Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (3 minutter siden):

Godt skrevet 🙂 ja hvor mange har hun ligget rundt med det bare siste året ? Naboen,Maldivene - gjøken,Dubai - gjøken, Tennis - fa..., og kanskje flere og  nå full guffe med Rose - gjøken. Er ikke rart man blir hjulbeint 🙂🤣

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Det er skikkelig bait til Henrik Troy, skjønner hun det selv? Skjønner Raadsquad det? Jeg tipper nei, såpass langt klarer ikke noen av dem å tenke. 

Men dess mer de henges ut, kanskje. En får bare håpe Troy gjør det til en ukentlig greie, for DET TRENGS VIRKELIG! 🤦🏼‍♀️

(og med det mener jeg at de trenger å tenke mer over hva de får seg selv til å skrive i meldinger til Isabel, det får være grenser for hvor desperate de skal fremstå!)

Jeg vil jo tro at det for henne er penger i kassa å legge ut slike kommentarer også. Om det gjør at Henrik Troy og andre folk lager videoer der de gjør narr, er det PR. Vil tro at det genererer noen flere visninger for hver slike video som lages, fordi folk er nysgjerrige. Jeg kunne lett funnet på å gå inn og sjekke etter andre kommentarer hvertfall. 

Om RS vet hvem Henrik Troy er? Tviler. Dermed vil ikke det være etter problem for dem. De som er i dette kaliberet må jo leve litt i sin egen boble tross alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...