Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Det skal du fader ikke se bort i fra at de gjør. Den gjengen er troende til alt.

Om Isabel trekker frem en gråtehistorie om den stakkars hushjelpen og hvor mye Isabel ØNSKER å hjelpe denne fantastiske, men akk så ille stilt hushjelpen, og hadde avslørt detaljer som gjorde at RaadSqaud kunne finne ut hvem hun er -  så kan du være HUNDRE prosent sikker på at minst en eller annen sjel som ELSKER sin BESTEVENNINNE, ville faktisk startet en slags spleis for å sørge for at denne hushjelpen hadde fått seg en god slump penger.

Hvorfor? Fordi det ville bety at Isabel - dronningen - ville lagt merke til denne ildsjelen av en person, gitt henne uhemmet skryt og oppmerksomhet offentlig og mest sannsynlig, arrangert det slik at de fikk til et treff mellom henne, hushjelpen og ildsjelen.

Da hadde denne ildsjelen sitt liv vært komplett fordi hun hadde fått truffet dronningen sin.

Åh JODA, så gale stilt er det hos Raadsquad.

Er det som er så skummelt med det parasosiale forholdet RS har med Isabel. Hver enkelt føler oppriktig at de har en plass i livet hennes som går langt utover det å bare være én av nesten 400k følgere. 

F.eks. når følgere bruker masse penger på å sende henne blomster på Maldivene når hun har bursdag. Det er så sinnssykt å gjøre alt dette for en fremmed som ikke vet hvem du er en gang

• Liker 6
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Isabel er ensom, så hushjelpen Ann smøres slik at de kan ha et slags venninneforhold. Det er uansett snilt av henne og gi Ann gode arbeidsforhold. 

Jeg tror hun gjør seg dummere enn hun er, alt i hennes liv som kan lages content av vises fram. Det gir henne skyhøye inntekter, så jeg skjønner hvorfor hun gjør det. Well played! 

• Liker 8
Skrevet
Othelia08 skrev (45 minutter siden):

Er det som er så skummelt med det parasosiale forholdet RS har med Isabel. Hver enkelt føler oppriktig at de har en plass i livet hennes som går langt utover det å bare være én av nesten 400k følgere. 

F.eks. når følgere bruker masse penger på å sende henne blomster på Maldivene når hun har bursdag. Det er så sinnssykt å gjøre alt dette for en fremmed som ikke vet hvem du er en gang

Det er jo ikke friskt..🤔

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Karmaisabitch skrev (27 minutter siden):

Jeg tror Isabel er ensom, så hushjelpen Ann smøres slik at de kan ha et slags venninneforhold. Det er uansett snilt av henne og gi Ann gode arbeidsforhold. 

Jeg tror hun gjør seg dummere enn hun er, alt i hennes liv som kan lages content av vises fram. Det gir henne skyhøye inntekter, så jeg skjønner hvorfor hun gjør det. Well played! 

Enig! Jeg tror hun er besatt av å skape innhold. Så besatt at hun tror det er virkeligheten. Hun må være den mest ekstreme av dem alle. Andre influenser har så vidt jeg har sett et liv utenom. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
LorettaLynn skrev (26 minutter siden):

Enig! Jeg tror hun er besatt av å skape innhold. Så besatt at hun tror det er virkeligheten. Hun må være den mest ekstreme av dem alle. Andre influenser har så vidt jeg har sett et liv utenom. 

Hun er besatt av disse lett tjente Snap millionene som renner inn!💯

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Hun er besatt av disse lett tjente Snap millionene som renner inn!💯

Ikke rart ho alltid kjenner på impostor syndrom si.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Maia92 skrev (39 minutter siden):

Ikke rart ho alltid kjenner på impostor syndrom si.

Akkurat!🎯 Fordi disse millionene kommer altfor lett.. Derav - impostorsyndrone

Som hun selv sier…

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Aristokrat1 skrev (3 timer siden):

Tipper dronninga lander i Norge i dag siden det har vært stille siden igår ettermiddag😅

Ja hun er i leiligheten til Pimpen nå 

• Liker 4
Skrevet

Nå tror dama at alle trær som er formklipte er Bonsai trær og..   🙄 Nå har jeg hørt det og..😳

• Liker 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (22 minutter siden):

Nå tror dama at alle trær som er formklipte er Bonsai trær og..   🙄 Nå har jeg hørt det og..😳

😂😂😂

• Liker 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (5 minutter siden):

😂😂😂

😅🙈🤡 Altså…. Jeg dør😳

• Liker 2
Skrevet

Haha.. skal Sidra også skjule gjøken sin nå 🤔😅 Sånn som resten av familien..  Jadda de må passe på RS ikke kommer å overfaller disse kjærestene.. De er jo megastars!

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Har Sidra fått seg type? Og er han med til Thailand, eller hoppet han av i Dubai? 

Nysgjerrig men gidd ikke se 😅 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Har Sidra fått seg type? Og er han med til Thailand, eller hoppet han av i Dubai? 

Nysgjerrig men gidd ikke se 😅 

Så bare en hånd som matet henne….🙄

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden):

Haha.. skal Sidra også skjule gjøken sin nå 🤔😅 Sånn som resten av familien..  Jadda de må passe på RS ikke kommer å overfaller disse kjærestene.. De er jo megastars!

Har ho en mann? den jenta bytter seriøst type oftere en man bytter truse😅

Når Isabel er så rik og alltid snakker om at hun skal «forsørge» hele slekta si, kommende nieser osv, så får søskene passe på hva slags type menn som kommer i livet dems💰.😬

Endret av Maia92
  • Liker 2
Skrevet
Maia92 skrev (3 minutter siden):

Det tror jeg på!👀

• Liker 2
Skrevet
Maia92 skrev (33 minutter siden):

Når Isabel er så rik og alltid snakker om at hun skal «forsørge» hele slekta si, kommende nieser osv, så får søskene passe på hva slags type menn som kommer i livet dems💰.😬

Har hun hatt noen type i det siste? Jeg har ikke fulgt I så lenge, men har aldri sett Sidra (det er ‘Bimbo’?) med noen mann. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Er jo bare pinlig, hvem i alle dager tror de at de er? 
Tydelig at ønsket om å være Norges svar på Kardashians står svært sterkt. 
Vi snakker Norge liksom 🙈

De er såkalte influensere, mest pinelige, patetiske «yrket» i Norge. 

Huff….

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (28 minutter siden):

Har hun hatt noen type i det siste? Jeg har ikke fulgt I så lenge, men har aldri sett Sidra (det er ‘Bimbo’?) med noen mann. 

Å få en «hemmelig « kjæreste gir content og penger i kassa, så da er det jo bare å få røsket tak i noe…  
De har vel alle fire fått kjæreste siden nyttår….

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Solstråle1 skrev (25 minutter siden):

Ikke fått med meg noe jeg heller, men nå har jeg ikke fulgt Sidra slavisk da. Uansett, hun er 20. Let a girl live. 

----

Forøvrig, ang å vises på snap. Jeg hadde heller ikke ønsket å være på noens snap. Tror de fleste ikke har det eksponeringsbehovet. Kanskje dumt å bli sammen med en influencer da, men de andre søsknene er nå nesten som microinfluencere å regne. 

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...