Natu Skrevet 5 timer siden #33541 Skrevet 5 timer siden sunnywhimz skrev (23 timer siden): Hahah, må du f... meg gi deg!! 😂 Selvfølgelig må du slenge med at du har jobbet med og har hatt nære pårørende, det er jo bare bull.. 😊🙌🏻 Ja, det er jo helt utenkelig at noen har opplevd pillefjerne mennesker i nære relasjoner. Du syns kanskje selv hun virker frisk og sunn for tiden? 4 2 2
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #33542 Skrevet 5 timer siden Murukleiven skrev (18 minutter siden): Tenk å bruke 200.000 kr. for å være på Joali i to dager. Hvis det er for å reklamere for Ivorie så skrive hun det vel av for bedriften? 2
Heike m72 Skrevet 5 timer siden #33543 Skrevet 5 timer siden Othelia08 skrev (5 timer siden): Kulten RS virker til å være svært aktive der. Med andre ord Jorunn 60+ som drikker Fanta rosé for å feire bursdagen til Isabel Tror nok det kan være Ida på 35 og Torunn på 40 også jeg.
Heike m72 Skrevet 5 timer siden #33544 Skrevet 5 timer siden Murukleiven skrev (42 minutter siden): Tenk å bruke 200.000 kr. for å være på Joali i to dager. Det er helt perverst hvor mye penger hun sløser. Hun gjorde vel det for å vise de som ikke sleiker henne opp etter ryggen at hun kan bruke pengene sine uhemmet på akkurat det hun vil. Men som det gjorde på YouTube og for bloggerne, så kommer det til å ta slutt på pengegaloppen på Snapchat en dag også. Lurer virkelig på om alt de gjør er hva hun vil eller om han faktisk har noe å si. Selv etter at hun har blitt sammen igjen med Jack, lever jo hun livet sitt som hun alltid har gjort, kan se for meg at det er hun som kjører løpet, siden det er hun som betaler for lyxen. Det er nok for å gni det inn overfor haterne at hun ikke har mistet mye av inntekten fra snap og kan fortsette sløsingen som før. Mange som håper at det skal gå galt for henne og som frydet seg da inntekten raste ned 90 %. 3
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #33545 Skrevet 5 timer siden Heike m72 skrev (8 minutter siden): Tror nok det kan være Ida på 35 og Torunn på 40 også jeg. Hehe helt sikkert, det er nok mindre sannsynlig at Ella på 14 og Ine på 16 er der dog. Men kan nok være at en og annen Tiril på 20 forviller seg dit.
Korsihalsen Skrevet 4 timer siden #33546 Skrevet 4 timer siden Sol 75 skrev (15 timer siden): Skal overse det du forandret😉 Bare sånn litt info så er Isabel 32 🤗 Jeg er 10 år eldre ikke operert og ser ikke så sliten ut. Ikke operer dere damer og ta fillers. Ser sikkert bedre ut du også sol 75. Er ris tæ æiga ræv, som bestemorra mi sa. 2 1
Turkis Sau Skrevet 4 timer siden #33547 Skrevet 4 timer siden Hatsumomo skrev (1 time siden): Hvis det er for å reklamere for Ivorie så skrive hun det vel av for bedriften? Sannsynligvis, men det er jo ikke gratis penger uansett. 2
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #33548 Skrevet 3 timer siden Hva har Isabel avsluttet nå? Ser bare det store, gule clickbaitet som lyser mot meg i utforsk 1 1
refill Skrevet 3 timer siden #33549 Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Hva har Isabel avsluttet nå? Ser bare det store, gule clickbaitet som lyser mot meg i utforsk Maldiveneferien pga dårlig vær 😅 1 1
Hatsumomo Skrevet 3 timer siden #33550 Skrevet 3 timer siden refill skrev (5 minutter siden): Maldiveneferien pga dårlig vær 😅 Såklart, dette måtte jo være noe så banalt. 1 1
agent Skrevet 3 timer siden #33551 Skrevet 3 timer siden (endret) refill skrev (19 minutter siden): Maldiveneferien pga dårlig vær 😅 Thank you🥰, da slapp jeg å gå inn. Men det var ikke overraskende. 🫣 Endret 3 timer siden av agent 1
Sirah Skrevet 3 timer siden #33552 Skrevet 3 timer siden Hatsumomo skrev (7 timer siden): hun gaper nok høyt der hun sitter i nattkjolen sin 😂 Hahahaha nå lo jeg høyt 😅 vilas skrev (3 timer siden): Nå prøver du å provosere frem andre meninger her, kanskje mot rasisme. Men for all del ,ikke prøv deg på den, for d stemmer ikke. Men uansett du må bare innse at ingen er norske i blod og sinn om de har gener fra andre land. Ikke arabere,ikke pakistanere, afrikanere,ikke andre østeuropeiske. Da mener jeg opprinnelsen. Ingen av disse ønsker jo å være fullt norske. De vil ha sin egen levemåte i hverdagen.Arabere er spesielle på sine hverdagsuttrykk som mashalla,habibi,brur/ bror og mere. Pluss mange tegn på hand bevegelser/ oppførsler generelt. Allahuakbar..... Men mest de yngste som bruker dette det er iallefall ikke norsk oppførsel. Må tillegge - arabere har store stirrende øyne, kinesere har små sammentrekte øyne, andre europeere er vel ganske like oss skandinaver men noen trekk er annerledes. Må bare kommentere det jeg har uthevet. I jobben min treffer jeg veldig mange barn og unge og du vil ikke tro hvor mange som sier bror i annenhver setning. Også overraskende mange helt etnisk norske. Så det er en slang mange norske ungdommer har kopiert, i alle fall her jeg bor. Selv får jeg fullstendig krampe i ørene av å høre på 🫣 Aristokrat1 skrev (2 timer siden): Ja altså, who hasn’t by now🤭 Hørte det på en dokumentar en gang der en tidligere bordell mamma fortalte, ble kalt paraplyer 😅 Jeg og lo godt da. Hvis folk blir krenket av det og klarer å vri det til shaming…jaja..de om det. Life is tough, wear a helmet🤓 Hahaha jeg så faktisk et bilde av meg selv med vippeextensions her om dagen. Det var... interessant! To sopekoster midt i tryne 😅 Heldigvis hadde jeg de så voldsomme bare en gang og jeg angret omtrent i det jeg gikk ut av salongen 🤣 Det er nok mange av oss som har vært der 😅
Neket Skrevet 3 timer siden #33553 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Hahaha jeg så faktisk et bilde av meg selv med vippeextensions her om dagen. Det var... interessant! To sopekoster midt i tryne 😅 Heldigvis hadde jeg de så voldsomme bare en gang og jeg angret omtrent i det jeg gikk ut av salongen 🤣 Det er nok mange av oss som har vært der 😅 Bare en gang! Damen mente jeg burde ta volum for de varte lengre…eksen kom innom og påstod det blafret i gardinene når jeg blunket, jeg jublet litt hver gang jeg mistet en vippe 🤪 Fortsatte hos en annen vippedame, og da ser det naturlig ut. Nå er jeg uten og føler meg som en ribbet høne fremdeles, og for et styr med mascara-de er helt fargeløse og står rett ut uten. 2 2
Sirah Skrevet 3 timer siden #33554 Skrevet 3 timer siden Neket skrev (3 minutter siden): Bare en gang! Damen mente jeg burde ta volum for de varte lengre…eksen kom innom og påstod det blafret i gardinene når jeg blunket, jeg jublet litt hver gang jeg mistet en vippe 🤪 Fortsatte hos en annen vippedame, og da ser det naturlig ut. Nå er jeg uten og føler meg som en ribbet høne fremdeles, og for et styr med mascara-de er helt fargeløse og står rett ut uten. Samme her 😅 Jeg hadde vippeextensions i mange år og de naturlige vippene savner jeg som bare det. Føler meg naken uten 💔 1
Turkis Sau Skrevet 3 timer siden #33555 Skrevet 3 timer siden Neket skrev (6 minutter siden): eksen kom innom og påstod det blafret i gardinene når jeg blunket Nå lo jeg så jeg nesten sprutet brusen ut nesen!🤣🤣 3
agent Skrevet 2 timer siden #33556 Skrevet 2 timer siden Neket skrev (22 minutter siden): Bare en gang! Damen mente jeg burde ta volum for de varte lengre…eksen kom innom og påstod det blafret i gardinene når jeg blunket, jeg jublet litt hver gang jeg mistet en vippe 🤪 Fortsatte hos en annen vippedame, og da ser det naturlig ut. Nå er jeg uten og føler meg som en ribbet høne fremdeles, og for et styr med mascara-de er helt fargeløse og står rett ut uten. Det var ukas morsomte 1
agent Skrevet 2 timer siden #33557 Skrevet 2 timer siden Men skal de være fra hverandre i flere uker? Rosenkålen skal på "GUTTETUR " 1
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #33558 Skrevet 2 timer siden agent skrev (5 minutter siden): Men skal de være fra hverandre i flere uker? Rosenkålen skal på "GUTTETUR " Det må vel til etter å ha vært klistret på henne som en sugekopp i månedsvis. Spørs om Isabel med sin sjalusi kommer til å takle det, hvis han ikke sender henne en million meldinger underveis, helst bør han sørge for en rosebukett blir sendt på døren pr dag sånn at han sørger for å lovebombe henne hele tiden mens han er borte fra henne for at ikke hun skal begynne å la tankene vandre og panikken fly. 5
Ellie25 Skrevet 1 time siden #33559 Skrevet 1 time siden agent skrev (11 timer siden): Her er hun naturlig det er fra PH tiden, naturlig er det lenge siden hun har vært. Men helt ærlig synes jeg hun er finere uten sminke. . Klarer ikke å se at det er samme person… egentlig litt ubehagelig hvor mye man kan endre ved operasjoner, fillers, kraftig vektnedgang etc. 6
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #33560 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (1 time siden): Hahahaha nå lo jeg høyt 😅 Må bare kommentere det jeg har uthevet. I jobben min treffer jeg veldig mange barn og unge og du vil ikke tro hvor mange som sier bror i annenhver setning. Også overraskende mange helt etnisk norske. Så det er en slang mange norske ungdommer har kopiert, i alle fall her jeg bor. Selv får jeg fullstendig krampe i ørene av å høre på 🫣 Hahaha jeg så faktisk et bilde av meg selv med vippeextensions her om dagen. Det var... interessant! To sopekoster midt i tryne 😅 Heldigvis hadde jeg de så voldsomme bare en gang og jeg angret omtrent i det jeg gikk ut av salongen 🤣 Det er nok mange av oss som har vært der 😅 Hvor er latteremojien 😂😂😂 Fantastisk😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå