agent Skrevet mandag kl. 15:52 #33621 Skrevet mandag kl. 15:52 (endret) Disse click baitene som er ganske heftige, står ikke i samsvar med eventyrene hun forteller på snapchat. Samtidig som hun flyr ut i gjennomsiktig tøy i ett familie vennlig område og skal være en classy business dame. Så mange planer og løfter som aldri blir noe av. Menn kanskje det er grunnen for at hun ikke møter verken fansen eller media, når hun kommer til Norge. Må være vanskelig å svare på spørsmål når mann lever av overdrevne skrøner og ett overfladisk liv. Den Clickbait 'en der hun hadde blitt slått, synes jeg er over grensen. Endret mandag kl. 15:56 av agent 4 11
Heike m72 Skrevet mandag kl. 16:42 #33622 Skrevet mandag kl. 16:42 Rosa G-wagon til 5,2 mill 🙈, som hun kommer til å kjøre inni med fordi hun ikke kan kjøre bil og aldri burde fått lappen. Hun fikk lappen kun fordi det var i serien hun hadde. Hadde aldri gått gjennom hos en seriøs sensor. 7 1
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 16:55 #33624 Skrevet mandag kl. 16:55 Maia92 skrev (1 time siden): Orket ikke lese alt, men noe sier meg at de er like skrudde og rape gale begge to….skulle tro det var to fjortiser Så pinlig og kleint hele situasjonen… 6 11
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 16:58 #33625 Skrevet mandag kl. 16:58 agent skrev (1 time siden): Disse click baitene som er ganske heftige, står ikke i samsvar med eventyrene hun forteller på snapchat. Samtidig som hun flyr ut i gjennomsiktig tøy i ett familie vennlig område og skal være en classy business dame. Så mange planer og løfter som aldri blir noe av. Menn kanskje det er grunnen for at hun ikke møter verken fansen eller media, når hun kommer til Norge. Må være vanskelig å svare på spørsmål når mann lever av overdrevne skrøner og ett overfladisk liv. Den Clickbait 'en der hun hadde blitt slått, synes jeg er over grensen. Så enig, så enig Det har eskalert noe voldsomt med click bait samtidig som det blir bare mer og mer stormannsgalskap. Bakkekontakt har hun i hvertfall ikke lenger uansett hva hun sier. Hun virker veldig ustabil. 2 10
Mmeeri Skrevet mandag kl. 17:18 #33626 Skrevet mandag kl. 17:18 Hun har i alle fall bekreftet (mest sannsynlig ufrivillig 🤭 eller nå har vi jo snakket om masse ledetråder som blir lagt ut bevisst da 😂) at Rosenkålen bor i England, for han kunne/skulle bare hente bilen sin fra England hvis han syntes det er kjedelig å kjøre en rosa bil til gymmen. 🤣 5
agent Skrevet mandag kl. 18:15 #33627 Skrevet mandag kl. 18:15 Mmeeri skrev (55 minutter siden): Hun har i alle fall bekreftet (mest sannsynlig ufrivillig 🤭 eller nå har vi jo snakket om masse ledetråder som blir lagt ut bevisst da 😂) at Rosenkålen bor i England, for han kunne/skulle bare hente bilen sin fra England hvis han syntes det er kjedelig å kjøre en rosa bil til gymmen. 🤣 Men trenger han bil for å kjøre til gymmen, var det ikke en gym i samme gate som hun bor.? (kanskje ikke fin nok) 2
agent Skrevet mandag kl. 18:17 #33628 Skrevet mandag kl. 18:17 refill skrev (1 time siden): Nå er jeg helt overbevist at hennes mentale alder er 10-12 år. Kanskje derfor hun kjøper barneklær i str. 10-14 år. 2 10
agent Skrevet mandag kl. 18:19 #33629 Skrevet mandag kl. 18:19 Heike m72 skrev (1 time siden): Rosa G-wagon til 5,2 mill 🙈, som hun kommer til å kjøre inni med fordi hun ikke kan kjøre bil og aldri burde fått lappen. Hun fikk lappen kun fordi det var i serien hun hadde. Hadde aldri gått gjennom hos en seriøs sensor. Må vel ha content til serien. 4
