Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er hushjelpen også hemmelig? 
Kan ikke Isabel si verken navn (Ann er kallenavnet hennes) eller hvilket land hun er fra ? Er hun redd RS skal finne ut hvem hun er om hun sier navnet hennes og hvilket land hun er fra? 

Føler egentlig at Isabel ser på seg selv som en mye større stjerne enn hun faktisk er. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (19 minutter siden):

Nei. 🥹 Og direkte oversettelser fra engelsk går heller ikke så bra. Reklamerte her om dagen med at den ene nye bikinien på Ivorie var så simpel😂🙈

Sol 75 skrev (15 minutter siden):

Sånn kan det gå😂😂

Det har blitt mer og mer vanlig å bruke ordet simpel som i betydningen enkel, i hvert fall blant den litt yngre generasjonen. 

Skrevet
Teflonhjernen skrev (Akkurat nå):

Kan ikke Isabel si verken navn (Ann er kallenavnet hennes) eller hvilket land hun er fra ? Er hun RS skal finne ut hvem hun er om hun sier navnet hennes og hvilket land hun er fra? 

Føler egentlig at Isabel ser på seg selv som en mye større stjerne enn hun faktisk er. 

Det er så hinsides det hun driver med nå at man nesten skulle tro hun var på sidestilt ved Kim. Beyonce, det er bare pinlig hele opplegget. Har en liten følelse av at hun vil vente med å vise alt til serien kommer. Det kan jo være hushjelpen vil være anonym men måten I legger alt frem så skulle man tro hun var stjerne.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 minutter siden):

Kan ikke Isabel si verken navn (Ann er kallenavnet hennes) eller hvilket land hun er fra ? Er hun redd RS skal finne ut hvem hun er om hun sier navnet hennes og hvilket land hun er fra? 

Stemmer det! Og litt «farlig» dette hun driver med syns jeg. Å hemmeliggjøre alle personer osv.. hun skaper all balubaen selv ….🤔

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 75 skrev (33 minutter siden):

Det er så hinsides det hun driver med nå at man nesten skulle tro hun var på sidestilt ved Kim. Beyonce, det er bare pinlig hele opplegget. Har en liten følelse av at hun vil vente med å vise alt til serien kommer. Det kan jo være hushjelpen vil være anonym men måten I legger alt frem så skulle man tro hun var stjerne.

Da burde hun slutte å snakke om henne.

Begynner å bli altfor dumt med disse navnene på personer som er i livets henne. 

Altfor barnslig,  men så har jo  utviklingen  hennes stoppet på 16 år.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Det som har med Villaen å gjøre har hun overlatt til andre å fikse.

Hun klarer ingen ting alene, utenom å snakke på Snapchat. 

Resten har hun null kompetanse eller kapasitet til å gjøre.

Blir så overstimulert.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Da burde hun slutte å snakke om henne.

Begynner å bli altfor dumt med disse navnene på personer som er i livets henne. 

Altfor barnslig,  men så har jo  utviklingen  hennes stoppet på 16 år.

Det blir bare mer og mer pinlig og ukomfortabelt , men som du sier hun skjønner det ikke.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Det som har med Villaen å gjøre har hun overlatt til andre å fikse.

Hun klarer ingen ting alene, utenom å snakke på Snapchat. 

Resten har hun null kompetanse eller kapasitet til å gjøre.

Blir så overstimulert.

Er bare trist å se hvor ille det står til.

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet
Sol 75 skrev (40 minutter siden):

Det blir bare mer og mer pinlig og ukomfortabelt , men som du sier hun skjønner det ikke.

Enig.. hun er en klovn 🤡

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Enig.. hun er en klovn 🤡

Ja hun kan være en klovn og dum til tider, som hun selv sier og jeg blir så eitrende av hennes kynisme men samtidig så får jeg en sånn omsorg når jeg ser galskapen…huff Passe oss for brukerdebatt nå da, orker ikke moderering 😅

• Liker 1
Skrevet

Fra det ene til det andre…tror dere Jack… jeg mener Rosegjøken og Isabel holder sammen etter at serien Raad blir ferdig og han blir avslørt? 

Skrevet
Sol 75 skrev (28 minutter siden):

Fra det ene til det andre…tror dere Jack… jeg mener Rosegjøken og Isabel holder sammen etter at serien Raad blir ferdig og han blir avslørt? 

Nope..

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden):

Nope..

Er så enig😅 Eh vi vet jo alle at Isabel var sykelig sjalu, egenrådig og meg, meg meg. Ut i fra det jeg har sett og sett så var Jack en kjempegutt.. fulgte han lenge.Var vel den eneste som satte Isabel på plass…jada jeg har sett det greiene fra serien…bullshit! Isabel drev han til vanvidd med støtte fra den gale familien…oi sa jeg det🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Det blir vel et avstandsforhold, men håper for hennes helses del at det holder.  Er redd hun lager huskestue hvis han ikke svarer på meldinger i løpet av ett par timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...