Sol 75 Skrevet 2 timer siden #32841 Skrevet 2 timer siden Solstråle1 skrev (19 minutter siden): Jeg likte svaret til Isabel. Hvis noe kjeder deg, gå videre! Kjeder seg.. altså det viser bare hvor uvitende og farlige enkelte her er på tråden her…noen burde skamme seg og oppdatere seg ! 1
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #32842 Skrevet 2 timer siden Teflonhjernen skrev (28 minutter siden): Jeg har vel ikke sagt at det er galt, men er jo helt unødvendig for henne å ta det. Er ikke så varmt der nå og hun ligger jo bare på en solseng. Elektrolytter bør primært tas av personer som opplever betydelig væsketap, for eksempel ved intens eller langvarig trening (over 1 time), opphold i sterk varme, eller ved sykdom som oppkast og diaré. De hjelper til med å gjenopprette væskebalansen, forebygge dehydrering, og opprettholde muskelfunksjon. Ved kreftsykdommen og eventuell behandling er elektrolytter veldig viktig ! Kjenner jeg blir bare så forbanna oppgitt! 2
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #32843 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (25 minutter siden): Kjeder seg.. altså det viser bare hvor uvitende og farlige enkelte her er på tråden her…noen burde skamme seg og oppdatere seg ! Det var svaret Isabel ga til vedkommende som sendte kommentaren. Og det er jo en sannhet i det. Hvorfor se på profiler om innholdet de har kjeder deg? 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32844 Skrevet 1 time siden Aristokrat1 skrev (2 minutter siden): Det var svaret Isabel ga til vedkommende som sendte kommentaren. Og det er jo en sannhet i det. Hvorfor se på profiler om innholdet de har kjeder deg? Når det er helt mørkt og tomt ! 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32845 Skrevet 1 time siden Vålull skrev (4 timer siden): 😆😆 ei som fikk sagt det🤪 Ser dere…for engangs skyld har noen kalt en spade for en spade. Er litt redd hun som stilte spørsmåle blir boikottet🥴 Spent på svaret, orker ikke inn på kaffeslaberas🥴 2
Ellenn Skrevet 1 time siden #32846 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (10 minutter siden): Ser dere…for engangs skyld har noen kalt en spade for en spade. Er litt redd hun som stilte spørsmåle blir boikottet🥴 Spent på svaret, orker ikke inn på kaffeslaberas🥴 Svaret fra IR ble jo akkurat kommentert i innleggene rett over ditt. 1
Aristokrat1 Skrevet 1 time siden #32847 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (12 minutter siden): Ser dere…for engangs skyld har noen kalt en spade for en spade. Er litt redd hun som stilte spørsmåle blir boikottet🥴 Spent på svaret, orker ikke inn på kaffeslaberas🥴 Det er dette vi har svart deg på tidligere i tråden, hva Isabel svarte vedkommende. 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32848 Skrevet 1 time siden Ellenn skrev (Akkurat nå): Svaret fra IR ble jo akkurat kommentert i innleggene rett over ditt. Måtte inn å se og det er altså så vondt og tragisk der hun svarer. 2
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32849 Skrevet 1 time siden Aristokrat1 skrev (5 minutter siden): Det er dette vi har svart deg på tidligere i tråden, hva Isabel svarte vedkommende. altså 😂😂🥴
Teflonhjernen Skrevet 1 time siden #32850 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (53 minutter siden): Ved kreftsykdommen og eventuell behandling er elektrolytter veldig viktig ! Kjenner jeg blir bare så forbanna oppgitt! Beklager, det visste jeg ikke så det lærte jeg noe nytt. Ser nå at Google svaret mitt er veldig mangelfullt. Men, jeg tenker at Isabel ikke trenger det, men at det mer er blitt en hype blant influensere. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #32851 Skrevet 1 time siden (endret) Teflonhjernen skrev (30 minutter siden): Beklager, det visste jeg ikke så det lærte jeg noe nytt. Ser nå at Google svaret mitt er veldig mangelfullt. Men, jeg tenker at Isabel ikke trenger det, men at det mer er blitt en hype blant influensere. Er en «hype» blandt influensere ja. Isabel har ikke peiling på kosttilskudd… Men skjønner på en merkelig måte at dette er noe hun tror hun trenger når hun har sf.. Husker dere for lenge siden da det kom frem at hun brukte avføringstabletter og misbrukte de for å gå ned i vekt? Dette har hun jo selv innrømmet for flere år siden.. For meg så virker det ut som hun fortsatt gjør det. Husk at i Dubai får man nesten hva man vil av leger og på apoteket bare man har penger nok.. 🤔 Jeg trur at ozempic også har vært eller er inne i bildet. Man får et spesielt type ansikt når man går på det. Veldig uthulet. Man får også magetrøbbel med diaré!👀🚩 Endret 53 minutter siden av Tuppenoglillemor12 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 46 minutter siden #32852 Skrevet 46 minutter siden Hvorfor jeg tror mange influencere bruker elektrolytter og hvorfor jeg mener det kobles til sf og ozempic: 🚨 3. Trend / “hack”-kultur Dette er grunnen til at du ser det overalt: Ozempic → mindre mat → lavere saltinntak Folk føler seg “off” → elektrolytter gir rask boost Influencere gjør det til en “ritual” 👉 Litt som: “Jeg tar elektrolytter = jeg gjør dette riktig”
Tuppenoglillemor12 Skrevet 40 minutter siden #32853 Skrevet 40 minutter siden Skal hun ikke i det minste fortelle sine «elsklinger» hvordan hun og rosegjøken møttes..? 🤔 Det er vel det minste hun kunne fortalt om.. Men vent! Det kan hun jo ikke, fordi det er Voldemort….👀😅😂😂😂🚩 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå