Thorn Skrevet 19. mai #33641 Skrevet 19. mai Granneman82 skrev (54 minutter siden): Det er din mening, jeg synes den er kjempefin 🤩 Vi er forskjellige vi mennesker og liker forskjellige ting, ikke noe galt med det 😊😊 Enig med deg! Akkurat den bilen er ikke min type bil, men hadde gjerne tatt en rosa bil. Synes det er teit å kalle det barnslig, mental alder 10-12 år osv. Noen av oss liker farger, uten at det har noe med grad av modenhet å gjøre. Tvert i mot vil jeg si det er mye mer modent å velge den fargen man ønsker tross at den vil skille seg ut, enn å følge flokken og ta en anonym farge fordi noen på nettet mener det er mer "modent og classy". Det var sånn jeg gjorde i tenårene når det var viktig å ikke skille meg ut, det. 7
refill Skrevet 19. mai #33642 Skrevet 19. mai (endret) Jeg kunne 100% hatt rosa bil. Hadde jeg hatt noe "fuck you money" liggende hadde jeg wrappet min egen. Akkurat denne bilen er too much for meg, men jeg har ikke et ✨extra✨ gen i kroppen. Eller jo, det har jeg - men mitt er mer hippie/whimsical 😂 Denne kunne gjerne bodd hos meg 🥰 Bilde fra https://www.pexels.com/photo/vintage-pink-volkswagen-beetle-displayed-outdoors-35362414/ Endret 19. mai av refill 3 2
Aristokrat1 Skrevet 19. mai #33643 Skrevet 19. mai Granneman82 skrev (1 time siden): Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg var rik 🤩🤩🤩 Jeg likte den beige😄 Hadde heller gått for matcha grønn enn pink jeg da😊 Bil er gøy! Men helt galskap, for bil er tapsprosjekt uansett. Men hadde jeg hatt pengene, helt klart gått for noe litt utenom🤩 2 2
Tippsi Skrevet 19. mai #33645 Skrevet 19. mai agent skrev (5 minutter siden): Isabel Raad har fått "MENSEN" idag Har jeg ingen tro på😅 2
agent Skrevet 19. mai #33646 Skrevet 19. mai Tippsi skrev (6 minutter siden): Har jeg ingen tro på😅 Joooo hun sa det selv, ikke synsing fra meg. 3
Teflonhjernen Skrevet 19. mai #33647 Skrevet 19. mai (endret) agent skrev (1 time siden): Isabel Raad har fått "MENSEN" idag Himla godt du sa fra, nå kan jeg endelig få gjort noe i dag altså Endret 19. mai av Teflonhjernen 2 1
agent Skrevet 19. mai #33648 Skrevet 19. mai Teflonhjernen skrev (48 minutter siden): Himla godt du sa fra, nå kan jeg endelig få gjort noe i dag altså Bare hyggelig å være til hjelp 2 1
Nobetterthanaman Skrevet 19. mai #33649 Skrevet 19. mai Det er noe med å se en godt voksen kvinne sitte på SC å gjøre seg til i det hun sier «ååååh eg orke ikje Malidivene eing gang te, åkhrrhhh» der hun sitter og er usikker på om hun orker å dra på backpacking enda pga regn og dårlig vær.. Er det bare meg som registrerer denne skjulte selvskryten av rikdommen hennes? 2 10
Eva88 Skrevet 19. mai #33650 Skrevet 19. mai agent skrev (7 timer siden): Isabel Raad har fått "MENSEN" idag Er det det som er «the secret» idag? 😅 1
Mmeeri Skrevet 19. mai #33651 Skrevet 19. mai Eva88 skrev (11 minutter siden): Er det det som er «the secret» idag? 😅 Det har kommet risvann sjampo og balsam fra Nude. Det er hemmeligheten 😅
refill Skrevet 19. mai #33652 Skrevet 19. mai Eva88 skrev (12 minutter siden): Er det det som er «the secret» idag? 😅 Shampoo og balsam, vil jeg tro.
agent Skrevet 19. mai #33653 Skrevet 19. mai Nobetterthanaman skrev (41 minutter siden): Det er noe med å se en godt voksen kvinne sitte på SC å gjøre seg til i det hun sier «ååååh eg orke ikje Malidivene eing gang te, åkhrrhhh» der hun sitter og er usikker på om hun orker å dra på backpacking enda pga regn og dårlig vær.. Er det bare meg som registrerer denne skjulte selvskryten av rikdommen hennes? Contentet hennes er helt Patetisk. Nå trykker jeg meg så fort forbi, så jeg har ikke fått med meg når Rosenkålen eller JB skal på guttetur. Skal se det ikke blir noe av, hvis hun ikke skal til Thailand. 3 1
Trixie99 Skrevet 19. mai #33654 Skrevet 19. mai agent skrev (7 minutter siden): Contentet hennes er helt Patetisk. Nå trykker jeg meg så fort forbi, så jeg har ikke fått med meg når Rosenkålen eller JB skal på guttetur. Skal se det ikke blir noe av, hvis hun ikke skal til Thailand. Jeg tror hun drar, mens Jack godter seg i villaen hennes. 1
Edwinas Skrevet 19. mai #33655 Skrevet 19. mai Trixie99 skrev (9 minutter siden): Jeg tror hun drar, mens Jack godter seg i villaen hennes. Nope…. Tror hun forsnakket seg. RG/Jack skal til Ibiza på guttetur….. 🤫 2
Silas26 Skrevet 19. mai #33656 Skrevet 19. mai agent skrev (40 minutter siden): Contentet hennes er helt Patetisk. Nå trykker jeg meg så fort forbi, så jeg har ikke fått med meg når Rosenkålen eller JB skal på guttetur. Skal se det ikke blir noe av, hvis hun ikke skal til Thailand. Hvem er rosenkålen?😂
Alex_rude Skrevet 19. mai #33657 Skrevet 19. mai Hver gang hun kaller han «rrroosegjøken» foran han så «cringer» eg så bad, som ungdommen seier🤪🤪😅. Tror ikke han forstår hvor fælt det er på engelsk 😆🤣 3
Alex_rude Skrevet 19. mai #33658 Skrevet 19. mai Alt som betyr noe for denne damen er hvor mye ting koster.. trenger ikke være fint😆. Lyd lyx lyx… hvordan noen støtter dette fortsatt er beyond me… 12 1
agent Skrevet 19. mai #33659 Skrevet 19. mai Silas26 skrev (1 time siden): Hvem er rosenkålen?😂 Jack Beaumont alias Rosegjøken (Rosenkålen) 1 1
Tenkeselv Skrevet 19. mai #33660 Skrevet 19. mai Maia92 skrev (På 18.5.2026 den 16.15): Tenk det, hun syns naboen var perfekt, men det var ikke sparkle og sommerfugler i kroppen, men hun går tilbake til en eks som ho alltid sa var dårlig mot henne og hun heller ville dø en å gå tilbake til han, men av desperasjon etter sommerfugler som pleier som regel å vare et halvt år, så går hun tilbake😭. Hun som alltid preachet om at en kvinne må ha hevet hode og aldri gå tilbake til en eks😌. Dette er et prakteksempel på hva desperasjon gjør med en dessverre. Jeg er så sikker på at alle disse gjøkene i det siste har alle vært "Rosegjøken". Folk glemmer fort at ingen har noensinne sett alle disse andre "mislykkede" forholdene. Alle kan ha en Skybert 🙄 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå