Ellenn Skrevet 7 timer siden #32501 Skrevet 7 timer siden Maia92 skrev (14 minutter siden): Jeg forstår ikke dette, hun kjøper en villa for 47 mill, men så og si alt hun har kjøpt til nå for å innrede er fra ikea? er det noe jeg ikke har fått med meg😅for det syns jeg er spesielt. Det er bare de tre solsengene som er fra Ikea, og de skal være reserve-solsenger når de andre hun har bestilt kommer. Resten av utemøblene er ikke fra Ikea. Mener hun betalte rundt 200 000 for det. 1
Sol 75 Skrevet 6 timer siden #32502 Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Syntes du? Jeg finner det helt normalt å ha meninger, uavhengig av om de er kritiske eller ikke. Sikkert noen som har sterkt kritiske meninger om både meg og min stil, men det går helt fint og jeg respekterer det. Respekterer man ikke andres meninger så har man et problem tenker jeg. Enig med deg. Man må få ha egne meninger og respektere det. Når det er sagt så syns jeg uteplassen ble veldig bra, men det bordet var spesielt… mener jeg😉 1
vilas Skrevet 6 timer siden #32503 Skrevet 6 timer siden Alex_rude skrev (58 minutter siden): Fint uteområde. Men oppstilling av møbler og pynt er «katastrofe»😆. Fint ja 🙂 men du verden d bør være d og ja, når I har betalt 210000 ( var d kr el var d AED) for disse møblene ?🤔
hjerteis Skrevet 5 timer siden #32504 Skrevet 5 timer siden Noen årvåkne sjeler der ute, gitt 🤭 Kan vi nå legge den død? Eller vil noen høyne med å si det er gardingjøken? 🤭🤭 4 4
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #32505 Skrevet 5 timer siden hjerteis skrev (27 minutter siden): Noen årvåkne sjeler der ute, gitt 🤭 Kan vi nå legge den død? Eller vil noen høyne med å si det er gardingjøken? 🤭🤭 Se der ja! Ingen tvil lenger. Gardingjøken😂😂 1
vilas Skrevet 4 timer siden #32506 Skrevet 4 timer siden hjerteis skrev (1 time siden): Noen årvåkne sjeler der ute, gitt 🤭 Kan vi nå legge den død? Eller vil noen høyne med å si det er gardingjøken? 🤭🤭 Der var han ja 🙂 pussig at I ikke redigerte bort dette da, når hun er så hemmelighetsfull på hvem han er. Mange i influenserverden legger jo ut hvem de har som kjærester,samboere og andre "løse fugler" på nettet hele tiden. Pluss brudd med el uten barn ...Være seg utenlandske og skandinaviske par. Og Dagbladet er jo svært interessert i Isabel's penger og verdier iallefall....🙂 2
Sol 75 Skrevet 4 timer siden #32507 Skrevet 4 timer siden vilas skrev (9 minutter siden): Der var han ja 🙂 pussig at I ikke redigerte bort dette da, når hun er så hemmelighetsfull på hvem han er. Mange i influenserverden legger jo ut hvem de har som kjærester,samboere og andre "løse fugler" på nettet hele tiden. Pluss brudd med el uten barn ...Være seg utenlandske og skandinaviske par. Og Dagbladet er jo svært interessert i Isabel's penger og verdier iallefall....🙂 Skal jo være hemmelig frem til eventuell serie om Fam. Raad må vite 😆 3 1
Mmeeri Skrevet 4 timer siden #32508 Skrevet 4 timer siden Det klippet har hun fjernet fra snap nå i alle fall 3 1
Mmeeri Skrevet 4 timer siden #32509 Skrevet 4 timer siden Noen som vet noe om når denne serien skal gis ut da? Jeg blir gal av denne «elefanten» i rommet. 😅 1
hjerteis Skrevet 4 timer siden #32510 Skrevet 4 timer siden Haha, hun har faktisk slettet det nå 🤣 Det ligger masse screenshots på Discor d 🤭 3 1
Women123 Skrevet 3 timer siden #32512 Skrevet 3 timer siden Bare jeg som er redd hu kommer til å gå blakk? Så mye penger villaen koster med tanke vedlikedhold🫣 3
anna93 Skrevet 2 timer siden #32513 Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, hjerteis said: Haha, hun har faktisk slettet det nå 🤣 Det ligger masse screenshots på Discor d 🤭 Har du link??😂
Sirah Skrevet 2 timer siden #32514 Skrevet 2 timer siden hjerteis skrev (3 timer siden): Noen årvåkne sjeler der ute, gitt 🤭 Kan vi nå legge den død? Eller vil noen høyne med å si det er gardingjøken? 🤭🤭 Gardingjøken 😅
Sol 75 Skrevet 2 timer siden #32515 Skrevet 2 timer siden Mmeeri skrev (1 time siden): Noen som vet noe om når denne serien skal gis ut da? Jeg blir gal av denne «elefanten» i rommet. 😅 Har nok blitt utsatt pågrunn av krigen, tror jeg. Er lenge siden vi har sett mikrofoner og filmfolk med kamera. Isabel skal snart til Norge så da tenker jeg det blir mer filming av gjengen 😉 3
Sirah Skrevet 1 time siden #32516 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (28 minutter siden): Har nok blitt utsatt pågrunn av krigen, tror jeg. Er lenge siden vi har sett mikrofoner og filmfolk med kamera. Isabel skal snart til Norge så da tenker jeg det blir mer filming av gjengen 😉 Garantert blitt utsatt pga krigen ja. Regner jo med at kamerafolka ønsker å f.eks filme fra villaen. 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32517 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (15 minutter siden): Garantert blitt utsatt pga krigen ja. Regner jo med at kamerafolka ønsker å f.eks filme fra villaen. Er nok for utrygt ennå til at filmfolket reiser ned. Er nok på plass i villaen så fort det blir trygt, tenker jeg. 1
Plexi Skrevet 1 time siden #32518 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (1 minutt siden): Er nok for utrygt ennå til at filmfolket reiser ned. Er nok på plass i villaen så fort det blir trygt, tenker jeg. Emirates har dagligle flygninger fra Oslo (og andre destinasjoner) til Dubai nå, så er relativt trygt. 1
Sirah Skrevet 1 time siden #32519 Skrevet 1 time siden Sol 75 skrev (7 minutter siden): Er nok for utrygt ennå til at filmfolket reiser ned. Er nok på plass i villaen så fort det blir trygt, tenker jeg. Tenker det samme som deg. Produksjonsselskapet vil garantert ikke ta risikoen. 1
Sol 75 Skrevet 1 time siden #32520 Skrevet 1 time siden (endret) Plexi skrev (15 minutter siden): Emirates har dagligle flygninger fra Oslo (og andre destinasjoner) til Dubai nå, så er relativt trygt. Vet det, men slik situasjonen er nå så skjønner jeg produksjonen ikke reiser. Situasjonen forandrer seg nesten daglig . Endret 1 time siden av Sol 75 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå