Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sol 75
Skrevet
Teflonhjernen skrev (28 minutter siden):

Jeg har vel ikke sagt at det er galt, men er jo helt unødvendig for henne å ta det. Er ikke så varmt der nå og hun ligger jo bare på en solseng. 

Elektrolytter bør primært tas av personer som opplever betydelig væsketap, for eksempel ved intens eller langvarig trening (over 1 time), opphold i sterk varme, eller ved sykdom som oppkast og diaré. De hjelper til med å gjenopprette væskebalansen, forebygge dehydrering, og opprettholde muskelfunksjon.

Ved kreftsykdommen og eventuell behandling er elektrolytter veldig viktig ! Kjenner jeg blir bare så forbanna oppgitt! 

Videoannonse
Annonse
Gjest Sol 75
Skrevet
Vålull skrev (4 timer siden):

😆😆 ei som fikk sagt det🤪

IMG_4659.jpeg

Ser dere…for engangs skyld har noen kalt en  spade for en spade. Er litt redd hun som stilte spørsmåle blir boikottet🥴 Spent på svaret, orker ikke inn på kaffeslaberas🥴

Skrevet
Sol 75 skrev (10 minutter siden):

Ser dere…for engangs skyld har noen kalt en  spade for en spade. Er litt redd hun som stilte spørsmåle blir boikottet🥴 Spent på svaret, orker ikke inn på kaffeslaberas🥴

Svaret fra IR ble jo akkurat kommentert i innleggene rett over ditt.

• Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (53 minutter siden):

Ved kreftsykdommen og eventuell behandling er elektrolytter veldig viktig ! Kjenner jeg blir bare så forbanna oppgitt! 

Beklager, det visste jeg ikke så det lærte jeg noe nytt. Ser nå at Google svaret mitt er veldig mangelfullt. 

Men, jeg tenker at Isabel ikke trenger det, men at det mer er blitt en hype blant influensere. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Skal hun ikke i det minste fortelle sine «elsklinger» hvordan hun og rosegjøken møttes..? 🤔 Det er vel det minste hun kunne fortalt om..  Men vent! Det kan hun jo ikke, fordi det er Voldemort….👀😅😂😂😂🚩

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Hun bor i et hus. Dette er liksom hjemmet hennes.. og hun bestiller frokost på døren hver dag?! 😳 Kan hun faen ikke lage seg noe frokost?! All mat bestilles jo..  jeg hadde følt som om jeg bodde på hotel. Blir oppgitt!

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Irriterer meg grenseløst at hun skal levere leiligheten på den måten, esker og rot. Ikke har hun tømt kjøleskap og fryser heller, følge Rami. 

Hus på 600-700 «meter», finn ut av størrelsen på eget hus! Hun nevner dette hele tiden. 

«blør som en foss» hvis hun kan gå i liten bikinitruse med kun tampong, så vet hun ikke hva det er å blø som en foss! 

Sånn, da fikk jeg det ut! 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Seva skrev (13 minutter siden):

Irriterer meg grenseløst at hun skal levere leiligheten på den måten, esker og rot. Ikke har hun tømt kjøleskap og fryser heller, følge Rami. 

Hus på 600-700 «meter», finn ut av størrelsen på eget hus! Hun nevner dette hele tiden. 

«blør som en foss» hvis hun kan gå i liten bikinitruse med kun tampong, så vet hun ikke hva det er å blø som en foss! 

Sånn, da fikk jeg det ut! 

❤️❤️❤️🙌🏽 Amen!

• Liker 2
Skrevet

Kom inn i en klesskap gjennomgang. Rett og slett kvalmende  å se de ekstreme mengdene med klær. Hum må jo ha et shopping problem også. Ingen vanlige, rike  mennesker som kjøper sånne mengder? For alt jeg vet, så kan det godt være helt normalt hos de rikte, men hvem trenger hundre bikinier liksom. 
Sykt er min tanke. 

• Liker 11
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (41 minutter siden):

Hun bor i et hus. Dette er liksom hjemmet hennes.. og hun bestiller frokost på døren hver dag?! 😳 Kan hun faen ikke lage seg noe frokost?! All mat bestilles jo..  jeg hadde følt som om jeg bodde på hotel. Blir oppgitt!

det er jo nettopp hotellfølelsen hun vil ha…. En som rydder opp all rotet hennes, skifter sengetøyet hennes….hun gidder ikke løfte en finger. Og hun snakker jo stadig om at hun vil ha juicen hun er vant til å drikke på Joali, frokosten fra Joali…for å ikke snakke om interiøret fra Joali😆

• Liker 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (14 minutter siden):

Kom inn i en klesskap gjennomgang. Rett og slett kvalmende  å se de ekstreme mengdene med klær. Hum må jo ha et shopping problem også. Ingen vanlige, rike  mennesker som kjøper sånne mengder? For alt jeg vet, så kan det godt være helt normalt hos de rikte, men hvem trenger hundre bikinier liksom. 
Sykt er min tanke. 

hun er typisk nyrik vil jeg si…. Jeg liker selv å shoppe, så jeg kan kjenne igjen følelsen av å f.eks. fått in feriepenger på konto og ville kjøpe seg noe ekstra fordi man har litt mer penger enn vanlig😅 Men Isabel er jo på et helt eget nivå åpenbart. Var ganske kvalmende å se alle klærne med prislapp og sier hun må kvitte seg med masse - vel vitende om at det kommer aldri til å skje. Hun kommer til å fortsette fordi hun har 5 soverom med masse skapplass.  For øvrig må det være slitsomt å måtte gå fra rom til rom for å kle på seg🤣🤣

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 75 skrev (13 timer siden):

Er bare så dumt. Det er for de som trener hardt og mister saltveske osv Som om Isabel noensinne har trent😂 Hun får nok veske i sine kaffe..ett eller annet men salt kommer hun ikke til å få i seg. Så mulig hun tror hun får i seg salter . Det blir bare for dumt. Tror det er en greie med influensere og tik tok.

Men hva har det å si at hun drikker elektrolytter da?😂 det skader ingen. Synes du ikke diskusjonen og de faktiske problemene med henne drukner litt, når man skal begynne å kverulere rundt noe så usselt som inntak av elektrolytter?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Vålull skrev (7 timer siden):

😆😆 ei som fikk sagt det🤪

IMG_4659.jpeg

Samtidig er det sant det Isabel sier som svar: det er frivillig å følge med og liker man ikke det hun deler kan man finne noe man liker å følge med på. Så enkelt er det.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Gjest Sol 75
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (16 timer siden):

.

Endret av Sol 75
Gjest Sol 75
Skrevet
Heike m72 skrev (8 minutter siden):

Samtidig er det sant det Isabel sier som svar: det er frivillig å følge med og liker man ikke det hun deler kan man finne noe man liker å følge med på. Så enkelt er det.

Så nå hva hun sa…det må vel være første gangen hun har sagt noe slikt….har kanskje nok penger

Gjest Sol 75
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (21 minutter siden):

Men hva har det å si at hun drikker elektrolytter da?😂 det skader ingen. Synes du ikke diskusjonen og de faktiske problemene med henne drukner litt, når man skal begynne å kverulere rundt noe så usselt som inntak av elektrolytter?

Måtte bare få tenkt meg om….det har noe å si om du drikker elektrolytter, viser mengder med mat, viser kroppen din i den hensikt å vise SF osv, osv og ja det skader mange av oss som vet hva dette innebærer og vi trenger ikke bli trigget av mennesker som Isabel mf. gang på gang. Kveruler så mye du orker om noe du ikke vet en dritt om mens mange Ikke orker leve lenger med sykdommen sin😡

Skrevet
Sol 75 skrev (6 minutter siden):

Måtte bare få tenkt meg om….det har noe å si om du drikker elektrolytter, viser mengder med mat, viser kroppen din i den hensikt å vise SF osv, osv og ja det skader mange av oss som vet hva dette innebærer og vi trenger ikke bli trigget av mennesker som Isabel mf. gang på gang. Kveruler så mye du orker om noe du ikke vet en dritt om mens mange Ikke orker leve lenger med sykdommen sin😡

Exactly My point…❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå altså... ?? Fikk se ett utforsk glimt fra Girls og Oslo igår og vi snakker alle om at I er en " lurendreier" for å få til content. Men da hun igår sa at hun ikke var sikker på at man kan bli gravid fra ett toalettsete om det kunne være rester av sæd på setet. Og Sofie E, Anniken ga seg ende over og sa nei nei, man kan ikke si at man  er gravid med ett toalettsete 🤣 og da svara I - jo d kan være mulig, men jeg vet da fa... Ikke jeg ?? ( Altså hun ???) I banner alt for mye også...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Isabel som snakker til kamera, ser bort og smiler og sier så:  «hun er så søt..hun er der inne nå og holder på å støvsuger og greier» 

Altsåååå er det bare meg som synes det er småkvalmt hvordan hun snakker om «Ann» på?? Jeg synes hun også gjør seg så overlegen på en måte, med en sånn - «åh så søt og stakkarslig «tjeneren» min er - jeg har alle penger i verden og har valgt å ansette henne fordi er er så privilegert og ønsker å hjelpe denne stakkarslig damen med å forsørge sin familie.» - innstilling. 

Ughhhh  jeg spyr litt

• Liker 9
  • Nyttig 15
Skrevet
Sol 75 skrev (15 timer siden):

Det er det beste innlegget jeg har sett på lenge og må bare sitere det igjen slik at flere leser det. Dette innlegget ditt, Tenkeselv er hverken hat eller nedvurderende. Det er ett innlegg vi alle må ta høyde for og tenke og det gjelder alle influensere/påvirkere. Disse har så mye farlig makt.

Ja jeg finner det skremmende at man ikke ser/vet akkurat det hvis man anser seg selv som et oppegående menneske. De har farlig mye makt på godt og vondt.

Isabel må tjene alle pengene i verden for meg, jeg kunne ikke brydd meg mindre da jeg har godt nok økonomi selv. Det er måten hun gjør det på som gjør meg provosert , om det er rette ordet.

Min datter fulgte henne når hun flyttet til Dubai, men heldigvis følger hun ikke lenger etter at hun nå også ser kynismen i ordene hun bruker, lille Shiroq , elsklingen mine, bestevenner osv osv.

Tenk hvis hun bare kunne kalt de følgere ? Må man virkelig så langt inni psyken på folk ? Å for hva liksom....penger ?

Ren utnyttelse bare gjemt under fjortis oppførsel og lovlig barnslig fnising 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...