Kønn Skrevet 2. mai #33041 Skrevet 2. mai Ser ut som vil gjøre om et funkishus til en typisk Frognerleilighet. Synes gulvet i 1.etg ble fint til huset, men å plastlegge ekte stein er galematias, men det er hennes hus og hun gjør selvfølgelig som hun vil. Er kjøkkenet i treverk eller er det laminat? 1 1
Aristokrat1 Skrevet 2. mai #33042 Skrevet 2. mai Kønn skrev (1 time siden): Ser ut som vil gjøre om et funkishus til en typisk Frognerleilighet. Synes gulvet i 1.etg ble fint til huset, men å plastlegge ekte stein er galematias, men det er hennes hus og hun gjør selvfølgelig som hun vil. Er kjøkkenet i treverk eller er det laminat? Det ser ut som laminat 3
Teflonhjernen Skrevet 2. mai #33043 Skrevet 2. mai Har sett litt innom i det siste, men er det ikke bare tyt om VILLAN til førtisjumillionerkroner? Gulv og legge plæstikk på alt? Er jo gørr kjedelig i lengden. Er det noen i denne tråden som faktisk syntes det der rosa/hvite plæst treet hun hadde i leiligheten er fint? 8
agent Skrevet 2. mai #33044 Skrevet 2. mai Teflonhjernen skrev (1 time siden): Har sett litt innom i det siste, men er det ikke bare tyt om VILLAN til førtisjumillionerkroner? Gulv og legge plæstikk på alt? Er jo gørr kjedelig i lengden. Er det noen i denne tråden som faktisk syntes det der rosa/hvite plæst treet hun hadde i leiligheten er fint? logget av når hun babblet om sex og eggløsning. Plast treet er helt malplassert, det samme gjelder de kunstige blomstene. 4 3
Maia92 Skrevet 2. mai #33045 Skrevet 2. mai (endret) Derfor skal man aldri tro på sosiale medier. Akkurat som siste året med Voldemort latet hun som alt var perfekt, men realiteten var noe helt annet. Kanskje spiseforstyrrelsen har blitt verre etter hun møtte han? for hun har nesten bare blitt bein dessverre. Eller kanskje problemer innad familien som hun nevnte kort tid siden, men dette er bare spekulasjoner. Endret 2. mai av Maia92 3 2
Kønn Skrevet 2. mai #33046 Skrevet 2. mai Maia92 skrev (54 minutter siden): Derfor skal man aldri tro på sosiale medier. Akkurat som siste året med Voldemort latet hun som alt var perfekt, men realiteten var noe helt annet. Kanskje spiseforstyrrelsen har blitt verre etter hun møtte han? for hun har nesten bare blitt bein dessverre. Eller kanskje problemer innad familien som hun nevnte kort tid siden, men dette er bare spekulasjoner. Men er det ikke hun som deler alt med elsklingene sine da? Her skriver hun jo det flere av oss har påpekt her inne mange ganger. Alt er skuespill. 12 4
Giu Skrevet 2. mai #33047 Skrevet 2. mai Dette er egentlig type villa hun drømte om. Men så kjøpte hun det hun har nå 😅 Denne stilen passer hvertfall bedre med sånn hun vil indrede med nå 5 1 1
Ellie25 Skrevet 2. mai #33048 Skrevet 2. mai Ikke lenge siden hun snakket om at hun ikke kunne tro at dette var livet hennes og at hun var så lykkelig. Så kommer den beskjeden der om at hun gråter hver gang hun skrur av kamera.. Hun som sier hun deler alt og er så autentisk 🙈 Men leit å høre at hun har det vanskelig da, unner ingen det. 10 5
Hatsumomo Skrevet 2. mai #33049 Skrevet 2. mai Maia92 skrev (1 time siden): Derfor skal man aldri tro på sosiale medier. Akkurat som siste året med Voldemort latet hun som alt var perfekt, men realiteten var noe helt annet. Kanskje spiseforstyrrelsen har blitt verre etter hun møtte han? for hun har nesten bare blitt bein dessverre. Eller kanskje problemer innad familien som hun nevnte kort tid siden, men dette er bare spekulasjoner. Hm, lurer på hva det gjelder? Om det er noe med familien, noe som er alvorlig siden det trigger angsten henne så mye.
