Eller ei vise empati for noen uten å tjene penger på. Som jeg har skrevet før Norges farligste forbilde og influenser. 2 1
Heike m72 Skrevet mandag kl. 13:13 #33843 Skrevet mandag kl. 13:13 Sidra var jo på sykehus i Thailand for 1 mnd siden også. Lurer på om hun betalte selv da eller om hun fikk Isabel til å betale da også? Rart hun ikke lærte etter den turen 🤷🏼♀️ Må jo være mangel på kunnskap eller? Synes Isabel mangler mye kunnskap om basic ting også og hun sliter mer og mer med å finne ord for ting og få med seg informasjon. Måtte få Linda til å si hva sykehuset ville sjekke Sidra for. Om man vil følge med på turen er det best å se på Mathilda og Linda sin snap. De deler mye tidligere enn Isabel, har ikke så ekstremt mange snap og har mye mindre tom «jabbing». 5 9
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 14:14 #33844 Skrevet mandag kl. 14:14 Pigaloppa skrev (5 timer siden): Håper Mathilda ikke blir med til Dubai, synes hun har bedre innhold på snap uten Raad søstrene. Den er jeg enig med deg i, jeg liker ikke den versjonen av Mathilda i Dubai med den gjengen. Hun blir dessverre da litt lik de, forståelig nok når de andre bare skal fremstå lux. Jeg elsker Mathilda, men ikke når hun er i Dubai. De andre ødelegger for henne der synes jeg. 1 6
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 14:19 #33845 Skrevet mandag kl. 14:19 (endret) Eyr skrev (15 timer siden): Har de ikke reiseforsikring? 😬 Rami hadde heller ikke reiseforsikring, han forstod ikke poenget med det. Han la ut en gang flere fra chatten hans som skrev hvor viktig det var å ha. Men Sidra ? Når hun først ble syk for knappe mnd siden også så vet hun jo veldig godt at det er svindyrt uten. Å Isabel som nå skal liksom være den voksne (🙄) å fortelle alle hvor viktig reiseforsikring er ? Hvorfor fikk du ikke søsteren din til å fikse det etter forrige tur da ? Jo fordi du er vant med å kunne kjøpe deg utav det meste. Jeg unner ingen at det var noe alvorlig denne gang, men prismessig så skulle jeg ønske det hadde blitt ekstremt. Da kan man snakke om å lande litt ! Det hele er bare tragisk, å dette backpacking greiene får Isabel bare til å se mer tragisk ut , alle vet jo at dette er langt under hva hun selv mener er hennes verdi. Hun er jo prinsesse tros alt ✔️🤓 Endret mandag kl. 14:22 av Tenkeselv 1 4
Maia3 Skrevet mandag kl. 14:32 #33846 Skrevet mandag kl. 14:32 (endret) agent skrev (1 time siden): Etter denne turen har vel alle fått nok "bevis" på at Isabel Raad er kynisk, manipulerende, kalkulerende og en veldig stor egoist. At noen mener hun ville bli en fantastisk mor, er for meg helt uforståelig. Nå har vi sett på nært hold, at hun ikke evner å tenke klart. Eller ei vise empati for noen uten å tjene penger på det. Som jeg har skrevet før Norges farligste forbilde og influenser. Fatter ikke at ikke noen av disse såkalte "venninnene " smeller i bordet en gang for alle, og forteller henne hvor skapet skal stå ! Er de tafatte små mus som er redde for å bli frosset ut av livet til prinsessen? Hadde ALDRI funnet meg i at ALT skal dreie seg om kun en eneste person på en jentetur. Hun eier ikke skam Hva har de å tape på å kutte henne ut ? Endret mandag kl. 14:32 av Maia3 5 2 2
Trixie99 Skrevet mandag kl. 14:53 #33847 Skrevet mandag kl. 14:53 Er det bare jeg som syns det har vært deilig å måtte slippe å høre om Jack/se henne med Jack hele tiden? 👀😅. Så akkurat en snap hvor hun begynte å snakke om at hun savnet han men da skippa jeg fort forbi😆 7
