Alex_rude Skrevet 8 timer siden #32521 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (6 timer siden): Jeg syntes det var fint jeg Finere enn jeg hadde sett for meg. Men der er vi jo alle forskjellige 😃 Mente mer oppstillingen med bordene på hver side, og hvordan hun pyntet. En må sikkert være litt interiør «freak» for å se det.. men men.. syns alt ble feil 😂 5
Alex_rude Skrevet 8 timer siden #32522 Skrevet 8 timer siden Ååå hun er såååå snill og generøs 🥹. Hushjelpen er familie 🥹. Å hun får forsyne seg med alt av mat og bær osv😂. Altså… den «generøsiteten» mister liksom litt glansen så mye som hun «japper» om sånt… hvor snill og god hun er mot de stakkars, fattige ,søte folkene rundt seg🤮 3 2 13
Sirah Skrevet 8 timer siden #32523 Skrevet 8 timer siden Alex_rude skrev (24 minutter siden): Mente mer oppstillingen med bordene på hver side, og hvordan hun pyntet. En må sikkert være litt interiør «freak» for å se det.. men men.. syns alt ble feil 😂 Ja jeg er enig i at det var litt rart, ville ikke gjort det helt sånn selv 😅 Men ut i fra tidligere interiørprosjekter hun har hatt/hva hun har vist frem som hun har sagt at hun syntes er fint så er jeg mektig imponert 😅 Hadde trodd det skulle se mye mer nyrik russer ut 😂 2
Alex_rude Skrevet 8 timer siden #32524 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Ja jeg er enig i at det var litt rart, ville ikke gjort det helt sånn selv 😅 Men ut i fra tidligere interiørprosjekter hun har hatt/hva hun har vist frem som hun har sagt at hun syntes er fint så er jeg mektig imponert 😅 Hadde trodd det skulle se mye mer nyrik russer ut 😂 Ha ha ser den😂 1
Sirah Skrevet 8 timer siden #32525 Skrevet 8 timer siden Alex_rude skrev (Akkurat nå): Ha ha ser den😂 Ja dette var faktisk ganske bra! At jeg ikke ville gjort det nøyaktig likt selv er en liten detalj 1
Sol 75 Skrevet 8 timer siden #32526 Skrevet 8 timer siden Sirah skrev (6 minutter siden): Ja jeg er enig i at det var litt rart, ville ikke gjort det helt sånn selv 😅 Men ut i fra tidligere interiørprosjekter hun har hatt/hva hun har vist frem som hun har sagt at hun syntes er fint så er jeg mektig imponert 😅 Hadde trodd det skulle se mye mer nyrik russer ut 😂 Fått litt hjelp av rosegjøken, så kanskje det har hjulpet😅
Mmeeri Skrevet 8 timer siden #32527 Skrevet 8 timer siden Sol 75 skrev (1 time siden): Har nok blitt utsatt pågrunn av krigen, tror jeg. Er lenge siden vi har sett mikrofoner og filmfolk med kamera. Isabel skal snart til Norge så da tenker jeg det blir mer filming av gjengen 😉 Å gud nei. 🫣 Jeg er så klar for å slippe katta ut av sekken 😅. Skal følge mer på snap den dagen det skjer 🤭 1
Sol 75 Skrevet 8 timer siden #32528 Skrevet 8 timer siden Mmeeri skrev (1 minutt siden): Å gud nei. 🫣 Jeg er så klar for å slippe katta ut av sekken 😅. Skal følge mer på snap den dagen det skjer 🤭 😂😂
Women123 Skrevet 8 timer siden #32529 Skrevet 8 timer siden hjerteis skrev (5 timer siden): Noen årvåkne sjeler der ute, gitt 🤭 Kan vi nå legge den død? Eller vil noen høyne med å si det er gardingjøken? 🤭🤭 Vet ikke om jeg skal le eller grine av hvor tydelig man ser at det er jack og folk i Raadsquad gruppen mener fortsatt at det umulig er han🥴og at det ikke ligner🥴 4
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #32530 Skrevet 7 timer siden Women123 skrev (13 minutter siden): Vet ikke om jeg skal le eller grine av hvor tydelig man ser at det er jack og folk i Raadsquad gruppen mener fortsatt at det umulig er han🥴og at det ikke ligner🥴 Er det mulig😂 Skulle likt å være en «flue» på veggen når dette blir avslørt😂 Den sekten lever i fornektelse med alt når det dreier som I.R 4
Sirah Skrevet 7 timer siden #32531 Skrevet 7 timer siden Sol 75 skrev (19 minutter siden): Fått litt hjelp av rosegjøken, så kanskje det har hjulpet😅 Ja helt sikkert 😅 1
Plexi Skrevet 7 timer siden #32532 Skrevet 7 timer siden (endret) At det handles IKEA er da positivt, betyr at det ikke MÅ være superlyx i alle ledd! Endret 7 timer siden av Plexi 3
Alex_rude Skrevet 7 timer siden #32533 Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (26 minutter siden): Ja dette var faktisk ganske bra! At jeg ikke ville gjort det nøyaktig likt selv er en liten detalj Tja…
Sirah Skrevet 7 timer siden #32534 Skrevet 7 timer siden Plexi skrev (9 minutter siden): At det handles IKEA er da positivt, betyr at det ikke MÅ være superlyx i alle ledd! Jeg syntes faktisk de passet inn de IKEA-solsengene jeg! Kanskje bytte ut putene bare. 1 1
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #32535 Skrevet 7 timer siden Plexi skrev (12 minutter siden): At det handles IKEA er da positivt, betyr at det ikke MÅ være superlyx i alle ledd! For all del, når man hørte hva en seng kostet i den andre butikken 12000 pr. stk så gjorde I ett godt valg. Tror nok det satt langt inne for I. men tror igjen at Rosegjøken har hatt en positiv innvirkning .
hjerteis Skrevet 7 timer siden #32536 Skrevet 7 timer siden Helt enig! Det er akkurat det som kan gi inspo til oss vanlig folk 😀
Alex_rude Skrevet 7 timer siden #32537 Skrevet 7 timer siden Autotrekk er en ny opplevelse for Isabel.. altså, hvordan er denne damen millioner? Hvordan??? 1 3
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #32538 Skrevet 7 timer siden Alex_rude skrev (Akkurat nå): Autotrekk er en ny opplevelse for Isabel.. altså, hvordan er denne damen millioner? Hvordan??? Jabbing og Snap er greia😂😂 1
Tapaz Skrevet 7 timer siden #32539 Skrevet 7 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Jabbing og Snap er greia😂😂 La oss nå suge litt på den KAMELEN… Lurer på hvilken ende.
Sol 75 Skrevet 7 timer siden #32540 Skrevet 7 timer siden Tapaz skrev (2 minutter siden): La oss nå suge litt på den KAMELEN… Lurer på hvilken ende. Kamelen 😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå