agent Skrevet 8. mai #33181 Skrevet 8. mai (endret) Sol 75 skrev (9 minutter siden): 👍👍 Ja, er jo content må vite😂😂🤪 På Isabel sine regler og lover, så tror jeg definitivt det👍 Vi så jo forrige gang når Isabel reiste hjem så ble Mathildes snap spennende….og Sidra sin , noen dager🤪 Håper ikke de tar med seg de to fjellene Seb 🙈og Linda, da får det stå på utforsk fremdeles🤪🤪🙈 Følger ikke Linda og Sebastian gidder jeg ikke se på lenger.(blir liksom en forvokst drittunge, som går på ett eller annet) Eneste som hadde vært moro hvis han hadde klart å få avholds damen IR, ut på galleien. Men gjør hun det nå som hun har Love of her lifte, kanskje hjemme. Hvis Rosenkålen skal være med blir jo turen veldig sensurert. Kanskje han skal være med å filme, men holdes skjult. Har vanskelig for å tro at IR reiser fra Rosenkålen. Endret 8. mai av agent 1 1
agent Skrevet 8. mai #33182 Skrevet 8. mai Sol 75 skrev (32 minutter siden): Nåja, vi så hvordan det gikk med Gucci , hunden hun skaffet seg🤪 Kanskje hun burde teste å ha ansvar for Gullfisker før hun skaffer seg barn. 3 5
Tapaz Skrevet 8. mai #33183 Skrevet 8. mai twitwi skrev (11 minutter siden): Ehm, dette er for det meste en myte. Hvis dette var tilfelle hadde det ikke vært så mage rusavhengige med barn. Når man har nådd en viss alder så er man stort sett den man er, med eller uten barn. Som regel forsterkes også en del sider ved deg, men har du ikke disse sidene fra før så dukker de ikke opp fra løse luften. Det er luftslott å tro noe slikt. På samme måte som unge mødre, de forblir ung og umoden selv om de får barn. Fordi de mangler livserfaring. Er noe helt annet å få unger i voksen alder (så lenge man har blitt voksen, noe IR absolutt ikke har).. Jeg tror ikke I er i stand til å ta vare på et barn alene. Tror hun alltid blir avhengig av å ha Kålormen eller et team rundt seg. Hvis ikke får hun vel en fødselsdepresjon fordi hun er vant til å bruke all tiden på sitt eget velbehag. Hun kan ikke flykte til Maldivene hvis babyen har kolikk. 2 10
agent Skrevet 8. mai #33184 Skrevet 8. mai pew1 skrev (9 timer siden): Unnskyld, men tror ikke en så ustabil person bør få unger. Tenk hvis det i fremtiden blir slutt mellom de og hun går i kjelleren, kommer ikke til å kunne ta vare på Hun har hushjelp nå, skaffer seg sikkert en nanny. Tror ikke hun kommer til å merke barnet engang . Men først må hun igjennom en graviditet først, det kan jo bli spennende 3 8
twitwi Skrevet 8. mai #33185 Skrevet 8. mai Tapaz skrev (3 minutter siden): Jeg tror ikke I er i stand til å ta vare på et barn alene. Tror hun alltid blir avhengig av å ha Kålormen eller et team rundt seg. Hvis ikke får hun vel en fødselsdepresjon fordi hun er vant til å bruke all tiden på sitt eget velbehag. Hun kan ikke flykte til Maldivene hvis babyen har kolikk. Ja si ikke det. Det er andre inluensaer i Norge som setter vekk ungen sin for å fly all over alene (viktig med alenetid vett u). Nei har sagt det før og sier det igjen. Hun er ikke skapt for barn, hun har gaslighta seg selv til å tro at hun vil ha barn. Fordi det ser pent ut på bilder. Men realiteten er jo alt annet enn et snapshot. Alle med barn vet. 15 1
twitwi Skrevet 8. mai #33186 Skrevet 8. mai agent skrev (2 minutter siden): Hun har hushjelp nå, skaffer seg sikkert en nanny. Tror ikke hun kommer til å merke barnet engang . Men først må hun igjennom en graviditet først, det kan jo bli spennende Rett og slett synd på det ufødte barnet. Måtte det helst forbli ufødt. Hun med sine 40 kilo, pusher 35, kommer ikke til å bli gravid sånn uten videre. 2 7
Sol 75 Skrevet 8. mai #33187 Skrevet 8. mai agent skrev (30 minutter siden): Kanskje hun burde teste å ha ansvar for Gullfisker før hun skaffer seg barn. Er ikke lov å le…men nå lodde jeg😂😂😅 3 1 1
Sol 75 Skrevet 8. mai #33188 Skrevet 8. mai Tapaz skrev (39 minutter siden): Jeg tror ikke I er i stand til å ta vare på et barn alene. Tror hun alltid blir avhengig av å ha Kålormen eller et team rundt seg. Hvis ikke får hun vel en fødselsdepresjon fordi hun er vant til å bruke all tiden på sitt eget velbehag. Hun kan ikke flykte til Maldivene hvis babyen har kolikk. Kålormen 😂😂😂 Orker ikke😂😂 2 8
Sol 75 Skrevet 8. mai #33189 Skrevet 8. mai agent skrev (37 minutter siden): Hun har hushjelp nå, skaffer seg sikkert en nanny. Tror ikke hun kommer til å merke barnet engang . Men først må hun igjennom en graviditet først, det kan jo bli spennende Helt enig. Får vondt med tanke på at en liten skal inn i det sirkuset Raad. Syns jeg hører og ser Isabel gå igjennom graviditet og ta ansvar for ett barn….men hun har jo Pumpen…jeg mener Pimpen🥴😅 Og Pimpen vet jo alt om å ta ansvar for ett barn😜 2 10
vilas Skrevet 8. mai #33190 Skrevet 8. mai Tapaz skrev (1 time siden): Jeg tror ikke I er i stand til å ta vare på et barn alene. Tror hun alltid blir avhengig av å ha Kålormen eller et team rundt seg. Hvis ikke får hun vel en fødselsdepresjon fordi hun er vant til å bruke all tiden på sitt eget velbehag. Hun kan ikke flykte til Maldivene hvis babyen har kolikk. I skal vel ha Nanny, så da er jo hushjelpen Ann, sikret jobb i 18/20 år videre. Så kan I sitte på bassengkanten og " prøve å være deilig". Tenk om I får ett kolikkbarn el med andre sykdommer feks diabetes el ?? 2 2
vilas Skrevet 8. mai #33191 Skrevet 8. mai Sol 75 skrev (1 time siden): 👍👍 Ja, er jo content må vite😂😂🤪 På Isabel sine regler og lover, så tror jeg definitivt det👍 Vi så jo forrige gang når Isabel reiste hjem så ble Mathildes snap spennende….og Sidra sin , noen dager🤪 Håper ikke de tar med seg de to fjollene Seb 🙈og Linda, da får det stå på utforsk fremdeles🤪🤪🙈 Linda sa jo selv igår at NÅ måtte d bli gul stjerne på henne også. Om d ikke ble det, da ga hun seg over.....Derfor er hun med... 4 1
Sol 75 Skrevet 8. mai #33192 Skrevet 8. mai vilas skrev (1 time siden): Linda sa jo selv igår at NÅ måtte d bli gul stjerne på henne også. Om d ikke ble det, da ga hun seg over.....Derfor er hun med... Da tenker jeg Isabel setter inn sekta RS så fikser nok venner/venniner fra Snap det…. 4 2
agent Skrevet 8. mai #33193 Skrevet 8. mai Sol 75 skrev (3 minutter siden): Da tenker jeg Isabel setter inn sekta RS så fikser nok venner/venniner fra Snap det…. Rart de ikke allerede har gjort det🙈 1 1
vilas Skrevet 8. mai #33195 Skrevet 8. mai Sol 75 skrev (37 minutter siden): Da tenker jeg Isabel setter inn sekta RS så fikser nok venner/venniner fra Snap det…. Rart at I ikke allerede har gjort det da. D er jo noen mnd siden I hjelpte Linda med RS følgere. Da Linda startet opp første gang. Hun er sååå kjedelig å evt følge. 3 1
agent Skrevet 8. mai #33196 Skrevet 8. mai (endret) Rart hun deler at hun handler bukser i barne størrelse 12/14 år. Pga. lengden det er jo veldig rart ettersom hun har egen skredder som kommer hjem. De ble for store så nå vurderer hun str.10 år. Leser hun ikke produkt informasjon. Nesten hver gang hun kjøper bukser må de fikses på både i lengden og livet. Men at hun deler at hun vurderer str.10 år barneavdelingen synes jeg er skremmende. Endret 8. mai av agent 6 11
Sol 75 Skrevet 8. mai #33197 Skrevet 8. mai agent skrev (2 timer siden): Rart de ikke allerede har gjort det🙈 vilas skrev (1 time siden): Rart at I ikke allerede har gjort det da. D er jo noen mnd siden I hjelpte Linda med RS følgere. Da Linda startet opp første gang. Hun er sååå kjedelig å evt følge. Isabel har hatt mer enn nok å engasjere RS for å få inn Shehed og Sidra, flere som reagerte på maset fra Isabel til RS gjengen. Det kommer nok😉 1 3
ollie1 Skrevet 8. mai #33198 Skrevet 8. mai Skjønner ikke helt hvordan hun kan si hun har vært som en mor for Rami og Sidra? Det er ti års forskjell på henne og Rami, og hun ble sendt i fosterhjem når hun var 11, da var jo ikke engang Sidra født! 3 12
Sol 75 Skrevet 8. mai #33199 Skrevet 8. mai ollie1 skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hvordan hun kan si hun har vært som en mor for Rami og Sidra? Det er ti års forskjell på henne og Rami, og hun ble sendt i fosterhjem når hun var 11, da var jo ikke engang Sidra født! Rami har flere ganger høylytt protestert når Isabel har hevder dette, er bare tull det hun hevder. 3 12
hjerteis Skrevet 8. mai #33200 Skrevet 8. mai (endret) Jaja, får hun barn så kan hun gjøre unna shoppingen i samme avdeling 🤭 Uff, altfor skremmende utvikling. Jeg avfulgte frøkna igjen nå. Får se om jeg hopper tilbake etter turen med Seb og Linda, for DET orker jeg hvertall ikke å bruke tida mi på 😂 For noen flåsete mennesker de to er 🤯 Endret 8. mai av hjerteis 1 2 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå