agent Skrevet 16. mai #33521 Skrevet 16. mai Sol 75 skrev (6 timer siden): Mor og datter døde i dykkerulykke: – En av de beste dykkerne i verden De to var blant fem italienere som omkom da de dykket i undervannsgruver på Maldivene. Forferdelig det som skjedde med 5 dykkere fra Italia på Maldivene. Tror ikke Isabel hører på nyheter så hun har nok ikke fatt det med seg🥴 Og ansatte på Maldivene har vel ikke lov å si ett ord om noe som helst tenker jeg🥴 Har det kommet frem hvor på Maldivene dette skjedde.?
vilas Skrevet 16. mai #33522 Skrevet 16. mai Sol 75 skrev (9 timer siden): Da får vi være enig om å være uenig. Min mening er at hun har nydelige øyne. Slettes ikke utstående øyner. Vær så snill å slutt med det tullet at hun ikke er norsk. Isabel er født i Norge og er like mye norsk som andre som er født i Norge. At hun har irakiske aner og gener tar ikke vekk at hun er norsk. Er enig i at Isabel ser sliten og eldre ut men øynene hennes er nydelige, mener jeg. Og når hun sminker seg slik hun gjør idag så er de kjempeflotte. Det med J.B er jeg enig i , er stygt redd for at det forholdet kan ende i katastrofe. Moren var jo gravid med I da de kom til Norge, så I kunne godt vært født i Iran/ Irak ?? Hun sier jo selv at hun blir mer og mer nysgjerrig på sine arabiske " røtter". Og bruker mer og mer arabiske uttrykk i mye av dagligtalen sin. Da mener jeg at de egentlig ikke vil være norsk. Dette er ikke vondt ment, kun en konstatering. 3 1
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #33523 Skrevet 16. mai agent skrev (53 minutter siden): Her er hun naturlig det er fra PH tiden, naturlig er det lenge siden hun har vært. Men helt ærlig synes jeg hun er finere uten sminke. . Helt ugjenkjennelig 🥴
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #33524 Skrevet 16. mai (endret) agent skrev (1 time siden): Har det kommet frem hvor på Maldivene dette skjedde.? Skjedde i Vaavjatollen på Maldivene. Aner ikke hvor det ligger hen på hvilken øy. Ser hun har kommentert det nå🥴 Også lurer vi på om hun leser her inne😉 Endret 16. mai av Sol 75
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #33525 Skrevet 16. mai vilas skrev (4 minutter siden): Moren var jo gravid med I da de kom til Norge, så I kunne godt vært født i Iran/ Irak ?? Hun sier jo selv at hun blir mer og mer nysgjerrig på sine arabiske " røtter". Og bruker mer og mer arabiske uttrykk i mye av dagligtalen sin. Da mener jeg at de egentlig ikke vil være norsk. Dette er ikke vondt ment, kun en konstatering. Ok, da får vi være enig om å være uenig.
rock&republic Skrevet 16. mai #33526 Skrevet 16. mai agent skrev (18 timer siden): Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB til Maldivene første gang. Hun har forandret seg ganske mye. Veldig lik lillesøsteren der 2 1
Aristokrat1 Skrevet 16. mai #33527 Skrevet 16. mai Anonym012 skrev (8 timer siden): Ah, klassisk «facebook-kommentarfelt-generasjonen» hører jeg Facebook? Hvem har det lenger? 1 1
Teflonhjernen Skrevet 16. mai #33528 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (15 minutter siden): Facebook? Hvem har det lenger? 🙋🏼♀️ 5
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #33529 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (1 time siden): Facebook? Hvem har det lenger? 😂 vi har jo KG😂
Othelia08 Skrevet 16. mai #33530 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (1 time siden): Facebook? Hvem har det lenger? Kulten RS virker til å være svært aktive der. Med andre ord Jorunn 60+ som drikker Fanta rosé for å feire bursdagen til Isabel 9 3
Hatsumomo Skrevet 16. mai #33531 Skrevet 16. mai Othelia08 skrev (1 minutt siden): Kulten RS virker til å være svært aktive der. Med andre ord Jorunn 60+ som drikker Fanta rosé for å feire bursdagen til Isabel hun gaper nok høyt der hun sitter i nattkjolen sin 😂 2 6
Gjest Sol 75 Skrevet 16. mai #33532 Skrevet 16. mai Othelia08 skrev (4 minutter siden): Kulten RS virker til å være svært aktive der. Med andre ord Jorunn 60+ som drikker Fanta rosé for å feire bursdagen til Isabel Hatsumomo skrev (1 minutt siden): hun gaper nok høyt der hun sitter i nattkjolen sin 😂 Jeg dør av dere😂😂😂 Ser det for meg😂😂
Anonym012 Skrevet 16. mai #33533 Skrevet 16. mai Sol 75 skrev (9 timer siden): 😂😂 godt man kan forandre innlegg her😂 Jeg endret naturli større vipper til naturli større lepper. Skrivefeil
Glitter_eyes Skrevet 16. mai #33534 Skrevet 16. mai agent skrev (På 8.5.2026 den 13.28): Rart hun deler at hun handler bukser i barne størrelse 12/14 år. Pga. lengden det er jo veldig rart ettersom hun har egen skredder som kommer hjem. De ble for store så nå vurderer hun str.10 år. Leser hun ikke produkt informasjon. Nesten hver gang hun kjøper bukser må de fikses på både i lengden og livet. Men at hun deler at hun vurderer str.10 år barneavdelingen synes jeg er skremmende. Hun påstår at hun kjøper barnebuksene pga lengden er bare tull!! Hun kjøper de for det er de eneste buksene som passer til en syltynn kvinne. Hun er jo bare bein. Lengden er det letteste å fikse, og hun har skredder til det. Men rundt livet og lår er det nok litt vanskeligere å si inn. 4 4
Glitter_eyes Skrevet 16. mai #33535 Skrevet 16. mai Tapaz skrev (På 8.5.2026 den 17.08): Rami var ett år da Isabel rømte til et fosterhjem. Han var 12 da hun flyttet til Oslo ( i 2015) Hun kjøpte din første leilighet i 2018. Når har hun fungert som mamma til Rami? De flyttet til Irak da Sidra og Rami var veldig liten. De bodde i Irak i noen år. For pumpen var redd for at barnevernet skulle ta de 2 også. Alle som kjenner familien sin historie vet at Isabel har ikke oppdratt de. Det er bare tull, og hun skal bare skryte på seg og vise seg frem hvor "god" person og søster hun er. Vær gang jeg ser IR så får jeg "Pick me" vibes om hun "Me,me,me,me,me" 2 16
Neket Skrevet 16. mai #33536 Skrevet 16. mai Aristokrat1 skrev (16 timer siden): Haha folk er så jævla pripne 😆 Jeg lo. Og har hatt extensions selv! 2 1 1
vilas Skrevet 16. mai #33537 Skrevet 16. mai (endret) Anonym012 skrev (14 timer siden): Så du mener at alle arabere ikke har fine øyne😅 Er man ikke fin hvis man ikke har norske gener da? er vel fint med naturlig sorte bryn og vipper, naturli større lepper? Langt hår som er tykt, og tan hud. Tror de fleste norske jenter som sminker seg prøver å oppnå akkurat disse trekkene Nå prøver du å provosere frem andre meninger her, kanskje mot rasisme. Men for all del ,ikke prøv deg på den, for d stemmer ikke. Men uansett du må bare innse at ingen er norske i blod og sinn om de har gener fra andre land. Ikke arabere,ikke pakistanere, afrikanere,ikke andre østeuropeiske. Da mener jeg opprinnelsen. Ingen av disse ønsker jo å være fullt norske. De vil ha sin egen levemåte i hverdagen.Arabere er spesielle på sine hverdagsuttrykk som mashalla,habibi,brur/ bror og mere. Pluss mange tegn på hand bevegelser/ oppførsler generelt. Allahuakbar..... Men mest de yngste som bruker dette det er iallefall ikke norsk oppførsel. Må tillegge - arabere har store stirrende øyne, kinesere har små sammentrekte øyne, andre europeere er vel ganske like oss skandinaver men noen trekk er annerledes. Endret 16. mai av vilas 10
Aristokrat1 Skrevet 16. mai #33538 Skrevet 16. mai Neket skrev (2 timer siden): Jeg lo. Og har hatt extensions selv! Ja altså, who hasn’t by now🤭 Hørte det på en dokumentar en gang der en tidligere bordell mamma fortalte, ble kalt paraplyer 😅 Jeg og lo godt da. Hvis folk blir krenket av det og klarer å vri det til shaming…jaja..de om det. Life is tough, wear a helmet🤓 2 1 3
Velinda Skrevet 16. mai #33539 Skrevet 16. mai vilas skrev (31 minutter siden): Nå prøver du å provosere frem andre meninger her, kanskje mot rasisme. Men for all del ,ikke prøv deg på den, for d stemmer ikke. Men uansett du må bare innse at ingen er norske i blod og sinn om de har gener fra andre land. Ikke arabere,ikke pakistanere, afrikanere,ikke andre østeuropeiske. Da mener jeg opprinnelsen. Ingen av disse ønsker jo å være fullt norske. De vil ha sin egen levemåte i hverdagen.Arabere er spesielle på sine hverdagsuttrykk som mashalla,habibi,brur/ bror og mere. Pluss mange tegn på hand bevegelser/ oppførsler generelt. Allahuakbar..... Men mest de yngste som bruker dette det er iallefall ikke norsk oppførsel. Så enig med deg her,om jeg ble født i Kina av norske foreldre så blir ikke jeg Kineser uansett hvor mye jeg prøver 2 8
Murukleiven Skrevet 16. mai #33540 Skrevet 16. mai Tenk å bruke 200.000 kr. for å være på Joali i to dager. Det er helt perverst hvor mye penger hun sløser. Hun gjorde vel det for å vise de som ikke sleiker henne opp etter ryggen at hun kan bruke pengene sine uhemmet på akkurat det hun vil. Men som det gjorde på YouTube og for bloggerne, så kommer det til å ta slutt på pengegaloppen på Snapchat en dag også. Lurer virkelig på om alt de gjør er hva hun vil eller om han faktisk har noe å si. Selv etter at hun har blitt sammen igjen med Jack, lever jo hun livet sitt som hun alltid har gjort, kan se for meg at det er hun som kjører løpet, siden det er hun som betaler for lyxen. 6 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå