Neket Skrevet 7 timer siden #32701 Skrevet 7 timer siden Maia92 skrev (23 minutter siden): Et spørsmål, hvis snapchat plutselig slutter å betale eller betaler mye mindre, hva skjer med influensere som Isabel, en villa for 47, klokker og smykker, har ho nok til å nedbetale? må ho selge ting? eller har ho tjent nok? Når ho snakker om at ho skal forsørge fremtidige nieser og nevøer osv, tenker hun da at hun har tjent så mye allerede eller tror hun at snap summene kommer til å vare for evig🤔. Hun håper vel at BRANDSENE hennes skal forsørge henne-så blir det vel airfryer-reklame og betalte samarbeid herfra til helvete 🤪 1 3
Eva88 Skrevet 6 timer siden #32703 Skrevet 6 timer siden Hva er grunnen til at folk er så sikre på at rosegjøken er Voldemort? Dét er jo isåfall dritflaut for hennes del om det stemmer…. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #32704 Skrevet 6 timer siden Eva88 skrev (6 minutter siden): Hva er grunnen til at folk er så sikre på at rosegjøken er Voldemort? Dét er jo isåfall dritflaut for hennes del om det stemmer…. Anbefaler deg å lese gjennom tråden noen sider tilbake.. men det er blitt tatt bilder av de i Paris, de er observert på beachclub sammen og mye mere.. sant «the obvious»..😅 er maaaaange beviser og tegn. Alt peker på han.. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #32705 Skrevet 6 timer siden Eva88 skrev (8 minutter siden): Hva er grunnen til at folk er så sikre på at rosegjøken er Voldemort? Dét er jo isåfall dritflaut for hennes del om det stemmer…. Og ja - hun driter seg ut😳 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #32706 Skrevet 6 timer siden Altså.. jeg syns det er så vulgært at mora sitter på kommunal bolig og mottar trygd i Norge, mens hun har dattera si som brødfør henne med dyre reiser, shopping, botox, nye tenner, stein dyre smykker, pengegaver og nå ser de på en patek Philip klokke..?! Håper noen skjønner poenget mitt her og hvor forkastelig og «feil» dette blir?👀 Liksom .. hun går på nav (ja - hun har egen veileder der og de er på fornavn..😳) Syns dette er «sååååååå wrong»🙄 4 9
agent Skrevet 5 timer siden #32707 Skrevet 5 timer siden hjerteis skrev (54 minutter siden): Nei, Fru. Nei, nei, nei.
Othelia08 Skrevet 5 timer siden #32708 Skrevet 5 timer siden hjerteis skrev (57 minutter siden): Nei, Fru. Nei, nei, nei. Hva er konteksten her???? (Ikke at hva enn det er kan unnskylde dette)😭
Othelia08 Skrevet 5 timer siden #32709 Skrevet 5 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (32 minutter siden): Altså.. jeg syns det er så vulgært at mora sitter på kommunal bolig og mottar trygd i Norge, mens hun har dattera si som brødfør henne med dyre reiser, shopping, botox, nye tenner, stein dyre smykker, pengegaver og nå ser de på en patek Philip klokke..?! Håper noen skjønner poenget mitt her og hvor forkastelig og «feil» dette blir?👀 Liksom .. hun går på nav (ja - hun har egen veileder der og de er på fornavn..😳) Syns dette er «sååååååå wrong»🙄 Penger pimpen btw kan få takket være skattepengene Isabel vil unngå å betale🙃 Endret 5 timer siden av Othelia08 7
refill Skrevet 5 timer siden #32710 Skrevet 5 timer siden Othelia08 skrev (5 minutter siden): Hva er konteksten her???? (Ikke at hva enn det er kan unnskylde dette)😭 Begynte vel med at Shehed kritiserte Isabel og moren for å være alt for filterløse og at Isabel delte for mye på snap, hvorpå Isabel mente at det er derfor hun har blitt stor på snap (eller i hvert fall en stor del av det). Og da kom det selvsagt mye meldinger om at det er nettopp ufiltrert de (følgerne) vil ha henne. 1 1
Solstråle1 Skrevet 5 timer siden #32711 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Altså.. jeg syns det er så vulgært at mora sitter på kommunal bolig og mottar trygd i Norge, mens hun har dattera si som brødfør henne med dyre reiser, shopping, botox, nye tenner, stein dyre smykker, pengegaver og nå ser de på en patek Philip klokke..?! Håper noen skjønner poenget mitt her og hvor forkastelig og «feil» dette blir?👀 Liksom .. hun går på nav (ja - hun har egen veileder der og de er på fornavn..😳) Syns dette er «sååååååå wrong»🙄 Går på nav? Mener du at hun får stønad hun har rett på fra nav? Man kan da ikke forvente at hun skal si fra seg sin egen inntekt fordi om datteren tjener mye penger og er spandabel. 2 3
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #32712 Skrevet 4 timer siden Othelia08 skrev (47 minutter siden): Hva er konteksten her???? (Ikke at hva enn det er kan unnskylde dette)😭 Hun har vel spurt hva folket ønsker å vite og de. som svarer slikt som dette er jo de dummeste av de dumme. Isabel gjør jo alltid sitt beste for å poste disse kommentarene.. 2
Hatsumomo Skrevet 4 timer siden #32713 Skrevet 4 timer siden refill skrev (40 minutter siden): Begynte vel med at Shehed kritiserte Isabel og moren for å være alt for filterløse og at Isabel delte for mye på snap, hvorpå Isabel mente at det er derfor hun har blitt stor på snap (eller i hvert fall en stor del av det). Og da kom det selvsagt mye meldinger om at det er nettopp ufiltrert de (følgerne) vil ha henne. Altså - hvis det er når hun driter på do, har mensen og når hun har sex som er det største i livet for Raadsquad å høre om, så må disse personene ha særdeles triste liv. Er det rart man gremmes over denne gjengen? 3 2
vilas Skrevet 4 timer siden #32714 Skrevet 4 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (På 19.4.2026 den 12.49): Haha, ja det skulle man likt å se. Men det blir nok heller 20% avslag på Ivorie og Nude fordi atte Isabel er så ekstra grei med følgerene sine på den dagen, at de skal få sjansen til å KJØPE MER, bare til littegranne redusert pris vettu. Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg i d hele tatt orket å lese litt om ( høre fra andre og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er. Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge. Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke. Endret 4 timer siden av vilas
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32715 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (3 minutter siden): Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg i d hele tatt orket å lese litt om ( høre fra andre og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er. Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge. Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke. Jobber ikke disse folka? 😡 Kompisene til Rami er jo også støtt og stadig på reisefot.. Hbordan har de råd?! Utlendinger kommer hit og alt de gjør er å reise til varmere strøk..?🙄 1
vilas Skrevet 4 timer siden #32716 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Jobber ikke disse folka? 😡 Kompisene til Rami er jo også støtt og stadig på reisefot.. Hbordan har de råd?! Utlendinger kommer hit og alt de gjør er å reise til varmere strøk..?🙄 Rami er jo blitt " noe større" på snap grunnet I. Kompisen hans drive med noe innen bil - salg el utleie. Dyre biler. Hele Raadsquad er jo inne hos både Rami,Sidra og Shehed etter påtrykk fra I.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32717 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (2 minutter siden): Rami er jo blitt " noe større" på snap grunnet I. Kompisen hans drive med noe innen bil - salg el utleie. Dyre biler. Hele Raadsquad er jo inne hos både Rami,Sidra og Shehed etter påtrykk fra I. Ja de må jo inn å støtte gjengen sin.. ..
vilas Skrevet 4 timer siden #32718 Skrevet 4 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden): Jobber ikke disse folka? 😡 Kompisene til Rami er jo også støtt og stadig på reisefot.. Hbordan har de råd?! Utlendinger kommer hit og alt de gjør er å reise til varmere strøk..?🙄 Spiser ute om de er i Oslo hele tiden. Kjører rundt i milliionærglis der også. Tenk hvor mye drivstoff de bruker her, med våre priser. Grrrr... Men nå har jo alle utenom Shehed reist til sin araber verden. Så da så. Men syns at Shehed har endel ara isk oppførsel hun også allikevel.
refill Skrevet 4 timer siden #32719 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (31 minutter siden): Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg i d hele tatt orket å lese litt om ( høre fra andre og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er. Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge. Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke. Sikker på at du ikke har blandet Kvinneguiden og document.no nå? Jesus christ 😂 Hva er de norske retningslinjene for bekledning i eget hjem egentlig? 2 1
Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #32720 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (46 minutter siden): Jeg blir så irritert på meg selv, at jeg i d hele tatt orket å lese litt om ( høre fra andre og engasjerer meg 😡) el skrive noe om I og familien. For noe så irriterende som disse menneskene er, de subber rundt i nattkjoler el hva f.. d er. Skal de oppholde seg i vårt land så følg vår kleskode. Pussig at de ikke aldri har forstått dette, etter så mange år i Norge. Shehed skal være litt unnskyldt da, hun kler seg ut nordisk innimellom nattkjolene. Men hun oppleves som lat. Mistenker at Rami var litt lei dem alle da han dro på Egypt tur med kompisen. Han sa mye med motstand i, da han var sammen med dem her i Norge. Men i deres oppvekst så er mamma/ pappa viktig, så han har alltid vært snill i uttalen til henne/ han ( tror jeg,har ikke hørt noe iallefall ) mulig han er kommet tilbake til Norge nå el dratt til Dubai, følger han ikke. Vår kleskode? Hvor finner du den? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå