Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol 75 skrev (Akkurat nå):

Tok dette som humor med emojier, langt ifra å snakke nedsettende om kvinner. Hjelpes! 

Krenkegenerasjon kanskje

• Liker 4
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Sol 75
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB til Maldivene første gang.

Hun har forandret seg ganske mye.

Screenshot_20260407_154814_Snapchat.jpg

Screenshot_20260515_145338_YouTube.jpg

Screenshot_20260515_145620_YouTube.jpg

Forandret seg veldig mye men ser mye bedre ut uten « vindusviskeren» , nydelige øyne som kommer mer frem. Det skal hun ha.

Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Forandret seg veldig mye men ser mye bedre ut uten « vindusviskeren» , nydelige øyne som kommer mer frem. Det skal hun ha.

I har ikke spesielt nydelige øyne. Hun er arabisk deluxe og de har utstående store stirrende øyne mener jeg. Og sminker seg med mye sort for d minsker øynene's størrelse  I er kun norsk på papiret, ikke norske gener. Selv om hun liker å si at hun er norsk. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Trixie99 skrev (På 14.5.2026 den 18.25):

Halloween kom tidlig i år 🫣👀

IMG_7797.thumb.jpeg.889f0c9242105811b9819dad1e00db41.jpeg

Forferdelige bikinier.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Syns hun er penere med sminke jeg og med vipper…. Helt ærlig det er min smak i hvert fall jeg syns hun ser gammel og sliten ut nå tviler på Jack som er så overfladisk kommer til å bli med hun to the end han er der pga pengene mark my Words 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Gjest Sol 75
Skrevet (endret)
vilas skrev (18 minutter siden):

I har ikke spesielt nydelige øyne. Hun er arabisk deluxe og de har utstående store stirrende øyne mener jeg. Og sminker seg med mye sort for d minsker øynene's størrelse  I er kun norsk på papiret, ikke norske gener. Selv om hun liker å si at hun er norsk. 

Da får vi være enig om å være uenig. Min mening er at hun har nydelige øyne. Slettes ikke utstående øyner. Vær så snill å slutt med det tullet at hun ikke er norsk. Isabel er født i Norge og er like mye norsk som andre som er født i Norge. At hun har irakiske aner og gener tar ikke vekk at hun er norsk.

Princess_81 skrev (14 minutter siden):

Syns hun er penere med sminke jeg og med vipper…. Helt ærlig det er min smak i hvert fall jeg syns hun ser gammel og sliten ut nå tviler på Jack som er så overfladisk kommer til å bli med hun to the end han er der pga pengene mark my Words 

Er enig i at Isabel ser sliten og eldre ut men øynene hennes er nydelige, mener jeg.  Og når hun sminker seg slik hun gjør idag så er de kjempeflotte. Det med J.B er jeg enig i , er stygt redd for at det forholdet kan ende i katastrofe.

Endret av Sol 75
Skrevet
Maia92 skrev (7 timer siden):

Isabel snakker om at hun er stolt over hvordan hun så ut utseende -messig før, og det er fair for hun var søt før, men er hun klar over at Jack og mange menn hun har datet aldri hadde vært med henne om hun ikke hadde operert nesen, let’s be real.

Hun ser 20 år eldre ut nå. Sugar mamma?

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Aristokrat1 skrev (3 timer siden):

Krenkegenerasjon kanskje

Ah, klassisk «facebook-kommentarfelt-generasjonen» hører jeg 

• Liker 2
Gjest Sol 75
Skrevet
Korsihalsen skrev (7 minutter siden):

Hun ser 20 år eldre ut nå. Sugar mamma?

Burde bare overse slike utsagn om at hun ser 20 år eldre ut, ærlig talt! Ja, hun ser sliten og eldre ut men 20 år eldre, skjerp deg! Kommer ikke unna at hun er kynisk, manipulerende, kroppsfiksert osv men å gå så på utseende som blir gjort nå er ikke greit. Ja, hun er veldig bevisst på SF , noe jeg har gang på gang utallt meg  om  og sagt min mening om, men ansiktet hennes er jo nydelig på/ til tross for operasjoner. Sugar mama, ja absolutt.

Gjest Sol 75
Skrevet
Anonym012 skrev (10 minutter siden):

Ah, klassisk «facebook-kommentarfelt-generasjonen» hører jeg 

😂😂😂 klassisk anonymkommentar😂

Skrevet (endret)
Sol 75 skrev (13 minutter siden):

Burde bare overse slike utsagn om at hun ser 20 år eldre ut, ærlig talt! Ja, hun ser sliten og eldre ut men 20 år eldre, skjerp deg! Kommer ikke unna at hun er kynisk, manipulerende, kroppsfiksert osv men å gå så på utseende som blir gjort nå er ikke greit. Ja, hun er veldig bevisst på SF , noe jeg har gang på gang utallt meg  om  og sagt min mening om, men ansiktet hennes er jo nydelig på/ til tross for operasjoner. Sugar mama, ja absolutt.

Før 40 nå 60 operert. Ser bra ut for alderen.

Du som bør skjerpe deg, kanskje få deg briller også. Jeg bryr meg da ikke om at du innbiller deg at du tror du har fasiten 😄

Ikke tro du har mer rett på din mening enn det jeg har om min. 

Endret av Korsihalsen
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (12 minutter siden):

😂😂😂 klassisk anonymkommentar😂

Rolig karen, må ikke få for høyt blodtrykk nå😏

Gjest Sol 75
Skrevet
Korsihalsen skrev (3 minutter siden):

Du som bør skjerpe deg, kanskje få deg briller også. Jeg bryr meg da ikke om at du innbiller deg at du tror du har fasiten 😄

Skal overse det du forandret😉 Bare sånn litt info så er Isabel 32 🤗 

Gjest Sol 75
Skrevet
Anonym012 skrev (2 minutter siden):

Rolig karen, må ikke få for høyt blodtrykk nå😏

😂😂 tøffing😂

Skrevet
Princess_81 skrev (2 timer siden):

Var godt å se at hun klarer å embrace mer naturlig look. Men hun var så søt og såg yngre ut med vipper synes jeg. Hun må bare gå for den looken hun selv liker, men det er veldig trist å se åpenbar slit med sf. Ser vel litt eldre ut når hun ikke har fyldigere ansikt. 

Skrevet (endret)
vilas skrev (2 timer siden):

Så du mener at alle arabere ikke har fine øyne😅 Er man ikke fin hvis man ikke har norske gener da?

er vel fint med naturlig sorte bryn og vipper, naturli større lepper? Langt hår som er tykt, og tan hud. Tror de fleste norske jenter som sminker seg prøver å oppnå akkurat disse trekkene

Endret av Anonym012
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Gjest Sol 75
Skrevet
Korsihalsen skrev (33 minutter siden):

Ikke tro du har mer rett på din mening enn det jeg har om min. 

Ser innlegget er forandret fler ganger og det er helt greit det. Og til det siste du la til så er jeg absolutt enig med deg…jeg tror og mener slettes ikke at din mening er mer rett enn min…men er lov å ytre og diskutere på ett forum som KG. Beklager om du følte og mente jeg ikke ga deg din rett til å ha din mening. Men nå vil ikke jeg diskutere mer brukerdebatt så ha en fortsatt fin natt🤗

Gjest Sol 75
Skrevet
Anonym012 skrev (13 minutter siden):

Så du mener at alle arabere ikke har fine øyne😅 Er man ikke fin hvis man ikke har norske gener da?

er vel fint med naturlig sorte bryn og vipper, naturli større lepper? Langt hår som er tykt, og tan hud. Tror de fleste norske jenter som sminker seg prøver å oppnå akkurat disse trekkene

😂😂 godt man kan forandre innlegg her😂

Gjest Sol 75
Skrevet (endret)

Mor og datter døde i dykkerulykke: –⁠ En av de beste dykkerne i verden

De to var blant fem italienere som omkom da de dykket i undervannsgruver på Maldivene. 

Monica Montefalcone (51) var professor i økologi, og er en av fem italienske statsborgere som mistet livet i en dykkerulykke på Maldivene. Foto: Greenpeace / AP / NTB

Forferdelig det som skjedde med 5 dykkere fra Italia på Maldivene. Tror ikke Isabel hører på nyheter så hun har nok ikke fatt det med seg🥴 Og ansatte på Maldivene har vel ikke lov å si ett ord om noe som helst tenker jeg🥴

Endret av Sol 75
Skrevet (endret)
Anonym012 skrev (6 timer siden):

Her er hun naturlig det er fra PH tiden, naturlig er det lenge siden hun har vært.

Men helt ærlig synes jeg hun er finere uten sminke. 

.

Screenshot_20260516_093031_Google.jpg

Screenshot_20260516_093059_Google.jpg

Endret av agent
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...