Solstråle1 Skrevet 4 timer siden #32481 Skrevet 4 timer siden agent skrev (36 minutter siden): Så fint 😉
Turkis Sau Skrevet 4 timer siden #32482 Skrevet 4 timer siden (endret) At denne hushjelpen til Raad får det bedre enn mange andre hushjelper i UAE, det kan godt være. Det som reageres på er å flytte til et land som UAE, som bryter de fleste menneskerettigheter på daglig basis. En influenser som glorifiserer et samfunn der rettigheter for de som ikke er velstående er ikkeeksisterende. Et samfunn som utnytter fattige, desperate mennesker som om de er objekter, uten selvverd. Raad har valgt å leve i dette samfunnet. Fordi det gir henne nullskatt. Og det er varmt. Og lyx. Og sånt. Hun tror det er "cute" å omtale de indiske, undebetalte, menneskene, på hennes favoritt Matcha-sted for "Ååå så søøøøde de eee, som henge der på utsiden og får låv å chilleeee. Aaaaawh🥰🥰🥰". Støttekontakten, (unnskyld jeg mener hushjelpen), er like søøøøøde🥰🥰🥰. Det er mennesker det er snakk om, ikke hunder. "Det e så sykt høyt servicenivå her i Dubai🤩 Restaurantene e nesten tomme, og det e likevel minst tjue servitørårrrr som bare vente på å sørve meg!!😍😍". Hvor blåst er det lov å late som man er? Hvordan tror man at dette systemet går rundt for de ulike servicene hun benytter seg av? Er det null refleksjon rundt noe som helst? Velger man å være en del av dette samfunnet, så velger man å støtte slaveri. Så kan man argumentere til man blir blå i ansiktet, for at man hjelper disse menneskene, fordi de har ikke noe annet å gå til. Den er grei. Da går vi bare et par hundre år tilbake i tid her i Norge óg, det var en fin tid, si! Vi har stått på for menneskeverd og rettigheter, sier du? Det er derfor vi ikke har et slikt samfunn her, sier du? Bare tull. Slaven min er fornøyd fordi jeg er så snill, i motsetning til de andre, så ikke tenk på det. Endret 4 timer siden av Turkis Sau 5 3 15
Tenkeselv Skrevet 4 timer siden #32483 Skrevet 4 timer siden Turkis Sau skrev (12 minutter siden): At denne hushjelpen til Raad får det bedre enn mange andre hushjelper i UAE, det kan godt være. Det som reageres på er å flytte til et land som UAE, som bryter de fleste menneskerettigheter på daglig basis. En influenser som glorifiserer et samfunn der rettigheter for de som ikke er velstående er ikkeeksisterende. Et samfunn som utnytter fattige, desperate mennesker som om de er objekter, uten selvverd. Raad har valgt å leve i dette samfunnet. Fordi det gir henne nullskatt. Og det er varmt. Og lyx. Og sånt. Hun tror det er "cute" å omtale de indiske, undebetalte, menneskene, på hennes favoritt Matcha-sted for "Ååå så søøøøde de eee, som henge der på utsiden og får låv å chilleeee. Aaaaawh🥰🥰🥰". Støttekontakten, (unnskyld jeg mener hushjelpen), er like søøøøøde🥰🥰🥰. Det er mennesker det er snakk om, ikke hunder. "Det e så sykt høyt servicenivå her i Dubai🤩 Restaurantene e nesten tomme, og det e likevel minst tjue servitørårrrr som bare vente på å sørve meg!!😍😍". Hvor blåst er det lov å late som man er? Hvordan tror man at dette systemet går rundt for de ulike servicene hun benytter seg av? Er det null refleksjon rundt noe som helst? Velger man å være en del av dette samfunnet, så velger man å støtte slaveri. Så kan man argumentere til man blir blå i ansiktet, for at man hjelper disse menneskene, fordi de har ikke noe annet å gå til. Den er grei. Da går vi bare et par hundre år tilbake i tid her i Norge óg, det var en fin tid, si! Vi har stått på for menneskeverd og rettigheter, sier du? Det er derfor vi ikke har et slikt samfunn her, sier du? Bare tull. Slaven min er fornøyd fordi jeg er så snill, i motsetning til de andre, så ikke tenk på det. 👏👏👏👏🩷 5 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4 timer siden #32484 Skrevet 4 timer siden Turkis Sau skrev (12 minutter siden): At denne hushjelpen til Raad får det bedre enn mange andre hushjelper i UAE, det kan godt være. Det som reageres på er å flytte til et land som UAE, som bryter de fleste menneskerettigheter på daglig basis. En influenser som glorifiserer et samfunn der rettigheter for de som ikke er velstående er ikkeeksisterende. Et samfunn som utnytter fattige, desperate mennesker som om de er objekter, uten selvverd. Raad har valgt å leve i dette samfunnet. Fordi det gir henne nullskatt. Og det er varmt. Og lyx. Og sånt. Hun tror det er "cute" å omtale de indiske, undebetalte, menneskene, på hennes favoritt Matcha-sted for "Ååå så søøøøde de eee, som henge der på utsiden og får låv å chilleeee. Aaaaawh🥰🥰🥰". Støttekontakten, (unnskyld jeg mener hushjelpen), er like søøøøøde🥰🥰🥰. Det er mennesker det er snakk om, ikke hunder. "Det e så sykt høyt servicenivå her i Dubai🤩 Restaurantene e nesten tomme, og det e likevel minst tjue servitørårrrr som bare vente på å sørve meg!!😍😍". Hvor blåst er det lov å late som man er? Hvordan tror man at dette systemet går rundt for de ulike servicene hun benytter seg av? Er det null refleksjon rundt noe som helst? Velger man å være en del av dette samfunnet, så velger man å støtte slaveri. Så kan man argumentere til man blir blå i ansiktet, for at man hjelper disse menneskene, fordi de har ikke noe annet å gå til. Den er grei. Da går vi bare et par hundre år tilbake i tid her i Norge óg, det var en fin tid, si! Vi har stått på for menneskeverd og rettigheter, sier du? Det er derfor vi ikke har et slikt samfunn her, sier du? Bare tull. Slaven min er fornøyd fordi jeg er så snill, i motsetning til de andre, så ikke tenk på det. Dette var veldig bra skrevet!🙌🏽❤️ Og jeg er enig i alt dette!🎯 3 3 3
smiiiley Skrevet 3 timer siden #32485 Skrevet 3 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Dette stemmer da ikke! Det som derimot stemmer er at det er blitt skrevet av ansatte at de ikke er fornøyde… Ok så at noen har lest det på jodel, da stemmer det. Mens at noen andre har lest motsatt et annet sted. Da stemmer det ikke!! Makes sense 😉 2 1
Alex_rude Skrevet 3 timer siden #32486 Skrevet 3 timer siden Turkis Sau skrev (44 minutter siden): At denne hushjelpen til Raad får det bedre enn mange andre hushjelper i UAE, det kan godt være. Det som reageres på er å flytte til et land som UAE, som bryter de fleste menneskerettigheter på daglig basis. En influenser som glorifiserer et samfunn der rettigheter for de som ikke er velstående er ikkeeksisterende. Et samfunn som utnytter fattige, desperate mennesker som om de er objekter, uten selvverd. Raad har valgt å leve i dette samfunnet. Fordi det gir henne nullskatt. Og det er varmt. Og lyx. Og sånt. Hun tror det er "cute" å omtale de indiske, undebetalte, menneskene, på hennes favoritt Matcha-sted for "Ååå så søøøøde de eee, som henge der på utsiden og får låv å chilleeee. Aaaaawh🥰🥰🥰". Støttekontakten, (unnskyld jeg mener hushjelpen), er like søøøøøde🥰🥰🥰. Det er mennesker det er snakk om, ikke hunder. "Det e så sykt høyt servicenivå her i Dubai🤩 Restaurantene e nesten tomme, og det e likevel minst tjue servitørårrrr som bare vente på å sørve meg!!😍😍". Hvor blåst er det lov å late som man er? Hvordan tror man at dette systemet går rundt for de ulike servicene hun benytter seg av? Er det null refleksjon rundt noe som helst? Velger man å være en del av dette samfunnet, så velger man å støtte slaveri. Så kan man argumentere til man blir blå i ansiktet, for at man hjelper disse menneskene, fordi de har ikke noe annet å gå til. Den er grei. Da går vi bare et par hundre år tilbake i tid her i Norge óg, det var en fin tid, si! Vi har stått på for menneskeverd og rettigheter, sier du? Det er derfor vi ikke har et slikt samfunn her, sier du? Bare tull. Slaven min er fornøyd fordi jeg er så snill, i motsetning til de andre, så ikke tenk på det. Her beskrev du AKKURAT det jeg tenkte, men ikke klarte å sette ord på! Såååå enig!!!! 👏🏼👏🏼👏🏼. Det er kvalmt hele opplegget🤮 3 2 1
Tapaz Skrevet 2 timer siden #32487 Skrevet 2 timer siden Turkis Sau skrev (2 timer siden): At denne hushjelpen til Raad får det bedre enn mange andre hushjelper i UAE, det kan godt være. Det som reageres på er å flytte til et land som UAE, som bryter de fleste menneskerettigheter på daglig basis. En influenser som glorifiserer et samfunn der rettigheter for de som ikke er velstående er ikkeeksisterende. Et samfunn som utnytter fattige, desperate mennesker som om de er objekter, uten selvverd. Raad har valgt å leve i dette samfunnet. Fordi det gir henne nullskatt. Og det er varmt. Og lyx. Og sånt. Hun tror det er "cute" å omtale de indiske, undebetalte, menneskene, på hennes favoritt Matcha-sted for "Ååå så søøøøde de eee, som henge der på utsiden og får låv å chilleeee. Aaaaawh🥰🥰🥰". Støttekontakten, (unnskyld jeg mener hushjelpen), er like søøøøøde🥰🥰🥰. Det er mennesker det er snakk om, ikke hunder. "Det e så sykt høyt servicenivå her i Dubai🤩 Restaurantene e nesten tomme, og det e likevel minst tjue servitørårrrr som bare vente på å sørve meg!!😍😍". Hvor blåst er det lov å late som man er? Hvordan tror man at dette systemet går rundt for de ulike servicene hun benytter seg av? Er det null refleksjon rundt noe som helst? Velger man å være en del av dette samfunnet, så velger man å støtte slaveri. Så kan man argumentere til man blir blå i ansiktet, for at man hjelper disse menneskene, fordi de har ikke noe annet å gå til. Den er grei. Da går vi bare et par hundre år tilbake i tid her i Norge óg, det var en fin tid, si! Vi har stått på for menneskeverd og rettigheter, sier du? Det er derfor vi ikke har et slikt samfunn her, sier du? Bare tull. Slaven min er fornøyd fordi jeg er så snill, i motsetning til de andre, så ikke tenk på det. Spot on👍🏻 3 1
Teflonhjernen Skrevet 36 minutter siden #32488 Skrevet 36 minutter siden Har hun satt sin fot i det bassenget? Ser ut som en butikk utstilling. Hele kåken er jo bare staffasje, finnes jo ikke et snev av hjemmekoselig. Alt er bare fasade! Førtisyvmillioner kroners fasade og se hvor rik jeg er og hey…. husk å kjøpe enda flere glass og et par ekle rosa elskerinne tøfler så fasaden kan opprettholdes. Hvordan kan jeg hjelpe en due i garasjen? La den bygge rede i krokodille vesken kanskje? Huff… gjør nesten vondt å se på… Har ikke noe imot Isabel som person, med det hun driver med går over alle grenser av kynisme nå syntes jeg. Legger det frem som om hun er verdens mest godhjerta mot den nye hushjelpen, men innerst inne tror jeg hun vil ha noen det fordi det blir ensomt i den store kåken alene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå