Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Halloween kom tidlig i år 🫣👀

IMG_7797.thumb.jpeg.889f0c9242105811b9819dad1e00db41.jpeg

• Liker 11
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 minutt siden):

Jadu, de har virkelig mestret kunsten i å få snobbene til å føle seg særs viktig og hevet over ‘mannen i gata’, slik at de legger igjen enorme summer penger🙈 

Disse veskene gjør det jo enklere for dem å kjenne igjen andre viktige personer.  ( selv tror jeg at alle me LV vesker har kjøpt seg fake på ferie i Tyrkia😄)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Impuls-bestemmer seg for tur til Maldivene uten å sette seg inn i hvordan været er der. Ble advart av Shehed som sjekket, men ignorer det og drar. Og på Maldivene er det vind og regn 🙈 Smart 🤔 Hadde kanskje vært bedre å nyte noen rolige dager i England enn det stresset der hit og dit. Om noen dager er det backpacking og så skal hun til Norge. Snart klager hun sikkert på at hun er overstimulert og sliten igjen 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har hatewatcha Isabel. Mange uker siden. I dag gikk jeg inn for å se og ble sjokka. Det sløve blikket hennes når hun blunker, og den lille snøvlingen når hun snakker. På flyet og på flyplassen, jeg så ikke lenger. Men det var ikke det jeg hadde forventet. Er hun så syk at hun må dope seg? Hva skjer med henne? Og ja, dette er ikke helt åpenbart å se, men jeg har jobbet med og har hatt nære pårørende med akkurat de samme tegnene så jeg er 100% sikker på at noe er inntatt. Kanskje lovlige piller for all del. Men jeg ble sjokka og fant det bare trist. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet

Disse semskede bikiniene 🥶 Man kan vel ikke bade i disse? Veldig klønete da. 

• Liker 2
Skrevet
Ellie25 skrev (12 minutter siden):

Disse semskede bikiniene 🥶 Man kan vel ikke bade i disse? Veldig klønete da. 

Kan ikke en gang se for meg å ha de på for å sole meg🥴 Tenk så klamt og svett når det er varmt??? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Othelia08 skrev (1 minutt siden):

Kan ikke en gang se for meg å ha de på for å sole meg🥴 Tenk så klamt og svett når det er varmt??? 

Enig, virker veldig ukomfortable og fargen syns jeg er svært lite flatterende.  

• Liker 6
Skrevet
Othelia08 skrev (6 minutter siden):

Haha det tenkte jeg ikke på! Enda verre 😂 

• Liker 1
Skrevet

Nei de var ikke noe fine 🫣

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Nei de var ikke noe fine 🫣

Joda, RS sørger for at de er fine.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er veldig få mennesker som kler den fargen der ja.. 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Joda, RS sørger for at de er fine.

Godt poeng 😆

• Liker 2
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Nå er det lenge siden jeg har hatewatcha Isabel. Mange uker siden. I dag gikk jeg inn for å se og ble sjokka. Det sløve blikket hennes når hun blunker, og den lille snøvlingen når hun snakker. På flyet og på flyplassen, jeg så ikke lenger. Men det var ikke det jeg hadde forventet. Er hun så syk at hun må dope seg? Hva skjer med henne? Og ja, dette er ikke helt åpenbart å se, men jeg har jobbet med og har hatt nære pårørende med akkurat de samme tegnene så jeg er 100% sikker på at noe er inntatt. Kanskje lovlige piller for all del. Men jeg ble sjokka og fant det bare trist. 

Har observert det jeg også, var veldig tydelig på flyet. Orket ikke å se noe mer av det. Så den store lanseringen på Maldivene har jeg ikke tittet på. Men også for at contentet er veldig repeterende og kjedelig. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns hun har forandret seg så mye. Jeg har digget henne, men den "tulleranten" hun hadde når Snapchat ikke betalte like mye, den ble for mye for meg. Syns generelt hun har "tatt av". Det er dessuten tydelig hvem som fortsatt betaler moroa. Han har ikke den lommeboka hun trenger at han har om Snapchat slutter å betale.
Hun skal selvfølgelig få være lykkelig med hvem hun vil, syns bare det er spesielt hele greia med JB også.
Men litt deilig og ikke følge henne på samme måten lenger.  

• Liker 10
  • Nyttig 9
Skrevet
Heike m72 skrev (13 timer siden):

Impuls-bestemmer seg for tur til Maldivene uten å sette seg inn i hvordan været er der. Ble advart av Shehed som sjekket, men ignorer det og drar. Og på Maldivene er det vind og regn 🙈 Smart 🤔 Hadde kanskje vært bedre å nyte noen rolige dager i England enn det stresset der hit og dit. Om noen dager er det backpacking og så skal hun til Norge. Snart klager hun sikkert på at hun er overstimulert og sliten igjen 🤷🏼‍♀️

Alle som har vært på Maldivene vet at værvarselet veldig ofte ikke stemmer… Selvom hun har dårlig vær nå, så er det så lokalt der at det kan være sol på naboøyene…

• Nyttig 1
Skrevet

Hvem har dukket opp på Maldivene? Dave? 😅

Skrevet
Sirah skrev (30 minutter siden):

Hvem har dukket opp på Maldivene? Dave? 😅

Fuglen «Dave» ….. 😊

Skrevet

Isabel forsøker å overbevise om at Voldemort fremdeles er Voldemort 😅 

Hun snakker om været på Maldivene. Hun sier ingenting om han som jeg får med meg, bare refererer til at første gang hun var på Maldivene var det nydelig vær. Jeg vil anta at første gang hun var der var med Jack..? 

Screenshot_20260515_121050_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (Akkurat nå):

Hun snakker om været på Maldivene. Hun sier ingenting om han som jeg får med meg, bare refererer til at første gang hun var på Maldivene var det nydelig vær. Jeg vil anta at første gang hun var der var med Jack..? 

Skikkelig tåpelig 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Clickbait for  få folk til å høre gjennom 

• Liker 9
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...