Gjest Sol 75 Skrevet lørdag kl. 22:55 #34001 Skrevet lørdag kl. 22:55 (endret) Princess_81 skrev (4 minutter siden): Du virker ikke helt oppegående er du en raadsquad 😅 Nei nå må du gi deg. Det er hennes mening! Endret lørdag kl. 22:57 av Sol 75
Snurrevipp Skrevet lørdag kl. 23:03 #34002 Skrevet lørdag kl. 23:03 Jeg syntes heller ikke det er noe problem å gå med string rundt familie. Har ikke bror men har en sønn. De fleste venninnene mine går i string på stranden. Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å sove i samme seng som en i familien. Alt MÅ ikke bli seksualisert. Og nei jeg er ikke RS. 3 4
Gjest Sol 75 Skrevet lørdag kl. 23:05 #34003 Skrevet lørdag kl. 23:05 (endret) . Endret 19 timer siden av Sol 75
Margit777 Skrevet lørdag kl. 23:38 #34004 Skrevet lørdag kl. 23:38 (endret) Sol 75 skrev (1 time siden): Vær så snill! Skjønner at du og jeg er kritisk når det gjelder Isabel men nå går du for langt! Det du ytrer nå er så langt ut fra det som er greit! Sol 75 skrev (1 time siden): Vær så snill! Skjønner at du og jeg er kritisk når det gjelder Isabel men nå går du for langt! Det du ytrer nå er så langt ut fra det som er greit! Jeg sa jeg hadde en utviklingshemmet slektning (fødselskadet, navlestrengen vikla seg rundt halsen, anyways) hun minnet meg om og så begynte snøballen og rulle, hun er den eneste voksne jeg vet som snakker om bæsjen sin og mensen. Sa ja, hun minner meg om henne. Eller en 3 åring. Oppførselen hun viser er ikke så langt unna. Pluss hun også skryter av hvor hun har sex og hvordan barna hennes ble unnfanget 🙄 Endret lørdag kl. 23:39 av Margit777 4 1
Gjest Sol 75 Skrevet i går, 02:29 #34005 Skrevet i går, 02:29 (endret) Margit777 skrev (På 31.5.2026 den 1.38): Jeg sa jeg hadde en utviklingshemmet slektning (fødselskadet, navlestrengen vikla seg rundt halsen, anyways) hun minnet meg om og så begynte snøballen og rulle, hun er den eneste voksne jeg vet som snakker om bæsjen sin og mensen. Sa ja, hun minner meg om henne. Eller en 3 åring. Oppførselen hun viser er ikke så langt unna. Pluss hun også skryter av hvor hun har sex og hvordan barna hennes ble unnfanget 🙄 Tenk deg om hva du leverer. Dette er ikke greit det du skriver. Endret 19 timer siden av Sol 75 .
Princess_81 Skrevet i går, 09:16 #34006 Skrevet i går, 09:16 Snurrevipp skrev (10 timer siden): Jeg syntes heller ikke det er noe problem å gå med string rundt familie. Har ikke bror men har en sønn. De fleste venninnene mine går i string på stranden. Jeg hadde heller ikke hatt problemer med å sove i samme seng som en i familien. Alt MÅ ikke bli seksualisert. Og nei jeg er ikke RS. Jeg synes det er sykt 😫 2 6
Natu Skrevet i går, 11:53 #34007 Skrevet i går, 11:53 (endret) For ett merkelig skue å se storyen hennes . Først virker det som om hun har funnet de styggeste spisestuestolene som fins, og liker de ALLE. Og så kommer kommer klær fra kolleksjonen som var ILLE 😮 syns de siste klærne har vært smakfulle og fine. Men dette ser ut som noe Dubai Laila har sydd sammen på fylla? Hva var skjedd med Ivorie og den flinke designeren? Stoffet og snittet får jo Temu klær til å virke lukseriøse? Hele storyen er jo en sammenhengende oppvisning i smakløshet? Endret i går, 11:53 av Natu 6 11
Heike m72 Skrevet i går, 11:53 #34008 Skrevet i går, 11:53 Silikonpuppene ser unaturlige ut og matcher ikke kroppen. Det er derfor de er så lite pene i kløften der. Det ser ikke bra ut. Linda har også silikon, men det synes ikke så godt da de matcher kroppen bedre og ikke er unaturlig store i forhold til kropp. Den nye kleskolleksjon hun viste fram i kun svart og hvitt er altså så lite pent. Hva er greia? 🙈 Hun kommer sikkert ikke til å bruke de selv heller. Hun bruker bikiniene, pysj og morgenkåper, men ellers bruker hun lite av egne klær. Det samme gjelder Nude produkter. Hun bruker ikke alle de heller. Shopper alltid andre produkter og kaller det research 🙈🙈 6 12
Tears in heaven Skrevet i går, 12:03 #34009 Skrevet i går, 12:03 Margit777 skrev (15 timer siden): Hun vet hva disse enkle følger damene liker og feeder på det. Selv om dama er pen kan hun være utviklingshemmet for det, er ikke bare mindre pene mennesker som er det. Liker ikke å kaste ut diagnoser.hun kan være mye,kynisk,kalkulert osv,men ikke utviklingshemmet.Der synes jeg du går litt langt. 2 2
Tears in heaven Skrevet i går, 12:04 #34010 Skrevet i går, 12:04 Sol 75 skrev (15 timer siden): Vær så snill, er ikke greit å kalle henne utviklingshemmet.Vi er bedre enn det. Vi kan mene og tenke mye om Isabel men det går en grense. Der er jeg 100%enig i det du skriver. 2
Sirah Skrevet i går, 13:17 #34011 Skrevet i går, 13:17 Natu skrev (1 time siden): For ett merkelig skue å se storyen hennes . Først virker det som om hun har funnet de styggeste spisestuestolene som fins, og liker de ALLE. Og så kommer kommer klær fra kolleksjonen som var ILLE 😮 syns de siste klærne har vært smakfulle og fine. Men dette ser ut som noe Dubai Laila har sydd sammen på fylla? Hva var skjedd med Ivorie og den flinke designeren? Stoffet og snittet får jo Temu klær til å virke lukseriøse? Hele storyen er jo en sammenhengende oppvisning i smakløshet? Enig med deg. Jeg har syntes at Ivorie har hatt mye fint (selv om det ikke har vært min stil), men dette??? Skal RS på karneval? 1 5
tausen Skrevet i går, 14:01 #34012 Skrevet i går, 14:01 Princess_81 skrev (4 timer siden): Jeg synes det er sykt 😫 I min krets er det ikke normalt med string og lite klær foran voksne barn. Da kler man seg. Bikini om en er på stranden er noe annet. Sitter ikke inne i sofaen i string truse. Da hadde jentene mine skjems av meg 7 8
Aristokrat1 Skrevet i går, 14:24 #34013 Skrevet i går, 14:24 tausen skrev (21 minutter siden): I min krets er det ikke normalt med string og lite klær foran voksne barn. Da kler man seg. Bikini om en er på stranden er noe annet. Sitter ikke inne i sofaen i string truse. Da hadde jentene mine skjems av meg Jeg reagerer på string bikini på spa anlegg jeg🫣 Kan skjønne det på stranda når en soler seg men ikke ellers😅 Så string foran familie !? Nei🤭 7 5
Murukleiven Skrevet i går, 16:49 #34014 Skrevet i går, 16:49 Hvilken mann gir opp sin tilværelse i sitt hjemland for å dilte etter ei dame? Har ikke han familie, venner, ting i hjemlandet han skal ta seg av? Synes dette med Jack og runde nr. 2 i dette forholdet er helt merkelig. 4 14
refill Skrevet i går, 17:04 #34015 Skrevet i går, 17:04 Murukleiven skrev (14 minutter siden): Hvilken mann gir opp sin tilværelse i sitt hjemland for å dilte etter ei dame? Har ikke han familie, venner, ting i hjemlandet han skal ta seg av? Synes dette med Jack og runde nr. 2 i dette forholdet er helt merkelig. En kåt..? (sorry, du serverte den så fint) 4 4
Princess_81 Skrevet i går, 17:09 #34016 Skrevet i går, 17:09 Murukleiven skrev (19 minutter siden): Hvilken mann gir opp sin tilværelse i sitt hjemland for å dilte etter ei dame? Har ikke han familie, venner, ting i hjemlandet han skal ta seg av? Synes dette med Jack og runde nr. 2 i dette forholdet er helt merkelig. Hun drøsser han i penger og er hans sugar mummy så såklart blir han når han blir skjemt bort med masse shopping og Maldivene turer 2 16
Princess_81 Skrevet i går, 17:10 #34017 Skrevet i går, 17:10 tausen skrev (3 timer siden): I min krets er det ikke normalt med string og lite klær foran voksne barn. Da kler man seg. Bikini om en er på stranden er noe annet. Sitter ikke inne i sofaen i string truse. Da hadde jentene mine skjems av meg Helt enig 2 3
agent Skrevet i går, 17:15 #34018 Skrevet i går, 17:15 refill skrev (7 minutter siden): En kåt..? (sorry, du serverte den så fint) 1
Kønn Skrevet i går, 17:17 #34020 Skrevet i går, 17:17 En sort/hvit kolleksjon lanseres og hun drar på shopping og sier hun elsker farger 😳 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå