Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Granneman82 skrev (54 minutter siden):

Det er din mening, jeg synes den er kjempefin 🤩 Vi er forskjellige vi mennesker og liker forskjellige ting, ikke noe galt med det 😊😊

Enig med deg! Akkurat den bilen er ikke min type bil, men hadde gjerne tatt en rosa bil. Synes det er teit å kalle det barnslig, mental alder 10-12 år osv. Noen av oss liker farger, uten at det har noe med grad av modenhet å gjøre. Tvert i mot vil jeg si det er mye mer modent å velge den fargen man ønsker tross at den vil skille seg ut, enn å følge flokken og ta en anonym farge fordi noen på nettet mener det er mer "modent og classy". Det var sånn jeg gjorde i tenårene når det var viktig å ikke skille meg ut, det.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kunne 100% hatt rosa bil. Hadde jeg hatt noe "fuck you money" liggende hadde jeg wrappet min egen. 

Akkurat denne bilen er too much for meg, men jeg har ikke et extra gen i kroppen. Eller jo, det har jeg - men mitt er mer hippie/whimsical 😂 

Denne kunne gjerne bodd hos meg 🥰 

Bilde fra https://www.pexels.com/photo/vintage-pink-volkswagen-beetle-displayed-outdoors-35362414/

pexels-mrgajowy3-teodor-2158318376-35362414.jpg

Endret av refill
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg var rik 🤩🤩🤩  

Jeg likte den beige😄 Hadde heller gått for matcha grønn enn pink jeg da😊 Bil er gøy! Men helt galskap, for bil er tapsprosjekt uansett. Men hadde jeg hatt pengene, helt klart gått for noe litt utenom🤩

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Isabel Raad  har fått "MENSEN" idag:sjokk:

Skrevet
agent skrev (5 minutter siden):

Har jeg ingen tro på😅:spilledåse:

• Liker 1
Skrevet
Tippsi skrev (6 minutter siden):

Har jeg ingen tro på😅:spilledåse:

Joooo hun sa det selv,  ikke synsing fra meg.:tommelopp::engel::fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)
agent skrev (1 time siden):

:forferdet::hyper:Himla godt du sa fra, nå kan jeg endelig få gjort noe i dag altså :veronica<3:

Endret av Teflonhjernen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...