Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (56 minutter siden):

Hva har Linda gjort galt?😳 

Ingenting galt som jeg vet. Det har jeg heller ikke sagt. 

Endret av Sol 75
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Ingenting galt som jeg vet. Det har jeg heller ikke sagt. 

Siden du vurderer å blokke..

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Siden du vurderer å blokke..

Hun er bare ikke noe for meg. 

• Nyttig 7
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på den forstyrra tilgjorte dialekten? Hun legger helt om til en østlandsdialekt med tonefall og alt nå... Og hvis hun har vært rundt noen svenske er det svensk hun snakker 😂 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor går Isabel rundt med prislappen på den blå hatten? Er det for å lage et poeng ut av at den er kjøpt på Gift Village til 33kr eller har hun tenkt å levere den tilbake for å få pengene igjen når hun er i Dubai igjen? 🤪 Ser i hvertfall idiotisk ut. 

• Nyttig 15
Skrevet

Hva er det med leppene på disse fire jentene/damene? 
Har de alle sammen gått til samme dårlige leppe fyller? 
Ingen av de ser ut i det hele tatt . 

Vet det ikke er lov å kommentere utseendet, men når alle fire ser like gale ut og det ikke er slik fra naturens side så tenker jeg det må være lov å si noe :sinna:

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Teflonhjernen skrev (28 minutter siden):

Hva er det med leppene på disse fire jentene/damene? 
Har de alle sammen gått til samme dårlige leppe fyller? 
Ingen av de ser ut i det hele tatt . 

Vet det ikke er lov å kommentere utseendet, men når alle fire ser like gale ut og det ikke er slik fra naturens side så tenker jeg det må være lov å si noe :sinna:

Skjønner heller ikke dette med leppene, det ser ikke fint ut. Men innad blandt alle disse som gjør dette så skiller de seg jo ikke ut på noe vis så den looken, det er vel for dem normalt da. 

Håper den leppetrenden roer seg snart, for det ser ikke pent ut.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Hva er dette med å dra på sykehus pga matforgiftning? Det har jeg hatt på reise i flere land, og det er helt j*vlig, men jeg har aldri oppsøkt lege eller sykehus, og ville aldri gjort det på dag én. Eller var dette noen spesielt skumle greier?

• Liker 6
Skrevet

Skjønner ikke hvordan noen av de unngår å drasse med seg eller havne på steder med veggedyr med tanke på hvor de bor overalt på hostels - ikke minst Mathilde som har bodd på alle de særeste steder ever.. mens mange ellers som er ute å reiser havner jo i årlig i avisene for de mest fancye hoteller både i Paris og London med veggedyr alle veier 😂🪳

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er veldig spesielt at Isabel som er storesøster, ikke dro sammen med søstera si når hun havna på sykehus i Thailand. 
Men starter i morgen rolig med en god frokost og en is latte, wtf???

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Murukleiven skrev (9 minutter siden):

Jeg synes det er veldig spesielt at Isabel som er storesøster, ikke dro sammen med søstera si når hun havna på sykehus i Thailand. 
Men starter i morgen rolig med en god frokost og en is latte, wtf???

Forstod det sånn at de ikke ble vekket når hun ble hentet av ambulansen? De reiser jo nå til fastlandet for å på sykehus der, å da er hun nok med der, tror du ikke? 🤔

• Liker 2
Skrevet

Da har Sidra vært på sykehuset i Phuket, tatt masse prøver, ingenting alvorlig, men en kraftig infeksjon i magen. Hun fikk i seg litt mat og nå har de dratt og sjekket inn på hotell😊

Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Hva er dette med å dra på sykehus pga matforgiftning? Det har jeg hatt på reise i flere land, og det er helt j*vlig, men jeg har aldri oppsøkt lege eller sykehus, og ville aldri gjort det på dag én. Eller var dette noen spesielt skumle greier?

Helt enig! Aldri tenkt tanken. Hvile, cola og potetgull. Tar gjerne noen dager før man er frisk. 

• Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvordan noen av de unngår å drasse med seg eller havne på steder med veggedyr med tanke på hvor de bor overalt på hostels - ikke minst Mathilde som har bodd på alle de særeste steder ever.. mens mange ellers som er ute å reiser havner jo i årlig i avisene for de mest fancye hoteller både i Paris og London med veggedyr alle veier 😂🪳

Hvis det er seriøse hostel er de gjerne mer obs på veggdyr enn finere hotell. Det er min erfaring. 

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Det er forskjellige typer matforgiftning, altså ulike typer bakterier man blir syk av😊 I f.eks Thailand hvor de er nå, er det nok endel typer bakterier som våre mager ikke er vandt til eller tåler, dessuten kan man få matinfeksjon også, og det er det Sidra fikk ihvertfall, sånn jeg forstod det😊

Jeg har vært matforgifta flere ganger selv, aldri vært på sykehuset pga det, men kjenner flere andre som har vært på sykehuset pga det samme😊

Skrevet (endret)
LorettaLynn skrev (3 minutter siden):

Hvis det er seriøse hostel er de gjerne mer obs på veggdyr enn finere hotell. Det er min erfaring. 

Joda, det samme kan man jo si om skikkelig dyre hotell og, men disse hotellene ender jo opp med veggedyr også.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 4
Skrevet

Lurer på hva IR gjorde med all den snacksen hun kjøpte til Maldievene turen.

• Liker 1
Skrevet
Alauda skrev (4 timer siden):

Mathilda var på et fellesrom på et hostell og kastet opp på gulvet på rommet, i gangen, over hele badet osv. Hun er 20 år, alene på tur selv om hun er med venner akkurat nå. Skjønner at hun ville ha og trengte hjelp. Hun skjønte vel heller ikke at det var matforgiftning siden hun hadde spist det samme som de andre. 

Sidra hadde hatt forstoppelse i fire dager, fikk så sterke smerter at de også mistenkte blindtarmbetennelse og hun begynte å kaste opp. Igjen på et hostell, med andre som ikke var deres reisefølge på rommet. 

Klart de oppsøker helsehjelp. 

• Nyttig 7
Skrevet

Bra Sidra har en så rik søster (som I. sa selv) når ikke reiseforsikring var på plass og det skulle betales for sykehus. 

• Liker 2
Skrevet

«Phukket»😂😂😂😂😂 Går det ikke ann å si Phuket?

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...