Thorn Skrevet 2 timer siden #33641 Skrevet 2 timer siden Granneman82 skrev (54 minutter siden): Det er din mening, jeg synes den er kjempefin 🤩 Vi er forskjellige vi mennesker og liker forskjellige ting, ikke noe galt med det 😊😊 Enig med deg! Akkurat den bilen er ikke min type bil, men hadde gjerne tatt en rosa bil. Synes det er teit å kalle det barnslig, mental alder 10-12 år osv. Noen av oss liker farger, uten at det har noe med grad av modenhet å gjøre. Tvert i mot vil jeg si det er mye mer modent å velge den fargen man ønsker tross at den vil skille seg ut, enn å følge flokken og ta en anonym farge fordi noen på nettet mener det er mer "modent og classy". Det var sånn jeg gjorde i tenårene når det var viktig å ikke skille meg ut, det. 2
refill Skrevet 1 time siden #33642 Skrevet 1 time siden (endret) Jeg kunne 100% hatt rosa bil. Hadde jeg hatt noe "fuck you money" liggende hadde jeg wrappet min egen. Akkurat denne bilen er too much for meg, men jeg har ikke et ✨extra✨ gen i kroppen. Eller jo, det har jeg - men mitt er mer hippie/whimsical 😂 Denne kunne gjerne bodd hos meg 🥰 Bilde fra https://www.pexels.com/photo/vintage-pink-volkswagen-beetle-displayed-outdoors-35362414/ Endret 1 time siden av refill 2 1
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #33643 Skrevet 1 time siden Granneman82 skrev (1 time siden): Jeg hadde lett kjøpt den hvis jeg var rik 🤩🤩🤩 Jeg likte den beige😄 Hadde heller gått for matcha grønn enn pink jeg da😊 Bil er gøy! Men helt galskap, for bil er tapsprosjekt uansett. Men hadde jeg hatt pengene, helt klart gått for noe litt utenom🤩 1 1
Tippsi Skrevet 1 time siden #33645 Skrevet 1 time siden agent skrev (5 minutter siden): Isabel Raad har fått "MENSEN" idag Har jeg ingen tro på😅 1
agent Skrevet 1 time siden #33646 Skrevet 1 time siden Tippsi skrev (6 minutter siden): Har jeg ingen tro på😅 Joooo hun sa det selv, ikke synsing fra meg. 1
Teflonhjernen Skrevet 26 minutter siden #33647 Skrevet 26 minutter siden (endret) agent skrev (1 time siden): Isabel Raad har fått "MENSEN" idag Himla godt du sa fra, nå kan jeg endelig få gjort noe i dag altså Endret 24 minutter siden av Teflonhjernen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå