Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:55 #32681 Skrevet i går, 16:55 agent skrev (4 timer siden): Det reagerte jeg på også. For hva deler hun egentlig? Reklame Reklame, resten er svada null niks. Hun kan ikke engang dele navnet på love of her life. Han som skal bli faren til barna hennes. Hun kan ikke dele når hun reiser. Hun kan ikke dele hva hun jobber med. Hun deler ikke hva som skjer i livet. Hun deler at hun kjøper drikke og mat, er det noe mer? 👏👏👏 Hun deler ingenting… Og hun selv forteller at hun er «stor» pga hun deler alt? Ja Isabel, du deler at du driter etter frokosten og middagen. Du deler at du kjøper Matcha og iskaffe og bruker det som mat…. Du er farlig Isabel! En av de farligste påvirkerene i tiden nå. Den kan du få premie for.. 🏆 Du har en selvopptatt og narsissistisk personlighet og disse lettjente millionene har du absolutt ikke jobbet for og de er absolutt ikke fortjent!! 3 2 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:00 #32682 Skrevet i går, 17:00 agent skrev (1 time siden): Det behøver ikke være så mange som har svart. Kan være 8👍2👎 så de avstemmingen sier ikke så veldig mye. Hadde vært mer interessant informasjon hvis det gikk på antall. Ufiltra for meg er sending live og uten redigering. Hun spør mange ganger skal jeg kjøpe A eller B Hva mener dere. Det blir jo litt dumt, hvis hendelsen var dagen før. Grunnen for at influensere på snap bruker avstemming/polls er pga det genererer mer penger. Eneste grunnen de legger ut avstemminger. Bare google det. 😉 2 3
agent Skrevet i går, 17:03 #32683 Skrevet i går, 17:03 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Grunnen for at influensere på snap bruker avstemming/polls er pga det genererer mer penger. Eneste grunnen de legger ut avstemminger. Bare google det. 😉 Klart det🫣 Det går på kynisme, manipulering for å få mer pæng i kassa. Det samme med den snappen hun la ut nå. Gå inn på IG for å se hvordan jeg ble dollet opp. Tjener dem mye på IG? Endret i går, 17:06 av agent 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:08 #32684 Skrevet i går, 17:08 agent skrev (2 minutter siden): Klart det🫣 Det går på kynisme, manipulering for å få mer pæng i kassa. Jepp, det er en del av disse poeng greiene eller krystallene. De må også bruke forskjellige filter så og så mange ganger.. er en del kriterier.. Så ikke rart hun lager avstemminger og la vær å poste i nåtid, pga det er kun for peng i kassa. Hun driter i svarene…. 🙄 1 2
Hatsumomo Skrevet i går, 17:16 #32685 Skrevet i går, 17:16 agent skrev (12 minutter siden): Klart det🫣 Det går på kynisme, manipulering for å få mer pæng i kassa. Det samme med den snappen hun la ut nå. Gå inn på IG for å se hvordan jeg ble dollet opp. Tjener dem mye på IG? Når du vet det, hvorfor trykker du på avstemningene da? 2
Hatsumomo Skrevet i går, 17:16 #32686 Skrevet i går, 17:16 Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): Jepp, det er en del av disse poeng greiene eller krystallene. De må også bruke forskjellige filter så og så mange ganger.. er en del kriterier.. Så ikke rart hun lager avstemminger og la vær å poste i nåtid, pga det er kun for peng i kassa. Hun driter i svarene…. 🙄 Skjønner ikke at folk gidder.. 🤨 3
agent Skrevet i går, 17:22 #32687 Skrevet i går, 17:22 Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Når du vet det, hvorfor trykker du på avstemningene da? Trykker ikke på avstemming, hvor fikk du det fra 🤔🫣
Hatsumomo Skrevet i går, 17:24 #32688 Skrevet i går, 17:24 agent skrev (1 time siden): Det blir litt rart å trykke, men det er meg😂 Åh haha sorry, da leste jeg denne feil 😂 jeg leste det som at du trykket, men du var litt rar sånn. Ikke omvendt, at du syntes det er rart andre trykker 🙈
agent Skrevet i går, 17:31 #32689 Skrevet i går, 17:31 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Åh haha sorry, da leste jeg denne feil 😂 jeg leste det som at du trykket, men du var litt rar sånn. Ikke omvendt, at du syntes det er rart andre trykker 🙈 😂 det sluttet jeg med for lenge siden, kanskje ett par år.😂 i bakvendt land går osv. Det er jo rart, når IR ikke legger ut i sanntid. Men flere timer etter hun har filmet. 3
Sirah Skrevet i går, 17:35 #32690 Skrevet i går, 17:35 agent skrev (1 time siden): Dere som handler på Ivorie og Nude produkter. Blir varene utsolgt , på lanseringsdagene.? Når det er utsolgt kommer de inn igjen? Jeg følger litt med rundt lanseringene - fordi jeg kjeder meg 🙃 Noe blir raskt utsolgt, andre ting ikke. Noen gang kommer det inn igjen - andre ganger ikke. Vet ikke med Nudesiden for der har jeg aldri handlet fra. De Nude produktene jeg har testet har jeg ikke kjøpt rundt lansering og handlet på Vita eller Lyko. 1
refill Skrevet i går, 17:40 #32691 Skrevet i går, 17:40 Hva sa hun på snap tidligere i dag (eller i går kanskje), at alt dette si A og ikke B var "for dere" og at "dere kommer til å skjønne alt senere" eller noe sånt? Ikke siter meg på det, men noe i den duren? Tipper hun tar pressefoto ol til serien i dag. Skjønner ikke at noen tror at hun ikke holder på med en serie. 4 2
Sirah Skrevet i går, 17:45 #32692 Skrevet i går, 17:45 refill skrev (5 minutter siden): Hva sa hun på snap tidligere i dag (eller i går kanskje), at alt dette si A og ikke B var "for dere" og at "dere kommer til å skjønne alt senere" eller noe sånt? Ikke siter meg på det, men noe i den duren? Tipper hun tar pressefoto ol til serien i dag. Skjønner ikke at noen tror at hun ikke holder på med en serie. Garantert noe slikt ja. 1
vilas Skrevet i går, 17:46 #32693 Skrevet i går, 17:46 agent skrev (2 timer siden): Dere som handler på Ivorie og Nude produkter. Blir varene utsolgt , på lanseringsdagene.? Når det er utsolgt kommer de inn igjen? Jeg opplever at ingen av disse selger ut på lanseringsdager for bare prøv å søke opp produkt og klær dagen etter,så ser dere at d fortsatt finnes masse på lager. Det eneste jeg kan tro på er disse julekalenderne til 2600++ ( verdi over 6000 ++ ) kan ha blitt utsolgt. Salg for over 9 mill iflg ett media.Men regnskapet hennes stemmer ikke om man går i dybden av det. Hvordan fungerte produksjonskostnadene, firma utgiftene ( Lyko?? ) Porto utgifter osv... Bli ikke 9 mill i netto på noen av de involverte.. Men I snakker aldri om utgifter.... 2 3
Tippsi Skrevet i går, 17:47 #32694 Skrevet i går, 17:47 First price kim k.. æ dør av ho rekk ikke henne opp til anklene engang om hun hadde prøvd.. .. 3 5
Neket Skrevet i går, 18:07 #32695 Skrevet i går, 18:07 agent skrev (6 timer siden): Det reagerte jeg på også. For hva deler hun egentlig? Reklame Reklame, resten er svada null niks. Hun kan ikke engang dele navnet på love of her life. Han som skal bli faren til barna hennes. Hun kan ikke dele når hun reiser. Hun kan ikke dele hva hun jobber med. Hun deler ikke hva som skjer i livet. Hun deler at hun kjøper drikke og mat, er det noe mer? At hun eksploderer dassen…? 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:10 #32696 Skrevet i går, 18:10 Tippsi skrev (21 minutter siden): First price kim k.. æ dør av ho rekk ikke henne opp til anklene engang om hun hadde prøvd.. .. Om man bestiller Kardashians familien på Temu så får man familien Raad…..🤔 2 10
agent Skrevet i går, 18:15 #32697 Skrevet i går, 18:15 Neket skrev (7 minutter siden): At hun eksploderer dassen…? Skjønner ikke at jeg kunne glemme💩💩 1
Maia92 Skrevet i går, 18:32 #32698 Skrevet i går, 18:32 agent skrev (2 timer siden): Det behøver ikke være så mange som har svart. Kan være 8👍2👎 så de avstemmingen sier ikke så veldig mye. Hadde vært mer interessant informasjon hvis det gikk på antall. Ufiltra for meg er sending live og uten redigering. Hun spør mange ganger skal jeg kjøpe A eller B Hva mener dere. Det blir jo litt dumt, hvis hendelsen var dagen før. Ja men avtemningene er jo bare så ho tjener meir💰💰, så Ikke så nøye om hendelsen er dagen før eller ei. 1 1 1
Maia92 Skrevet i går, 18:48 #32699 Skrevet i går, 18:48 Et spørsmål, hvis snapchat plutselig slutter å betale eller betaler mye mindre, hva skjer med influensere som Isabel, en villa for 47, klokker og smykker, har ho nok til å nedbetale? må ho selge ting? eller har ho tjent nok? Når ho snakker om at ho skal forsørge fremtidige nieser og nevøer osv, tenker hun da at hun har tjent så mye allerede eller tror hun at snap summene kommer til å vare for evig🤔. 1 2
agent Skrevet i går, 19:12 #32700 Skrevet i går, 19:12 (endret) Maia92 skrev (24 minutter siden): Et spørsmål, hvis snapchat plutselig slutter å betale eller betaler mye mindre, hva skjer med influensere som Isabel, en villa for 47, klokker og smykker, har ho nok til å nedbetale? må ho selge ting? eller har ho tjent nok? Når ho snakker om at ho skal forsørge fremtidige nieser og nevøer osv, tenker hun da at hun har tjent så mye allerede eller tror hun at snap summene kommer til å vare for evig🤔. Tror hun spart/investert, hun har en wealth manager i Dubai. Endret i går, 19:13 av agent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå