Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol 75 skrev (6 timer siden):

Mor og datter døde i dykkerulykke: –⁠ En av de beste dykkerne i verden

De to var blant fem italienere som omkom da de dykket i undervannsgruver på Maldivene. 

Monica Montefalcone (51) var professor i økologi, og er en av fem italienske statsborgere som mistet livet i en dykkerulykke på Maldivene. Foto: Greenpeace / AP / NTB

Forferdelig det som skjedde med 5 dykkere fra Italia på Maldivene. Tror ikke Isabel hører på nyheter så hun har nok ikke fatt det med seg🥴 Og ansatte på Maldivene har vel ikke lov å si ett ord om noe som helst tenker jeg🥴

Har det kommet frem hvor på Maldivene dette skjedde.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol 75 skrev (9 timer siden):

Da får vi være enig om å være uenig. Min mening er at hun har nydelige øyne. Slettes ikke utstående øyner. Vær så snill å slutt med det tullet at hun ikke er norsk. Isabel er født i Norge og er like mye norsk som andre som er født i Norge. At hun har irakiske aner og gener tar ikke vekk at hun er norsk.

Er enig i at Isabel ser sliten og eldre ut men øynene hennes er nydelige, mener jeg.  Og når hun sminker seg slik hun gjør idag så er de kjempeflotte. Det med J.B er jeg enig i , er stygt redd for at det forholdet kan ende i katastrofe.

Moren var jo gravid med I da de kom til Norge, så I kunne godt vært født i Iran/ Irak ??  Hun sier jo selv at hun blir mer og mer nysgjerrig på sine  arabiske " røtter". Og bruker mer og mer arabiske uttrykk i mye av dagligtalen sin.  Da mener jeg at de  egentlig ikke vil være norsk. Dette er ikke vondt ment, kun en konstatering.

Skrevet
agent skrev (53 minutter siden):

Her er hun naturlig det er fra PH tiden, naturlig er det lenge siden hun har vært.

Men helt ærlig synes jeg hun er finere uten sminke. 

.

Screenshot_20260516_093031_Google.jpg

Screenshot_20260516_093059_Google.jpg

Helt ugjenkjennelig 🥴

Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

Har det kommet frem hvor på Maldivene dette skjedde.?

Skjedde i Vaavjatollen på Maldivene. Aner ikke hvor det ligger hen på hvilken øy. Ser hun har kommentert det nå🥴 Også lurer vi på om hun leser her inne😉

Endret av Sol 75
Skrevet
vilas skrev (4 minutter siden):

Moren var jo gravid med I da de kom til Norge, så I kunne godt vært født i Iran/ Irak ??  Hun sier jo selv at hun blir mer og mer nysgjerrig på sine  arabiske " røtter". Og bruker mer og mer arabiske uttrykk i mye av dagligtalen sin.  Da mener jeg at de  egentlig ikke vil være norsk. Dette er ikke vondt ment, kun en konstatering.

Ok, da får vi være enig om å være uenig.

Skrevet
agent skrev (18 timer siden):

Kjeder meg litt, så kom jeg over ett klipp med IR for 4 år siden. Det var fra den gang hun reiste med JB til Maldivene første gang.

Hun har forandret seg ganske mye.

Screenshot_20260407_154814_Snapchat.jpg

Screenshot_20260515_145338_YouTube.jpg

Screenshot_20260515_145620_YouTube.jpg

Veldig lik lillesøsteren der

Skrevet
Anonym012 skrev (8 timer siden):

Ah, klassisk «facebook-kommentarfelt-generasjonen» hører jeg 

Facebook? Hvem har det lenger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...