Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 minutter siden):

Er det jeg mener med at hun bevisst provoserer. Hun er spesielt nevnt på forbrukertilsynet sin side, så nå er det enda mer snik reklame fra henne. Hun viser 🖕🏼til verden og demonstrerer at hun, Isabel Raad gjør akkurat som hun vil 🤷🏻‍♀️

Tror ikke helt hun evner å være så utspekulert, det er nok tilfeldig 🤭

Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Herregud som hun styrer med det håret,blir helt gal av det.

Måtte logge ut av snapchat 🤦‍♀️🤷‍♀️

Synes faktisk det virker tørrere nå. Men kanskje mann ser det det nå, som hun driver hele tiden med det.

Ehh, jeg har aldri i mitt liv sett finere hår enn hennes! Tørt??? What?? 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Catbert skrev (1 minutt siden):

Samme tenkte jeg. Tror noen leter etter ting å kritisere.

• Liker 6
Skrevet

Men hvilken religion har hun skiftet til?

Skrevet
Sirah skrev (På 14.1.2026 den 12.53):

Sidra har hatt rundt 57,000 følgere i alle fall et års tid? Men ikke fått stjerne før nå.

NEI !!!!

Skrevet (endret)
Velinda skrev (3 timer siden):

Hadde blitt krise for hennne,det å få en baby er jo sjeldent bare lyse rosa eller lyseblått som man ser på film

I fikk jo spørsmålet fra en følger. Hva om du får ett barn som arver din nesefasong. D er jo naturlig at barnet får noe av dine gener. Hun hadde noen uttalelser om dette, men desverre husker jeg ikke ordrett hva hun svarte. Men syns å huske at hun forsvarte d på en måte, som akseptabelt. Hvorfor har da alle tre søstre  både leppefillere og  nye neser ( d bekreftet I på snap).  Rami har ikke.Om det er så akseptabelt med araberneser?

Endret av vilas
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
rock&republic skrev (6 timer siden):

Wtf, jobber 1000 ganger mer enn de fleste.  Kjenner jeg blir skikkelig provosert, travelt liv……. Ligge i sengen, lage iskaffiiiii i kaffihjøørnaaaa, være i et digitalt møte eller ti i løpet av en uke, ligge ved poolen og reise på «ferie». Rømmer fra «ferie» straks det kommer en regndråpe eller 10. Klage litt til «bestisene» for sympati om hvor travelt hun har det så de går mann av huse og shopper enda mer fra merkene hennes. Blir helt kvalm av henne 🤮

Burde hatt en jobb i helsevesenet ett par intensive uker denne IR. Eller jobbet i kommunen på søppelanlegg.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
vilas skrev (14 minutter siden):

Burde hatt en jobb i helsevesenet ett par intensive uker denne IR. Eller jobbet i kommunen på søppelanlegg.

DA hadde hun blitt overoveroverstimukert da🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Gjest beauti
Skrevet
Catbert skrev (45 minutter siden):

Men hvilken religion har hun skiftet til?

Hun konverterte til kristendommen 

Skrevet

Syns bare hun har "mista det" helt. Syns hun var sjarmerende og morsom.  Og fikser ikke alt snakket om Jack. I respekt for RS i det minste burde hun bare sagt minst mulig om han inntil hun innrømmer at det er J. Det som ble lagt ut fra hans leilighet i England viser jo helt tydelig at han ikke tjener de største pengene slik som de siste gjøkene hun har blitt blendet av. Pengene og rikdom  var alt for henne. 
Det eneste som er sikkert det er at hun ikke er sammen med ham for pengene, og at sannsynligheten for at det nok en gang er henne som betaler moroa er rimelig stor.
Jeg unner IR å ha blitt rik, men det jeg syns er rart er at hun legger det frem som om det er hennes brands som er så suksessfulle. Hadde hun vært ærlig så er det jo Snapchat alene som gjør at hun har blitt styrtrik på vanvittig kort tid.

• Liker 6
  • Nyttig 26
Skrevet
LastebilZara skrev (9 timer siden):

Syns bare hun har "mista det" helt. Syns hun var sjarmerende og morsom.  Og fikser ikke alt snakket om Jack. I respekt for RS i det minste burde hun bare sagt minst mulig om han inntil hun innrømmer at det er J. Det som ble lagt ut fra hans leilighet i England viser jo helt tydelig at han ikke tjener de største pengene slik som de siste gjøkene hun har blitt blendet av. Pengene og rikdom  var alt for henne. 
Det eneste som er sikkert det er at hun ikke er sammen med ham for pengene, og at sannsynligheten for at det nok en gang er henne som betaler moroa er rimelig stor.
Jeg unner IR å ha blitt rik, men det jeg syns er rart er at hun legger det frem som om det er hennes brands som er så suksessfulle. Hadde hun vært ærlig så er det jo Snapchat alene som gjør at hun har blitt styrtrik på vanvittig kort tid.

Ja jeg husker jeg likte I for få år siden. Men nå blir jeg bare irritert. Syns hun tapte seg mye etter tida med Fanta/Rose drikking og når hun begynte å filme sine toalett turer. Da mistet hun sin "eleganse".  

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
beauti skrev (11 timer siden):

Hun konverterte til kristendommen 

Da hun skulle konfirmeres konverterte hun. For å bli akseptert som konfirmant i kirken. Men hun har sagt i ettertid på snap ,at d er vel kun på papiret. Og at hun vil gifte seg i kirken.

Endret av vilas
Skrevet

Den jobben hun skal til oslo for i september, tipper det er lansering av tv serien. Og forhåpentligvis siste gang vi hører ordet «rosegjøken» 🙄🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun og Jack burde vel dukke opp i bryllupet til bestevenninna i juni(Oslo)

• Liker 2
Skrevet
Catbert skrev (15 timer siden):

Men hvem går så mye til frisør som henne ? Flere tusen pr mnd. I var sååå frekk at hun ba om å få bruke sine egen shampo/ balsam hos frisør i Thailand.  Snikreklame !!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun har en tøff dag i dag stakkars, den Thailand turen tok vist på 🙄 Men da hjelper det å putte inn en liten spørrerunde som gir engasjement og penger i kassen, samt reklamere for ny kolleksjon 😂 Det hele er så åpenlyst at jeg fatter ikke at enkelte ikke ser det. 

The queen of playing a victim ✔️

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
Tenkeselv skrev (2 minutter siden):

Hun har en tøff dag i dag stakkars, den Thailand turen tok vist på 🙄 Men da hjelper det å putte inn en liten spørrerunde som gir engasjement og penger i kassen, samt reklamere for ny kolleksjon 😂 Det hele er så åpenlyst at jeg fatter ikke at enkelte ikke ser det. 

En nye kolleksjonen er helt forferdelig. Versågod RS, kjøp dere til " fant". Nå prøver hun " å fange" de med litt former. De feteste.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
vilas skrev (13 minutter siden):

Men hvem går så mye til frisør som henne ? Flere tusen pr mnd. I var sååå frekk at hun ba om å få bruke sine egen shampo/ balsam hos frisør i Thailand.  Snikreklame !!

Både hodebunn og hår vil tørke ut av den sjampoen hennes,hovedingrediens er salt,keratin som hun skryter av er det under 1% av,samme som keratinoljen

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Gjest beauti
Skrevet
Velinda skrev (1 minutt siden):

Både hodebunn og hår vil tørke ut av den sjampoen hennes,hovedingrediens er salt,keratin som hun skryter av er det under 1% av,samme som keratinoljen

Jeg prøvde det risvannet som mange var så fornøyd med. Personlig har jeg aldri hatt kløe i hodebunnen eller vært plaget med at håret mitt har blitt fort fett, men etter jeg prøvde det risvannet så fikk jeg begge deler. Holdt på å klø meg ihjel i hele hodebunnen og håret så ikke bra ut etter et par dager.  Så den kuttet jeg totalt ut og det tok en stund til håret mitt var tilbake som det brukte å være. Kommer ikke til å kjøpe noe fra Nude igjen og heller aldri kjøpt noen av de overprisete klærne hennes 

Skrevet
Tenkeselv skrev (1 time siden):

Helt motbydelig sånn hun holder på

• Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...