Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
vilas skrev (12 timer siden):

Godt skrevet 🙂 ja hvor mange har hun ligget rundt med det bare siste året ? Naboen,Maldivene - gjøken,Dubai - gjøken, Tennis - fa..., og kanskje flere og  nå full guffe med Rose - gjøken.🤣

Endret av vilas
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Det er skikkelig bait til Henrik Troy, skjønner hun det selv? Skjønner Raadsquad det? Jeg tipper nei, såpass langt klarer ikke noen av dem å tenke. 

Men dess mer de henges ut, kanskje. En får bare håpe Troy gjør det til en ukentlig greie, for DET TRENGS VIRKELIG! 🤦🏼‍♀️

(og med det mener jeg at de trenger å tenke mer over hva de får seg selv til å skrive i meldinger til Isabel, det får være grenser for hvor desperate de skal fremstå!)

Jeg vil jo tro at det for henne er penger i kassa å legge ut slike kommentarer også. Om det gjør at Henrik Troy og andre folk lager videoer der de gjør narr, er det PR. Vil tro at det genererer noen flere visninger for hver slike video som lages, fordi folk er nysgjerrige. Jeg kunne lett funnet på å gå inn og sjekke etter andre kommentarer hvertfall. 

Om RS vet hvem Henrik Troy er? Tviler. Dermed vil ikke det være etter problem for dem. De som er i dette kaliberet må jo leve litt i sin egen boble tross alt.

• Nyttig 4
Skrevet

Det er så tydelig at hun er gravid.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje de bare bruker hverandre for å få barn...

• Nyttig 1
Skrevet

Girl, jeg er ikke en av dem som hater på hver minste lille ting, men du kan ikke sitte på din flyreise nr 20 (random nummer) i 2026, bo i Dubai og ha brukt millioner på uetisk shopping mens du blir sur på mennesker som ødelegger for dyr 😂 

Kontekst: hun ser på National geographics Blue ocean. På flyet. Til Maldivene. 

Screenshot_20260514_085324_Snapchat.jpg

• Liker 7
  • Nyttig 30
Skrevet
refill skrev (20 minutter siden):

Girl, jeg er ikke en av dem som hater på hver minste lille ting, men du kan ikke sitte på din flyreise nr 20 (random nummer) i 2026, bo i Dubai og ha brukt millioner på uetisk shopping mens du blir sur på mennesker som ødelegger for dyr 😂 

Hun har jo sagt før at hun ikke bryr seg om hvor miljøskadelig livsstilen hennes er, men hun ser vel ikke sammenhengen mellom den typen miljøskade og dyrevelferd🤷🏽‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (22 timer siden):

Denne er fjernet nå😂

Jack

Skrevet
refill skrev (53 minutter siden):

Hun ser ikke mye dokumentarer om natur og dyreliv, denne tøtta🙈 det viser hun tydelig med denne storyen her.

Regner med dette ble glemt to sek etterpå, og mere klær og krokodilleskinnvesker ble bestilt. Kommer nok også fortsatt til å bestille mat på døren 4 ganger om dagen, helst fra forskjellige steder til middag, må jo ha selve middagen fra en plass og desserten fra en annen! 

Hun skulle sett dokumentaren på Netflix som heter «KJØP NÅ», om ikke DEN hadde fått henne til å revurdere alt overforbruket, så er det såkalte «dyrehjertet» hennes ren bs. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (17 timer siden):

Ser at hun stadig «glipper» vedr. gubben. 
Jeg tror det er helt bevisst, slik at den dagen han ikke har 🥰 eller 🤍 ansikt på snappen så er folk blitt så vant til det at det blir veldig lite fuzz…. 
RS kommer med kommentarer som «Kjære jenta vår…vi har lenge skjønt hvem rosegjøken er og vi er såååå glade på dine vegne. Bare du er lykkelig, så er jentegjengen også det» osv. 

Hun vet eksakt hva hun gjør på snap, og såååå mange glipper skjer bare ikke. Er bare RS som er naive og bare venter på at The Queen skal proklamere sin livs kjærlighet :hoho:

Hvilke andre glipper har du sett? Denne taggen + når de holdt rundt hverandre i Paris er det eneste jeg har sett, men er nysgjerrig på hva mer som har blitt «lekket»

Gjest Sol 75
Skrevet
Natterravn skrev (2 timer siden):

Hvilke andre glipper har du sett? Denne taggen + når de holdt rundt hverandre i Paris er det eneste jeg har sett, men er nysgjerrig på hva mer som har blitt «lekket»

Det var en ny glipp da hun skulle ha en haul ute da kunne vi se Jack komme inn i stuen, vel og merke i bakgrunnen. De snapene ble tatt vekk. Er nok ikke lenge før hun kommer ut med hvem det er, tenker jeg.

Gjest Sol 75
Skrevet
refill skrev (3 timer siden):

Blir ikke overrasket at hun ikke ett øyeblikk skjønner og tenker over sitt uetiske overforbruk.

Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Og det beste, hun eier en veske av ekte krokodilleskinn😅

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei huffda, ble london ( england) for kjedelig😅,✈️ til maldivene å rett i full bikini reklame..  hvor mange "temu" bikinier skal folk ha..

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Tippsi skrev (10 minutter siden):

Nei huffda, ble london ( england) for kjedelig😅,✈️ til maldivene å rett i full bikini reklame..  hvor mange "temu" bikinier skal folk ha..

Trodde hu skulle til Norge å jobbe jeg. Syns hu har snakket om det. Plutselig ble det joali. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Trodde hu skulle til Norge å jobbe jeg. Syns hu har snakket om det. Plutselig ble det joali. 

Jeg trodde også hun skulle til norge på jobbtur?

• Liker 1
Skrevet

Blir like «imponert « hver gang hun kommer til Maldivene og er overrasket over dårlig vær. 
Evner hun aldri å sjekke været eller google når det er regntid på Maldivene? Nesten fascinerende faktisk. 

Trykket fort gjennom noen av de, Maldivene snap må jo være noe av det kjedeligste som fins😴 

Maldivene er jo litt som RaadSquad. RaadSquad betaler Isabel (hamster Ivorie og Nude) for at de skal være bestiser/elsklinger, Isabel betaler Joali for at de skal være hennes venner/familie. 
RS skjønner ikke at de er kun inntekt for Isabel, og Isabel skjønner ikke at hun er bare inntekt for Joali. 

• Liker 11
  • Nyttig 12
Skrevet
Neket skrev (19 timer siden):

Aiai, må ha vært mye snabelridning så hjulbeint hun så ut i den «looken»

Og jeg stemmer 👎

Hun har alltid vært veldig hjulbeint og akkurat det kan hun jo faktisk ikke noe for

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Blir like «imponert « hver gang hun kommer til Maldivene og er overrasket over dårlig vær. 
Evner hun aldri å sjekke været eller google når det er regntid på Maldivene? Nesten fascinerende faktisk. 

Trykket fort gjennom noen av de, Maldivene snap må jo være noe av det kjedeligste som fins😴 

Maldivene er jo litt som RaadSquad. RaadSquad betaler Isabel (hamster Ivorie og Nude) for at de skal være bestiser/elsklinger, Isabel betaler Joali for at de skal være hennes venner/familie. 
RS skjønner ikke at de er kun inntekt for Isabel, og Isabel skjønner ikke at hun er bare inntekt for Joali. 

Samme med innbydelsene hun får til Chanel. Hun skjønner  ikke at det er fordi hun sløser bort haugevis med penger der. 

• Liker 8
Skrevet
Tapaz skrev (2 minutter siden):

Samme med innbydelsene hun får til Chanel. Hun skjønner  ikke at det er fordi hun sløser bort haugevis med penger der. 

Samme med de som «får lov» til å kjøpe hermes veske. Er jo bare inntekt for hermes. 

• Liker 7
Skrevet
Trixie99 skrev (37 minutter siden):

Samme med de som «får lov» til å kjøpe hermes veske. Er jo bare inntekt for hermes. 

Jadu, de har virkelig mestret kunsten i å få snobbene til å føle seg særs viktig og hevet over ‘mannen i gata’, slik at de legger igjen enorme summer penger🙈 

• Liker 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...