Nobetterthanaman Skrevet mandag kl. 15:09 #33848 Skrevet mandag kl. 15:09 Tenkeselv skrev (44 minutter siden): Rami hadde heller ikke reiseforsikring, han forstod ikke poenget med det. Han la ut en gang flere fra chatten hans som skrev hvor viktig det var å ha. Men Sidra ? Når hun først ble syk for knappe mnd siden også så vet hun jo veldig godt at det er svindyrt uten. Å Isabel som nå skal liksom være den voksne (🙄) å fortelle alle hvor viktig reiseforsikring er ? Hvorfor fikk du ikke søsteren din til å fikse det etter forrige tur da ? Jo fordi du er vant med å kunne kjøpe deg utav det meste. Jeg unner ingen at det var noe alvorlig denne gang, men prismessig så skulle jeg ønske det hadde blitt ekstremt. Da kan man snakke om å lande litt ! Det hele er bare tragisk, å dette backpacking greiene får Isabel bare til å se mer tragisk ut , alle vet jo at dette er langt under hva hun selv mener er hennes verdi. Hun er jo prinsesse tros alt ✔️🤓 Jadu, det viste hun godt ved å legge til komiske lydsnutter på videoene av utsikta fra hotellet til «bare 250kr natten». For dette var jo en utsikt langt under hennes verdighet og prisklasse. Skyhøy på seg selv og har HELT glemt hvor og hva hun kommer fra. 1 1 13
Nobetterthanaman Skrevet mandag kl. 15:11 #33849 Skrevet mandag kl. 15:11 Maia3 skrev (37 minutter siden): Fatter ikke at ikke noen av disse såkalte "venninnene " smeller i bordet en gang for alle, og forteller henne hvor skapet skal stå ! Er de tafatte små mus som er redde for å bli frosset ut av livet til prinsessen? Hadde ALDRI funnet meg i at ALT skal dreie seg om kun en eneste person på en jentetur. Hun eier ikke skam Hva har de å tape på å kutte henne ut ? Ser på hele Linda at hu er lei, stakkars🙈 hun må ha følt seg som mora deres denne turen, var jo bare hu som var istand til å ta tak i ting virket det som. Tror ikke dette var helt det hun hadde sett for seg🙈 men jeg håper jeg tar feil 4 8
CMHuser Skrevet mandag kl. 16:03 #33850 Skrevet mandag kl. 16:03 Jeg hørte på snappen hennes når hun "avslørte" rosegjøken ved at han snakket uten at man så ham, så har jeg nå også sett Isabel serien og hørt Jack prate - det hørtes ikke ut som samme person 🤷🏼♀️
Natu Skrevet mandag kl. 16:08 #33851 Skrevet mandag kl. 16:08 Etter å ha fulgt litt med på denne turen sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Hvordan Isabel kan lede flere selskaper fremstår som ett mysterium..hun er jo som en 3 åring? 90% av tiden går hun rundt med oppsperrede øyne og vidåpen munn kronisk overrasket over absolutt alt. Hun ser ut som oppblåsbare Barbara på tur. Og den hylingen i dusjen var jo grensepsykotisk. Stakkars Linda, tipper hun tar seg en laaaaaaaang pause fra Isabel når de kommer hjem. 3 14
No-girl Skrevet mandag kl. 16:14 #33852 Skrevet mandag kl. 16:14 Mathilda lukter på en eller annen krem/krukke og syns den er såå god. Sidra også, M spør om I vil lukte. Men neida, da kommer 3-årings stemmen frem «jeg liker jo ikke sånn». 2 5
Glitter_eyes Skrevet mandag kl. 16:19 #33853 Skrevet mandag kl. 16:19 Siste dagen i Bangkok. Og Isabel velger å gå med de klærene når jentene prøver å fortelle hun at det kan være hun ikke kommer inn noen steder pga kleskode. Allikevel skal hun ha den shortsen på seg. Kaller jentene for frekk fordi de ville ha noen minutter til å sminke seg, men tenker ikke at seg selv har brukt tiden til å filme seg i den harry shortsen og diskutere det bare for lage content. Men at Mathilda svarer tilbake med at det er hun som er frekk for å velge det antrekket. Dette er liksom siste dagen deres, og hun som er så desperat for å tjene penger og tilfredstille RS velger shortsen istedfor og prøve å nyte denne dagen og heller gjøre de hun reiser med fornøyd. Står der og lyyyger om at hun er servitør i Dubai?? Hun har ikke så j*vla høy stilling å tror at folk hadde tenkt at hun er rik. Hvorfor ikke bare si at hun er en bare influenser?? Hvem er det hun tror hun er?!? 3 15
Glitter_eyes Skrevet mandag kl. 16:20 #33854 Skrevet mandag kl. 16:20 CMHuser skrev (16 minutter siden): Jeg hørte på snappen hennes når hun "avslørte" rosegjøken ved at han snakket uten at man så ham, så har jeg nå også sett Isabel serien og hørt Jack prate - det hørtes ikke ut som samme person 🤷🏼♀️ Det er samme person. Han heter egentlig Voldemort. Ikke rosegjøken 2
Glitter_eyes Skrevet mandag kl. 16:27 #33855 Skrevet mandag kl. 16:27 Natu skrev (14 minutter siden): Etter å ha fulgt litt med på denne turen sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Hvordan Isabel kan lede flere selskaper fremstår som ett mysterium..hun er jo som en 3 åring? 90% av tiden går hun rundt med oppsperrede øyne og vidåpen munn kronisk overrasket over absolutt alt. Hun ser ut som oppblåsbare Barbara på tur. Og den hylingen i dusjen var jo grensepsykotisk. Stakkars Linda, tipper hun tar seg en laaaaaaaang pause fra Isabel når de kommer hjem. Ja det var ektremt. Hvis man er så redd, så står man ikke der å filmer 50 snapper om hvor redd man er de insektene. Like mye som hun påstår har høydeskrekk. Hadde man hatt høyde skrekk hadde man ikke tatt zipline. Og man hadde da ikke tenkt på filme det engang. Også klage over at de ansatte var frekke og hev hun til "ulvene". Fy f*en de ansatte må jo være døv etter den drama skrikingen. Jeg har høydeskrekk og jeg hadde ikke tatt zipline. Jeg tar ikke pariserhjulet engang. Jeg hadde ikke tenkt på å filme hvor dritt de ansatte behandler meg. Jeg hadde fått et panikk-puste anfall. Det der er bare så skue spill. 1 11
Heike m72 Skrevet mandag kl. 16:55 #33856 Skrevet mandag kl. 16:55 Natu skrev (41 minutter siden): Etter å ha fulgt litt med på denne turen sitter jeg igjen som et stort spørsmålstegn. Hvordan Isabel kan lede flere selskaper fremstår som ett mysterium..hun er jo som en 3 åring? 90% av tiden går hun rundt med oppsperrede øyne og vidåpen munn kronisk overrasket over absolutt alt. Hun ser ut som oppblåsbare Barbara på tur. Og den hylingen i dusjen var jo grensepsykotisk. Stakkars Linda, tipper hun tar seg en laaaaaaaang pause fra Isabel når de kommer hjem. Isabel er vel stort sett bare ansiktet utad og det er andre bak som gjør de store viktige jobbene. Andre ansatte gir råd ang hva som må gjøres for å komme i mål med ting. Det hadde ikke gått uten de andre ansatte som faktisk har kompetansen. 17
smiiiley Skrevet mandag kl. 17:26 #33857 Skrevet mandag kl. 17:26 Jeg har aldri forstått meg på denne obsession med kjente folk, verken på godt eller vondt…helt til nå. Garrett Graham. De som vet, de vet 😍 Kanskje jeg nå kan sette meg inn i hvordan RS føler det 😂 beklager avsporing. Måtte bare 😂 Dette var altså en liten spøk, med et snev av sannhet, bare for å krydre negativiteten her inne litt 😅
vilas Skrevet mandag kl. 17:44 #33858 Skrevet mandag kl. 17:44 Heike m72 skrev (30 minutter siden): Isabel er vel stort sett bare ansiktet utad og det er andre bak som gjør de store viktige jobbene. Andre ansatte gir råd ang hva som må gjøres for å komme i mål med ting. Det hadde ikke gått uten de andre ansatte som faktisk har kompetansen. I eier visst kun 51% av Nude. Og er ikke David Reme og kona fortsatt aksjeeiere på Ivorie ? Eller var d dem hun kjøpte ut iflg tidligere snap fra henne. Jeg har alltid lurt på hvor hun tar lønnskostnader fra, for hun påstår hun har 11 ansatte nå i Ivorie. Hun må jo betale hjelpes-regnskapsfører Geir. Hun har advokater og flere fag mennesker inn iflg henne. De vil vel ha lønn når hun bruker dem? Hun snakket aldri hva d koster å produsere produktene hun selger. Bare pluss, ingenting netto i firmaet. Hun har designere, både på klær,sminke,kremer,hårprodukter og tea time glass m glass sugerør, 50000 kr i mnd i husleie pluss store dyre inventar ting på Ivorie i Oslo. Hun kjøper takeaway for enorme summer osv... Hun leier lokasjoner både i inn og utland for å promotere sine klær og modeller skal ha lønn. Hvordan går dette i balanse tro ? 7 6
Alauda Skrevet mandag kl. 20:29 #33859 Skrevet mandag kl. 20:29 Sist Sidra kom på sykehus fant hun ut at hun manglet helseforsikring 🫣. Denne gangen hadde hun med seg europeisk helsetrygdkort og trodde det var reiseforsikring. Skylte på Rami. Altså… 🙈🙈🙈 1 3
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 20:39 #33860 Skrevet mandag kl. 20:39 Alauda skrev (9 minutter siden): Sist Sidra kom på sykehus fant hun ut at hun manglet helseforsikring 🫣. Denne gangen hadde hun med seg europeisk helsetrygdkort og trodde det var reiseforsikring. Skylte på Rami. Altså… 🙈🙈🙈 Hehe Europeisk helsetrygdkort… i Thailand … 🤦🏼♀️ 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå