Tapaz Skrevet 16. mai #33561 Skrevet 16. mai Hatsumomo skrev (1 time siden): Det må vel til etter å ha vært klistret på henne som en sugekopp i månedsvis. Spørs om Isabel med sin sjalusi kommer til å takle det, hvis han ikke sender henne en million meldinger underveis, helst bør han sørge for en rosebukett blir sendt på døren pr dag sånn at han sørger for å lovebombe henne hele tiden mens han er borte fra henne for at ikke hun skal begynne å la tankene vandre og panikken fly. Stakkars kålormen. Tenker det blir sirkus. 6
Anonym012 Skrevet 16. mai #33562 Skrevet 16. mai vilas skrev (6 timer siden): Nå prøver du å provosere frem andre meninger her, kanskje mot rasisme. Men for all del ,ikke prøv deg på den, for d stemmer ikke. Men uansett du må bare innse at ingen er norske i blod og sinn om de har gener fra andre land. Ikke arabere,ikke pakistanere, afrikanere,ikke andre østeuropeiske. Da mener jeg opprinnelsen. Ingen av disse ønsker jo å være fullt norske. De vil ha sin egen levemåte i hverdagen.Arabere er spesielle på sine hverdagsuttrykk som mashalla,habibi,brur/ bror og mere. Pluss mange tegn på hand bevegelser/ oppførsler generelt. Allahuakbar..... Men mest de yngste som bruker dette det er iallefall ikke norsk oppførsel. Må tillegge - arabere har store stirrende øyne, kinesere har små sammentrekte øyne, andre europeere er vel ganske like oss skandinaver men noen trekk er annerledes. Okei så hvor i alle dager kom det med norske gener inn når du snakker om skjønnhet? Du sier jo rett frem stirrende eller stikkende øyne, så jeg spør jo ingen har sagt at hun ikke er arabisk, men du snakket om beauty og sa bare helt randomly «og hun er ikke norsk og har ikke norske gener». My bad hvis du IKKE mente å linke skjønnhet og gener😅😅
Anonym012 Skrevet 16. mai #33563 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (5 timer siden): Ja altså, who hasn’t by now🤭 Hørte det på en dokumentar en gang der en tidligere bordell mamma fortalte, ble kalt paraplyer 😅 Jeg og lo godt da. Hvis folk blir krenket av det og klarer å vri det til shaming…jaja..de om det. Life is tough, wear a helmet🤓 Er du ikke heller glad for at den yngre generasjonen står opp for andre damer? Må være deilig å kunne pakke nedsettende kommentarer inn i «ingen tåler noe nå til dags» hver gang noen sier imot😌 2
Aristokrat1 Skrevet 16. mai #33564 Skrevet 16. mai Anonym012 skrev (11 minutter siden): Er du ikke heller glad for at den yngre generasjonen står opp for andre damer? Må være deilig å kunne pakke nedsettende kommentarer inn i «ingen tåler noe nå til dags» hver gang noen sier imot😌 Å la seg bli krenket på andre sine vegne som ikke følte seg krenket men heller så humoren i det kaller jeg ikke å stå opp for andre damer. Men at den yngre generasjon er en nærtagen generasjon, det er den. Si imot så mye du vil, samme som jeg gjør😉 5 1
Anonym012 Skrevet 16. mai #33565 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (4 minutter siden): Å la seg bli krenket på andre sine vegne som ikke følte seg krenket men heller så humoren i det kaller jeg ikke å stå opp for andre damer. Men at den yngre generasjon er en nærtagen generasjon, det er den. Si imot så mye du vil, samme som jeg gjør😉 Merker at du overgeneraliserer MYE. Først linker du vippene med prostitusjon- så kaller du at noen ikke synes det var morsomt for krenkegenerasjon. Å nå sier du at andre ikke er krenket. Fascinerende hvordan du reagerer på hvordan jeg reagerte, men fortsatt mener det er jeg som er nærtagen… den ironien er nesten imponerende 2
refill Skrevet 16. mai #33566 Skrevet 16. mai Det er akkurat som om dere jobber aktivt for å få tråden stengt 3 11
agent Skrevet 16. mai #33567 Skrevet 16. mai refill skrev (6 minutter siden): Det er akkurat som om dere jobber aktivt for å få tråden stengt Helt enig. Men for å få opp humøret igjen, finner jeg innlegget til @Neket og hens erfaringer med vindusviskere Det er noe av det morsomste jeg har lest her inne. 2
Gjokstad Skrevet 16. mai #33568 Skrevet 16. mai Neket skrev (4 timer siden): Bare en gang! Damen mente jeg burde ta volum for de varte lengre…eksen kom innom og påstod det blafret i gardinene når jeg blunket, jeg jublet litt hver gang jeg mistet en vippe 🤪 Fortsatte hos en annen vippedame, og da ser det naturlig ut. Nå er jeg uten og føler meg som en ribbet høne fremdeles, og for et styr med mascara-de er helt fargeløse og står rett ut uten. Vippeløft er tingen👌🏼 Men gå til noen som kan sakene sine! Avsporing der, beklager det 😅
Trixie99 Skrevet 16. mai #33569 Skrevet 16. mai Gjokstad skrev (1 time siden): Vippeløft er tingen👌🏼 Men gå til noen som kan sakene sine! Avsporing der, beklager det 😅 Jeg tør ikke det mer etter et mislykket forsøk…Vippene var bøyd så langt tilbake at de nesten lå liksom oppå øyelokket😭😭 jeg hadde panikk og dynket vippene med vann med en gang jeg kom hjem i håp om at de skulle motvirke bøyen men neeeej.. heldigvis fikk jeg komme tilbake morgenen etter og «reversere» det gratis. Never again!! 1
Trixie99 Skrevet 16. mai #33570 Skrevet 16. mai GJØR det virkelig det Isabel? Dette har hun glemt innen hun kommer hjem og bestiller sofa til en halv årslønn. 17
Anneisabell Skrevet 17. mai #33571 Skrevet 17. mai Trixie99 skrev (7 timer siden): GJØR det virkelig det Isabel? Dette har hun glemt innen hun kommer hjem og bestiller sofa til en halv årslønn. Det er rett og slett motbydelig og flashe på denne måten, og et hån mot de som sliter rævva av seg 1 2 15
Nobetterthanaman Skrevet 17. mai #33572 Skrevet 17. mai Trixie99 skrev (7 timer siden): GJØR det virkelig det Isabel? Dette har hun glemt innen hun kommer hjem og bestiller sofa til en halv årslønn. Viser bare hvor virkelighetsfjern og lite opplyst hun er, hvis det kom som en overaskelse. Det er jo tross alt bare meg meg meg, så tror ikke det er så mye av det som skjer i omverdenen hun får med seg. Tok vel bare noen minutter til hun kjøpte nye ting på nett for hjemlevering. Og så disse liksom-overrasket-uttrykkene hennes…🙄 1 17
Teflonhjernen Skrevet 17. mai #33573 Skrevet 17. mai Skulle hun være morsom nå da hun gikk rundt bassenget og hadde eggeløp? For ei fjolle🫣 Gratulerer med dagen alle sammen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 3 1 7
Nobetterthanaman Skrevet 17. mai #33574 Skrevet 17. mai Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Skulle hun være morsom nå da hun gikk rundt bassenget og hadde eggeløp? For ei fjolle🫣 Gratulerer med dagen alle sammen 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Hærregud, det der ga second hand embarrassment tilgangs. Dama er over 30, og oppfører seg som en liten unge.. 3 10
Sirah Skrevet 17. mai #33575 Skrevet 17. mai Gratulerer med dagen alle fine mennesker 🥳🇳🇴 Takk for alle de gode diskusjonene, måtte det bli mange flere! 1 6
Gjest Sol 75 Skrevet 17. mai #33576 Skrevet 17. mai Sirah skrev (1 time siden): Gratulerer med dagen alle fine mennesker 🥳🇳🇴 Takk for alle de gode diskusjonene, måtte det bli mange flere! Gratulere med dagen alle sammen🇳🇴🇳🇴 🥰
Sølvpilen Skrevet 17. mai #33577 Skrevet 17. mai Gratulerer med dagen, alle sammen . Hipp hipp hurra for 17. mai 🎈. 1 6
Heike m72 Skrevet 17. mai #33578 Skrevet 17. mai (endret) Feirer hjemme i sofaen og kjedet meg litt, så gikk inn på utforsk. Omg 🙈 Hun sier hun kunne levd samme livsstil uten snap fordi Ivorie og Nude gjør det så godt. Jeg tror ikke en shit på dette tullet. Hun håver inn store summer på snap, så det hadde hun merket godt om ble borte. Ivorie og Nude lever pga snap. Uten snap vil inntektene der stupe. Hun var nok nervøs hun også når Snap hadde feilen sin. Hun burde faktisk sammenligne den inntekten hun har med uføretrygden moren har og pensjonen faren har og begynne å bruke hode. Denne impulsive sløsingen er tullete. Endret 17. mai av Heike m72 3 1 17
Neket Skrevet 17. mai #33579 Skrevet 17. mai Gjokstad skrev (12 timer siden): Vippeløft er tingen👌🏼 Men gå til noen som kan sakene sine! Avsporing der, beklager det 😅 Jeg sparer vipper for harde livet og prøver virkelig å huske serum hver kveld-og nei, ikke Nude sitt, det har gjort nada for meg… 3 2
Sirah Skrevet 17. mai #33580 Skrevet 17. mai Neket skrev (32 minutter siden): Jeg sparer vipper for harde livet og prøver virkelig å huske serum hver kveld-og nei, ikke Nude sitt, det har gjort nada for meg… Nude sitt gjorde ingenting for meg heller, men funket fjell for en venninne. Hun fikk meterlange vipper! Har du funnet noe som funker? Hos meg funket det gamle til iGlow, men etter at de forandret oppskriften har det ikke funket... 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå