Mmeeri Skrevet 2 timer siden #34061 Skrevet 2 timer siden Tenkeselv skrev (1 time siden): Vel 31 items er nok totalt antall kjøp fra Ivorie, av alle som kjøper sirup osv så kommer man fort oppi 31 items. 100% ble denne postet for å la det fremstå som at denne nye kolleksjonen gikk knallbra 😅 "Noen kjøpte 31 plagg" liksom Nei, det er faktisk noen som har kjøpt 31 varer som ett kjøp. Jeg driver med nettbutikk og har samme opplegg som henne med varsel av salg. Man får ikke opp hvor mange ganger kunden har handlet, men summen hen har handlet for just nu. 🫣 Men 31 varer da gitt? 😬🤭 2
Mmeeri Skrevet 2 timer siden #34062 Skrevet 2 timer siden Altså det kan godt hende at personen har kjøpt 31 flasker sirup ja.
Margit777 Skrevet 1 time siden #34063 Skrevet 1 time siden (endret) Gjest Sol 75 skrev (På 31.5.2026 den 4.29): Tenk deg om hva du leverer. Dette er ikke greit det du skriver. Du er virkelig jah... Endret 1 time siden av Margit777
Othelia08 Skrevet 1 time siden #34064 Skrevet 1 time siden Lurer på om de som kjøper ALT hun lager, eller om hun som nå har handla for 13k hadde kjøpt dette hvis det ikke hadde vært Isabel sitt merke. Jeg antar svaret er et stort NEI, og det sier egentlig alt om hvor hjernevaska folk er 2 1
Margit777 Skrevet 1 time siden #34065 Skrevet 1 time siden Othelia08 skrev (11 minutter siden): Lurer på om de som kjøper ALT hun lager, eller om hun som nå har handla for 13k hadde kjøpt dette hvis det ikke hadde vært Isabel sitt merke. Jeg antar svaret er et stort NEI, og det sier egentlig alt om hvor hjernevaska folk er For 13 k den temu søpla? 1
Natu Skrevet 1 time siden #34067 Skrevet 1 time siden Jeg tror hun merker at ting går litt nedover. Hun håver nok ennå inn, men dette er vel første gang en kolleksjon har fått mye pes og muligens ikke solgt så bra. Så går kanskje snap litt tregere? Fordi innholdet hennes er gørrkjedelig og har vært det en stund hvis ikke man er over middels interessert i iskaffe, toalettbesøk og diare. Derfor blir hun desperat og klinker til med ekle sex detaljer og kommer nok til å holde RS tantene Randi, Hilde og Wenche på pinebenken leeenge. Tipper hun kommer til å meeeeeeelke nysgjerrigheten om graviditet lenge. Muligens føler hun seg kvalm og uggen i morgen tidlig alt. Hihi..Hun mangler nok også 13700,- på kontoen tipper jeg. 1 2
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #34068 Skrevet 1 time siden Maia3 skrev (3 timer siden): Fy flate så sinnsykt kvalmt. Hvorfor har hun så enormt trang til å fortelle detaljert om sexlivet deres? Hun er ei patetisk og barnslig dame på 32 år ! HVEM andre holder på sånn ? Ingen ! Hun er ikke litt oppegående engang. Det kan ikke han være heller. Jeg gremmes Joda, nok av andre barnslige influensere som holder slik, som f.eks Kristin Gjelsvik, som til og med har barn. 1
agent Skrevet 38 minutter siden #34069 Skrevet 38 minutter siden Mmeeri skrev (1 time siden): Nei, det er faktisk noen som har kjøpt 31 varer som ett kjøp. Jeg driver med nettbutikk og har samme opplegg som henne med varsel av salg. Man får ikke opp hvor mange ganger kunden har handlet, men summen hen har handlet for just nu. 🫣 Men 31 varer da gitt? 😬🤭 Hun har vist total kjøp fra kunder før. 1
Tenkeselv Skrevet 12 minutter siden #34070 Skrevet 12 minutter siden agent skrev (24 minutter siden): Hun har vist total kjøp fra kunder før. Nettopp det jeg sikter til her, jeg tror uansett at dette er totalt sett, å at det ble delt veldig veldig bevisst. Aldri i livet om denne kolleksjonen kan gå bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå