Neket Skrevet 6 timer siden #33581 Skrevet 6 timer siden Sirah skrev (50 minutter siden): Nude sitt gjorde ingenting for meg heller, men funket fjell for en venninne. Hun fikk meterlange vipper! Har du funnet noe som funker? Hos meg funket det gamle til iGlow, men etter at de forandret oppskriften har det ikke funket... Bruker WowBrow sitt nå, foreløpig nada…men har bare brukt det 2-3 uker. 1
Sirah Skrevet 5 timer siden #33582 Skrevet 5 timer siden Neket skrev (1 time siden): Bruker WowBrow sitt nå, foreløpig nada…men har bare brukt det 2-3 uker. Mener jeg har testet det også uten resultat. Mener jeg hadde effekt av Grande Lashes om jeg ikke husker feil, men ikke noe wow.
Heike m72 Skrevet 4 timer siden #33583 Skrevet 4 timer siden Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal ha mediawall nede når hun har oppe. Da kommer hun jo aldri til å bruke det tv-rommet oppe. Finere å ha spisestue der hun har sofa nå og sette en sofa inntil trappa i andre delen av stue. Plassere slik at hun får utsikt ut. Shillzone uten tv. Meeeeen hun har rævva smak når det gjelder innredning og interiør. Hun gnålet jo om interrrriørrrrarkitekt i lang tid før hun flyttet inn. Ble det noe av? Not. Det kommer ganske mye ut av den kjeften og det blir aldri noe av 🙈🙈🙈 1 4
Teflonhjernen Skrevet 3 timer siden #33584 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Mener jeg har testet det også uten resultat. Mener jeg hadde effekt av Grande Lashes om jeg ikke husker feil, men ikke noe wow. Jeg bruker Nanolash nå og det funker. Har prøvd de fleste andre(ikke nude) og de har ikke fungert.
Maia92 Skrevet 2 timer siden #33585 Skrevet 2 timer siden Nysjerrig på hvem denne personen er som hun har kuttet ut av livet sitt, en person hun hevder har brukt henne og som er grunn til at hun har hatt angstanfall bak kamera i det siste. Har ikke sett eller hørt om Pierre på veldig lenge, muligens han.
Sirah Skrevet 1 time siden #33586 Skrevet 1 time siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Jeg bruker Nanolash nå og det funker. Har prøvd de fleste andre(ikke nude) og de har ikke fungert. Takk! Den skal jeg google Maia92 skrev (50 minutter siden): Nysjerrig på hvem denne personen er som hun har kuttet ut av livet sitt, en person hun hevder har brukt henne og som er grunn til at hun har hatt angstanfall bak kamera i det siste. Har ikke sett eller hørt om Pierre på veldig lenge, muligens han. Har hun snakket om det nå?
Sol 75 Skrevet 1 time siden #33587 Skrevet 1 time siden Maia92 skrev (55 minutter siden): Nysjerrig på hvem denne personen er som hun har kuttet ut av livet sitt, en person hun hevder har brukt henne og som er grunn til at hun har hatt angstanfall bak kamera i det siste. Har ikke sett eller hørt om Pierre på veldig lenge, muligens han. Oi oi, har ikke sjekket utforsk. Har hun sagt det altså😳 Begge søstrene kutter ut venner og familie til stadighet. Alle må gjøre som familien Raad vil eller så er man utestengt . 3
Tapaz Skrevet 1 time siden #33588 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (3 minutter siden): Oi oi, har ikke sjekket utforsk. Har hun sagt det altså😳 Begge søstrene kutter ut venner og familie til stadighet. Alle må gjøre som familien Raad vil eller så er man utestengt . Sol 75 skrev (4 minutter siden): Oi oi, har ikke sjekket utforsk. Har hun sagt det altså😳 Begge søstrene kutter ut venner og familie til stadighet. Alle må gjøre som familien Raad vil eller så er man utestengt . Hva handler dette om?