Aristokrat1 Skrevet 2. mai #33050 Skrevet 2. mai Hatsumomo skrev (10 minutter siden): Hm, lurer på hva det gjelder? Om det er noe med familien, noe som er alvorlig siden det trigger angsten henne så mye. Hun sa hun føler seg som en dårlig datter blant annet, men det syns jeg ikke er innafor. Ikke Utifra hva vi ser da. Men at hun har blitt en skygge av seg selv og ser sliten ut har vi jo sett lenge. Hun må få proff helsehjelp og starte jobben, for dette funker jo ikke i lengda. 5
Kyvol Skrevet 2. mai #33051 Skrevet 2. mai Hatsumomo skrev (1 time siden): Hm, lurer på hva det gjelder? Om det er noe med familien, noe som er alvorlig siden det trigger angsten henne så mye. Er Voldemort han som også omtales som rosenkålen 🤭Jeg henger ikke med 2
Heike m72 Skrevet 2. mai #33052 Skrevet 2. mai (endret) Det er jo en del tegn på sf: syklig tynn, mye fokus på mat, bestiller i overflod, spiser minimalt, ignorerer det selv, sier om og om igjen at man har det bra. Ingen med sf er friske. Man er psykisk syk. Jeg har vært der selv. Hun hadde jo et skikkelig breakdown ved nyttår, men så gikk det fem dager og alt var helt snudd. Hun var overlykkelig. Hele tiden er det «hvordan er dette livet mitt?» «Jeg er så lykkelig». Ingenting stemmer. + «Jeg deler alt med dere». Bare tomt ustabilt prat 🤷🏼♀️🙈 Endret 2. mai av Heike m72 9 14
vilas Skrevet 2. mai #33053 Skrevet 2. mai (endret) Maia92 skrev (3 timer siden): Derfor skal man aldri tro på sosiale medier. Akkurat som siste året med Voldemort latet hun som alt var perfekt, men realiteten var noe helt annet. Kanskje spiseforstyrrelsen har blitt verre etter hun møtte han? for hun har nesten bare blitt bein dessverre. Eller kanskje problemer innad familien som hun nevnte kort tid siden, men dette er bare spekulasjoner. Ja nå oppleves alt som at d er full krise med I. Jeg tenkte igår at kroppen hennes er så avmagret nå at den kløften mellom brystene ser ut som ett krater nå. Bare følg med og se selv. Det ser værre ut enn en 60/70 år gammel dame nede i krateret. Hun prøvde å løfte en av de urnene/vasene ved utedelen og har ikke nok kraft og styrke til å klare dette lett. D var så tungt for henne. Hun er så tynn i ansiktet sitt nå at tenner " virker å være på tørk". Tennene er blitt for store. Nå må disse forbaskede " Raadsquad" snart innse hva de gjør med I, ved å underbygge henne med kjøpe og elske alt hun gjør. Endret 2. mai av vilas Feilstaving 10 2 15
Heike m72 Skrevet 2. mai #33054 Skrevet 2. mai Det kan da ikke være bra i lengden å leve livet sitt på sosiale medier heller. Content, content, content….. Nå har vel kanskje alle fire Raad tapt seg veldig også? Eller, Sidra har vel egentlig aldri kommet i gang. Det er vel et tegn på at det ikke holder i lengden. 11
Eplemose Skrevet 2. mai #33055 Skrevet 2. mai Er det bare meg eller mister hun mye følgere på snap for tiden? 6
Angel75 Skrevet 2. mai #33056 Skrevet 2. mai (endret) Eplemose skrev (21 minutter siden): Er det bare meg eller mister hun mye følgere på snap for tiden? Nei, hun har økt. 382.000 i februar, nå har hun 388.500 Endret 2. mai av Angel75 Sjekket opp aå endret hele innlegget 1
Tenkeselv Skrevet 2. mai #33057 Skrevet 2. mai Angel75 skrev (21 minutter siden): Nei, hun har økt. 382.000 i februar, nå har hun 388.500 Vel antall følgere betyr ikke noe uten engasjement dessverre. Hun kunne nok flyte på antall følgere tidligere, men det er engasjementet som gir penger. De som svarer på alle "liksom spørsmål hun vil ha hjelp med", men som hun selvsagt allerede har bestemt seg for på egenhånd. Jeg har lært mye om dette kyniske pengespillet det siste året, å jeg verken føler eller trykker på noe som helst lenger. Det får være grenser for hvor mye galskap jeg skal være en del av, med tanke på å gi mest mulig inntekt til, Som flere skriver over her, hvor er sannheten i alt hun tidligere har sagt ? For hun forteller jo ALT til sine elsklinger ? Hvordan kan det være mer å fortelle som skjer i kulissene hvis hun alltid forteller ALT ? Nei man er kommet til 2026 å vær virkelig være mer årvåken til hva man velger å bidra med. 4 1 9
Angel75 Skrevet 2. mai #33058 Skrevet 2. mai Tenkeselv skrev (2 minutter siden): Vel antall følgere betyr ikke noe uten engasjement dessverre. Hun kunne nok flyte på antall følgere tidligere, men det er engasjementet som gir penger. De som svarer på alle "liksom spørsmål hun vil ha hjelp med", men som hun selvsagt allerede har bestemt seg for på egenhånd. Jeg har lært mye om dette kyniske pengespillet det siste året, å jeg verken føler eller trykker på noe som helst lenger. Det får være grenser for hvor mye galskap jeg skal være en del av, med tanke på å gi mest mulig inntekt til, Som flere skriver over her, hvor er sannheten i alt hun tidligere har sagt ? For hun forteller jo ALT til sine elsklinger ? Hvordan kan det være mer å fortelle som skjer i kulissene hvis hun alltid forteller ALT ? Nei man er kommet til 2026 å vær virkelig være mer årvåken til hva man velger å bidra med. Jeg svarte kun på det som det ble spurt om. Men tror faktisk hun har en del engasjement av både sine fans og hatere. Hun tjener godt på begge Hun er vel den i Norge med størst engasjement vil jeg tro og lever godt av det, det ser man jo på inntekten. Hun tjener ikke opptil 2 mill i mnd uten engasjement. 2
Gjest Sol 75 Skrevet 3. mai #33059 Skrevet 3. mai Maia92 skrev (10 timer siden): Derfor skal man aldri tro på sosiale medier. Akkurat som siste året med Voldemort latet hun som alt var perfekt, men realiteten var noe helt annet. Kanskje spiseforstyrrelsen har blitt verre etter hun møtte han? for hun har nesten bare blitt bein dessverre. Eller kanskje problemer innad familien som hun nevnte kort tid siden, men dette er bare spekulasjoner. Det må vel snart komme frem hvem Rosegjøken er og da er det nok viktig å samle inn sympati fra elsklingene sine RS.
Justlooking Skrevet 3. mai #33060 Skrevet 3. mai Hadde det ikke vært bedre med et nybygg fra start. Hvor hun kunne velge direkte selv angående gulv, kjøkken og bad. Sånn er du jo her men mulig Dubai er totalt forskjellig. Synes det er trist å bruke 47 mill på noe som man pusses opp … 5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå