Giu Skrevet 1. mai #33041 Skrevet 1. mai Syntes ikke det ble så ille med gulvet i dag. men det passer absolutt ikke med den stilen hun vil ha i huset. Det er et funkis hus. hun vet ikke hva hun driver med 4 2
Alex_rude Skrevet 1. mai #33042 Skrevet 1. mai Trixie99 skrev (1 time siden): Jeg lurer på hvorfor ikke rosenkålen stoppet henne angående dette gulvet, han som påståelig har så god smak. hun sier hun skifter gulv for det er så kaldt og hvitt der. Hadde blitt så mye bedre bare ved å legge inn noen tepper. Men Neida… her skal det inn med plastikk og folie over alt av flott stein og marmor🤦🏻♀️ Jeg har mine mistanker om at det gulvet var hans idé 😅. Gruuuusomt. Fatter ikke hva hun tenker med🙈 8
Princess_81 Skrevet 1. mai #33043 Skrevet 1. mai Sirah skrev (På 29.4.2026 den 11.06): Ja det ser ut til å stemme! Da var dagens mysterium løst! Viktig å få med at villaen koster 47 mill🤣 5
Realista Skrevet 1. mai #33044 Skrevet 1. mai Sirah skrev (2 timer siden): Haha jeg følte meg litt truffet nå 😅 Jeg gikk på en smell og kjøpte to julekalendere i fjor nemlig 🫣 Det var gøy å åpne, men skapene renner jo over av produkter jeg aldri kommer til å få brukt. Learned my lesson eller noe! Men du har helt rett! Men når de først setter sammen en sånn pakke så syntes jeg den var fin Dersom man faktisk har behov for å oppgradere/kjøpe nye produkter så var det en veldig fin pakke syntes jeg. Ikke minst til en god pris. Spennende! Jeg lot heldigvis være 😅 Håper du blir fornøyd og finner noen nye favoritter 🥰 Og helt gull form prøve ut nye! Jeg kjøpte den forrige med K-Beauty og er sååå fornøyd. Men denne er nok hakket mer innholdsrik!
Teflonhjernen Skrevet 1. mai #33045 Skrevet 1. mai Princess_81 skrev (2 minutter siden): Viktig å få med at villaen koster 47 mill🤣 1
rock&republic Skrevet 1. mai #33046 Skrevet 1. mai Blir kvalm av henne. Hvor lenge skal hun poengtere 47 millioners villa? Og interiør bør hun holde seg langt unna. Hun ødelegger jo hele huset med hummer og kanari nå. Syns jeg så et stukkatur på en snap, håper jeg tok feil. Hun er så jalla fra ende til annen 8 4
Hatsumomo Skrevet 1. mai #33047 Skrevet 1. mai (endret) Jaja, det er da godt ingen av oss skal bo i det huset, enda Raadsquad er av en annen oppfatning. Endret 1. mai av Hatsumomo 8
Gjest Sol 75 Skrevet 1. mai #33048 Skrevet 1. mai Hatsumomo skrev (9 minutter siden): Jaja, det er da godt ingen av oss skal bo i det huset, enda Raadsquad er av en annen oppfatning. 🤪😂😂😂
Gjest Sol 75 Skrevet 1. mai #33049 Skrevet 1. mai (endret) rock&republic skrev (21 minutter siden): Blir kvalm av henne. Hvor lenge skal hun poengtere 47 millioners villa? Og interiør bør hun holde seg langt unna. Hun ødelegger jo hele huset med hummer og kanari nå. Syns jeg så et stukkatur på en snap, håper jeg tok feil. Hun er så jalla fra ende til annen Tør nesten ikke svare her før R.S blir hivd seg over rapporteringsknappene 🤪Men ja, hun er altså så jalla at det gjør vondt😳🥴🤪😂 Endret 1. mai av Sol 75
Sirah Skrevet 1. mai #33050 Skrevet 1. mai Realista skrev (1 time siden): Og helt gull form prøve ut nye! Jeg kjøpte den forrige med K-Beauty og er sååå fornøyd. Men denne er nok hakket mer innholdsrik! Veldig gull! Så bra du er fornøyd! Lyko har mange fine sånne pakker syntes jeg 1
agent Skrevet 1. mai #33052 Skrevet 1. mai Heike m72 skrev (6 timer siden): Skulle ikke hun høre på råd fra Marina da? Marina har i hvert fall bedre smak. Hun valgte bort han Marina anbefalte på oppussing fordi han ble for dyr. Hun kommer jo garantert til å bytte ut dette gulvet og da er det ikke sikkert det blir så billig likevel. Tenke billig på oppussing når du har kjøpt en flott villa til 47 millionerrrrrr 🙈 Kunne like gjerne latt være å pusse opp. Angående wrapping: Er ikke det sånn plastgreier som ser ut som treverk man legger over? Skjønner bare ikke at hun går for det. Tepper, møbler, bilder, planter og interiør vil jo gjøre mye med den kalde følelsen i villaen uten alt dette tragiske gulvet, wrappingen og tullet hun har satt i gang nå. Hva med alle dørene som blir kuttet. Hva skjer hvis hun/noen vil tilbake til marmor gulvet. Alt virker så lite gjennomtenkt 7 8
agent Skrevet 1. mai #33053 Skrevet 1. mai Murukleiven skrev (6 timer siden): Problemet er at hun vil ha en klassisk villa look men har kjøpt et moderne funkis hus. Hele den kjøpsprosessen ga impulskjøp. Hun har blitt så desperat etter å håve inn penger at hun måtte bare kjøpe dette monsteret av et hus, krig eller ikke. Hun kunne lett kjøpt en lignende leilighet hun hadde i sentrum og også en leilighet i Paris eller London. Har en snikende mistanke om at disse Dubai husene, oops jeg mener villaene, er sånne halvferdig byggekloss hus som de setter opp i USA. Tror dette kommer til å bli et pengesluk for henne, dessverre. Så var det content for innspillingen. 3
Tenkeselv Skrevet 1. mai #33054 Skrevet 1. mai agent skrev (45 minutter siden): Så var det content for innspillingen. Synes nesten det begynner å virke litt desperat, som om at inntektene ikke er helt det samme lenger. For hun. ( å flere andre også ) synes jeg brått endret i en litt merkelig retning. Samt alle disse prosentene som man plutselig får , som man aldri fikk før. Jeg får litt feelingen av at flere og flere får opp øynene, å at det merkes på inntekten. 6 1 3
agent Skrevet 1. mai #33055 Skrevet 1. mai (endret) Hva synes Dere om at hun skal fjerne balkongen/terrasse i 2 etg.? Jeg ville beholde den, ettersom den er iforbindelse med media/chili stue rommet. Litt bedre bris på varme dager, iforhold til det innestengte uteområde på bakkeplan. Endret 1. mai av agent 3
Hatsumomo Skrevet 1. mai #33056 Skrevet 1. mai agent skrev (11 minutter siden): Hva synes Dere om at hun skal fjerne balkongen/terrasse i 2 etg.? Jeg ville beholde den, ettersom den er iforbindelse med media/chili stue rommet. Litt bedre bris på varme dager, iforhold til det innestengte uteområde på bakkeplan. Ser aldri for meg at hun bruker den plassen, og hun kommer vel til å være vekkreist i flere mnd hvert år når det er varmest i Dubai så det spiller vel liten rolle. 1
Othelia08 Skrevet 1. mai #33057 Skrevet 1. mai Tenkeselv skrev (1 time siden): Synes nesten det begynner å virke litt desperat, som om at inntektene ikke er helt det samme lenger. For hun. ( å flere andre også ) synes jeg brått endret i en litt merkelig retning. Samt alle disse prosentene som man plutselig får , som man aldri fikk før. Jeg får litt feelingen av at flere og flere får opp øynene, å at det merkes på inntekten. Har tenkt det samme. Fikk plutselig så mye spam fra Ivorie at jeg måtte melde meg av nyhetsbrevet. Har vært «medlem» der i et par år siden jeg bestilte en bikini i 2024, og har aldri fått så mye mails om rabatter og bare generell reklame som de siste månedene 4
vilas Skrevet 1. mai #33058 Skrevet 1. mai Nå begynner jeg å bli lei all hemmelighetskremmeriet fra I ang denne Rosenkålen ! Få for søren denne "filmen" om Raad fam ut snart så man kan få presentert han. Når andre er med i filmer, dokumentarer på uansett kanaler osv så går selskapene ut med hvem som er med i en reklame lang tid i forveien. Men da mister vel damen inntekter... 8 4
Hatsumomo Skrevet 1. mai #33059 Skrevet 1. mai Du vet Rami tjener for lite penger når søsteren må reklamere for han på hennes Snap. 4 3
Trixie99 Skrevet 1. mai #33060 Skrevet 1. mai Gulvet i første etasje syns jeg faktisk ble fint, skal ærlig innrømme det. og synes også det er en god ide å gjør om balkongen til et walk-in. Kommer aldri til å sitte der ute uansett så når den kostnaden uansett er lommerusk for henne så sier jeg go for it. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå