Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Women123 skrev (1 time siden):

Taggen på baggen “ J B” for “Jack Beaumont”

hva er vits å skjule han nå???

IMG_9073.png

IMG_9073.jpeg

IMG_9074.jpeg

Bruker han samme armbånd som Isabel???? Også de puselankene 🙈 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alauda skrev (2 timer siden):

Hun er super-excited for en spontan og utrolig spennende reise til… Joali 🥱🥱🥱

Så fort det viser seg at hun får penger fra Snap likevel, er hun tilbake og bruker penger som før. Skulle tro hun fikk en wake-up-call og heller bestemte seg for å nedbetale villaen snarest.

Skal de til Maldivene nå?

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Skal de til Maldivene nå?

Har ikke sjekket snappen siden de reiste, men skal de virkelig ta seg en "pause" på Maldivene etter de "harde" ukene på solsengen i villaen og med å velge ut møbler i Dubai? Uff, skjønner det godt, solsengen utenfor bassengen i villaen trengs virkelig nå å byttes ut med solsengen på "hytta" med havet som utsikt i stedet.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Har ikke sjekket snappen siden de reiste, men skal de virkelig ta seg en "pause" på Maldivene etter de "harde" ukene på solsengen i villaen og med å velge ut møbler i Dubai? Uff, skjønner det godt, solsengen utenfor bassengen i villaen trengs virkelig nå å byttes ut med solsengen på "hytta" med havet som utsikt i stedet.

Har ikke vært å snoket der idag, men leser her. Og 🧡appen, der har det blitt lagt ut ett bilde.🤔

Men leste ett sted at de filmer, noen som hadde sett en mikrofon. 🤔 Så da er vel kanskje Maldivene og forlovelse på gang.

Men regner med at hun har fortalt det til venninnene sine, for hun forteller ALT. Hvis det stemmer da🤷‍♀️

Henrik Troy har en parodi på henne i dag:klappe:

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Hun har ett slitsomt liv som stakkars :forvirra:

Endret av agent
  • Liker 7
Skrevet

Ser at hun stadig «glipper» vedr. gubben. 
Jeg tror det er helt bevisst, slik at den dagen han ikke har 🥰 eller 🤍 ansikt på snappen så er folk blitt så vant til det at det blir veldig lite fuzz…. 
RS kommer med kommentarer som «Kjære jenta vår…vi har lenge skjønt hvem rosegjøken er og vi er såååå glade på dine vegne. Bare du er lykkelig, så er jentegjengen også det» osv. 

Hun vet eksakt hva hun gjør på snap, og såååå mange glipper skjer bare ikke. Er bare RS som er naive og bare venter på at The Queen skal proklamere sin livs kjærlighet :hoho:

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (22 minutter siden):

Ser at hun stadig «glipper» vedr. gubben. 
Jeg tror det er helt bevisst, slik at den dagen han ikke har 🥰 eller 🤍 ansikt på snappen så er folk blitt så vant til det at det blir veldig lite fuzz…. 
RS kommer med kommentarer som «Kjære jenta vår…vi har lenge skjønt hvem rosegjøken er og vi er såååå glade på dine vegne. Bare du er lykkelig, så er jentegjengen også det» osv. 

Hun vet eksakt hva hun gjør på snap, og såååå mange glipper skjer bare ikke. Er bare RS som er naive og bare venter på at The Queen skal proklamere sin livs kjærlighet :hoho:

Uff:tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Altså det blir bare værre og værre🤯 mange syke sinn der ute.

IMG_5372.thumb.jpeg.97e83c06a5aca2adbf64314c88a0012e.jpeg

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (9 minutter siden):

Atter et bevis på at enkelte følgere har jo litt mindre i bagasjen enn mange andre her i livet 🤦🏼‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 17
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (26 minutter siden):

Herregud 🤷‍♀️ er det mulig🙈 Hvorfor legger hun ut den type meldinger. 

Sykt å skrive dem, men likevel sykt å legge dem ut.

• Liker 9
  • Nyttig 11
Skrevet
agent skrev (28 minutter siden):

Herregud 🤷‍♀️ er det mulig🙈 Hvorfor legger hun ut den type meldinger. 

Sykt å skrive dem, men likevel sykt å legge dem ut.

Det var min tanke også…ved å legge ut slike kommentarer så viser hun jo at en del av elsklingene ikke er helt der de skal liksom :koko:

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (34 minutter siden):

Det var min tanke også…ved å legge ut slike kommentarer så viser hun jo at en del av elsklingene ikke er helt der de skal liksom :koko:

Det er skikkelig bait til Henrik Troy, skjønner hun det selv? Skjønner Raadsquad det? Jeg tipper nei, såpass langt klarer ikke noen av dem å tenke. 

Men dess mer de henges ut, kanskje. En får bare håpe Troy gjør det til en ukentlig greie, for DET TRENGS VIRKELIG! 🤦🏼‍♀️

(og med det mener jeg at de trenger å tenke mer over hva de får seg selv til å skrive i meldinger til Isabel, det får være grenser for hvor desperate de skal fremstå!)

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Det er skikkelig bait til Henrik Troy, skjønner hun det selv? Skjønner Raadsquad det? Jeg tipper nei, såpass langt klarer ikke noen av dem å tenke. 

Men dess mer de henges ut, kanskje. En får bare håpe Troy gjør det til en ukentlig greie, for DET TRENGS VIRKELIG! 🤦🏼‍♀️

Tror nok Isabel vet hvor sinnsykt kleint det er å legge ut, men hun gjør det fordi hun så inderlig godt vet hvilket engasjement det vekker både fra oss kritiske og ikke minst hos RS. Isabel bryr seg nok ikke en plass at hun faktisk legger ut kommentarene fra damer som kanskje ikke helt skjønner hvor mange som ser hva de skriver, de er bare overlykkelige over at bestevenninnen har sett/lest kommentaren deres. Hadde Isabel hatt et snev av respekt for elsklingene så hadde hun unngått å legge ut slike kommenterer, men bare det genererer penger så ser det ikke ut til at det spiller noen rolle at hun flasher kommentarer som dette. 
Hadde dæva om jeg så en slik kommentar fra noen jeg kjenner, hadde nok sett på vedkommende på en litt annen måte etter det . 
Digger Henrik Troy :applaus:

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Pusemusen skrev (3 timer siden):

Bruker han samme armbånd som Isabel???? Også de puselankene 🙈 

Jack er litt feminin av seg(ikke noe galt i det), men Isabel som alltid gjorde narr av det, at han brukte mer tid en henne for å gjøre seg klar, og brukte smykker.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (2 timer siden):

Jeg orker faktisk ikke 😫

• Liker 4
Skrevet
ToneVie skrev (10 timer siden):

Nå misser du helt poenget mitt. Jeg snakker ikke om pressen her. Snakker om «Hilde, Eva og Karin» som sender kommentarer og godter seg fordi endelig skal Isabel gå konkurs. Så når det viser seg at det faktisk var en feil og snap betaler som før - så skal folk reagere på at hun svarer på spydige kommentarer hun har fått. Hvis man har frydet seg over Isabels downfall, å den blir avlyst. Da må man regne med en tilbakemelding ala

«sorry å måtte skuffe dere folkens, men jeg er fremdeles rik»  Hvorfor skulle hun ikke svart på det? Det hadde ihvertfall jeg gjort. 

Ja, men akkurat det kommer man jo ikke unna når man lever av sosiale medier og hele plattformen bygger på kommunikasjon mellom influencer og følgerne. De som ser videoene er både publikum, kunder og kommentarfeltet på godt og vondt. Det er jo nettopp dette som har skapt influencer-kulturen også.

Så hvis folk reagerer negativt på hvordan hun svarer tilbake, så er det egentlig bare en del av dynamikken på nettet. Det gjelder begge veier. Hvis det er slitsomt eller negativt for influensere, så er det også noe som følger med jobben.

Og noen mennesker vil alltid godte seg over andres "ulykke". De finnes på nettet og de finnes over alt. 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (22 timer siden):

Hvorfor spørre om look'en, når hun ikke snapper i sanntid. 

Trykket verken 👎👍 men:forferdet:

Screenshot_20260512_220111_Snapchat.jpg

Aiai, må ha vært mye snabelridning så hjulbeint hun så ut i den «looken»

Og jeg stemmer 👎

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (1 time siden):

(og med det mener jeg at de trenger å tenke mer over hva de får seg selv til å skrive i meldinger til Isabel, det får være grenser for hvor desperate de skal fremstå!)

Tror det havner i "all pr er god pr" kategorien for henne. Tror ikke hun lar seg tirre, og som bonus så sveiser det henne og "den indre kjerne" enda sterkere sammen at hun får negativ oppmerksomhet. 

Kanskje trekker det til og med inn flere nysgjerrige tilskuere 😅 

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Moens skrev (11 timer siden):

Hva da? Hun er jo en bedrift. Hadde Kavli opplevd et såpass kutt i inntekter ville pressen ringt de ned. 

Bedrifter bør tåle såpass. 

"Bedrift"

Som ligger rundt.

Og ellers drar seg i senga og later som hun spiser mat.

Endret av miagunda
  • Liker 5
Skrevet
miagunda skrev (20 minutter siden):

"Bedrift"

Som ligger rundt.

Og ellers drar seg i senga og later som hun spiser mat.

Godt skrevet 🙂 ja hvor mange har hun ligget rundt med det bare siste året ? Naboen,Maldivene gjøken,Dubai gjøken, Tennis fa..., og kanskje flere og  nå full guffe med Rose gjøken.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...