Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Hvordan er Linda ?

Spiller hun med?

Dette er 100% en tur for å få både Linda og Mathilde opp til gul stjerne, ingenting er tilfeldig her. Samt for å løfte Sidra sin inntjening hvis hun skal overleve i Dubai. Den eneste som faktisk fortjener en stjerne av hele gjengen er Mathilde, for hun har jobbet hardt for å komme ditt hun er i antall følgere. Linda ??? Nei så absolutt ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Jeg tenkte AKKURAT det samme. Mulig jeg overtenker det, men Jeg fikk liksom en følelse av at hun ser ned på de som reiser billig. At når man ikke reiser på luksusreise til flerehundretusen så er man «fattig» og må handle det styggeste man finner på gift village🙄

….. og oppføre seg som en tulling med hyling og skriking og helt vill i blikket :forferdet:

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Det der er ikke normal oppførsel.

Blir nesten skremt av å se på hun. Men der er typisk hun å poengtere at hun har masse penger og det har ikke Rami. Han prøver å fortelle henne at man bruker ikke 5.2 mill på en bil pga den er rosa. En bil hun aldri kommer til å kjøre men forventer at andre skal være hennes sjåfører. Hun sitter der med syke grimaser og slår seg selv i hodet antall ganger. Virker som Sidra ikke helt vet hva hun skal gjøre der hun sitter bak hun. De handlet sekker og klær sist de var på sånn tur. Er det ikke bare til å bruke de samme tingene? Hun er en person jeg aldri ville ha reist med. Bare vent gi hun 2-3 dager så kommer hun til få disse angstanfall. Hvem f*en er det som tar med seg en gedigen sminke veske med seg på sånn tur. Hun er ikke frisk og trenger hjelp. Og de rundt hun jatter vel bare med hun, ingen som tørr å si ifra

• Liker 2
  • Nyttig 24
Skrevet
Trixie99 skrev (8 timer siden):

Jeg tenkte AKKURAT det samme. Mulig jeg overtenker det, men Jeg fikk liksom en følelse av at hun ser ned på de som reiser billig. At når man ikke reiser på luksusreise til flerehundretusen så er man «fattig» og må handle det styggeste man finner på gift village🙄

Ja det er det som er greia - kjøpe inn det styggeste man ser fordi man skal på en billig tur. De som ikke har penger til 30K for en hotellnatt mener hun at også ser ut som søppel og hun må passe inn med dem

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
vilas skrev (19 timer siden):

Unnskyld meg, men her ser du helt nært psykotisk ut. Og nå ser vi at ditt hår er ikke såååå friskt som du påstår i reklame for dine produkter. Bruker du filter IR ?

Jeg er sjokkert over disse bildene som ble lagt ut her😱 hun ser virkelig syk ut. Og håret bærer preg av null næring og mye hårfarge🙈 En av grunnene til at hun har fått så innhulte øyne må være bivirkning av vippeserumet hun bruker.. 

Kan ikke tro noe annet enn at hun bruker noe slags filter når hun redigerer alt før hun legger det ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Celia skrev (3 timer siden):

Ja det er det som er greia - kjøpe inn det styggeste man ser fordi man skal på en billig tur. De som ikke har penger til 30K for en hotellnatt mener hun at også ser ut som søppel og hun må passe inn med dem

Men eg skjønner ikkje kvifor ho oppfører seg slik når ho er på slik backpacking, det er så voldsomt og det må være travelt for dei andre som er med. Offa meg. !!

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Turkis Sau skrev (16 timer siden):

Litt på siden av tema backpackingen, vil bare komme med et tips: Hvis dere vil se noen realityserier om hvordan "eliten" i Dubai lever så kan jeg anbefale Dubai Bling, og Desi Bling. 

Jeg måtte nesten plukke haken min opp fra gulvet når jeg så disse. De gir et forstyrrende og fascinerende innblikk i det tomme Dubai-lyxlivet, der absolutt -alt- handler om penger og fasade. De viser den livsstilen, og det elskede Dubai frøken Raad virker å elske og aspirere til.

Har sjeldent sett noe jeg er mer glad for at jeg slipper å være en del av. 

Husk pute, popkorn og notatblokk.

Jeg har sett en episode av Dubai Bling og måtte bare skru av igjen. Jeg er usikker på om det var mest forstyrrende eller fascinerende. Skremmende var det i alle fall! Jeg håper det er betalte skuespillere og at ingen er så overfladiske og skrudd i hodet i virkeligheten! Det var trist å se på 🫣

Tenkeselv skrev (10 timer siden):

Dette er 100% en tur for å få både Linda og Mathilde opp til gul stjerne, ingenting er tilfeldig her. Samt for å løfte Sidra sin inntjening hvis hun skal overleve i Dubai. Den eneste som faktisk fortjener en stjerne av hele gjengen er Mathilde, for hun har jobbet hardt for å komme ditt hun er i antall følgere. Linda ??? Nei så absolutt ikke.

Jeg har tenkt akkurat det samme. Hvorfor skulle Linda ellers gidde å reise på tur med den gjengen? 

Er Isabel like "høy" som hun var i fjor? For da orker jeg faktisk ikke bruke hjerneceller på å se på. Det var trist å se hvordan hun oppførte seg da.

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet

Fatter ikke at Mathilda orker jeg......skjønner at ho og Sidra er barndomsvenner, men allikevel 😵‍💫😵‍💫  Mye morsommere å følge ho når ho reiser "alene" ihvertfall 😄😄 Men uansett burde alle følge Mathilda og ingen av Raad gjengen😄😄

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Sirah skrev (16 minutter siden):

Jeg har sett en episode av Dubai Bling og måtte bare skru av igjen. Jeg er usikker på om det var mest forstyrrende eller fascinerende. Skremmende var det i alle fall! Jeg håper det er betalte skuespillere og at ingen er så overfladiske og skrudd i hodet i virkeligheten! Det var trist å se på 🫣

Jeg har tenkt akkurat det samme. Hvorfor skulle Linda ellers gidde å reise på tur med den gjengen? 

Er Isabel like "høy" som hun var i fjor? For da orker jeg faktisk ikke bruke hjerneceller på å se på. Det var trist å se hvordan hun oppførte seg da.

Isabel er like "høy" ja, driting og diaré og full pakke 😆😆😆

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Lokko skrev (43 minutter siden):

Men eg skjønner ikkje kvifor ho oppfører seg slik når ho er på slik backpacking, det er så voldsomt og det må være travelt for dei andre som er med. Offa meg. !!

Nesten som om hun parodierer de som faktisk må reise på budsjett, og som har mye mindre penger enn henne.
Virker som at hu har helt glemt hvor hun selv kommer fra. 
Så tror jeg også hun har en liten krise ifht alderen sin, hun prøver hardt å være en av «ungdommen», og har en oppførsel som tilsier alt annet enn 30+.
Samtidig går det i mensen, diaré og snabelSaFaaRrii 🤪 

Hun gjør jo også indirekte narr av trangere kår, og virker som at hu glemmer at den «nedgraderingen» hun gjør på backpacking, er manges realitet og hverdag. Finner henne vemmelig når hun holder på sånn.

• Liker 9
  • Nyttig 23
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Fatter ikke at Mathilda orker jeg......skjønner at ho og Sidra er barndomsvenner, men allikevel 😵‍💫😵‍💫  Mye morsommere å følge ho når ho reiser "alene" ihvertfall 😄😄 Men uansett burde alle følge Mathilda og ingen av Raad gjengen😄😄

100% enig med deg. Mathilda er artig å følge, og hun har så mye mer spennende innhold enn I og søsknene som kun har repeterende innhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Hvorfor er hun så enormt stolt av at hun er på do i grunnen? Jeg vil tro det er nå rett før hun viser frem resultatet før hun skyller den ned og RS må trykke tommel opp eller ned for om den er bra nok.. Har dette noe med spiseforstyrrelsen å gjøre? Altså at man er sykelig opptatt av hva som skal inn OG ut i av kroppen? Dette her handler ikke om å normalisere at damer bæsjer. Det handler om noe som er veldig veldig sykt. 

Screenshot_20260520-224701.png

Endret av Natu
  • Liker 1
  • Nyttig 19
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Isabel er like "høy" ja, driting og diaré og full pakke 😆😆😆

Da holder jeg meg langt unna merker jeg. Det er bare tragisk å se på 🫣 Lurer på om noen oppriktig syntes det er gøy?

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (18 minutter siden):

Da holder jeg meg langt unna merker jeg. Det er bare tragisk å se på 🫣 Lurer på om noen oppriktig syntes det er gøy?

Oppførselen er bare tragisk.:filer:

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
agent skrev (26 minutter siden):

Lurer på hva rosegjøken EGENTLIG syns om oppførselen hennes? 

Er dette virkelig drømmedama hans, som han etterhvert vil ha barn med?

Må være fryktelig travelt å være sammen med IR i lengden.

Kommer nok snart en skikkelig nedtur. Hun er jo så til de grader "høy" på et eller annet. Ufyselig opptreden 

• Liker 1
  • Nyttig 16
Skrevet
Maia3 skrev (41 minutter siden):

Lurer på hva rosegjøken EGENTLIG syns om oppførselen hennes? 

Er dette virkelig drømmedama hans, som han etterhvert vil ha barn med?

Må være fryktelig travelt å være sammen med IR i lengden.

Kommer nok snart en skikkelig nedtur. Hun er jo så til de grader "høy" på et eller annet. Ufyselig opptreden 

Skjønner ikke at han orker egentlig, men er vel pengene som lokker kanskje?🤔

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Ja om hun oppfører seg likt som sist så er det bare tragisk og trist. 

Granneman82 skrev (42 minutter siden):

Skjønner ikke at han orker egentlig, men er vel pengene som lokker kanskje?🤔

Penger får folk til å både gjøre og godta mye rart.....

• Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor flyr hun rundt i en badedrakt, uten å markere at det er reklame.?

Screenshot_20260521_113623_Snapchat.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 13
Skrevet
Natu skrev (2 timer siden):

Hvorfor er hun så enormt stolt av at hun er på do i grunnen? Jeg vil tro det er nå rett før hun viser frem resultatet før hun skyller den ned og RS må trykke tommel opp eller ned for om den er bra nok.. Har dette noe med spiseforstyrrelsen å gjøre? Altså at man er sykelig opptatt av hva som skal inn OG ut i av kroppen? Dette her handler ikke om å normalisere at damer bæsjer. Det handler om noe som er veldig veldig sykt. 

Screenshot_20260520-224701.png

Hun er jo så søt å tøysete🤪🤪🤪

• Liker 3
Skrevet
Trixie99 skrev (18 timer siden):

Ja helt enig i det du skriver.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...