Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er voldsomt med clickbait for tiden, samtidig som hun forteller hvor lite avhengig hun er av snap- inntekten… 
:multipliserer:

• Liker 2
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Eva88 skrev (1 time siden):

Det er voldsomt med clickbait for tiden, samtidig som hun forteller hvor lite avhengig hun er av snap- inntekten… 
:multipliserer:

Hehe, helt klart noe inntekt som ikke er som før. Hvem er det som har slått henne? Ann? Sidra? En eller annen i fortiden? Kan ikke være så mange alternativene i nåtiden … 🙄

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (19 timer siden):

Nude sitt gjorde ingenting for meg heller, men funket fjell for en venninne. Hun fikk meterlange vipper!

Har du funnet noe som funker? Hos meg funket det gamle til iGlow, men etter at de forandret oppskriften har det ikke funket...

Nude sitt funket ikke på meg heller. 

Iglow funker på meg igjen nå, men det funket ikke etter den første endringen. Tror kanskje de har endret på det etter det igjen, siden det funker nå 😊

• Liker 2
Gjest Sol 75
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Hehe, helt klart noe inntekt som ikke er som før. Hvem er det som har slått henne? Ann? Sidra? En eller annen i fortiden? Kan ikke være så mange alternativene i nåtiden … 🙄

🙈🙈🙈🙈🙈 skal ikke trykke meg inn på utforsk………….nå er et nummeret før jeg gjør det🙈🙈🙈🙈🥴🥴🥴🥴 Kan noen si hvem , hva , hvorfor….

Skrevet

Clickbaiten er pga de snakket om den gangen Sidra som liten slo til Isabel🤦🏻‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er Jack og Isabel sammen igjen, eller er det bare meg?

Hun kjøpte seg nylig villa. Rosegjøken ville gjøre noe for henne når hun var bortreist, og skiftet fra kunstgress til hvite steiner ved entreen. Video av entreen kan man se på hennes snap highlights. 

Deretter ta en titt på Jacks nye kleskolleksjon:

https://no-vu.com

• Liker 3
Skrevet
Silas26 skrev (47 minutter siden):

Hun kjøpte seg nylig villa. Rosegjøken ville gjøre noe for henne når hun var bortreist, og skiftet fra kunstgress til hvite steiner ved entreen. Video av entreen kan man se på hennes snap highlights. 

Nå bør det vel ikke være noe tvil hos noen lenger ..🙈

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg fikk han plutselig opp på Tik Tok og der var det et bilde av LV bagen hans med initialer og det er akkurat den samme som ble «glippet» på IR sin snap.
Vil tro de to ler godt av de små hintene/glippene de legger ut, tydeligvis hos de begge :applaus:

• Liker 2
Skrevet

Tenk det, hun syns naboen var perfekt, men det var ikke sparkle og sommerfugler i kroppen, men hun går tilbake til en eks som ho alltid sa var dårlig mot henne og hun heller ville dø en å gå tilbake til han, men av desperasjon etter sommerfugler som pleier som regel å vare et halvt år, så går hun tilbake😭. Hun som alltid preachet om at en kvinne må ha hevet hode og aldri gå tilbake til en eks😌. Dette er et prakteksempel på hva desperasjon gjør med en dessverre.

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Maia92 skrev (3 timer siden):

Clickbaiten er pga de snakket om den gangen Sidra som liten slo til Isabel🤦🏻‍♀️

Altså, jeg har ikke ord … 🙄

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Maia92 skrev (33 minutter siden):

Tenk det, hun syns naboen var perfekt, men det var ikke sparkle og sommerfugler i kroppen, men hun går tilbake til en eks som ho alltid sa var dårlig mot henne og hun heller ville dø en å gå tilbake til han, men av desperasjon etter sommerfugler som pleier som regel å vare et halvt år, så går hun tilbake😭. Hun som alltid preachet om at en kvinne må ha hevet hode og aldri gå tilbake til en eks😌. Dette er et prakteksempel på hva desperasjon gjør med en dessverre.

Hun er addicted to the honeymoon phase🫣 hun velger menn etter midlertidige følelser. Helt sykt å se og høre på🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Silas26 skrev (4 timer siden):

Et av bildene er blant annet tatt på Maldivene 🤭 

jeg orker ikke mer av denne elefanten i rommet ass 🤯

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia92 skrev (38 minutter siden):

Men hva skjedde egentlig mellom dem? Var han utro?

Skrevet
Silas26 skrev (1 minutt siden):

Ingen som vet noen ting. Han bare plutselig forsvant fra I snap tea time. 🤷🏼‍♀️

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 timer siden):

Nå bør det vel ikke være noe tvil hos noen lenger ..🙈

Ingen tvil nei …  veggen til Isabel…  på tide å bare komme ut med det🤡

IMG_7384.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lotti__s skrev (6 minutter siden):

Ingen tvil nei …  veggen til Isabel…  på tide å bare komme ut med det🤡

IMG_7384.png

Ja det så jeg oxo æ, nesten blitt litt moro og gå på jakt etter skjulte tips eller glipp🙈

• Liker 2
Skrevet
Mmeeri skrev (12 minutter siden):

Ingen som vet noen ting. Han bare plutselig forsvant fra I snap tea time. 🤷🏼‍♀️

Kanskje alle gjøkene er en og samme gjøk? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Silas26 skrev (20 minutter siden):

Men hva skjedde egentlig mellom dem? Var han utro

IMG_1090.jpeg

IMG_1091.jpeg

IMG_1092.jpeg

IMG_1093.jpeg

Endret av Maia92
  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Silas26 skrev (21 minutter siden):

Men hun sa at han aldri var utro den gang hvertfall, men han hadde begynt å date en kvinne to uker etter de slo opp og la ut på some, og det syntes hun var helt forferdelig å gjøre mot henne, men samtidig var hun i Ibiza å ble kjørt rundt i dyre biler med andre mannfolk, og la ut på some.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 timer siden):

Det er nok ikke inntenkten som har gått ned, men hun vil tjene så mye som overhode mulig, og da må selvfølgelig clickbaits til.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...