Aristokrat1 Skrevet mandag kl. 10:52 #33281 Skrevet mandag kl. 10:52 Siden snap starter med noe nytt fra 7/5, så vil det sikkert gå 28 dager fra 7/5 før det blir tatt korrekt beregning av de siste 28 dagene for å se om de har oppfylt kravene for maks utbetaling. 3 2
Nobetterthanaman Skrevet mandag kl. 11:16 #33282 Skrevet mandag kl. 11:16 Såg nettopp Rami legge ut at han normalt tjener ca 460 dollar dagen, og at han nå bare fikk 22 dollar🙈 utrolig mange «influensere» som stresser nå og redd for at de må finne annen jobb😂 velkommen til realiteten. 13 26
vilas Skrevet mandag kl. 11:52 #33283 Skrevet mandag kl. 11:52 (endret) Sol 75 skrev (16 timer siden): Er helt hinsides det pengeforbruket hennes og tror nok det kan slå tilbake på henne. I har jo verdier i alle 10/15 designer væskene sine. Hun kan jo selge dem. 🤔🙂 Pluss 20/30 par lite brukte Hermes sandaler. Og 40)/50 ubrukte lange og korte kjoler i 10000 kr klassen. Endret mandag kl. 11:59 av vilas 7
Princess_81 Skrevet mandag kl. 12:18 #33284 Skrevet mandag kl. 12:18 Jeg synes det er deilig at de ikke får drøssevis av penger de ikke fortjener på Snapchat lengre, deilig! Hun sløser så mye at det er kvalmende når folk og verst barn sulter!!!! Sykt provoserende kvalm oppførsel på hun 22 7
Underveis Skrevet mandag kl. 12:45 #33285 Skrevet mandag kl. 12:45 (endret) Her forleden var det en følger som spurte Isabel om noe. Isabel svarte at det hadde vært mye for tiden, hun hadde stått i noe en stund, som gjorde henne stressa og bekymra. (Hun har nevt dette tidligere). I det svaret til denne følgeren så kom det også frem at det var jobbrelatert. Det jeg lurer på nå, er jo om det er de endringene vedrørende inntjening på Snap som har ligget og murret hos Isabel. Det har jo kommet frem at influenserne som tjener på Snap, har fått informasjon en måned i forkant av endringene, så hun kan jo ha begynt å tenke på at hun har tatt seg vann over hodet med villakjøpet til 47 mill, hvor hun har lånt en god del av disse pengene. Lånet skal jo betjenes, og det med renter. I tillegg så bruker hun jo x-antall kroner på villaen, både mtp inventar og oppussing, så totalen bikker nok godt over 50 mill vil jeg tro. Og det er MYE penger, især om ene inntektsgrunnlaget brått faller 50-60-80-90 prosent ...😬 Det er noe jeg har lagt merke til i det siste. Isabel slikker seg enormt! mye på leppene. Det har hun aldri gjort tidligere. Hun er veldig påpasselig med at leppene ikke skal bli tørre, så jeg tror ikke det er derfor. Men faktisk, nervøsitet og stress kan også føre til at en (ubevisst) slikke seg på leppene ... Endret mandag kl. 14:26 av Underveis 1 11
refill Skrevet mandag kl. 12:47 #33286 Skrevet mandag kl. 12:47 Ser Juliett Rye skriver om reduksjon med 80-90%. Nå hyller jeg ikke summene influencere har fått akkurat, men de kan jo ikke bare redusere med så mye utav det blå. Juliett sa at hun også oppfylte visningskriteriene opplyst om i mailen.
agent Skrevet mandag kl. 13:00 #33287 Skrevet mandag kl. 13:00 Underveis skrev (13 minutter siden): Her forleden var det en følger som spurte Isabel om noe. Isabel svarte at det hadde vært mye for tiden, hun hadde stått i noe en stund, som gjorde henne stressa og bekymra. (Hun har nevt dette tidligere). I det svaret til denne følgeren så kom det også frem at det var jobbmessig. Det jeg lurer på nå, er jo om det er de endringene vedrørende inntjening på Snap som har ligget og murret hos Isabel. Det har jo kommet frem at influenserne som tjener på Snap, har fått informasjon en måned i forkant av endringene, så hun kan jo ha begynt å tenke på at hun har tatt seg vann over hodet med villakjøpet til 47 mill, hvor hun har lånt en god del av disse pengene. Lånet skal jo betjenes, og det med renter. I tillegg så bruker hun jo x-antall kroner på villaen, både mtp inventar og oppussing, så totalen bikker nok godt over 50 mill vil jeg tro. Og det er MYE penger, især om ene inntektsgrunnlaget brått faller 50-60-80-90 prosent ...😬 Det er noe jeg har lagt merke til i det siste. Isabel slikker seg enormt! mye på leppene. Det har hun aldri gjort tidligere. Hun er veldig påpasselig med at leppene ikke skal bli tørre, så jeg tror ikke det er derfor. Men faktisk, nervøsitet og stress kan også føre til at en (ubevisst) slikke seg på leppene ... Ikke usannsynlig 👍 Henger på greip det du skriver. 3
rock&republic Skrevet mandag kl. 13:17 #33288 Skrevet mandag kl. 13:17 Zenhouse skrev (På 10.5.2026 den 14.03): Måtte sjekke ut disse Olsson systrarna. Jeg ble litt paff - det var jo tea-time i sofa foran et stort vindu med utsikt, det snakkes til «høne-flokken» sin om «rysshanan», altså russer-hanen på godt norsk. Hvem er copycaten, de eller Isabel?? Isabel, de hadde høneflokken og kallenavn før Isabel begynte med det 2 1
Nobetterthanaman Skrevet mandag kl. 13:22 #33289 Skrevet mandag kl. 13:22 Tenker jo at mange influensere faktisk blir nødt til å jobbe mer for pengene om de skal tjene på snapchat nå🙈 Mulig Rami, Sidra og Shehed blir å slite litt. 4 6
agent Skrevet mandag kl. 13:34 #33290 Skrevet mandag kl. 13:34 Nobetterthanaman skrev (8 minutter siden): Tenker jo at mange influensere faktisk blir nødt til å jobbe mer for pengene om de skal tjene på snapchat nå🙈 Mulig Rami, Sidra og Shehed blir å slite litt. Litt rart det er overraskende for noen , mens andre har vært klar over det i lengre tid. Var innom Julianne N, hun snakket litt om det. Hvis jeg skal sammenligne Snapp Villaer, synes jeg Julianne N sin er mye finere enn IR sin. Der er det still, etter min smak.😂🙈 7 1
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 14:31 #33291 Skrevet mandag kl. 14:31 Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Såg nettopp Rami legge ut at han normalt tjener ca 460 dollar dagen, og at han nå bare fikk 22 dollar🙈 utrolig mange «influensere» som stresser nå og redd for at de må finne annen jobb😂 velkommen til realiteten. Altså normalt 120.000 kr mnd? Herlighet. 8
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 14:33 #33292 Skrevet mandag kl. 14:33 Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Tenker jo at mange influensere faktisk blir nødt til å jobbe mer for pengene om de skal tjene på snapchat nå🙈 Mulig Rami, Sidra og Shehed blir å slite litt. La oss håpe det. De har ikke fortjent stjernen OVERHODET. De har kun fått stjernen i kraft av å være søsken til Isabel. 11 4
Tapaz Skrevet mandag kl. 15:08 #33293 Skrevet mandag kl. 15:08 Hatsumomo skrev (35 minutter siden): Altså normalt 120.000 kr mnd? Herlighet. Finnes det «NAV» i Dubai? Er vel ikke lenge til de kommer krypende hjem. 13
Tenkeselv Skrevet mandag kl. 15:12 #33294 Skrevet mandag kl. 15:12 Hatsumomo skrev (37 minutter siden): La oss håpe det. De har ikke fortjent stjernen OVERHODET. De har kun fått stjernen i kraft av å være søsken til Isabel. Nettopp, det opplegget der er bare kvalmt ! Samt man ser jo nå hvordan hun prøver å "gi" Linda den gule stjernen også via RS. Det er så usmakelig at jeg kan ikke få si det. Det sitter så mange som virkelig hadde fortjent en stjerne, men som må jobbe for det på egen hånd. At Isabel i det hele tatt synes dette er en ok måte sier mye om den kyniske delen som åpenbart ikke RS og enkelte her inne ikke ser. Jeg håper samtidlige kjenner det skikkelig på lommeboken. 4 3
Giu Skrevet mandag kl. 15:36 #33295 Skrevet mandag kl. 15:36 refill skrev (2 timer siden): Ser Juliett Rye skriver om reduksjon med 80-90%. Nå hyller jeg ikke summene influencere har fått akkurat, men de kan jo ikke bare redusere med så mye utav det blå. Juliett sa at hun også oppfylte visningskriteriene opplyst om i mailen. Helene Celine sa at de når man begynner å få betalt fra snap så signerer man på vilkåra. Å de kan fjerne betalingen på dagen 5 1 2
Sol 75 Skrevet mandag kl. 16:44 #33296 Skrevet mandag kl. 16:44 Tenkeselv skrev (1 time siden): Nettopp, det opplegget der er bare kvalmt ! Samt man ser jo nå hvordan hun prøver å "gi" Linda den gule stjernen også via RS. Det er så usmakelig at jeg kan ikke få si det. Det sitter så mange som virkelig hadde fortjent en stjerne, men som må jobbe for det på egen hånd. At Isabel i det hele tatt synes dette er en ok måte sier mye om den kyniske delen som åpenbart ikke RS og enkelte her inne ikke ser. Jeg håper samtidlige kjenner det skikkelig på lommeboken. Er så enig med deg🎯 1
Sol 75 Skrevet mandag kl. 16:45 #33297 Skrevet mandag kl. 16:45 Giu skrev (1 time siden): Helene Celine sa at de når man begynner å få betalt fra snap så signerer man på vilkåra. Å de kan fjerne betalingen på dagen Nettopp, da hjelper det lite å sitte å klage når dette skjer. 5
Sol 75 Skrevet mandag kl. 16:47 #33298 Skrevet mandag kl. 16:47 Nobetterthanaman skrev (3 timer siden): Tenker jo at mange influensere faktisk blir nødt til å jobbe mer for pengene om de skal tjene på snapchat nå🙈 Mulig Rami, Sidra og Shehed blir å slite litt. Søskene til Isabel har fått den gule stjerner kun på grunn av Isabel og RS og har absolutt ikke fortjent den stjerna. 7
refill Skrevet mandag kl. 16:50 #33299 Skrevet mandag kl. 16:50 Giu skrev (1 time siden): Helene Celine sa at de når man begynner å få betalt fra snap så signerer man på vilkåra. Å de kan fjerne betalingen på dagen Om man ikke oppfyller vilkår, misligholder ol? eller helt tilfeldig? Da er det nok veldig mange som har gjort en kjempetabbe. Når det er sagt, det er jo egentlig helt insane (og nå snakker jeg generelt) å basere et liv på en inntektskilde hvor man egentlig har null rettigheter og forutsigbarhet. 8 2
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 17:10 #33300 Skrevet mandag kl. 17:10 Jeg må for min del si at jeg håper virkelig det blir ris på ræva for veldig mange influensere her; at mange må uppe gamet når det kommer til content og hva man tilbyr de som faktisk trofast følger og man slipper å se folk folde sokker, fylle kjøleskapet med vannflasker, gå tur med bikkja, rake gresset, sitte på do, se ut i luften, lage en enkel middagsrett slide for slide, drikke noe, spise noe og mye annet fullstendig meningsløst som man bare putter inn i content for å få nok antall slides til å få dagen til å gå. Det er SÅ mange med stjerner som virkelig ikke BYDER på noe som helst av interessante ting, men som folk bare følger som zombier fordi man er slaver av å scrolle og følge med på noe i det daglige....få det bort!!! FÅ NOE SKIKKELIG CONTENT! Det finnes jo nok av dem som tilbyr det, men få vekk rælet som ikke tilbyr det! 11 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå