Eyr Skrevet 24. mai #33821 Skrevet 24. mai No-girl skrev (55 minutter siden): Bra Sidra har en så rik søster (som I. sa selv) når ikke reiseforsikring var på plass og det skulle betales for sykehus. Har de ikke reiseforsikring? 😬 4 1
suzi80 Skrevet 25. mai #33822 Skrevet 25. mai Alba1235 skrev (17 timer siden): Er det bare jeg som reagerer på den forstyrra tilgjorte dialekten? Hun legger helt om til en østlandsdialekt med tonefall og alt nå... Og hvis hun har vært rundt noen svenske er det svensk hun snakker 😂 Jeg trodde også det bare var meg som reagerte på den😂det blir for dumt spør du meg🙈 3
suzi80 Skrevet 25. mai #33823 Skrevet 25. mai agent skrev (På 23.5.2026 den 20.19): Hvorfor skal hun spille skuespill? Gjøre narr av mennesker som ikke har så høye krav og forventninger.? Er det fordi hun er hevet over all folkeskikk.? Mange som sier hun er så jordnær, da lurer jeg på om vi følger samme IR. Eller at jeg har fått noen andre snapper å se på. Hun driter jo ut Mathilda også, jeg blir nesten lei meg på Mathilda 's vegne. Mange ganger har jeg lurt på hva er det slags "vitaminer " og melatonin hun går på. Er så enig! Hun er faktisk ganske frekk til tider(ganske ofte). Man kan se at folk blir litt brydd men tar på seg et tappert smil for "dronninga" sin skyld. 1 1 3
Granneman82 Skrevet 25. mai #33824 Skrevet 25. mai Eyr skrev (5 timer siden): Har de ikke reiseforsikring? 😬 Ikke Sidra tydeligvis 😬 Var snakk om at Isabel skulle sjekke om hennes forsikring også gjaldt Sidra🙈 1
Sirah Skrevet 25. mai #33825 Skrevet 25. mai Overraskende mange som ikke har reiseforsikring har jeg funnet ut. I min verden er det en av de viktigste forsikringene å ha! Den gjelder jo bare man går ut døren? Og jeg hadde aldri turt å dra på ferie uten! Stort sett går det jo fint, men dette er jo et klassisk eksempel på at det innimellom ikke gjør det 🫣 9 3
Cami9 Skrevet 25. mai #33826 Skrevet 25. mai Er faen meg greit blåst når man ikke har reiseforsikring…. 5 12
Granneman82 Skrevet 25. mai #33827 Skrevet 25. mai De burde jo hatt helårs reiseforsikring alle sammen egentlig. Rimelig på trynet ja, at Sidra ikke har reiseforsikring 😵💫😵💫😵💫😵💫 1 4
refill Skrevet 25. mai #33828 Skrevet 25. mai Sirah skrev (1 time siden): Overraskende mange som ikke har reiseforsikring har jeg funnet ut. I min verden er det en av de viktigste forsikringene å ha! Den gjelder jo bare man går ut døren? Og jeg hadde aldri turt å dra på ferie uten! Stort sett går det jo fint, men dette er jo et klassisk eksempel på at det innimellom ikke gjør det 🫣 Ja det er faktisk mye mer vanlig enn man skulle tro at folk ikke har reiseforsikring. Selv jeg som aldri reiser har reiseforsikring, noe som har vært veldig greit bare jeg har fått ødelagt noe utstyr el i nærmiljøet. Å dra til utlandet uten reiseforsikring er jo bare helt hinsides om man skulle bli syk, havne i en ulykke eller få problemer av en eller annen sort. 4 2
Pigaloppa Skrevet 25. mai #33829 Skrevet 25. mai agent skrev (På 23.5.2026 den 20.19): Hvorfor skal hun spille skuespill? Gjøre narr av mennesker som ikke har så høye krav og forventninger.? Er det fordi hun er hevet over all folkeskikk.? Mange som sier hun er så jordnær, da lurer jeg på om vi følger samme IR. Eller at jeg har fått noen andre snapper å se på. Hun driter jo ut Mathilda også, jeg blir nesten lei meg på Mathilda 's vegne. Mange ganger har jeg lurt på hva er det slags "vitaminer " og melatonin hun går på. Håper Mathilda ikke blir med til Dubai, synes hun har bedre innhold på snap uten Raad søstrene. 8 1 10
