Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol 75 skrev (Akkurat nå):

Tok dette som humor med emojier, langt ifra å snakke nedsettende om kvinner. Hjelpes! 

Krenkegenerasjon kanskje

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB til Maldivene første gang.

Hun har forandret seg ganske mye.

Screenshot_20260407_154814_Snapchat.jpg

Screenshot_20260515_145338_YouTube.jpg

Screenshot_20260515_145620_YouTube.jpg

Forandret seg veldig mye men ser mye bedre ut uten « vindusviskeren» , nydelige øyne som kommer mer frem. Det skal hun ha.

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Forandret seg veldig mye men ser mye bedre ut uten « vindusviskeren» , nydelige øyne som kommer mer frem. Det skal hun ha.

I har ikke spesielt nydelige øyne. Hun er arabisk deluxe og de har utstående store stirrende øyne mener jeg. Og sminker seg med mye sort for d minsker øynene's størrelse  I er kun norsk på papiret, ikke norske gener. Selv om hun liker å si at hun er norsk. 

• Liker 2
Skrevet
Trixie99 skrev (På 14.5.2026 den 18.25):

Halloween kom tidlig i år 🫣👀

IMG_7797.thumb.jpeg.889f0c9242105811b9819dad1e00db41.jpeg

Forferdelige bikinier.

• Liker 1
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Syns hun er penere med sminke jeg og med vipper…. Helt ærlig det er min smak i hvert fall jeg syns hun ser gammel og sliten ut nå tviler på Jack som er så overfladisk kommer til å bli med hun to the end han er der pga pengene mark my Words 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)
vilas skrev (18 minutter siden):

I har ikke spesielt nydelige øyne. Hun er arabisk deluxe og de har utstående store stirrende øyne mener jeg. Og sminker seg med mye sort for d minsker øynene's størrelse  I er kun norsk på papiret, ikke norske gener. Selv om hun liker å si at hun er norsk. 

Da får vi være enig om å være uenig. Min mening er at hun har nydelige øyne. Slettes ikke utstående øyner. Vær så snill å slutt med det tullet at hun ikke er norsk. Isabel er født i Norge og er like mye norsk som andre som er født i Norge. At hun har irakiske aner og gener tar ikke vekk at hun er norsk.

Princess_81 skrev (14 minutter siden):

Syns hun er penere med sminke jeg og med vipper…. Helt ærlig det er min smak i hvert fall jeg syns hun ser gammel og sliten ut nå tviler på Jack som er så overfladisk kommer til å bli med hun to the end han er der pga pengene mark my Words 

Er enig i at Isabel ser sliten og eldre ut men øynene hennes er nydelige, mener jeg.  Og når hun sminker seg slik hun gjør idag så er de kjempeflotte. Det med J.B er jeg enig i , er stygt redd for at det forholdet kan ende i katastrofe.

Endret av Sol 75
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...