Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (51 minutter siden):

Helene seansen var bare klein. Ødela sikkert opplevelsen for mange der, deriblant Linda.

Hvis jeg hadde vært med hadde hun fått beskjed om å holde nebbet lukket. Gått det an å bli mer drittunge.

Så ufin hun var mot de ansatte. 

Det var 

Tror de fikk rimelig nok av henne🤣🤣 han som ble lei skriket og kastet henne utfor hahaha. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun shower. Og det virker. 

Printscreen fra Raadsquad gruppen på fb (utdrag) 

Screenshot_20260522_202830_Facebook.jpg

Skrevet
refill skrev (45 minutter siden):

Hun shower. Og det virker. 

Printscreen fra Raadsquad gruppen på fb (utdrag) 

Screenshot_20260522_202830_Facebook.jpg

Er de virkelig så korte at de syntes dette er altså sååååååå gøy og hun er sååååå modig? 
Er de så korte at de ikke skjønner at det ene og alene er skuespill og kun for content? Hun har vel aldri sagt noe om høydeskrekk før? 

Jeg så litt nå, er så pinlig oppførsel at jeg har ikke ord….hun har ikke en tanke for de stakkarene som jobbber der og skal håndtere den der idiotiske oppførselen henne. 
Hun er rett og slett bare så usmakelig og høy på seg selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet

Synes hun har forandret seg utrolig mye siden nyttår og hun plutselig kom ilag med "Rose gjøken"  fått et utrolig usunt forhold til kropp og mat... 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (13 minutter siden):

Er de virkelig så korte at de syntes dette er altså sååååååå gøy og hun er sååååå modig? 
Er de så korte at de ikke skjønner at det ene og alene er skuespill og kun for content? Hun har vel aldri sagt noe om høydeskrekk før? 

Jeg så litt nå, er så pinlig oppførsel at jeg har ikke ord….hun har ikke en tanke for de stakkarene som jobbber der og skal håndtere den der idiotiske oppførselen henne. 

Helt enig👍 Usmakelig og usaklig. 

Hun virker helt manisk eller gal ut.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Tears in heaven skrev (2 timer siden):

Jeg klarer ikke se på snappene hennes. Hun har fullstendig overtenning og jeg blir utmatta av bare å se på.hvorfor er hun ikke slik på Maldivene? Kun når hun er på backpacking og skal leve "fattig" Dette er nok slik hun er og på Maldivene spiller hun yndig og søt.Nei lett å gjennomskue

Må leve opp til rikmanns imaget på Maldivene ja. Så falsk hun er 🤮

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Trixie99 skrev (30 minutter siden):

Må leve opp til rikmanns imaget på Maldivene ja. Så falsk hun er 🤮

Ja veldig overfladisk. Hun prøver hardt å motbevise det og skal ha folk til å tro at hun har føttene planta på jorda.Men helt ærlig så er hele greia et shit show.

• Liker 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Ja og IR ler hele veien til banken.At ikke folk klarer å skjønne at dama manipulerer alle rundt seg.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Trist at Mathilda også har ødelagt leppene sine med fillers, Restylane e.l.

• Liker 8
Skrevet
slipset skrev (12 minutter siden):

Trist at Mathilda også har ødelagt leppene sine med fillers, Restylane e.l.

Jeg syntes nå hun ser nå helt lik ut nå som hun gjør fra 2022 bilder/film..? 

• Nyttig 2
Skrevet
Tears in heaven skrev (1 time siden):

Ja veldig overfladisk. Hun prøver hardt å motbevise det og skal ha folk til å tro at hun har føttene planta på jorda.Men helt ærlig så er hele greia et shit show.

Ja og i tillegg sååå.. opptatt å fortelle at hun kommer fra ingenting. Fa... Hun har jo hatt 6 år hos fosterfam  som har tjent seg rike på henne og  fått oppfølging fra kommunen ang leilighet  og levekostnader osv i fleir år ifbm barnevernssaken.  Løgn og bedrag til oss alle oppleves hennes uttalelser som. Like blid på sin mor,selv om hun drev omsorgssvikt. Mulig det er flest av sånne som henne i RS, slik at de sympatiserer med henne og egne følelser.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
vilas skrev (21 minutter siden):

Ja og i tillegg sååå.. opptatt å fortelle at hun kommer fra ingenting. Fa... Hun har jo hatt 6 år hos fosterfam  som har tjent seg rike på henne og  fått oppfølging fra kommunen ang leilighet  og levekostnader osv i fleir år ifbm barnevernssaken.  Løgn og bedrag til oss alle oppleves hennes uttalelser som. Like blid på sin mor,selv om hun drev omsorgssvikt. Mulig det er flest av sånne som henne i RS, slik at de sympatiserer med henne og egne følelser.

Hun spiller offerrollen fullt ut.Melker det for alt det er verdt.ja utrolig at hun har tilgitt moren.Hun som skulle ha beskyttet barna sine. Familie dynamikken er merkelig.

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
refill skrev (19 timer siden):

.

Endret av Sol 75
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
slipset skrev (16 timer siden):

Endret av Sol 75
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
refill skrev (19 timer siden):
Endret av Sol 75
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (2 timer siden):

Ja, jeg ser det! Håpe dere  ser og blir ved med Mathilde . Dropp Sidra og Linda!  Se hva Isabel  driver med…..RS  fy f  og Linda hun mailiperer alle…idioter🥴😂

Sol 75 skrev (2 timer siden):

Fy og f jeg kunne fortalt så j mulig . Isabel altså!

Kanskje  du ve littebitt du også🥴

Someone is intoxicated 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (45 minutter siden):

Someone is intoxicated 🙈

:hoho:

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (2 timer siden):

Someone is intoxicated 🙈

KG og nach 😆😆😆😆🍻🍻

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (14 timer siden):

Tror de fikk rimelig nok av henne🤣🤣 han som ble lei skriket og kastet henne utfor hahaha. 

Er ikke redd nok når man sitter med tlf i handa og filmer under hele seansen.  Den ansvarshavende gjennomskuet henne. Pusjjjj,....kom deg avsted 🙂🙂

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Skulle ikke Rosenkålen på guttetur ? Mere løgner fra l ? Har hun stoppet han på den planlagte turen ? 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...