Sirah Skrevet 25. mai #33830 Skrevet 25. mai refill skrev (27 minutter siden): Ja det er faktisk mye mer vanlig enn man skulle tro at folk ikke har reiseforsikring. Selv jeg som aldri reiser har reiseforsikring, noe som har vært veldig greit bare jeg har fått ødelagt noe utstyr el i nærmiljøet. Å dra til utlandet uten reiseforsikring er jo bare helt hinsides om man skulle bli syk, havne i en ulykke eller få problemer av en eller annen sort. Ja det er overraskende mange! Jeg er helt sjokkert faktisk. Ja jeg har også det selv om jeg reiser svært sjeldent. Har brukt den flere ganger likevel, for den slår jo inn omtrent i det man går ut døren! 3
Kønn Skrevet 25. mai #33831 Skrevet 25. mai Murukleiven skrev (17 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt at Isabel som er storesøster, ikke dro sammen med søstera si når hun havna på sykehus i Thailand. Men starter i morgen rolig med en god frokost og en is latte, wtf??? Det er vel fordi lillesøster heller vil ha med seg M. Storesøster er bra nok når regningene skal betales. 20k for dette. I burde aldri betalt. Lillesøster lærer jo aldri om I skal komme henne til unnsetning. Sides er voksen og burde skjønt at hun skulle tegne reiseforsikring. Broren har vel brent seg på dette også. 6
Sirah Skrevet 25. mai #33832 Skrevet 25. mai Kønn skrev (6 minutter siden): Det er vel fordi lillesøster heller vil ha med seg M. Storesøster er bra nok når regningene skal betales. 20k for dette. I burde aldri betalt. Lillesøster lærer jo aldri om I skal komme henne til unnsetning. Sides er voksen og burde skjønt at hun skulle tegne reiseforsikring. Broren har vel brent seg på dette også. I broren sitt tilfelle var det litt annerledes. Han hadde alle forsikringene sine i et selskap - inkludert reiseforsikring. Så fikk han et bedre tilbud i et annet selskap og flyttet forsikringene. Av en eller annen grunn ble ikke reiseforsikringen med. Han ble sjokkert når han fant ut at han ikke hadde reiseforsikring og tegnet ny med en gang. Så klart kan man si at han var sløv som ikke gikk gjennom forsikringspapirene når han mottok dem, men hos han var det i det minste en feil. Rami har også en veldig god helseforsikring som dekker helsehjelp over hele verden. 1 2
Kønn Skrevet 25. mai #33833 Skrevet 25. mai Sirah skrev (29 minutter siden): I broren sitt tilfelle var det litt annerledes. Han hadde alle forsikringene sine i et selskap - inkludert reiseforsikring. Så fikk han et bedre tilbud i et annet selskap og flyttet forsikringene. Av en eller annen grunn ble ikke reiseforsikringen med. Han ble sjokkert når han fant ut at han ikke hadde reiseforsikring og tegnet ny med en gang. Så klart kan man si at han var sløv som ikke gikk gjennom forsikringspapirene når han mottok dem, men hos han var det i det minste en feil. Rami har også en veldig god helseforsikring som dekker helsehjelp over hele verden. Ok. Det var jo bra for han. 1
Gjest beauti Skrevet 25. mai #33834 Skrevet 25. mai J.k skrev (På 22.5.2026 den 21.36): Synes hun har forandret seg utrolig mye siden nyttår og hun plutselig kom ilag med "Rose gjøken" fått et utrolig usunt forhold til kropp og mat... Lagt merke til det samme. Hun har rast ned i vekt etter hun kom sammen med RG. Hadde ikke han sagt sist de var sammen om det er JB at hun burde slanke seg? Hun ser virkelig usunn ut og man skulle tro at med all den junkfooden hun spiser burde pilen gått mer opp. Synes også hun har forandret seg mye og blitt veldig så høy på seg selv
Maia3 Skrevet 25. mai #33835 Skrevet 25. mai beauti skrev (1 time siden): Lagt merke til det samme. Hun har rast ned i vekt etter hun kom sammen med RG. Hadde ikke han sagt sist de var sammen om det er JB at hun burde slanke seg? Hun ser virkelig usunn ut og man skulle tro at med all den junkfooden hun spiser burde pilen gått mer opp. Synes også hun har forandret seg mye og blitt veldig så høy på seg selv Hun spiser jo ikke. To biter og så er hun ferdig. Har jo fortalt selv at hun har et anstrengt forhold til mat. 3 6
Glitter_eyes Skrevet 25. mai #33836 Skrevet 25. mai Murukleiven skrev (19 timer siden): Jeg synes det er veldig spesielt at Isabel som er storesøster, ikke dro sammen med søstera si når hun havna på sykehus i Thailand. Men starter i morgen rolig med en god frokost og en is latte, wtf??? Ja jeg reagerte også på det. Sidra våknet opp selv og hørte at Mathilda ikke hadde det bra. Prinsesse Isabel lå å sov godt hun på sovemedisin sin og våkner ikke før kl 12.00 på dagen. Våkner opp og vet ingenting. Men Linda visste alt. Samme når det skjedde med Sidra. Isabel visste ingentign. Og hadde jeg vært Sidra hadde jeg heller ikke vekket min egen søster (hvis hun hadde vært som Isabel). Hun hadde heller vært opptatt med å filme sin egen søster hvor vondt hun har det og ambulansne osv. Også sitt eget tryne med neseborene oppi kameran å vise oss hvor "bekymret" hun er. Man kan være en søster av og til og vise omsorg uten at man skal filme alt og tjene penger på det. Men for Isabel er sånne situasjoner =penger! Jeg reagerte også på at de bare satt seg ned og tok seg frokost og kaffe. Og når de kommer på sykehuset senere så er det LINDA som snakker med legene! Og isabel er bare opptatt med å filme hva de sier. Og spytter inn et par ord etterpå. Så jeg skjønner godt hvorfor disse 2 jentene aldri ville vekke prinsessen. 4 12
Granneman82 Skrevet 25. mai #33837 Skrevet 25. mai Glitter_eyes skrev (8 minutter siden): Ja jeg reagerte også på det. Sidra våknet opp selv og hørte at Mathilda ikke hadde det bra. Prinsesse Isabel lå å sov godt hun på sovemedisin sin og våkner ikke før kl 12.00 på dagen. Våkner opp og vet ingenting. Men Linda visste alt. Samme når det skjedde med Sidra. Isabel visste ingentign. Og hadde jeg vært Sidra hadde jeg heller ikke vekket min egen søster (hvis hun hadde vært som Isabel). Hun hadde heller vært opptatt med å filme sin egen søster hvor vondt hun har det og ambulansne osv. Også sitt eget tryne med neseborene oppi kameran å vise oss hvor "bekymret" hun er. Man kan være en søster av og til og vise omsorg uten at man skal filme alt og tjene penger på det. Men for Isabel er sånne situasjoner =penger! Jeg reagerte også på at de bare satt seg ned og tok seg frokost og kaffe. Og når de kommer på sykehuset senere så er det LINDA som snakker med legene! Og isabel er bare opptatt med å filme hva de sier. Og spytter inn et par ord etterpå. Så jeg skjønner godt hvorfor disse 2 jentene aldri ville vekke prinsessen. Jeg reagerte på det samme😵😵💫 Her har Linda vist seg som den voksne dama ho er,og Isabel mer som et barn 🤨🤨 4 9
Maia3 Skrevet 25. mai #33838 Skrevet 25. mai Granneman82 skrev (5 minutter siden): Jeg reagerte på det samme😵😵💫 Her har Linda vist seg som den voksne dama ho er,og Isabel mer som et barn 🤨🤨 Så lenge prinsessen selv ikke er i begivenhetens absolutte sentrum, så gir hun blaffen I alt og alle. Hadde hun selv havnet på sykehus og ikke hele flokken stilte opp for henne, så hadde det nok blitt månelyst 5 13
LorettaLynn Skrevet 25. mai #33839 Skrevet 25. mai Jeg så den gule overskriften til Isabel nå. Tenk å tjene penger på at søstra di er syk. Det er liksom ingen grenser. At hun vil fremstå med så lite verdighet. Trist å være i Thailand med så mye kultur og historie også er det hva du viser frem. 5 15
Granneman82 Skrevet 25. mai #33840 Skrevet 25. mai Maia3 skrev (4 minutter siden): Så lenge prinsessen selv ikke er i begivenhetens absolutte sentrum, så gir hun blaffen I alt og alle. Hadde hun selv havnet på sykehus og ikke hele flokken stilte opp for henne, så hadde det nok blitt månelyst Nettop! 🎯 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå