Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Screenshot fra utforsk på Snapchat: «….du jobber 1000 ganger mer enn de fleste» 

:ball:

IMG_2234.jpeg

1000 ganger mer enn de fleste er sykt å påstå💀 Hun lever av å reise, filme at hun fyller mat i kjøleskapet, spiser take-away og bli kjørt rundt på jakt etter dagens matcha. Et par møter her og der med Ivorie/Nude i pysjamasen.  Ja det er sikkert stress å alltid «må» være på - men at hun jobber hardere enn de fleste andre er så bullshit. RS er en gjeng enablers 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 23
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zenhouse skrev (3 timer siden):

Screenshot fra utforsk på Snapchat: «….du jobber 1000 ganger mer enn de fleste» 

:ball:

IMG_2234.jpeg

Wtf, jobber 1000 ganger mer enn de fleste.  Kjenner jeg blir skikkelig provosert, travelt liv……. Ligge i sengen, lage iskaffiiiii i kaffihjøørnaaaa, være i et digitalt møte eller ti i løpet av en uke, ligge ved poolen og reise på «ferie». Rømmer fra «ferie» straks det kommer en regndråpe eller 10. Klage litt til «bestisene» for sympati om hvor travelt hun har det så de går mann av huse og shopper enda mer fra merkene hennes. Blir helt kvalm av henne 🤮

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 16
Skrevet
rock&republic skrev (21 minutter siden):

Wtf, jobber 1000 ganger mer enn de fleste.  Kjenner jeg blir skikkelig provosert, travelt liv……. Ligge i sengen, lage iskaffiiiii i kaffihjøørnaaaa, være i et digitalt møte eller ti i løpet av en uke, ligge ved poolen og reise på «ferie». Rømmer fra «ferie» straks det kommer en regndråpe eller 10. Klage litt til «bestisene» for sympati om hvor travelt hun har det så de går mann av huse og shopper enda mer fra merkene hennes. Blir helt kvalm av henne 🤮

Det kan umulig være oppegående folk som forgyller og støtter henne.

Er de like virkelighetsfjærne alle sammen ?

Det er skremmende og kvalmt 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Herregud som hun styrer med det håret,blir helt gal av det.

Måtte logge ut av snapchat 🤦‍♀️🤷‍♀️

Synes faktisk det virker tørrere nå. Men kanskje mann ser det det nå, som hun driver hele tiden med det.

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror personlig at hun lider av ekstrem borderline eller nesten litt skitzo…. For det der er det sykeste hun klarer ikke å ta et valg og bytter hele tiden hva hun har tenk til, jævlig slitsom egentlig hun burde medisineres. Jeg håper for Guds skyld at hun ikke skaffer seg barn hun klarte ikke å ta vare på en hund engang. Tror virkelig ikke hun burde ha barn hun burde fikse seg selv først det psykiske 

• Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet
Maia3 skrev (1 time siden):

Det kan umulig være oppegående folk som forgyller og støtter henne.

Er de like virkelighetsfjærne alle sammen ?

Det er skremmende og kvalmt 

Er nok mange med lettere pu som støtter… å hun utnytter hver og en av de trist er det 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Princess_81 skrev (28 minutter siden):

Jeg tror personlig at hun lider av ekstrem borderline eller nesten litt skitzo…. For det der er det sykeste hun klarer ikke å ta et valg og bytter hele tiden hva hun har tenk til, jævlig slitsom egentlig hun burde medisineres. Jeg håper for Guds skyld at hun ikke skaffer seg barn hun klarte ikke å ta vare på en hund engang. Tror virkelig ikke hun burde ha barn hun burde fikse seg selv først det psykiske 

Ja noe er utvilsomt galt med henne.  Skal ha og skal ha alt mulig, men det er bare interessant en liten stund, så skal hun ha noe annet. 

Tror hun virkelig at det bare er å skaffe seg barn ?

Hvor lenge vil det gå før hun er drittlei av dem også ?

Hun kommer aldri til å klare å takle noe som helst!

• Liker 2
  • Nyttig 12
Gjest hjerteis
Skrevet

Altså, hæ?

Hun sa i dag: "Jeg hater å reise!"

3 timer seinere: "Skal til Norge i September, til Frankrike i Oktober, men jeg har såå lyst til å få til en hel måned på Maldivene igjen, kanskje August?!!"

Bestem deg ffs, virrehøne!

Skrevet
Maia3 skrev (43 minutter siden):

Ja noe er utvilsomt galt med henne.  Skal ha og skal ha alt mulig, men det er bare interessant en liten stund, så skal hun ha noe annet. 

Tror hun virkelig at det bare er å skaffe seg barn ?

Hvor lenge vil det gå før hun er drittlei av dem også ?

Hun kommer aldri til å klare å takle noe som helst!

Dama som sa hun ikke kunne ha ansvaret for barnet om natta og må ha night nanny fordi hun blir gretten hvis søvnen hennes blir forstyrret burde absolutt ikke ha barn. 

Men det er jo selvfølgelig enkelt å ha barn når man planlegger å ha en nattevakt, ferie-nanny, kokk, dagmamma osv osv osv

• Liker 3
  • Nyttig 13
Skrevet
Othelia08 skrev (1 minutt siden):

Dama som sa hun ikke kunne ha ansvaret for barnet om natta og må ha night nanny fordi hun blir gretten hvis søvnen hennes blir forstyrret burde absolutt ikke ha barn. 

Men det er jo selvfølgelig enkelt å ha barn når man planlegger å ha en nattevakt, ferie-nanny, kokk, dagmamma osv osv osv

Hva er poenget da å få barn ?

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
fredsliijle skrev (8 minutter siden):

Hva er poenget da å få barn ?

Snape fødselen minutt for minutt,gi ut et fødselglass og et gravide joggesett,hemoride krem fra Nude,og ikke minst eksponere babyen så alle bestemødrene i RS får sitt,pengene bare ruller inn,tror ikke hun vil ha barn egentlig 

• Liker 7
  • Nyttig 19
Skrevet
Velinda skrev (2 minutter siden):

Snape fødselen minutt for minutt,gi ut et fødselglass og et gravide joggesett,hemoride krem fra Nude,og ikke minst eksponere babyen så alle bestemødrene i RS får sitt,pengene bare ruller inn,tror ikke hun vil ha barn egentlig 

Når det å få barn bare er neste steg i karrieren🙄 Lurer på hva som hadde skjedd dersom hun fikk et barn med ekstra behov. Det hadde kasta en skygge over dette glamorøse bildet hun har av foreldretilværelsen

• Liker 5
  • Nyttig 7
Gjest hjerteis
Skrevet (endret)

Fjerner min egen kommentar, jeg kan være hyggeligere enn dette 🩷

Endret av hjerteis
Spekulering er unødvendig
Skrevet
Othelia08 skrev (35 minutter siden):

Når det å få barn bare er neste steg i karrieren🙄 Lurer på hva som hadde skjedd dersom hun fikk et barn med ekstra behov. Det hadde kasta en skygge over dette glamorøse bildet hun har av foreldretilværelsen

Hadde blitt krise for hennne,det å få en baby er jo sjeldent bare lyse rosa eller lyseblått som man ser på film

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Det er ingen menneskerett å få barn, og  enkelte passer dessverre ikke til å bli mor heller. Barn er ikke et statussymbol som man bare kan skyve vekk når det er i veien.

Sier ikke mer......  

• Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Snik reklame👎🤷‍♀️

Rart det ikke får konsekvenser?

Screenshot_20260528_211848_Snapchat.jpg

Screenshot_20260528_211852_Snapchat.jpg

Screenshot_20260528_211902_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Snik reklame👎🤷‍♀️

Rart det ikke får konsekvenser?

Screenshot_20260528_211848_Snapchat.jpg

Screenshot_20260528_211852_Snapchat.jpg

Screenshot_20260528_211902_Snapchat.jpg

Nesten så jeg tror hun bevisst provoserer. Føler en ser det samme ofte….mye prat om spisingen hennes, jo mer mat snapper, mye prat om å tynn hun er, jo mer halvnakne bikini snapper. 
Føler hun på en måte skal hevde seg og vise hvor lite hun egentlig bryr seg om følgere/kritikere så lenge hun har RS som backer og ser opp til  henne uansett hva hun gjør i livet. 
Så lenge hun har RS, så viser hun 🖕🏼til resten. Hun bryr seg nada om litt umerket reklame….

Hun er vel er av de verste «forbildene « i Norge. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Othelia08 skrev (2 timer siden):

I kan ikke være frisk nei. Og denne damen er ansiktet utad for fosterhjemforeningen i Norge. Og jeg lurer, hvordan kan fosterforeldre relatere seg til oppførselen til IR ?

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (23 minutter siden):

Nesten så jeg tror hun bevisst provoserer. Føler en ser det samme ofte….mye prat om spisingen hennes, jo mer mat snapper, mye prat om å tynn hun er, jo mer halvnakne bikini snapper. 
Føler hun på en måte skal hevde seg og vise hvor lite hun egentlig bryr seg om følgere/kritikere så lenge hun har RS som backer og ser opp til  henne uansett hva hun gjør i livet. 
Så lenge hun har RS, så viser hun 🖕🏼til resten. Hun bryr seg nada om litt umerket reklame….

Hun er vel er av de verste «forbildene « i Norge. 

Jeg regner med at værstingene på skjult reklame på Snap og Instagram / Tiktok får brev fra forbrukertilsynet. På deres  side er spesielt IR nevnt ( sammen med Anniken Jørgensen o.fl) og hennes søsken Sidra og Shehed har også svikt i varseler på reklameinnlegg. Alle Ivorie klær de har og Nude produkter.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (13 minutter siden):

Jeg regner med at værstingene på skjult reklame på Snap og Instagram / Tiktok får brev fra forbrukertilsynet. På deres  side er spesielt IR nevnt ( sammen med Anniken Jørgensen o.fl) og hennes søsken Sidra og Shehed har også svikt i varseler på reklameinnlegg. Alle Ivorie klær de har og Nude produkter.

Er det jeg mener med at hun bevisst provoserer. Hun er spesielt nevnt på forbrukertilsynet sin side, så nå er det enda mer snik reklame fra henne. Hun viser 🖕🏼til verden og demonstrerer at hun, Isabel Raad gjør akkurat som hun vil 🤷🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...