Aristokrat1 Skrevet mandag kl. 21:54 #32941 Skrevet mandag kl. 21:54 vilas skrev (36 minutter siden): Elektrolytter støtter hjertefunksjon og andre funksjoner i kroppen. Er en kjent sak. Derfor vi får saltløsning når vi blir lagt inn på sykehus feks. 2
Margit777 Skrevet mandag kl. 22:00 #32942 Skrevet mandag kl. 22:00 (endret) vilas skrev (44 minutter siden): Jeg bruker det når jeg trener, for jeg tisser som en hest av bare vann. Kan ikke gå og tisse hvert 10 min når jeg trener. Det holder mer på væske. Endret mandag kl. 22:01 av Margit777 1
Vally112 Skrevet mandag kl. 22:10 #32943 Skrevet mandag kl. 22:10 Wanda_2025 skrev (20 minutter siden): Hvor mange følger henne på Snap? 388 tusen. hun var vel den mest fulgte i Norge før? julie Lorentzen startet å snappe i år og har allerede overgått henne med 422 tusen. Men hun snapper på engelsk så hun når ut til flere 2
Cornett Skrevet tirsdag kl. 04:11 #32944 Skrevet tirsdag kl. 04:11 Aristokrat1 skrev (6 timer siden): Elektrolytter støtter hjertefunksjon og andre funksjoner i kroppen. Er en kjent sak. Derfor vi får saltløsning når vi blir lagt inn på sykehus feks. Men da er man på sykehuset, og da trolig syk😆 Influencerne er ikke syke. Det er blitt en hype🫣 4 6
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 09:05 #32945 Skrevet tirsdag kl. 09:05 Cornett skrev (4 timer siden): Men da er man på sykehuset, og da trolig syk😆 Influencerne er ikke syke. Det er blitt en hype🫣 I the lancet 2016 ble det publisert en studie, over 450.000 folk over 20 år hvor det ble brukt elektrolytter, som viste hvor bra effekten er for kroppen. Men fordi saltinntaket som er bra, var 3-4 ganger så stort enn hva som er anbefalt av myndighetene, så måtte The Lancet trekke studien. Men det endrer ikke resultatet av studien for det. Så det er ikke bare en hype. Det har noe for seg. 2 1
agent Skrevet tirsdag kl. 09:52 #32946 Skrevet tirsdag kl. 09:52 Nå som hun skal skifte gulv. Hva med dørene, skal de skiftes ut også? Med tanke på litt kræsj ang. farge på gulv og dører.
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 09:53 #32947 Skrevet tirsdag kl. 09:53 agent skrev (Akkurat nå): Nå som hun skal skifte gulv. Hva med dørene, skal de skiftes ut også? Med tanke på litt kræsj ang. farge på gulv og dører. Hun sa at dørene skal byttes ja
vilas Skrevet tirsdag kl. 10:12 #32948 Skrevet tirsdag kl. 10:12 (endret) Aristokrat1 skrev (12 timer siden): Elektrolytter støtter hjertefunksjon og andre funksjoner i kroppen. Er en kjent sak. Derfor vi får saltløsning når vi blir lagt inn på sykehus feks. Jeg skrev passe på overforbruk 🙂 Endret tirsdag kl. 10:30 av vilas
vilas Skrevet tirsdag kl. 10:27 #32949 Skrevet tirsdag kl. 10:27 Aristokrat1 skrev (30 minutter siden): Hun sa at dørene skal byttes ja Og da spørs d hvor mye penger hun nå har, hun skal jo også kjøpe ny bil - Rolls royce til 6 millioner 🤔🙂( men måtte muligens vente med den da ) pluss kjøpe golfbil som 🙂
agent Skrevet tirsdag kl. 10:48 #32950 Skrevet tirsdag kl. 10:48 Aristokrat1 skrev (53 minutter siden): Hun sa at dørene skal byttes ja Takk for svar👍 fikk ikke med meg det.
agent Skrevet tirsdag kl. 10:51 #32951 Skrevet tirsdag kl. 10:51 vilas skrev (21 minutter siden): Og da spørs d hvor mye penger hun nå har, hun skal jo også kjøpe ny bil - Rolls royce til 6 millioner 🤔🙂( men måtte muligens vente med den da ) pluss kjøpe golfbil som 🙂 Hun sa hun ikke skulle kjøpe RR nå, men hva hun sier og hva hun gjør er to forskjellige ting. 2
agent Skrevet tirsdag kl. 10:55 #32952 Skrevet tirsdag kl. 10:55 Hun var så lykkelig fordi hun har kjøpt drømme Villaen til 47 millioner kroner. Men nå ettersom hun forandrer hele Villaen, kjøkken, gulv,dører, vegger og bad. (hun har sagt det må forandres på) Da lurer jeg på hva er igjen? 7 1
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 11:05 #32953 Skrevet tirsdag kl. 11:05 agent skrev (17 minutter siden): Takk for svar👍 fikk ikke med meg det. Utrolig at jeg fikk det med meg og for jeg skipper igrunn igjennom det meste😅 1
agent Skrevet tirsdag kl. 11:07 #32954 Skrevet tirsdag kl. 11:07 Aristokrat1 skrev (13 timer siden): Elektrolytter støtter hjertefunksjon og andre funksjoner i kroppen. Er en kjent sak. Derfor vi får saltløsning når vi blir lagt inn på sykehus feks. Det er ikke nødvendig hvis mann spiser å drikker riktig. 3 1
Aristokrat1 Skrevet tirsdag kl. 11:08 #32955 Skrevet tirsdag kl. 11:08 agent skrev (Akkurat nå): Det er ikke nødvendig hvis mann spiser å drikker riktig. Som sagt så tror jeg mer på den studien over 20 år fra 49 forskjellige land enn det der😉 3 1
agent Skrevet tirsdag kl. 11:09 #32956 Skrevet tirsdag kl. 11:09 Aristokrat1 skrev (3 minutter siden): Utrolig at jeg fikk det med meg og for jeg skipper igrunn igjennom det meste😅 Det har jeg begynt med også🫣
agent Skrevet tirsdag kl. 11:16 #32957 Skrevet tirsdag kl. 11:16 Aristokrat1 skrev (6 minutter siden): Som sagt så tror jeg mer på den studien over 20 år fra 49 forskjellige land enn det der😉 Vi er forskjellige 🫣 Men det blir litt sånn at mann skal ta kvalmestillende for å gardere seg mot kvalme/oppkast , når mann i utgangspunktet ikke er kvalm. 🫣🙈🤷♀️ 1 1
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl. 11:32 #32958 Skrevet tirsdag kl. 11:32 agent skrev (37 minutter siden): Hun var så lykkelig fordi hun har kjøpt drømme Villaen til 47 millioner kroner. Men nå ettersom hun forandrer hele Villaen, kjøkken, gulv,dører, vegger og bad. (hun har sagt det må forandres på) Da lurer jeg på hva er igjen? Den lille uteområdet med poolen - det er hun ganske fornøyd med. Så basically, 47 mill for eget svømmebasseng, litt lys og planter. 7 1 1
Teflonhjernen Skrevet tirsdag kl. 11:41 #32959 Skrevet tirsdag kl. 11:41 vilas skrev (1 time siden): Og da spørs d hvor mye penger hun nå har, hun skal jo også kjøpe ny bil - Rolls royce til 6 millioner 🤔🙂( men måtte muligens vente med den da ) pluss kjøpe golfbil som 🙂 Hva skal hun med det? Snakk om å flashe….er jo gått helt til hue på henne. At det er mulig å være så overfladisk og materialistisk . 6 1
Alfakrøllen Skrevet tirsdag kl. 11:44 #32960 Skrevet tirsdag kl. 11:44 vilas skrev (1 time siden): Og da spørs d hvor mye penger hun nå har, hun skal jo også kjøpe ny bil - Rolls royce til 6 millioner 🤔🙂( men måtte muligens vente med den da ) pluss kjøpe golfbil som 🙂 Damen på over 30 tørr jo ikke kjøre bil en gang. Hvem er det som skal kjøre den? Blir det Rami igjen eller skal hun ansette en egen sjåfør også nå? 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå