Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt disse reklamereglene merker jeg. Hun må jo kunne få ha på seg et plagg fra Ivorie eller bære en iskaffe i hånden (som garantert inneholder hennes sirup) uten å måtte merke alt med reklame? Om plagget ikke er i fokus så klart. Det blir jo kort og greit for dumt og ikke gjennomførbart om absolutt alt skal merkes bare man kan skimte et duftlys en plass i bakgrunnen.

Ikke misforstå, jeg er fullstendig for merking av reklame, men det skal jo ikke ta fullstendig av heller.

Ser hva du tenker men det sklir ut gang på gang, lurer inn litt produkter som det passer seg. Derfor bør det være så strengt som det er nå, mener jeg. Isabel er rågod på å sleipe inn produkter uten å annonsere det med reklame.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol 75 skrev (4 minutter siden):

Ser hva du tenker men det sklir ut gang på gang, lurer inn litt produkter som det passer seg. Derfor bør det være så strengt som det er nå, mener jeg. Isabel er rågod på å sleipe inn produkter uten å annonsere det med reklame.

Ja jeg forsvarer henne absolutt ikke og jeg har reagert på det samme som deg selv flere ganger ang snikreklame. Jeg er bare nysgjerrig på hvor reglene faktisk går. Syntes jo det er merkelig om det skal være så strengt at hun ikke kan ha f.eks den BH-tingen på seg under en topp en hel dag hun er ute å gjør forskjellige ting uten å merke absolutt hele dagen som reklame. Nå var dette bare et teit eksempel, men du skjønner hvor jeg vil. Er braletten i fokus eller hun snakker om den så skal det jo så klart merkes.

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (24 minutter siden):

Har ikke fulgt med i timen🙈 Det er jo insane hvor mye de håver inn på å ligge i senga🤪 Orker ikke tenke tanken😆

Nå gjør hun langt mer enn å ligge i sengen. Blir for dumt å se dette trekkes frem gang på gang. Nå har jeg sett på det meste, etter hun kom tilbake til Dubai ( Maldivene fenger lite) og jeg tror ikke jeg har sett henne i sengen en eneste gang.

Ja, Isabel tjener penger lett på snap. Men dette er ikke uten grunn. Hun har jobbet for å kunne tjene disse pengene. Det er ikke slik at en bare kan jabbe litt, så kommer millionene rennende inn, slik det ofte fremstilles her. Hun legger mange timer ned, hver dag, året rundt. Til å filme, redigere innhold, legge til musikk og lese igjennom og svare på meldinger. Samtidig eier hun 2 bedrifter, som ikke kom opp av intet. Hun er hun med i driften, men det sier seg selv at hun ikke kan legge ned fulle arbeidsdager her i tillegg til snap. 

Jeg vil tro en del her inne har langt flere  «late» timer gjennom døgnet enn det Isabel har.

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt disse reklamereglene merker jeg. Hun må jo kunne få ha på seg et plagg fra Ivorie eller bære en iskaffe i hånden (som garantert inneholder hennes sirup) uten å måtte merke alt med reklame? Om plagget ikke er i fokus så klart. Det blir jo kort og greit for dumt og ikke gjennomførbart om absolutt alt skal merkes bare man kan skimte et duftlys en plass i bakgrunnen.

Ikke misforstå, jeg er fullstendig for merking av reklame, men det skal jo ikke ta fullstendig av heller.

Synes det er veldig viktig å holde seg til reglene, spesielt for noen som er så stor i Norge som henne.

Det er viktig å se at nesten alt hun gjør er for å selge sine egne produkter.

Ingen ting av det hun gjør er for at hun er en god vennine for elsklingene sine. Derfor skriver jeg hun er kynisk, manipulerende og kalkulerende av den værste sort.

Hun spiller på menneskers følelse, så klart mann skal kjøpe 10 av hver sort.

Det burde ikke være noe vanskelig for henne å merke, hun sitter jo 3-4 timer  hver dag å redigerer.

Det må synliggjøres bedre at hun er på snapchat for å selge, ikke for å få venninner. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Bendie skrev (57 minutter siden):

Nå gjør hun langt mer enn å ligge i sengen. Blir for dumt å se dette trekkes frem gang på gang. Nå har jeg sett på det meste, etter hun kom tilbake til Dubai ( Maldivene fenger lite) og jeg tror ikke jeg har sett henne i sengen en eneste gang.