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 19:26 #33630 Skrevet mandag kl. 19:26 refill skrev (2 timer siden): Hvis hun kjøper den så kan hun stryke classy og skrive barnslig. 1 8
hjerteis Skrevet mandag kl. 19:47 #33631 Skrevet mandag kl. 19:47 agent skrev (1 time siden): Men trenger han bil for å kjøre til gymmen, var det ikke en gym i samme gate som hun bor.? (kanskje ikke fin nok) Kanskje den gymmen i nabolaget er for damer også, og ikke bare menn 😂 1
agent Skrevet mandag kl. 20:08 #33632 Skrevet mandag kl. 20:08 hjerteis skrev (20 minutter siden): Kanskje den gymmen i nabolaget er for damer også, og ikke bare menn 😂 Glemte at IR er sykelig sjalu 3 2
agent Skrevet mandag kl. 20:15 #33633 Skrevet mandag kl. 20:15 Rart hun plutselig ut av det blå fikk forespørsel ang. salg av villaen Kanskje det er noe hun har planlagt, men ikke vist hvordan hun skal fortelle det. Så da fikk hun plutselig en melding, at noen ville kjøpe. Kanskje derfor hun ikke har vært interessert i få den ferdig. Hvem har utlevert nr hennes? Linda? Kanskje alt bare er bullshit for contentens skyld? 5 12
Silas26 Skrevet mandag kl. 22:15 #33634 Skrevet mandag kl. 22:15 agent skrev (1 time siden): Rart hun plutselig ut av det blå fikk forespørsel ang. salg av villaen Kanskje det er noe hun har planlagt, men ikke vist hvordan hun skal fortelle det. Så da fikk hun plutselig en melding, at noen ville kjøpe. Kanskje derfor hun ikke har vært interessert i få den ferdig. Hvem har utlevert nr hennes? Linda? Kanskje alt bare er bullshit for contentens skyld? Kanskje noen har plukket opp at hun ikke passer inn i et slikt barnevennlig nabolag, lurt på hvorfor hun trenger en så stor villa alene og tenkt at hun kanskje ville angre seg. 5
agent Skrevet mandag kl. 22:23 #33635 Skrevet mandag kl. 22:23 (endret) Silas26 skrev (10 timer siden): Kanskje noen har plukket opp at hun ikke passer inn i et slikt barnevennlig nabolag, lurt på hvorfor hun trenger en så stor villa alene og tenkt at hun kanskje ville angre seg. Hun tørr ikke å bo der alene, redd sin egen skygge. Endret 23 timer siden av agent 5 1
Eyr Skrevet i går, 07:25 #33636 Skrevet i går, 07:25 Har Jack en jobb eller kan han bare dilte etter Isabel når det passer henne? 2
Selungen Skrevet 23 timer siden #33637 Skrevet 23 timer siden Eyr skrev (1 time siden): Har Jack en jobb eller kan han bare dilte etter Isabel når det passer henne? Han driver klesmerke så kan jobbe hvor som helst om han har ansatte som sender ut varer( får håpe det, så de får varene sine 🤭🙈) 1
Granneman82 Skrevet 22 timer siden #33638 Skrevet 22 timer siden refill skrev (16 timer siden): Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg var rik 🤩🤩🤩 4
Silas26 Skrevet 22 timer siden #33639 Skrevet 22 timer siden Granneman82 skrev (2 minutter siden): Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg var rik 🤩🤩🤩 Den er jo blodharry 5 9
Granneman82 Skrevet 22 timer siden #33640 Skrevet 22 timer siden (endret) Silas26 skrev (3 minutter siden): Den er jo blodharry Det er din mening, jeg synes den er kjempefin 🤩 Vi er forskjellige vi mennesker og liker forskjellige ting, ikke noe galt med det 😊😊 Endret 22 timer siden av Granneman82 3 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå