Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sol 75 skrev (1 minutt siden):

Kamelen 😂

Hun er ikke helt stødig i bruk av ordtak😁

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tapaz skrev (Akkurat nå):

Ler godt her, takk 😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dama er 32 (!!) år og vet ikke at huslån blir automatisk trukket fra kontoen sin..?! Isabel: Independent business woman entrepreneur gründer  bla bla bla…..👀😂😂😂 For en klovn.. 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Alex_rude skrev (10 minutter siden):

Autotrekk er en ny opplevelse for Isabel.. altså, hvordan er denne damen millioner? Hvordan??? 

Fordi hun ikke jobber… hun japper i en telefon og redigerer i en time eller to og har folk rundt seg til p gjøre jobben hennes….. Hun er en tosk

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Dama er 32 (!!) år og vet ikke at huslån blir automatisk trukket fra kontoen sin..?! Isabel: Independent business woman entrepreneur gründer  bla bla bla…..👀😂😂😂 For en klovn.. 

Får nesten vondt av å se hvor hjelpesløs hun er. Tydelig at hun ikke har hatt noen til å veilede seg i livet. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tapaz skrev (28 minutter siden):

Det er helt sikkert bevisst «feil»  fordi det skal være så morsomt og cute. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Alex_rude skrev (2 timer siden):

Ååå hun er såååå snill og generøs 🥹. Hushjelpen er familie 🥹. Å hun får forsyne seg med alt av mat og bær osv😂
Altså… den «generøsiteten» mister liksom litt glansen så mye som hun «japper» om sånt… hvor snill og god hun er mot de stakkars, fattige ,søte folkene rundt seg🤮

100% enig. 
Husk også at hun er snill med duen som er flyttet inn i garasjen 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (45 minutter siden):

Fordi hun ikke jobber… hun japper i en telefon og redigerer i en time eller to og har folk rundt seg til p gjøre jobben hennes….. Hun er en tosk

Når livet til I. har bestått av glamour, fyll, fest, PH, Rhodos, blogg, griskhet, penger, lyx, løgn, orker ikke jobb fordi da må man opp om morgenen, meg , meg,  meg osv. osv . og ingen til å gi henne ansvar så får man det man får😜 Hun kan være glad hun har penger til ansette alt og alle som kan redde hennes livssituasjon. Min mening.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (25 minutter siden):

100% enig. 
Husk også at hun er snill med duen som er flyttet inn i garasjen 😅

Nei mp ikke glemme det😆😂. De er jo fattig og søte de og 🫠🤪

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Alex_rude skrev (9 minutter siden):

Nei mp ikke glemme det😆😂. De er jo fattig og søte de og 🫠🤪

De er kjuuuuuuute…. 

• Liker 4
Skrevet
Sol 75 skrev (30 minutter siden):

Når livet til I. har bestått av glamour, fyll, fest, PH, Rhodos, blogg, griskhet, penger, lyx, løgn, orker ikke jobb fordi da må man opp om morgenen, meg , meg,  meg osv. osv . og ingen til å gi henne ansvar så får man det man får😜 Hun kan være glad hun har penger til ansette alt og alle som kan redde hennes livssituasjon. Min mening.

Hun har da eid leilighet før, så jeg regner med at hun både kan styre økonomi og betale regninger. Dere trenger ikke håne alt hun foretar seg vel. 

• Liker 3
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Hun har da eid leilighet før, så jeg regner med at hun både kan styre økonomi og betale regninger. Dere trenger ikke håne alt hun foretar seg vel. 

Geir er ikke i Dubai, dessverre. Sannheten kan være vond.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (2 timer siden):

Da hadde hun aldri fortalt hun ikke visste at lån blir trukket automatisk… Fu må da forstå at Geir har ordnet alt tidligere..  Hun virker helt hjernedød desverre 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Sol 75 skrev (2 timer siden):

Geir er ikke i Dubai, dessverre. Sannheten kan være vond.

Hvilken sannhet, og hvem i all verden er Geir??

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Da hadde hun aldri fortalt hun ikke visste at lån blir trukket automatisk… Fu må da forstå at Geir har ordnet alt tidligere..  Hun virker helt hjernedød desverre 

Var inne å kikket litt og Isabel sa selv at hun ikke hadde peil og har brukt Geir siden hun var 21 som regnskapsfører, noe jeg visste fra før. Isabel har aldri hatt orden på noe som helst når det gjelder det praktiske i livet…og kanskje ikke heller på det mentale, noe vi har dessverre sett gang på.  Psst…ikke vær så hard da, Tuppenoglillemor12 ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Solstråle1 skrev (15 minutter siden):

Hvilken sannhet, og hvem i all verden er Geir??

Geir er hennes regnskapsfører som hun har hatt siden hun var 21 og har ikke betalt en eneste regning/faktura i hele sitt liv. Dette sier hun selv og det er sannheten og ingen håning😊

Endret av Sol 75
Glemte komma😉
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

🙂

Endret av vilas
  • Nyttig 3
Skrevet
Tapaz skrev (4 timer siden):

Nei. 🥹 Og direkte oversettelser fra engelsk går heller ikke så bra. Reklamerte her om dagen med at den ene nye bikinien på Ivorie var så simpel😂🙈

• Liker 7
Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Nei. 🥹 Og direkte oversettelser fra engelsk går heller ikke så bra. Reklamerte her om dagen med at den ene nye bikinien på Ivorie var så simpel😂🙈

Sånn kan det gå😂😂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vet ikke helt om det er lov , men anbefaler en tråd om influenserenes makt på Sosiale medier.  Veldig interresant å lese. Om det ikke er lov å anbefale andre tråder og emner så får admin slette denne.

Endret av Sol 75
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...