Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol 75 skrev (13 minutter siden):

Min feil, kom ikke på ordet der og da. Relevante var det. Resten av ditt innlegg får stå for deg.

Ingen tvil om at haterne gir klikk, omtale og inntekt - det er denne svært fascinerende tråden bevis på 😆

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Realista skrev (51 minutter siden):

Ingen tvil om at haterne gir klikk, omtale og inntekt - det er denne svært fascinerende tråden bevis på 😆

Å være kritisk er veldig bra når det gjelder kyniske influensere. Det har ingenting med hat å gjøre.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Sol 75 skrev (48 minutter siden):

Å være kritisk er veldig bra når det gjelder kyniske influensere. Det har ingenting med hat å gjøre.

Leser vi samme tråd? 🙈 Absolutt mange som er sunt kritiske, men dessverre opplever jeg at det er mest leting etter noe å ta henne på og noe er direkte ufine og kan ikke kalles annet enn haters? Her dømmer man nord og ned både fremtidig omsorgsevne, utseende/størrelse, klesvalg i egen stue og noen tillater seg til og med å hinte om at familien ikke er «norsk nok». Men man leser kanskje med forskjellige briller. Fascinerende er det i hvert fall! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Isabel tjener nok like godt på kritikerne og haterne som de ihuga fansa på Snap 😁 Hvor stor del av de godt over 380000 følgerne er egentlig Raadsquad? Det hadde vært litt interessant å se hvor mange de faktisk utgjør og hvor stor prosentandel som er kritikere eller hatere. Jeg er kritiker og ser jo også en del når hun dukker opp i utforsk. Er utestengt pga kritiske kommentarer, så får kun sett i fra utforsk. Vi bidrar jo til inntektene hennes mange av oss som sitter i denne tråden her også.

Jeg lar meg fascinere av hvor kynisk hun er og hvor mange som faktisk går på alt hun sier/gjør og er store fan av hele dette shitshowet hennes.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (På 22.4.2026 den 0.07):

For meg prøver Sidra seg på en blåkopi der hun kan tjene penger på å gjøre mest mulig likt Isabel , samme ord +++ 

Jeg følger henne ikke så jeg vet ikke noe omverken ben eller annet , men jeg følger Mathilda. Jeg kan trykke innom Sidra hvis hun en sjelden gang kommer opp på utforsk, men et trykk å man får samme "tomme innhold" som Isabel bare  for å få inn penger ? Nei det gidder ikke jeg å klikke meg halvveis gjennom en gang.

Hva skjedde med at man faktisk måtte yte for å nyte ? Som foreksempel å få den gule stjernen ? Det er rett og slett kvalmt å se på

Jeg følger Mathilda selv jeg, og synes hun er skikkelig flink. Så mye kult hun opplever, og så uredd hun er. Inspirerende å se, og gøy å se de ulike kulturene hun viser frem.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Realista skrev (9 minutter siden):

Leser vi samme tråd? 🙈 Absolutt mange som er sunt kritiske, men dessverre opplever jeg at det er mest leting etter noe å ta henne på og noe er direkte ufine og kan ikke kalles annet enn haters? Her dømmer man nord og ned både fremtidig omsorgsevne, utseende/størrelse, klesvalg i egen stue og noen tillater seg til og med å hinte om at familien ikke er «norsk nok». Men man leser kanskje med forskjellige briller. Fascinerende er det i hvert fall! 

Det som er så fint med IR er at mann behøver ikke å lete etter noe å være kritisk på, for det er bare å gå inn på SoMe. 

Der blir det servert kyniske, manipulerende og kalkulerende innlegg på en perle snor.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Viernes skrev (2 minutter siden):

Jeg følger Mathilda selv jeg, og synes hun er skikkelig flink. Så mye kult hun opplever, og så uredd hun er. Inspirerende å se, og gøy å se de ulike kulturene hun viser frem.

Jeg så på henne ett par ganger når hun. Var på Maldivene,  det var morsomt innhold. 

Så kom Sidra(tror de er i Thailand) da ble innholdet kjedelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (På 20.4.2026 den 23.20):

Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg  i d hele tatt orket å lese  litt om  ( høre fra andre  bekjente og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så   irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er.  Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri  har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge.  Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til  Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke.

Om du skal kritisere hvordan de går rundt i nattkjole i egne hjem eller i hagen, så kanskje greit å kunne skrive norsk 😂 ellers så kler de seg vel greit nok?! Nordmenn går i shorts og t-skjorte, burka, ullgenser, bukse, pysj, nattkjole osv. De er vel integrert, de snakker norsk? De (noen av de) jobber for å tjene egne penger? Hvorfor henger du deg opp i de nattkjolene? Mange som går med det?

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Realista skrev (1 time siden):

Om de ikke ønsker oppmerksomhet, så kan de jo bare slutte med provokasjoner sine. På alt de kjøper for millioner, alt de reiser for og spiser for. Men jeg har hørt I si  til Rami,Sidra og Shehed: drit i hva dere skriver, dere får god  oppmerksomhet.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
1 hour ago, Realista said:

Noen ganger lurer jeg på om vi ser på samme snap😅 Jeg går inn på Isabel pga ting jeg leser her, så de er absolutt med på å holde hun relevant 🙈 

Dette med forskjellige briller er veldig tydelig, de som er veldig kritisk finner noe negativt i alt, men mange av oss som ikke bryr oss så hardt, ikke ser det samme. Når man går ut av snap er det glemt mer eller mindre. Tråden her er, som du sier, veldig fascinerende 😅

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
enhjørningfis skrev (47 minutter siden):

Om du skal kritisere hvordan de går rundt i nattkjole i egne hjem eller i hagen, så kanskje greit å kunne skrive norsk 😂 ellers så kler de seg vel greit nok?! Nordmenn går i shorts og t-skjorte, burka, ullgenser, bukse, pysj, nattkjole osv. De er vel integrert, de snakker norsk? De (noen av de) jobber for å tjene egne penger? Hvorfor henger du deg opp i de nattkjolene? Mange som går med det?

Skrive norsk ?? Tror mine skriverier er godt norsk. Eller er d du som ikke kan norsk godt nok ?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Realista skrev (3 timer siden):

Absolutt noen epler her inne som skiller seg fra pærene.

De som bare skal SPY av absolutt alt Isabel tar seg til, skjønner jeg ikke vitsen med er her inne i tråden. Hvis man ikke liker NOE SOM HELST av Isabel Raad, så hvorfor bruke tid på debattere og se snappene hennes? Hva får man ut av det? Hvis det bare en utblåsningstråd for piss generelt i verden, så opprett en tråd på generel debatt eller skråblikk og øs ut frustrasjon og hat der.

Opplever de aller fleste som sunt kritisk, og som evner å både å se at Isabel gjør noe interessant/morsomt innimellom alt  rælet, mens noen ytterst få virker å være på andre siden igjen - ganske så blåøyd og ukritisk. De fleste her i tråden er heldigvis noe midt innimellom.

• Liker 8
Skrevet
vilas skrev (1 time siden):

Om de ikke ønsker oppmerksomhet, så kan de jo bare slutte med provokasjoner sine. På alt de kjøper for millioner, alt de reiser for og spiser for. Men jeg har hørt I si  til Rami,Sidra og Shehed: drit i hva dere skriver, dere får god  oppmerksomhet.

Men det er dette her med å la seg provosere da? Jeg klarer ikke finne det provoserende at de bruker millioner, spiser whatever eller reiser. Mer enn nok annet her i verden å bli provosert av. Om jeg synes det er spesielt sunt av dem - ikke nødvendigvis. Men igjen - vi mennesker er forskjellige. For MEG er det uansett stor forskjell på å være kritisk og det å kritisere alt. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Viernes skrev (3 timer siden):

Hva heter hun på Snap?

Skrevet
Pistasjnøtter skrev (10 minutter siden):

Hva heter hun på Snap?

mathilda.linnea

Absolutt verdt å sjekke ut 🤝🏼

• Liker 2
Skrevet
Realista skrev (56 minutter siden):

Men det er dette her med å la seg provosere da? Jeg klarer ikke finne det provoserende at de bruker millioner, spiser whatever eller reiser. Mer enn nok annet her i verden å bli provosert av. Om jeg synes det er spesielt sunt av dem - ikke nødvendigvis. Men igjen - vi mennesker er forskjellige. For MEG er det uansett stor forskjell på å være kritisk og det å kritisere alt. 

100% enig med deg ☺️ 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Heike m72 skrev (4 timer siden):

Isabel tjener nok like godt på kritikerne og haterne som de ihuga fansa på Snap 😁 Hvor stor del av de godt over 380000 følgerne er egentlig Raadsquad? Det hadde vært litt interessant å se hvor mange de faktisk utgjør og hvor stor prosentandel som er kritikere eller hatere. Jeg er kritiker og ser jo også en del når hun dukker opp i utforsk. Er utestengt pga kritiske kommentarer, så får kun sett i fra utforsk. Vi bidrar jo til inntektene hennes mange av oss som sitter i denne tråden her også.

Jeg lar meg fascinere av hvor kynisk hun er og hvor mange som faktisk går på alt hun sier/gjør og er store fan av hele dette shitshowet hennes.

Raad Squad har 36.000 følgere, så man kan jo estimere at ca 10% av de på Snap er nok ihuga fans. Vil påstå de fleste andre er bare nysgjerrige og lever litt via Isabel. Jeg må innrømme at jeg hadde aldri livet valgt å være venninne med noen som Isabel, men det er jækla facinerende å se noen gjøre seg så rik på å yappe dagen lang. jeg er også stor fan av Real Housewives, så dette føles litt som å følge en av de

• Liker 2
Skrevet
Heike m72 skrev (6 timer siden):

Jeg spurte I en gang for lenge siden - hvor mange er inne på Raadsqua ? Da svara hun 380000 stk 🤔 dermed er jeg blitt mistenksom p at hun lyver mye. Ikke kom og fortelle meg at alle følgere sitter slavisk og ser på alt hun legger ut hele tiden.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Realista skrev (3 timer siden):

Det er meget farlig det IR gjør. Hun har mye unge følgere som kan føle seg "mere fattig" og ubrukelig i sin verden. Og de kjøper over evne fra I. Vet om ei ung dame som har kjøpt for mye og hun hadde egentlig ikke råd. Men idolet hennes overtalte henne psykisk til å tro " må ha".

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Realista skrev (7 timer siden):

Leser absolutt Isabel Raad sin tråd og så langt trenger jeg ikke briller. Er absolutt ikke imponert over måten I.R er blitt rik på, det er kun ene og alene hennes kynisme, manipulering til sine 389000 elsklinger på Snap. 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...