Sol Rampelyset Skrevet 19. april #32641 Skrevet 19. april Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Charminia Skrevet 19. april #32642 Skrevet 19. april Jeg er oppriktig nyskjerrig på hvordan Isabel kommer til å «forklare seg» når det kommer for en dag at det er Voldemort som er den fantastiske rosegjøken😅🌹 4
Snurrevipp Skrevet 19. april #32643 Skrevet 19. april Sol 75 skrev (23 timer siden): Fra det ene til det andre…tror dere Jack… jeg mener Rosegjøken og Isabel holder sammen etter at serien Raad blir ferdig og han blir avslørt? Er det helt sikkert at det kommer en serie? Kilder på det?😃Vet de har hatt med kamera-team med må det være en serie?
mariamagdalena_ Skrevet 20. april #32644 Skrevet 20. april Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Mora virker litt «kort»🤔 Om dere skjønner… Hvordan da?
Celia Skrevet 20. april #32645 Skrevet 20. april Snurrevipp skrev (6 timer siden): Er det helt sikkert at det kommer en serie? Kilder på det?😃Vet de har hatt med kamera-team med må det være en serie? Har ingen tro på at det produseres noen serie
Gjest Sol 75 Skrevet 20. april #32646 Skrevet 20. april Snurrevipp skrev (6 timer siden): Er det helt sikkert at det kommer en serie? Kilder på det?😃Vet de har hatt med kamera-team med må det være en serie? Isabel har selv sagt at det var noe stort på gang samtidig som kamera team har vært rundt hele familien. Vi får bare vente å se hva som kommer😊
refill Skrevet 20. april #32648 Skrevet 20. april smiiiley skrev (9 timer siden): Jeg har et veldig åpent forhold til kropp med min snart voksne datter, så har også «åpne dører» husholdning. Verken jeg eller hun låser dørene på badet, og jeg kan fint stå inne der og stelle meg mens hun dusjer. Hun liker faktisk å ha meg der innimellom når hun har mye på hjertet. Hvis jeg eller hun låser døra, så er det fordi vi er overstimulert og trenger 100% ro. Jeg vet at dette ikke er normalen da de fleste ungdommer liker å låse dørene. Og ja, det er nøkkel i døren, så hun kan låse når som helst ☺️ Har derfor aldri tenkt så mye over det at moren er på badet når I dusjer. Tror også det er mer vanlig i andre kulturer. «Alle er med» 😂 Jeg smører ryggen til min datter med self tan rett som det er jeg. Kanskje ikke helt det samme, men allikevel ikke langt i fra 😂 Godt vi er flere i "intimsoner? hvilke intimsoner?" klubben 😂💀
agent Skrevet 20. april #32649 Skrevet 20. april refill skrev (1 time siden): Godt vi er flere i "intimsoner? hvilke intimsoner?" klubben 😂💀 Har du 400 000 følgere? Filmer du, for så å legge ut på SoMe? Oppfører datteren din seg som en baby? Det som du og jeg gjør innenfor de 4 veggene kan ikke sammenlignes med dette. 5 6
Giu Skrevet 20. april #32650 Skrevet 20. april Mannjessheim1984 skrev (3 timer siden): Er puppene til sidra raad ekte? Ja. Man kan også se det er mer naturlig enn Isabell sin 1
Hatsumomo Skrevet 20. april #32651 Skrevet 20. april Giu skrev (48 minutter siden): Ja. Man kan også se det er mer naturlig enn Isabell sin Dette er en fyr som er ute etter en ting i tråden, la vær å feede r-materialet hans. 2 2
Cami9 Skrevet 20. april #32652 Skrevet 20. april Mannjessheim1984 skrev (4 timer siden): Er puppene til sidra raad ekte? Du får spørre henne, hvis du syns det er spennende å vite om noens pupper er ekte eller ikke 1
smiiiley Skrevet 20. april #32653 Skrevet 20. april refill skrev (3 timer siden): Godt vi er flere i "intimsoner? hvilke intimsoner?" klubben 😂💀 Hahaha 😂😂😂
refill Skrevet 20. april #32654 Skrevet 20. april agent skrev (3 timer siden): Har du 400 000 følgere? Filmer du, for så å legge ut på SoMe? Oppfører datteren din seg som en baby? Det som du og jeg gjør innenfor de 4 veggene kan ikke sammenlignes med dette. Var vel handlingen som ble omtalt som syk her sånn som jeg leser det. "Ramlet innom, hva skjer med at moren er med Isabel i dusjen? Det er jo helt psyko å ta med sin egen mor i dusjen". 🤷♀️ 5
Heike m72 Skrevet 20. april #32655 Skrevet 20. april «Eg dele jo alt med dåkke» Gjør du det Isabel, gjør du det?? 6 9
Heike m72 Skrevet 20. april #32656 Skrevet 20. april Hva er det Helene har hørt som ikke jeg har hørt? Jeg skjønner lite av det Pimpen sier og hun sliter veldig med å uttrykke seg. 2 4
agent Skrevet 20. april #32657 Skrevet 20. april refill skrev (43 minutter siden): Var vel handlingen som ble omtalt som syk her sånn som jeg leser det. "Ramlet innom, hva skjer med at moren er med Isabel i dusjen? Det er jo helt psyko å ta med sin egen mor i dusjen". 🤷♀️ 😂
Hatsumomo Skrevet 20. april #32658 Skrevet 20. april Heike m72 skrev (24 minutter siden): Hva er det Helene har hørt som ikke jeg har hørt? Jeg skjønner lite av det Pimpen sier og hun sliter veldig med å uttrykke seg. Er ikke så nøye med hva som faktisk er sant, så lenge man sikrer at dronningen poster det man skriver i snappen 🤷🏼♀️🤓 4 2
agent Skrevet 20. april #32659 Skrevet 20. april Heike m72 skrev (24 minutter siden): «Eg dele jo alt med dåkke» Gjør du det Isabel, gjør du det?? Det reagerte jeg på også. For hva deler hun egentlig? Reklame Reklame, resten er svada null niks. Hun kan ikke engang dele navnet på love of her life. Han som skal bli faren til barna hennes. Hun kan ikke dele når hun reiser. Hun kan ikke dele hva hun jobber med. Hun deler ikke hva som skjer i livet. Hun deler at hun kjøper drikke og mat, er det noe mer? 4 21
Teflonhjernen Skrevet 20. april #32660 Skrevet 20. april agent skrev (8 minutter siden): Det reagerte jeg på også. For hva deler hun egentlig? Reklame Reklame, resten er svada null niks. Hun kan ikke engang dele navnet på love of her life. Han som skal bli faren til barna hennes. Hun kan ikke dele når hun reiser. Hun kan ikke dele hva hun jobber med. Hun deler ikke hva som skjer i livet. Hun deler at hun kjøper drikke og mat, er det noe mer? Spot on!! Hun deler ingenting utenom det hun selger, helt håpløst at folk tror de kjenner henne. 5 1 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå