Maia92 Skrevet mandag kl. 20:12 #33321 Skrevet mandag kl. 20:12 Håper det stemmer at de ikke skal tjene så mye lenger, ingen på denne kloden fortjener de summene for å snakke om å date og drite. 19 6
Margaretth Skrevet mandag kl. 20:16 #33322 Skrevet mandag kl. 20:16 Lokko skrev (1 time siden): Eg har ikkje noko imot influensere men vart veldig glad faktisk når snap skal begynne å betale mindre. Syns ikkje det er rettferdig overfor oss andre med normale jobber som tjener ingenting i forhold til dei. Så enig 5 3
Kønn Skrevet mandag kl. 20:41 #33323 Skrevet mandag kl. 20:41 Lokko skrev (3 timer siden): Eg har høyrt det er eindel influensere som har fått bokettersyn. Eg tenker kanskje det er derfor det har vore tøft for Isabel. Det kan være ei påkjenning ! Men er ikkje sikkert det er det men kan være ?!! Der er du inne på noe. Det kan også være forbrukertilsynet og dårlig merking av reklame, eller at hun bor i Dubai og henvender seg til det Norske markedet🤷🏻♀️ 5 2
icv Skrevet mandag kl. 20:43 #33324 Skrevet mandag kl. 20:43 Håper virkelig det stemmer at Snap skal betale mindre ja. Det er helt hinsides at noen kan tjene slike summer på å sitte og prate tull dagen lang og leve et liv helt uten bakkekontakt. Clickbait, live fødsler, shopping for hundrevis av kroner på en dag, villa til 47 millioner, månedsvis på Maldivene, eksponering av egne barn for tusenvis av folk.. Jeg håper denne galskapen tar slutt så disse såkalte influencerne kan lande på jorda igjen. Normale summer, helt innafor. Men millioner i måneden, det er jo helt sykt. Hadde jeg vært Isabell hadde jeg nok angra litt på den elleville pengebruken de siste årene, fremfor å sette av mer. 15 12
Kønn Skrevet mandag kl. 20:44 #33325 Skrevet mandag kl. 20:44 Trixie99 skrev (2 timer siden): Nei, er det noe hun FAKTISK har råd til så er det jo billigtur til Thailand🤣 jeg tror det blir som hun nevnte - kommer til å ha samme livisstil ish. Men liksom ikke 2 måneder på Joali lengre. Jeg tror den turen er nettopp for å genere penger fra snap. Hun ligger ikke på hostel for og ikke få igjen med renter….. 6 2
Aristokrat1 Skrevet mandag kl. 20:51 #33326 Skrevet mandag kl. 20:51 Kønn skrev (6 minutter siden): Jeg tror den turen er nettopp for å genere penger fra snap. Hun ligger ikke på hostel for og ikke få igjen med renter….. Tror ikke Sebastian Solberg blir med nå🤭 2 2 4
Kønn Skrevet mandag kl. 20:51 #33327 Skrevet mandag kl. 20:51 De som har satset alt på snap kan skylde seg selv. De har selv skrevet under på vilkårene om at de ikke har noen rettigheter. Det er så mye drit poden appen at ‘verden’ er nødt til å reagere og gi disse selskapene større ansvar. Bare å lese mediene om hva som foregår og har foregått lenge. 6 3
Kønn Skrevet mandag kl. 20:53 #33328 Skrevet mandag kl. 20:53 Aristokrat1 skrev (Akkurat nå): Tror ikke Sebastian Solberg blir med nå🤭 Nei, men har er i det minste ærlig. Mer enn man kan si om mange andre. De har godt av en Reality sjekk. Komme seg ned på landjorda. Kvalmene slik enkelte har drevet på. 6 6
Trixie99 Skrevet mandag kl. 21:12 #33329 Skrevet mandag kl. 21:12 Mine tanker går til Sidra som har 6 måneders leiekontrakt i Dubai, og Isabel som har betalt for det🤣 Tipper hun kommer seg kjapt tilbake til Norge igjen for å få tilbake servitørjobben 14 3
Lillemy_87 Skrevet mandag kl. 21:14 #33330 Skrevet mandag kl. 21:14 Tipper dette er noe av grunnen for at influencere tjener så lite nå👌 https://e24.no/boers-og-finans/i/2pV4xG/snap-kutter-rundt-1-000-jobber-vil-spare-naer-5-milliarder-kroner-aarlig 4
Sol 75 Skrevet mandag kl. 21:27 #33331 Skrevet mandag kl. 21:27 Lillemy_87 skrev (4 minutter siden): Tipper dette er noe av grunnen for at influencere tjener så lite nå👌 https://e24.no/boers-og-finans/i/2pV4xG/snap-kutter-rundt-1-000-jobber-vil-spare-naer-5-milliarder-kroner-aarlig Skal ikke se bort i fra det. Er lov å håpe at Snap drar inn sine utbetalinger. At det sitter influensere å sutrer og syns dette er feil må de gjerne syns men de må ikke glemme hva de har skrevet under, at Snap kunne ta vekk både stjerne og betaling når det passet Snap. Influensere burde takke og bukke for å ha vært så privilegerte over få år tjent millioner , noe en annen med vanlig jobb måtte bruke halve livet sitt for å oppnå. Håper virkelig Snap opprettholder dette! 14 2
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 22:26 #33332 Skrevet mandag kl. 22:26 Trixie99 skrev (1 time siden): Mine tanker går til Sidra som har 6 måneders leiekontrakt i Dubai, og Isabel som har betalt for det🤣 Tipper hun kommer seg kjapt tilbake til Norge igjen for å få tilbake servitørjobben Ja det er nok en grunn for at Sidraikke har nevnt noe om dette her, kun de andre tre søsknene. Shehed sier hun har jo utdanningen sin å falle tilbake på, problemet blir vel bare at når man knapt gidder å lage content som genererer større summer så hvordan skal hun gidde en jobb igjen ? Nei det tror jeg aldri skjer. Rami har fulgt søsteren sin dårlige eksempel med å strø om seg med penger , som om penger aldri tar slutt. Penger betyr liksom ikke noe der nede i Dubai. Han trenger en vel så mye reality check som de andre tre søsknene sine. Må i så fall være kjipt for han som har meldt utflytting i tillegg, å nærmer seg sine 3 år. Å den må jeg bare flire litt av idag altså, karma vinner som oftest. 11
ooopsann Skrevet mandag kl. 22:31 #33333 Skrevet mandag kl. 22:31 agent skrev (3 timer siden): Hvor har det blitt av henne idag? Sover hun🫣 Hun er jo på kjærlighetstur med rotmosen sin🥱 4
Cami9 Skrevet mandag kl. 22:41 #33334 Skrevet mandag kl. 22:41 icv skrev (1 time siden): Håper virkelig det stemmer at Snap skal betale mindre ja. Det er helt hinsides at noen kan tjene slike summer på å sitte og prate tull dagen lang og leve et liv helt uten bakkekontakt. Clickbait, live fødsler, shopping for hundrevis av kroner på en dag, villa til 47 millioner, månedsvis på Maldivene, eksponering av egne barn for tusenvis av folk.. Jeg håper denne galskapen tar slutt så disse såkalte influencerne kan lande på jorda igjen. Normale summer, helt innafor. Men millioner i måneden, det er jo helt sykt. Hadde jeg vært Isabell hadde jeg nok angra litt på den elleville pengebruken de siste årene, fremfor å sette av mer. Shopping for hundrevis av kroner på en dag? Håper du mente hundretusenvis😆❤️ 4
Margaretth Skrevet tirsdag kl. 00:09 #33335 Skrevet tirsdag kl. 00:09 Hatsumomo skrev (5 timer siden): Slike som Isabel, Sophie Elise og andre ganske store influensere i utlandet kan nok fortsatt tjene store summer, men det krever at nok at content de legger ut generer MYE visninger og HØYE seertall generelt, så eksplodering av dassen og timesvis med jabbing om snabelriding vil ikke være nok. For de med mye mindre følgertall, som har veldig lite interessant content som Shehed og Sidra f.eks så vil de nok forsvinne for der vil det ikke bli noe inntjening verdt å snakke om. Og det vil nok gjelde en god del av de i lilleputtlaget. Og godt er det Enig. Sidra har bidratt med så lite interessant innhold, Rami et ørlite hakk bedre. Har sett innom de av og til men det fristet lite og følge dem. 4
Margaretth Skrevet tirsdag kl. 00:13 #33336 Skrevet tirsdag kl. 00:13 Blir vel satt på vent huskjøpet til mor heime i Norge ja 🤷🏻♀️🤭 2
Sol 75 Skrevet tirsdag kl. 00:42 #33337 Skrevet tirsdag kl. 00:42 Trixie99 skrev (3 timer siden): Mine tanker går til Sidra som har 6 måneders leiekontrakt i Dubai, og Isabel som har betalt for det🤣 Tipper hun kommer seg kjapt tilbake til Norge igjen for å få tilbake servitørjobben Dæven altså, håper den var ironi🙈 Håoer alle tre søsken til Isabel må innse at livet hennes er ikke demmes, nå må de skjønne Isabel har brukt Rami og familien for alt det er verdt! Bare vent til Fam. Raad kommer. Altså ..,, 1
Sol 75 Skrevet tirsdag kl. 00:46 #33338 Skrevet tirsdag kl. 00:46 Margaretth skrev (29 minutter siden): Blir vel satt på vent huskjøpet til mor heime i Norge ja 🤷🏻♀️🤭 Har hørt om huskjøp, men det kommer ikke til å skje ifølge noen som kjenner noen av Isabel 2
miagunda Skrevet tirsdag kl. 01:29 #33339 Skrevet tirsdag kl. 01:29 Sol 75 skrev (42 minutter siden): Har hørt om huskjøp, men det kommer ikke til å skje ifølge noen som kjenner noen av Isabel Itte pæng? 1 1
Heike m72 Skrevet tirsdag kl. 04:25 #33340 Skrevet tirsdag kl. 04:25 Isabel har jo stort lån på villaen også. Hun betalte noe og lånte ganske mye. Vil tro hun har en ganske stor sum som må betales på det i mnd også. Hun vil jo fortsatt tjene på snap, men er det redusert med 90 % vil hun jo selvfølgelig merke det. Å si noe annet blir å lyve. Hun tjener ikke så fett på Nude og Ivory at hun kan opprettholde livsstilen i det lange løp. Hun tjener nok en del på å være med i serie og annet tv-innhold. Hun må nok i gang med mye samarbeid igjen også. Jeg må si jeg synes det er spennende å følge med på dette og for en makt Snapchat har. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå