Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Clickbait for  få folk til å høre gjennom 

Tommeltotten min har blitt så rask.:sjenert: Hører bare på en liten brøkdel, når hun bare jabber for å dra ut tiden.:fnise:

Det har blitt ekstremt mye tomt innhold og teite click bait.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB til Maldivene første gang.

Hun har forandret seg ganske mye.

Screenshot_20260407_154814_Snapchat.jpg

Screenshot_20260515_145338_YouTube.jpg

Screenshot_20260515_145620_YouTube.jpg

Endret av agent
  • Liker 6
Skrevet
agent skrev (22 minutter siden):

Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB første gang.

Hun har forandret seg ganske mye.

Screenshot_20260407_154814_Snapchat.jpg

Screenshot_20260515_145338_YouTube.jpg

Screenshot_20260515_145620_YouTube.jpg

Det nederst bildet kjente jeg henne ikke igjen på, ser ut som en helt annen person.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Oi shit hun ser veldig annerledes ut ja!! Tynnere i ansiktet nå, men det har også mye å si at hun ikke har extensions lengre

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Det nederst bildet kjente jeg henne ikke igjen på, ser ut som en helt annen person.

Hun ligner litt på Stina, hun som er sammen med Pelle K

• Liker 1
Skrevet
Natu skrev (21 timer siden):

Nå er det lenge siden jeg har hatewatcha Isabel. Mange uker siden. I dag gikk jeg inn for å se og ble sjokka. Det sløve blikket hennes når hun blunker, og den lille snøvlingen når hun snakker. På flyet og på flyplassen, jeg så ikke lenger. Men det var ikke det jeg hadde forventet. Er hun så syk at hun må dope seg? Hva skjer med henne? Og ja, dette er ikke helt åpenbart å se, men jeg har jobbet med og har hatt nære pårørende med akkurat de samme tegnene så jeg er 100% sikker på at noe er inntatt. Kanskje lovlige piller for all del. Men jeg ble sjokka og fant det bare trist. 

Hahah, må du f... meg gi deg!! 😂 Selvfølgelig må du slenge med at du har jobbet med og har hatt nære pårørende, det er jo bare bull.. 😊🙌🏻 

• Nyttig 7
Skrevet

Isabel snakker om at hun er stolt over hvordan hun så ut utseende -messig før, og det er fair for hun var søt før, men er hun klar over at Jack og mange menn hun har datet aldri hadde vært med henne om hun ikke hadde operert nesen, let’s be real.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Heike m72 skrev (22 timer siden):

Impuls-bestemmer seg for tur til Maldivene uten å sette seg inn i hvordan været er der. Ble advart av Shehed som sjekket, men ignorer det og drar. Og på Maldivene er det vind og regn 🙈 Smart 🤔 Hadde kanskje vært bedre å nyte noen rolige dager i England enn det stresset der hit og dit. Om noen dager er det backpacking og så skal hun til Norge. Snart klager hun sikkert på at hun er overstimulert og sliten igjen 🤷🏼‍♀️

Jeg tror det handla mest om lanseringen. Hun måtte absolutt til Maldivene for å kunne ta bikinibilder for lanseringen. 🤷🏼‍♀️

• Nyttig 3
Skrevet
Trixie99 skrev (1 time siden):

Oi shit hun ser veldig annerledes ut ja!! Tynnere i ansiktet nå, men det har også mye å si at hun ikke har extensions lengre

Mener du vindusviskere?:sexy:

• Nyttig 1
Skrevet
Mmeeri skrev (33 minutter siden):

Jeg tror det handla mest om lanseringen. Hun måtte absolutt til Maldivene for å kunne ta bikinibilder for lanseringen. 🤷🏼‍♀️

Ble det utsolgt?

Skrevet
agent skrev (9 minutter siden):

Ble det utsolgt?

Hakke peiling. Jeg trykka meg inn ca 30 min ut i lanseringen og da var det ikke utsolgt i alle fall. 

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (13 minutter siden):

Ble det utsolgt?

Haha nei

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

:fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Det ble originalt funnet opp av prostituerte for å hindre spermsprut i øyet🫣🤭😅

• Liker 4
Skrevet
Aristokrat1 skrev (35 minutter siden):

Uff æsj hvorfor sier du slikt på nettet? Det der stemmer jo bare ikke, er en myte laget av menn for å snakke ned jenter som ønsker å sminke seg uten å bruke tiden på det. 

• Liker 6
Skrevet
Aristokrat1 skrev (50 minutter siden):

:fnise:

Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 time siden):

Ja, nå var du classy. Snakk om å dra seg selv ned…

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Realista skrev (3 minutter siden):

Ja, nå var du classy. Snakk om å dra seg selv ned…

Haha folk er så jævla pripne 😆 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (53 minutter siden):

Haha folk er så jævla pripne 😆 

Man kan jo spørre seg selv hvorfor det oppleves pripent, når andre reagerer på noe som nedsnakker kvinner. 

• Liker 2
Gjest Sol 75
Skrevet
Aristokrat1 skrev (2 timer siden):

Tok dette som humor med emojier, langt ifra å snakke nedsettende om kvinner. Hjelpes! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...