Trixie99 Skrevet 1 time siden #33589 Skrevet 1 time siden Tapaz skrev (Akkurat nå): Hva handler dette om? Avslutning av ferien på Maldivene. Ikke noe mer dramatisk enn det😂 1
Tapaz Skrevet 1 time siden #33590 Skrevet 1 time siden Trixie99 skrev (1 minutt siden): Avslutning av ferien på Maldivene. Ikke noe mer dramatisk enn det😂 Så pass.. vel, hun fikk ikke klikk ihvertfall😄 1
Glitter_eyes Skrevet 1 time siden #33591 Skrevet 1 time siden Teflonhjernen skrev (På 13.5.2026 den 17.31): Ser at hun stadig «glipper» vedr. gubben. Jeg tror det er helt bevisst, slik at den dagen han ikke har 🥰 eller 🤍 ansikt på snappen så er folk blitt så vant til det at det blir veldig lite fuzz…. RS kommer med kommentarer som «Kjære jenta vår…vi har lenge skjønt hvem rosegjøken er og vi er såååå glade på dine vegne. Bare du er lykkelig, så er jentegjengen også det» osv. Hun vet eksakt hva hun gjør på snap, og såååå mange glipper skjer bare ikke. Er bare RS som er naive og bare venter på at The Queen skal proklamere sin livs kjærlighet Ja hun vet godt hva hun gjør. Hun har sagt selv at hun er veldig nøye på hva hun leger ut. Det har aldri skjedd en "glipp' når det gjaldt Naboen. Men når det gjelder Rosenkålen så legger hun ut de små "glippene" med vilje, fordi hun vet at RS gjør alt for å finne ut hvem han er! Også sletter hun etterpå fordi ryktene går og flere og flere trykker seg inn pga nysgjerrig. Og det er Jack/Voldemort uten tvil. Så skjønner godt at folk er litt skeptisk til at det er han når hun slengt så mye driiiit om han. Hun har snakket så mye stygt om han i flere år, også er plutselig sammen med han. Så desperat går det an å være tydeligvis. Tenk på alle som har hørt så mye drittsnakking om han fra hennes munn. Og hun har hatt mange Storytime om han. Nei flaut!! Lurer på om han vet alt hva hun har sagt om han. Tror nok han er bare ute etter pengene hennes, sånn som han var sist det var i et forhold. Som hun har fortalt i ettertid at det var hun som betalte for Maldive turen, og han levde på hun og at hun følte seg som sugarmamma 2 4
Sol 75 Skrevet 1 time siden #33592 Skrevet 1 time siden Trixie99 skrev (5 minutter siden): Avslutning av ferien på Maldivene. Ikke noe mer dramatisk enn det😂 Orker ikke🥴 Altså , er det mulig å være så kynisk 🥴 3
Sol 75 Skrevet 1 time siden #33593 Skrevet 1 time siden Tapaz skrev (9 minutter siden): Hva handler dette om? Er det virkelig mulig å være så sleip og kynisk🥴 Alt for å få klikk! Hun som har så fantastisk økonomi, som hun sier , bruker klikk som en nybegynner gjør🥴 2
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #33594 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (5 minutter siden): Er det virkelig mulig å være så sleip og kynisk🥴 Alt for å få klikk! Hun som har så fantastisk økonomi, som hun sier , bruker klikk som en nybegynner gjør🥴 Sier nok noe om at seertallet kanskje ikke er så høyt lenger. 2
Alauda Skrevet 1 time siden #33595 Skrevet 1 time siden Heike m72 skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal ha mediawall nede når hun har oppe. Da kommer hun jo aldri til å bruke det tv-rommet oppe. Finere å ha spisestue der hun har sofa nå og sette en sofa inntil trappa i andre delen av stue. Plassere slik at hun får utsikt ut. Shillzone uten tv. Meeeeen hun har rævva smak når det gjelder innredning og interiør. Hun gnålet jo om interrrriørrrrarkitekt i lang tid før hun flyttet inn. Ble det noe av? Not. Det kommer ganske mye ut av den kjeften og det blir aldri noe av 🙈🙈🙈 Hun hadde jo kontakt med en anbefalt interiørarkitekt, men h*n skulle ha 200.000 for å komme med forslag for hele huset, hun var himmelfallen og ville da heller fikse selv. Samme beløp som hun brukte på todagers (mislykket) tur til Maldivene 3
Sol 75 Skrevet 55 minutter siden #33596 Skrevet 55 minutter siden Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Sier nok noe om at seertallet kanskje ikke er så høyt lenger. Du sier noe der. Lov å håpe .
Sol 75 Skrevet 52 minutter siden #33597 Skrevet 52 minutter siden Alauda skrev (10 minutter siden): Hun hadde jo kontakt med en anbefalt interiørarkitekt, men h*n skulle ha 200.000 for å komme med forslag for hele huset, hun var himmelfallen og ville da heller fikse selv. Samme beløp som hun brukte på todagers (mislykket) tur til Maldivene Kan ikke annet enn å le😅 Hun er altså så ubrukelig til det meste! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå