refill Skrevet fredag kl. 13:31 #33961 Skrevet fredag kl. 13:31 vilas skrev (1 time siden): Men hvem går så mye til frisør som henne ? Sophie Elise. Er det ikke sånn at hun ikke vasker sitt eget hår? 🤭 4 1
Neket Skrevet fredag kl. 14:53 #33962 Skrevet fredag kl. 14:53 refill skrev (1 time siden): Sophie Elise. Er det ikke sånn at hun ikke vasker sitt eget hår? 🤭 Hun har visst begynt å vaske det litt selv nå, tror jeg 🤪😆
refill Skrevet fredag kl. 15:20 #33963 Skrevet fredag kl. 15:20 Neket skrev (26 minutter siden): Hun har visst begynt å vaske det litt selv nå, tror jeg 🤪😆 Oi, nesten folkelig nå da 😅 1
Tenkeselv Skrevet fredag kl. 19:33 #33964 Skrevet fredag kl. 19:33 vilas skrev (7 timer siden): En nye kolleksjonen er helt forferdelig. Versågod RS, kjøp dere til " fant". Nå prøver hun " å fange" de med litt former. De feteste. Første jeg tenkte også, jeg kan ikke forstå at det er samme designer bak alle kolleksjonene 😅 Noe ser bra ut mens andre ting ser ikke ut. Denne kolleksjonen med de frynsene ?? Knapt sett noe så stygt før. 1 14
rock&republic Skrevet lørdag kl. 07:23 #33965 Skrevet lørdag kl. 07:23 Tenkeselv skrev (11 timer siden): Første jeg tenkte også, jeg kan ikke forstå at det er samme designer bak alle kolleksjonene 😅 Noe ser bra ut mens andre ting ser ikke ut. Denne kolleksjonen med de frynsene ?? Knapt sett noe så stygt før. Grusomt 5
Sirah Skrevet lørdag kl. 07:32 #33966 Skrevet lørdag kl. 07:32 Jeg trodde dere overdreiv så gikk inn for å se. De frynsegreiene ser jo ut som noe man bruker på karneval? 😬 Jeg syntes vanligvis at Ivorie har en del fint, selv om det ofte ikke er min stil. Denne gangen.... Jeg vet ikke hva jeg skal si. 5
Princess_81 Skrevet lørdag kl. 09:25 #33967 Skrevet lørdag kl. 09:25 Hun sier at Pierre er bare en venn og er som en bror really en bror? Du har fuckings knulla han i flere år🤮kall han ikke bror 🤮 greit de er vennner MEEEEN i fjor så «kødda» hun flere ganger hvor hot Pierre er å at hu vurderte ha sex med han de kødda om å ha sex med hverandre flere ganger. Å kaller han bror…. 😭😭😭bare jeg som syns det er kvalmt???? Syns også det er ekkelt at hun løper i string foran broren sin Rami å nesten naken 3 14
Othelia08 Skrevet lørdag kl. 10:22 #33968 Skrevet lørdag kl. 10:22 Princess_81 skrev (50 minutter siden): Hun sier at Pierre er bare en venn og er som en bror really en bror? Du har fuckings knulla han i flere år🤮kall han ikke bror 🤮 greit de er vennner MEEEEN i fjor så «kødda» hun flere ganger hvor hot Pierre er å at hu vurderte ha sex med han de kødda om å ha sex med hverandre flere ganger. Å kaller han bror…. 😭😭😭bare jeg som syns det er kvalmt???? Syns også det er ekkelt at hun løper i string foran broren sin Rami å nesten naken Syns også det er spesielt. Helt greit å være venn med eksen sin tenker jeg, men å si at eksen er som en bror er helt merkelig for min del. Føler hun bare bruker det som en måte å gjøre det tydelig at det ikke er noe romantisk der, men hun kan jo bare kalle han en god kompis og så får folk tolke det som de vil? 7 1
Lokko Skrevet lørdag kl. 11:03 #33969 Skrevet lørdag kl. 11:03 rock&republic skrev (3 timer siden): Grusomt Før så snakkar ho heile tida om at ho hadde ein designer som har jobba sååå mange år som designer hos Bikbok. Mulig ho ikkje er det lenger da? Det var ho som lagde forige kolleksjon med bikiniane og dei var mykje finare synes eg enn dei som er i år!! Og samme gjelder dei andre kledene hittil i år ! 6 2
Korpsnerden Skrevet lørdag kl. 14:42 #33970 Skrevet lørdag kl. 14:42 Tenkeselv skrev (19 timer siden): Første jeg tenkte også, jeg kan ikke forstå at det er samme designer bak alle kolleksjonene 😅 Noe ser bra ut mens andre ting ser ikke ut. Denne kolleksjonen med de frynsene ?? Knapt sett noe så stygt før. Bikiniene i år er kjedelige og lite pene også. I fjor vurderte jeg å kjøpe bikini på salget, men i år hadde jeg ikke vurdert en eneste en av dem. Og de klærne som skal lanseres nå - kommer det virkelig til å selge? 5 1
Tenkeselv Skrevet lørdag kl. 14:50 #33971 Skrevet lørdag kl. 14:50 (endret) Korpsnerden skrev (2 timer siden): Bikiniene i år er kjedelige og lite pene også. I fjor vurderte jeg å kjøpe bikini på salget, men i år hadde jeg ikke vurdert en eneste en av dem. Og de klærne som skal lanseres nå - kommer det virkelig til å selge? Jeg kan ikke se for meg hvem som vil gå med de klærne, de var helt grusomme å ser ut som et meksikansk antrekk til karneval 😅🙈 Men RS stiller nok opp for det vettu, de kjøper blindt bare for å støtte. Ser jeg noen på gata med disse frynsene osv så kommer jeg virkelig til å titte to ganger å si til meg selv "du er en av bestevennene ja"😂 Endret lørdag kl. 16:51 av Tenkeselv Glemte å skrive ordet "ikke" 3 11
agent Skrevet lørdag kl. 14:59 #33972 Skrevet lørdag kl. 14:59 Tenkeselv skrev (8 minutter siden): Jeg kan se for meg hvem som vil gå med de klærne, de var helt grusomme å ser ut som et meksikansk antrekk til karneval 😅🙈 Men RS stiller nok opp for det vettu, de kjøper blindt bare for å støtte. Ser jeg noen på gata med disse frynsene osv så kommer jeg virkelig til å titte to ganger å si til meg selv "du er en av bestevennene ja"😂 1
agent Skrevet lørdag kl. 15:04 #33973 Skrevet lørdag kl. 15:04 Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft? 4 2
Aristokrat1 Skrevet lørdag kl. 15:21 #33974 Skrevet lørdag kl. 15:21 agent skrev (16 minutter siden): Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft? Nei er det korte svaret🫣 3 3
Princess_81 Skrevet lørdag kl. 15:46 #33975 Skrevet lørdag kl. 15:46 agent skrev (41 minutter siden): Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft? De er ekstremt hengende… ennå hun tok brystløft kirurgen gjorde en dårlig jobb de burde ikke henge så kort tid etter brystløft. De er seriøst ekstremt saggy 😕 1 4
agent Skrevet lørdag kl. 15:51 #33976 Skrevet lørdag kl. 15:51 Princess_81 skrev (3 minutter siden): De er ekstremt hengende… ennå hun tok brystløft kirurgen gjorde en dårlig jobb de burde ikke henge så kort tid etter brystløft. De er seriøst ekstremt saggy 😕 Ble litt unaturlig for meg, iallefall når det kommer rett i fleisen. 🤷♀️🫣 5
beauti Skrevet lørdag kl. 15:53 #33977 Skrevet lørdag kl. 15:53 Korpsnerden skrev (1 time siden): Bikiniene i år er kjedelige og lite pene også. I fjor vurderte jeg å kjøpe bikini på salget, men i år hadde jeg ikke vurdert en eneste en av dem. Og de klærne som skal lanseres nå - kommer det virkelig til å selge? Blir spennende å se om de flyr ut i morgen, men det er den dårligste kolleksjon jeg har sett fra Ivorie. Må bare få understreke at jeg aldri har kjøpt noe derfra da jeg synes klærne har vært overpriset. Et joggesett til 1400 kr er vel mye når det finnes mange som er like til langt under den prisen pluss at jeg har sett at flere har klaget på at de farver av og blir fort nuppete. Så kommer ikke til å tjene noe på meg frøken Isabel 6
Solstråle1 Skrevet lørdag kl. 16:21 #33978 Skrevet lørdag kl. 16:21 Princess_81 skrev (6 timer siden): Hun sier at Pierre er bare en venn og er som en bror really en bror? Du har fuckings knulla han i flere år🤮kall han ikke bror 🤮 greit de er vennner MEEEEN i fjor så «kødda» hun flere ganger hvor hot Pierre er å at hu vurderte ha sex med han de kødda om å ha sex med hverandre flere ganger. Å kaller han bror…. 😭😭😭bare jeg som syns det er kvalmt???? Syns også det er ekkelt at hun løper i string foran broren sin Rami å nesten naken I denne tråden er det nok ikke bare deg, men generelt i samfunnet er det ganske ukontroversielt å si at en kompis føles som en bror. Det er da mange år siden de var et par? Å gå i undertøy foran familie bør heller ikke være ‘ekkelt’, da tenker jeg at man har sine egne issues. Siden du spør. 8
Solstråle1 Skrevet lørdag kl. 17:38 #33979 Skrevet lørdag kl. 17:38 agent skrev (2 timer siden): Er det normalt at bryst kløften blir seende ut sånn. Etter både silikon og bryst løft? Jeg liker ikke å diskutere kropp, men iom at I er åpen om silikonen så syns jeg at brystene virker for store og tunge for henne. Det må da medføre belastning på nakke og rygg å være så fremtung. 4 1
beauti Skrevet lørdag kl. 17:51 #33980 Skrevet lørdag kl. 17:51 Solstråle1 skrev (9 minutter siden): Jeg liker ikke å diskutere kropp, men iom at I er åpen om silikonen så syns jeg at brystene virker for store og tunge for henne. Det må da medføre belastning på nakke og rygg å være så fremtung. Enig, hun burde hatt bryst som passet bedre til hennes kroppsfasong. Har selv silikon og er slank, men fikk innlagt etter min kroppsfasong så endte opp med 75C og veldig fornøyd med det. Ingen kan se at det er silikon faktisk så naturlig er dem hennes er for store I forhold til hennes høyde og kroppsfasong 1 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå