Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en teori på hvorfor hun har angst om dagen!! Tror det har med naboen å gjøre. Han forsvant jo plutselig etter nyttår og hun har aldri pratet om han igjen, noe jeg har stusset over.  Så jeg tror noe skjedde der.

pluss at jeg så akkurat også at noen skrev på Jodel at naboen har gått til sak mot henne??  Forundrer meg faktisk ikke….. hun sa jo også at det «snart er over» - første jeg tenkte var at det er en pågående «legal case» 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Trixie99 skrev (9 minutter siden):

Jeg har en teori på hvorfor hun har angst om dagen!! Tror det har med naboen å gjøre. Han forsvant jo plutselig etter nyttår og hun har aldri pratet om han igjen, noe jeg har stusset over.  Så jeg tror noe skjedde der.

pluss at jeg så akkurat også at noen skrev på Jodel at naboen har gått til sak mot henne??  Forundrer meg faktisk ikke….. hun sa jo også at det «snart er over» - første jeg tenkte var at det er en pågående «legal case» 

Oj det var ikke en dum teori nei! Men hva skulle han gått til sak med? Var jo ikke Isabel som avslørte han. Veldig spennende teori da.

At det er noe såpass alvorlig at hun ikke kan dele det er i alle fall sikkert. Så jeg tenkte også en pågående etterforskning av noe slag. Jeg tenkte derimot mer i retning av saken med han mannen som oppsøkte Rami hjemme, eller de personene som har vært ubehagelige mot henne når hun har vært i Oslo. Eventuelt noe i forbindelse med alt styret rundt T og saken rundt Isabel og Shehed i den anledning. 

Endret av Sirah
Skrevet (endret)
Sirah skrev (17 minutter siden):

Oj det var ikke en dum teori nei! Men hva skulle han gått til sak med? Var jo ikke Isabel som avslørte han. Veldig spennende teori da.

At det er noe såpass alvorlig at hun ikke kan dele det er i alle fall sikkert. Så jeg tenkte også en pågående etterforskning av noe slag. Jeg tenkte derimot mer i retning av saken med han mannen som oppsøkte Rami hjemme, eller de personene som har vært ubehagelige mot henne når hun har vært i Oslo. Eventuelt noe i forbindelse med alt styret rundt T og saken rundt Isabel og Shehed i den anledning. 

Evt noe med moren, NAV og leilighetene i Oslo. 

Er jo flere her i tråden som påstår de har har skrevet inn til NAV om det. Klarer ikke helt å ta folk her i tråden seriøst, men skal ikke se bort ifra at noen andre har gjort det da.

Naboen? Hva i alle dager skulle det være? Virker jo helt søkt.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 7
Gjest Sol 75
Skrevet

Tror og håper ikke det er så alvorlig. Tror Isabel har levd på en løgn siden nyttår og nå vet hun det nærmer seg at Rosegjøken vil bli avslørt og er redd for hvordan elsklingene i RS kommer til å ta det. Da er det kjekt å sanke sympati for alt det er verdt. 

Skrevet (endret)

Tenk å kunne snakke så lenge om noe hun  ikke kan snakke om…. 
Hun mener hun deler hele livet sitt, men er stadig at hun ikke kan snakke om det

-Hvem er gubben hennes? Hemmelig

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

-Det hun har jobbet med i høst? Hemmelig 

Hvorfor hun har så mye angst nå?    Hemmelig 

Ja, det er influenseren som deler hele livet sitt med elsklingene sine  :filer:

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 13
  • Nyttig 27
Skrevet

Jeg har ikke følgt henne skikkelig før siste mnd’ene. Før dette bare spodarisk. Hun Har delt hvor perfekt alt er, hvor i himmelen hun er; «klyp meg i armen»-typ. Åsså kommer det frem nå at hun har slitt med noe i mange mnd? 🥴

Dette viser bare at denne rosa influenser bobla ikke er så rosa egentlig.. Og hun er mer en «tv serie» og følge enn ett ekte liv. 🙄 Det er fake! Og ett godt bevis på at penger ikke kan kjøpe lykke 🤷‍♀️

• Liker 7
  • Nyttig 8
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Tror og håper ikke det er så alvorlig. Tror Isabel har levd på en løgn siden nyttår og nå vet hun det nærmer seg at Rosegjøken vil bli avslørt og er redd for hvordan elsklingene i RS kommer til å ta det. Da er det kjekt å sanke sympati for alt det er verdt. 

100% enig med deg, må bygge opp sympatikontoen

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hun mener hun deler hele livet sitt, men er stadig at hun ikke kan snakke om det

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

Dette var dagens 😂😂👏👏

Du har så rett så rett, å enda deler hun ALT med elsklingene sine 🙄🙈 Verden vil bedras 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

Helt enig! 

Med andre ord, hun deler alt som ikke har betydning… dvs når hun går på do, når hun har sex, og inntak av mat og drikke. I og litt oppussing da. 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Syntes det der "ryktet" (påstand fra den oransje appen) om at Naboen skal ha gått til sak mot henne høres far fetched ut. 

Veldig lite europeisk å saksøke for injurie først og fremst, og han kan da aldri ha hatt noe sak heller. 

Det med moren og NAV er jo bare folk sine meninger. 

Vedr å dele alt. At hun deler alt betyr jo åpenbart ikke at hun deler ALT. Men hun deler jo det meste som handler om seg selv. Utrolig merkelig at folk vil vite hvem hushjelpen er (?!) og ting som omhandler andre i hennes liv. At folk ikke kan dele om kommersielle avtaler gjelder jo ikke bare Isabel, men alle som holder på med prosjekter som ikke er sluppet enda. Hun har jo ikke lagt skjul på at hun ble filmet akkurat. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
Trixie99 skrev (32 minutter siden):

Helt enig! 

Med andre ord, hun deler alt som ikke har betydning… dvs når hun går på do, når hun har sex, og inntak av mat og drikke. I og litt oppussing da. 

Syns hun forklarer det greitt med at det ikke er alt som passer eller kan være i det offentlige rom. Det er sant, og til syvende og sist er det opp til henne å bestemme hva hun vil dele, ingen andre.  Jeg tenker at dette f.eks. også kan involvere andre enn hun selv. Forstår ikke dere som mener hun må/har plikt til å dele alt. Så kan det selvsagt diskuteres at hun bruker det som klikk-agn men det er jo slik denne influencer-verdenen er. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun orker egentlig ikke å snappe fordi hun har så mye angst, men hun snapper likevel for å si hvor mye hun savner venninnene sine og for å fortelle hvor fælt hun har hatt det de siste månedene. Kunne hun ikke bare fortsatt å holde fasaden, da? Når det likevel snart er over. Hadde sikkert klart noen dager til. 
Det med å vise sårbarhet offentlig blir misbrukt av influensere over hele linja. 

• Liker 10
  • Nyttig 8
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 minutt siden):

Hun orker egentlig ikke å snappe fordi hun har så mye angst, men hun snapper likevel for å si hvor mye hun savner venninnene sine og for å fortelle hvor fælt hun har hatt det de siste månedene. Kunne hun ikke bare fortsatt å holde fasaden, da? Når det likevel snart er over. Hadde sikkert klart noen dager til. 
Det med å vise sårbarhet offentlig blir misbrukt av influensere over hele linja. 

Enig… lukter egentlig lansering snart og medlidenhetssalg

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
refill skrev (45 minutter siden):

Syntes det der "ryktet" (påstand fra den oransje appen) om at Naboen skal ha gått til sak mot henne høres far fetched ut. 

Veldig lite europeisk å saksøke for injurie først og fremst, og han kan da aldri ha hatt noe sak heller. 

Det med moren og NAV er jo bare folk sine meninger. 

Vedr å dele alt. At hun deler alt betyr jo åpenbart ikke at hun deler ALT. Men hun deler jo det meste som handler om seg selv. Utrolig merkelig at folk vil vite hvem hushjelpen er (?!) og ting som omhandler andre i hennes liv. At folk ikke kan dele om kommersielle avtaler gjelder jo ikke bare Isabel, men alle som holder på med prosjekter som ikke er sluppet enda. Hun har jo ikke lagt skjul på at hun ble filmet akkurat. 

Jeg er ikke overrasket hvis det skulle stemme.

Han var/er en privat person, som ikke tjente til livets opphold fra sosiale medier. 

IR brukte han som content og har tjent masse penger på det.

Hun har også snakket veldig stygt om han, alt fra sex til at han har psykiske problemer å deale med.

Samtidig har identiteten hans blitt avslørt,  noe han sikkert ikke er fornøyd med.

Kan vel tenkes at han har fått en masse meldinger fra mennesker som følger IR.

Nei overrasket er jeg ikke. Men om det stemmer , veit jeg ikke.:popcorn::filer::klo:

Endret av agent
  • Liker 10
Skrevet
47 minutter siden, ingo said:

Syns hun forklarer det greitt med at det ikke er alt som passer eller kan være i det offentlige rom. Det er sant, og til syvende og sist er det opp til henne å bestemme hva hun vil dele, ingen andre.  Jeg tenker at dette f.eks. også kan involvere andre enn hun selv. Forstår ikke dere som mener hun må/har plikt til å dele alt. Så kan det selvsagt diskuteres at hun bruker det som klikk-agn men det er jo slik denne influencer-verdenen er. 

Enig. Håper for hennes skyld at hun ikke deler alt. Å når man sier man deler alt forstår vel de fleste at det ikke nødvendigvis er bokstavelig alt, håper jeg. At enkelte ting er kontraktfestet gjelder vel også de fleste. Hva hun står i kan man jo spekulere i, men så interessant er det vel ikke og det kommer vel for en dag om hun vil dele det. 

Hvorfor skylder hun noen noe forklaring på hvem Rosegjøken er?  Om det er Voldemort så har de vel funnet tilbake til hverandre da, enten for show eller på ekte🤷‍♀️ Hvorfor skulle noen reagere på det? 

Å si at hun stadig lyver skjønner jeg heller ikke, men hun ombestemmer seg vel som alle oss andre. Å spesielt hvis hun har ADHD,  som hun selv tror, så er man ikke ukjent med å ombestemme seg. 

Kynisk vet jeg ikke, tar hun ikke så bokstavelig eller lar meg påvirke sånn sett. Det er vel jobben hennes. Lar meg lettere påvirke av alle nyhetene i butikk det reklameres for om dagen 😅 

Håper hun føler seg bedre snart hva enn hun sliter og plages med. 😊

Har ikke fått med meg at hun har pratet stygt om naboen jeg, heller motsatt, men orker ikke få med meg alt heller. 

• Nyttig 7
Gjest Sol 75
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

🎯

Skrevet
Trixie99 skrev (45 minutter siden):

Enig… lukter egentlig lansering snart og medlidenhetssalg

Ja. Det er jo stadig vekk et eller annet.
Men sånn er livet når man er blitt et produkt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Jeg er ikke overrasket hvis det skulle stemme.

Han var/er en privat person, som ikke tjente til livets opphold fra sosiale medier. 

IR brukte han som content og har tjent masse penger på det.

Hun har også snakket veldig stygt om han, alt fra sex til at han har psykiske problemer å deale med.

Samtidig har identiteten hans blitt avslørt,  noe han sikkert ikke er fornøyd med.

Kan vel tenkes at han har fått en masse meldinger fra mennesker som følger IR.

Nei overrasket er jeg ikke. Men om det stemmer , veit jeg ikke.:popcorn::filer::klo:

Det var ikke Isabel som avslørte identiteten hans. Om han var livredd for å bli assosiert med Isabel eller bare dukke opp på noens sosiale medier burde han ikke henge på en fyllefest med influencere. Eller folk med mobil generelt. Tviler på at hun har signert noe NDA liksom. Han vet jo at hun har delt, og han har vært en del av det - off cam. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
refill skrev (4 timer siden):

Det var ikke Isabel som avslørte identiteten hans. Om han var livredd for å bli assosiert med Isabel eller bare dukke opp på noens sosiale medier burde han ikke henge på en fyllefest med influencere. Eller folk med mobil generelt. Tviler på at hun har signert noe NDA liksom. Han vet jo at hun har delt, og han har vært en del av det - off cam. 

Nei, det var følgerne hennes som gjorde, med GOD hjelp fra IR's nærmeste. 🙈

Men har han  skjønt omfanget av det. 

Men det behøver ikke å være noe med han ihele tatt.

Sier bare at jeg ikke hadde blitt overrasket. 🤷‍♀️

Endret av agent
  • Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

-Hushjelpen ? Hemmelig

-Jobben sist i Oslo?
Hemmelig 

Spot on👌🏻

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...