Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Er jo bare pinlig, hvem i alle dager tror de at de er? 
Tydelig at ønsket om å være Norges svar på Kardashians står svært sterkt. 
Vi snakker Norge liksom 🙈

De er såkalte influensere, mest pinelige, patetiske «yrket» i Norge. 

Huff….

De lever i en delulu boble…. De er ikke noe annet enn en innvandrer familie  fra Irak som bor på østkanten… 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden):

Ikke så dum han/hun der ChatGPT 😅😂

Nei han/hun/den er faktisk ganske genial 😅 Og bittelitt skummel 🫣

refill skrev (1 time siden):

Har Sidra fått seg type? Og er han med til Thailand, eller hoppet han av i Dubai? 

Nysgjerrig men gidd ikke se 😅 

Sveipet innom Sidra ista. Hun og en mann har mellomlandet i Dubai og flyr videre. Kikket ikke lenge nok til å finne ut av hvor.

Skrevet
refill skrev (23 minutter siden):

Ikke fått med meg noe jeg heller, men nå har jeg ikke fulgt Sidra slavisk da. Uansett, hun er 20. Let a girl live. 

----

Forøvrig, ang å vises på snap. Jeg hadde heller ikke ønsket å være på noens snap. Tror de fleste ikke har det eksponeringsbehovet. Kanskje dumt å bli sammen med en influencer da, men de andre søsknene er nå nesten som microinfluencere å regne. 

Tenker at da burde familien Raad holde seg for gode til å hinte om at de har fått kjæreste. Men, det betyr jo penger i banken og det er vel det eneste som betyr noe der, dessverre 😳

• Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (5 minutter siden):

Tenker at da burde familien Raad holde seg for gode til å hinte om at de har fått kjæreste. Men, det betyr jo penger i banken og det er vel det eneste som betyr noe der, dessverre 😳

Litt vanskelig å bli samboer uten å nevne kjæreste da..? Om de holder tilbake informasjon er de jo løgnere 🤭 

Sirah skrev (14 minutter siden):

Nei han/hun/den er faktisk ganske genial 😅 Og bittelitt skummel 🫣

Sveipet innom Sidra ista. Hun og en mann har mellomlandet i Dubai og flyr videre. Kikket ikke lenge nok til å finne ut av hvor.

Truffet Mathilda i Thailand ☺️ 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (22 minutter siden):

Litt vanskelig å bli samboer uten å nevne kjæreste da..? Om de holder tilbake informasjon er de jo løgnere 🤭 

Truffet Mathilda i Thailand ☺️ 

Ahhh så koselig!

Skrevet

Godt å se at Shehed rister på hodet og legger litt skam på Isabel og Pimpen fordi de ofte bare snakker om k*k og fi*tte, og Isabel som alltid skal nevnte at ho skal «tømme ryggen». 

• Liker 3
Skrevet

Ramlet innom, hva skjer med at moren er med Isabel i dusjen? Det er jo helt psyko å ta med sin egen mor i dusjen 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
rock&republic skrev (2 minutter siden):

Ramlet innom, hva skjer med at moren er med Isabel i dusjen? Det er jo helt psyko å ta med sin egen mor i dusjen 

Hva i alle dager?!!😳

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Hva i alle dager?!!😳

Moren skrubber og vasker Isabel i dusjen. Blir helt skremt av de

• Liker 7
Skrevet
rock&republic skrev (7 minutter siden):

Isabel har mange ganger vært naken i dusjen med moren tilstede.. ikke noe nytt det.

Skrevet

Syns faktisk det er fint at hun viser at nakenhet ikke trenger å seksualiseres.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Å få en «hemmelig « kjæreste gir content og penger i kassa, så da er det jo bare å få røsket tak i noe…  
De har vel alle fire fått kjæreste siden nyttår….

Når påstanden er at hun skifter menn oftere enn andre skifter truser tenker man at det er mer enn én type siden nyttår. 

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

De lever av å hinte og fortelle. Så selvsagt melker de alt de kan. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Snurris skrev (28 minutter siden):

Syns faktisk det er fint at hun viser at nakenhet ikke trenger å seksualiseres.

Det er ikke normalt at en dame på 32 år blir vasket og skrubbet av moren sin.

Det er veldig veldig unormalt. 

Men nå har ikke IR utviklet det mentale på en normal måte, ser jeg har tatt feil når det stagnerte dvs.toppen 16 år.

Men nå tror jeg hun raser raskt ned til 5-6 års alderen. 

Det som er ennå sykere er at det blir filmet.

Endret av agent
  • Liker 11
Skrevet
rock&republic skrev (53 minutter siden):

Mamma var "dusj-vakt" for meg når jeg var på mitt verste med angst, men hun stod på utsiden av badet (med døra åpen).. hadde aldri dusjet MED min mamma, eller med mine sønner (de er nå 16, 15 og 10).. det gjør man til de begynner på skolen maks vel?! Etter det så passer man på på utsiden av dusjen/badet til maks 11 års alder? Eller? 🤯

• Hjerte 2
Skrevet
rock&republic skrev (51 minutter siden):

Moren skrubber og vasker Isabel i dusjen. Blir helt skremt av de

For dem er det normalt, skjønner ikke at det skal problematiseres. Og hun var opptatt av flassing fordi hun skal på shoot i morgen, sikkert behov for en skrubb.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vel ikke så unormalt med "alle er med på alt" i mange kulturer. Bare vi i vesten som er livredd kropp og nakenhet 😂 

Nå insisterer jeg rett nok ikke på å vaske min voksne datter akkurat, men vi har hatt en veldig "åpne dører" husholdning. Vil du være alene på badet må du låse 😂 

• Liker 2
Skrevet

Mora virker litt «kort»🤔 Om dere skjønner…

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Ja, la merke til det isted på shehed sin snap. 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (24 minutter siden):

Er vel ikke så unormalt med "alle er med på alt" i mange kulturer. Bare vi i vesten som er livredd kropp og nakenhet 😂 

Nå insisterer jeg rett nok ikke på å vaske min voksne datter akkurat, men vi har hatt en veldig "åpne dører" husholdning. Vil du være alene på badet må du låse 😂 

Jeg har et veldig åpent forhold til kropp med min snart voksne datter, så har også «åpne dører» husholdning.  Verken jeg eller hun låser dørene på badet, og jeg kan fint stå inne der og stelle meg mens hun dusjer. Hun liker faktisk å ha meg der innimellom når hun har mye på hjertet. 
Hvis jeg eller hun låser døra, så er det fordi vi er overstimulert og trenger 100% ro. 
Jeg vet at dette ikke er normalen da de fleste ungdommer liker å låse dørene. Og ja, det er nøkkel i døren, så hun kan låse når som helst ☺️

Har derfor aldri tenkt så mye over det at moren er på badet når I dusjer. Tror også det er mer vanlig i andre kulturer. «Alle er med» 😂 
Jeg smører ryggen til min datter med self tan rett som det er jeg. Kanskje ikke helt det samme, men allikevel ikke langt i fra 😂  

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (59 minutter siden):

Har vel ikke akkurat vokst opp med de beste forutsetningene. Dårlig utdanning,kultur,miljø osv

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...