Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (22 minutter siden):

Jeg er så sikker på at alle disse gjøkene i det siste har alle vært "Rosegjøken". Folk glemmer fort at ingen har noensinne sett alle disse andre "mislykkede" forholdene.

Alle kan ha en Skybert 🙄

I sa nettopp at hun har kjent Rosenkålen i mange år. Fy FA...hvor uspiselig hun har vært idag ang bilkjøpet.... Klarer ikke se ansiktet el høre stemmen hennes mere. Raser fort forbi hennes innlegg.🤮

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (På 18.5.2026 den 22.15):

Rart hun plutselig ut av det blå fikk forespørsel ang. salg av villaen :klo:

Kanskje det er noe hun har planlagt, men ikke vist hvordan hun skal fortelle det.

Så da fikk hun plutselig en melding, at noen ville kjøpe. 

Kanskje derfor hun ikke har vært interessert i få den ferdig.

Hvem har utlevert nr hennes? Linda?

Kanskje alt bare er bullshit for contentens skyld?:sjenert:

Ja veldig rart. Og det rareste er hvorfor akkurat hennes villa når det er 100 andre villa i det nabolaget der. "Pick me"

• Liker 6
Skrevet
Silas26 skrev (3 timer siden):

Hvem er rosenkålen?😂

Voldemort 

Skrevet
Glitter_eyes skrev (4 timer siden):

Ja veldig rart. Og det rareste er hvorfor akkurat hennes villa når det er 100 andre villa i det nabolaget der. "Pick me"

Vedkommende har sikkert sendt samme melding til alle som bor i den type hus i området. Det er ikke så uvanlig, hvis eiendomsmegleren har en kunde med et spesifikt ønske om størrelse og område. 

• Liker 4
Skrevet
vilas skrev (6 timer siden):

I sa nettopp at hun har kjent Rosenkålen i mange år. Fy FA...hvor uspiselig hun har vært idag ang bilkjøpet.... Klarer ikke se ansiktet el høre stemmen hennes mere. Raser fort forbi hennes innlegg.🤮

Nå virket hun skremmende , det " høyhuset":yvonne: sidra i baksetet med den nervøse latter'n🙈.. slår seg selv i ansiktet og helt vill om den biln..  hun må jo gå på noe mer enn bare iskaffi..  

Å en ting til... hvor er det blitt av samtalene og godsnakket med pierre🤔..er han ikke en del av " familien " hennes lengre?. Har hørt noen rykter, men men rykter er rykter😅

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Sirah skrev (På 14.5.2026 den 22.09):

Jeg tenker

1. Ang villaen og "forespørsel " om salg, er et lite spark til de som påsto at hun kom til å tape masse penger pga krig og uroligheter i område

2. Hva i all verden skal hun med en bil,  hun tør jo ikke kjøre selv uansett hvor sterk og uavhengig hun er. La nå denne gjøken bruke egne penger hvis det er så viktig.

3. Når skal denne kålen avsløres, noen som veit? Er både dumt og merkelig  når det er en "alle" veit hvem er

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Frika skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker

1. Ang villaen og "forespørsel " om salg, er et lite spark til de som påsto at hun kom til å tape masse penger pga krig og uroligheter i område

2. Hva i all verden skal hun med en bil,  hun tør jo ikke kjøre selv uansett hvor sterk og uavhengig hun er. La nå denne gjøken bruke egne penger hvis det er så viktig.

3. Når skal denne kålen avsløres, noen som veit? Er både dumt og merkelig  når det er en "alle" veit hvem er

Her havna jeg på feil sted... Beklager, gikk litt raskt her Sihra🙈

Skrevet
Frika skrev (5 minutter siden):

Her havna jeg på feil sted... Beklager, gikk litt raskt her Sihra🙈

Haha null problem 😅

Men du har gode tanker her. Jeg tenker også at det kan ha vært et spark bak til alle kritikerene. Eventuelt så er det jo faktisk ikke kjempeuvanlig at meglere sender ut sånne meldinger. 

Helt enig ang bil.... Altså, en del av meg syntes faktisk at den rosa var litt kul 🤣 Men hun kjører jo ikke selv! Skjønner jo om ikke Rami og RG er supergira på å kjøre henne rundt i den?

Enig med deg i det siste også. Skjønner ikke hvorfor hun tviholder på å holde han hemmelig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså… dette influencer livet går på stumpene løs. Hun ser ikke frisk ut

IMG_1564.thumb.jpeg.425e1aed1685be4ef0e7fbd2f3a9340a.jpegIMG_1566.thumb.jpeg.4b1c93e520a8b9a814efc3b08dcae4ce.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tippsi skrev (3 timer siden):

Nå virket hun skremmende , det " høyhuset":yvonne: sidra i baksetet med den nervøse latter'n🙈.. slår seg selv i ansiktet og helt vill om den biln..  hun må jo gå på noe mer enn bare iskaffi..  

Å en ting til... hvor er det blitt av samtalene og godsnakket med pierre🤔..er han ikke en del av " familien " hennes lengre?. Har hørt noen rykter, men men rykter er rykter😅

Ja hun var helt usmakelig inne i bilen igår. Og tenk åha disse stygge grimasene ang Baddie. Han som liksom skal være " sussebassen" hennes.Og dette store behovet for å si at " jeg har pengene" kan kjøpe d og d. Men syns interiør hjelp var alt for dyrt... Ca 200000 kr🤔

Endret av vilas
Feilstaving
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Haha null problem 😅

Men du har gode tanker her. Jeg tenker også at det kan ha vært et spark bak til alle kritikerene. Eventuelt så er det jo faktisk ikke kjempeuvanlig at meglere sender ut sånne meldinger. 

Helt enig ang bil.... Altså, en del av meg syntes faktisk at den rosa var litt kul 🤣 Men hun kjører jo ikke selv! Skjønner jo om ikke Rami og RG er supergira på å kjøre henne rundt i den?

Enig med deg i det siste også. Skjønner ikke hvorfor hun tviholder på å holde han hemmelig.

Hun sa jo til RG at han kunne kun kjøre hennes rosa Gwagon når hun satt på - som prinsessen hun er 🤔 og at han kunne få sin egen bil fraktet til Dubai.

• Nyttig 3
Skrevet
Murukleiven skrev (42 minutter siden):

IMG_1564.thumb.jpeg.425e1aed1685be4ef0e7fbd2f3a9340a.jpegIMG_1566.thumb.jpeg.4b1c93e520a8b9a814efc3b08dcae4ce.jpeg

Dette var tragiske bilder å se 🤔

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
Murukleiven skrev (42 minutter siden):

IMG_1564.thumb.jpeg.425e1aed1685be4ef0e7fbd2f3a9340a.jpeg

Meditere - men sørge for at mobilen filmer det.

Ikke mye meditering over det spør du meg. 

Kan man meditere uten at mobilen får det med seg? Kan man i det hele tatt leve hvis ikke mobilen filmer det?

Jeg er ikke helt sikker, altså ..O:)

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet

Isabel har jo plukket frem "show personligheten" sin nå. Majoriteten (av RS i hvertfall) syntes jo det var tidenes content i Vietnam i fjor, så at hun har skrudd på bryteren er jo tydelig. Må jo betala ner G-wagonen vetu på ein måde 😉 

Jeg får helt noia av at noen kan være så uorganisert som henne 😂 Er jo ikke rart hun blir sliten av seg selv. Og vedr turen.. jeg vet at hun er i en posisjon hvor hun bare kan kjøpe det hun eventuelt trenger, men hvorfor ikke ta med seg et par sko som er gode å gå i (joggesko) og en regnponcho for eks. Og hva med håndsprit, våtservietter og sånne ting 👀 

Greit, forberedelser gir vel ikke bra content, but it's freaking me out 😅🫣 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Blir deilig med en pause nå når de er i Thailand😅 Blir seb med?

Skrevet
Aristokrat1 skrev (28 minutter siden):

Blir deilig med en pause nå når de er i Thailand😅 Blir seb med?

Nei. Isabel, Sidra, Linda, Mathilda. Jeg vet ikke om hun venninnen til Mathilda som er der skal være med (?). 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (8 minutter siden):

Nei. Isabel, Sidra, Linda, Mathilda. Jeg vet ikke om hun venninnen til Mathilda som er der skal være med (?). 

Hvorfor blir ikke Sebastian med allikevel?

Tenker det er like greit å styra unna det sirkuset der, jeg orker ikke se på det.

• Liker 4
Skrevet
Murukleiven skrev (1 time siden):

Uff dette er ikke bra.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Meditere - men sørge for at mobilen filmer det.

Ikke mye meditering over det spør du meg. 

Kan man meditere uten at mobilen får det med seg? Kan man i det hele tatt leve hvis ikke mobilen filmer det?

Jeg er ikke helt sikker, altså ..O:)

Det er helt sykt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (10 minutter siden):

Hvorfor blir ikke Sebastian med allikevel?

Tenker det er like greit å styra unna det sirkuset der, jeg orker ikke se på det.

Kabalen gikk ikke opp.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...