Ja, Isabel tjener penger lett på snap. Men dette er ikke uten grunn. Hun har jobbet for å kunne tjene disse pengene. Det er ikke slik at en bare kan jabbe litt, så kommer millionene rennende inn, slik det ofte fremstilles her. Hun legger mange timer ned, hver dag, året rundt. Til å filme, redigere innhold, legge til musikk og lese igjennom og svare på meldinger. Samtidig eier hun 2 bedrifter, som ikke kom opp av intet. Hun er hun med i driften, men det sier seg selv at hun ikke kan legge ned fulle arbeidsdager her i tillegg til snap. 

Jeg vil tro en del her inne har langt flere  «late» timer gjennom døgnet enn det Isabel har.

Ingen(ikke engang Isabel) har sagt at millioner i måneden er fortjente penger for denne jobben😅. Den jobben fortjener ingen å tjene mer enn maks 25-30 tusen på i måneden. Men Ivori og Nude er noe annet det er jeg enig i, men der også er det mye takket være snap. Og hun sier ofte at hun ikke forstår hvordan hun har fortjent disse summene, men er det er nettopp der det ligger, ingen fortjener den lønna uansett hva slag jobb de gjør, spesielt det å gå rundt å snappe/redigere, uansett hvor mange timer det skulle vært per dag😅. Ingen kan rettferdiggjør den syke lønna.

Endret av Maia92
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (40 minutter siden):

Synes det er veldig viktig å holde seg til reglene, spesielt for noen som er så stor i Norge som henne.

Det er viktig å se at nesten alt hun gjør er for å selge sine egne produkter.

Ingen ting av det hun gjør er for at hun er en god vennine for elsklingene sine. Derfor skriver jeg hun er kynisk, manipulerende og kalkulerende av den værste sort.

Hun spiller på menneskers følelse, så klart mann skal kjøpe 10 av hver sort.

Det burde ikke være noe vanskelig for henne å merke, hun sitter jo 3-4 timer  hver dag å redigerer.

Det må synliggjøres bedre at hun er på snapchat for å selge, ikke for å få venninner. 

Jeg er absolutt enig med deg, ikke misforstå. Jeg er bare nysgjerrig på hvor strengt disse reglene faktisk skal følges. Skal hun merke hele dagen med reklame om hun har på seg sin egen parfyme eller mascara? Eller er det bra nok å merke de snappene hvor hun faktisk sprayer den/tar den på. Hvor går linja?

Jeg har jobbet innenfor reklame/media/sosiale medier selv og husker debatten når det var snakk om at absolutt alle bilder som var redigert skulle merkes med retusjering. At de bildene som er kraftig redigert/retusjert skal merkes er jeg helt enig i, men det blir veldig rart å sette et stort retusjeringsmerke over et bilde som kanskje bare er croppet litt. Se for deg bilde av "Nina 7 år" som er tatt bilde av på lekeplassen. Bildet er deretter croppet litt og så er lysstyrke og skarphet justert noe. Det blir veldig rart å skulle merke dette med samme stempelet som et bilde av en reklamemodell som er redigert praktisk talt både i hue og ræva til det ugjenkjennelige. 

At det som er reklame og kan oppfattes som reklame skal merkes - 100% enig!

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (28 minutter siden):

Jeg er absolutt enig med deg, ikke misforstå. Jeg er bare nysgjerrig på hvor strengt disse reglene faktisk skal følges. Skal hun merke hele dagen med reklame om hun har på seg sin egen parfyme eller mascara? Eller er det bra nok å merke de snappene hvor hun faktisk sprayer den/tar den på. Hvor går linja?

Jeg har jobbet innenfor reklame/media/sosiale medier selv og husker debatten når det var snakk om at absolutt alle bilder som var redigert skulle merkes med retusjering. At de bildene som er kraftig redigert/retusjert skal merkes er jeg helt enig i, men det blir veldig rart å sette et stort retusjeringsmerke over et bilde som kanskje bare er croppet litt. Se for deg bilde av "Nina 7 år" som er tatt bilde av på lekeplassen. Bildet er deretter croppet litt og så er lysstyrke og skarphet justert noe. Det blir veldig rart å skulle merke dette med samme stempelet som et bilde av en reklamemodell som er redigert praktisk talt både i hue og ræva til det ugjenkjennelige. 

Det burde ikke være så vanskelig 😂

Ble litt hulter til bulter 😂🫣🫶

Screenshot_20260416_133522_Chrome.jpg

Screenshot_20260416_133535_Chrome.jpg

Screenshot_20260416_133551_Chrome.jpg

Screenshot_20260416_133600_Chrome.jpg

Screenshot_20260416_134252_Chrome.jpg

Screenshot_20260416_134320_Chrome.jpg

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (37 minutter siden):

Men det er en annen ting som hun har gjort , som kan øke salgs presset.

Det er å vise hvor mange salg Lise har

eksp . Lise har 70 kjøp, men's Britt har 10 kjøp.

🫣🤔

Noen som sikkert vil overgå seg selv for at kontoen/siden skal vises på snapchat 'en til IR.

Endret av agent
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (41 minutter siden):

Men det er en annen ting som hun har gjort , som kan øke salgs presset.

Det er å vise hvor mange salg Lise har

eksp . Lise har 70 kjøp, men's Britt har 10 kjøp.

🫣🤔

Noen som sikkert vil overgå seg selv for at kontoen/siden skal vises på snapchat 'en til IR.

Ja det har du absolutt rett i! Det burde absolutt være merket - om det ikke er det. Det husker jeg ikke.

Takk for skjermbilde fra ChatGPT foresten :) Gidder ikke sitere begge innleggene. Der står det jo blant annet at så lenge du bruker produktene uten salgsfokus så er det greit å ikke merke. Da ble det jo ganske mye klarere :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Maia92 skrev (1 time siden):

Ingen(ikke engang Isabel) har sagt at millioner i måneden er fortjente penger for denne jobben😅. Den jobben fortjener ingen å tjene mer enn maks 25-30 tusen på i måneden. Men Ivori og Nude er noe annet det er jeg enig i, men der også er det mye takket være snap. Og hun sier ofte at hun ikke forstår hvordan hun har fortjent disse summene, men er det er nettopp der det ligger, ingen fortjener den lønna uansett hva slag jobb de gjør, spesielt det å gå rundt å snappe/redigere, uansett hvor mange timer det skulle vært per dag😅. Ingen kan rettferdiggjør den syke lønna.

Jeg er enig i at det er vanvittige summer. Og ikke samsvarer med jobben som gjøres. Men det var heller ikke det jeg kommenterte på. Jeg kommenterte på alle meldingene, som hele tiden skal rakke ned på hvor lat hun er. Og at hun tilbringer dagene i sengen. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Bendie skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i at det er vanvittige summer. Og ikke samsvarer med jobben som gjøres. Men det var heller ikke det jeg kommenterte på. Jeg kommenterte på alle meldingene, som hele tiden skal rakke ned på hvor lat hun er. Og at hun tilbringer dagene i sengen. 

Du bør innse at nå har d vært mye å ta tak i etter overtagelsen av huset ( villa) men vent til hun kommer tilbake fra Norge nå, ingen er der, Rosenkålen er dratt, Sidra og Rami  har egne leiligheter og vil vel organisere seg der. Shehed er opptatt med ny kjæreste og nyinnflyttet  der. Da har vi kun Pimpen som kanskje vil ta en tur ( men tror hun har negative opplevelser fra da krigen eskalerte) og hun satt fast i Irak. Så da kan det bli mye sengeligging  helt alene og se på serier. Hun kommer til å bli mørkredd når hun blir alene  i 600/700 kvadrat tror jeg🤔

Endret av vilas
  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (1 minutt siden):

Du bør innse at N har d brt mye å ta tak i etter overtagels n av huset ( villa) men vent til hun kommer tilbake fra Norge nå, ingen er der, Rosenkålen er dratt, Sidra og Rami  har egne leiligheter og vil vel organisere seg der. Shehed er opptatt med ny kjæreste og nyinnflyttet  der. Da har vi kun Pimpen som kanskje vil ta en tur ( men tror hun har negative opplevelser fra da krigen eskalerte) og hun satt fast i Irak. Så da kan det bli mye sengeligging  helt alene og se på serier. Hun kommer til å bli mørkredd når hun blir alene  i 600/700 kvadrat tror jeg🤔

Ikke glem at hun har hushjelp fra 9-18 6 dager i uken 🫣 Blir vel hennes nye venninne som hun kan henge med dette.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja det har du absolutt rett i! Det burde absolutt være merket - om det ikke er det. Det husker jeg ikke.

Takk for skjermbilde fra ChatGPT foresten :) Gidder ikke sitere begge innleggene. Der står det jo blant annet at så lenge du bruker produktene uten salgsfokus så er det greit å ikke merke. Da ble det jo ganske mye klarere :)

Litt rot da 🤣

Men det vil si at hun brøt reklame loven idag.

Da hun hadde på seg kjolen,  uten merking.

Så deretter mange snapp etterpå , ble det fortalt at det var Ivorie produkt.

Litt rart at hun gjør dette , nå som det en sak fra før.

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Litt rot da 🤣

Men det vil si at hun brøt reklame loven idag.

Da hun hadde på seg kjolen,  uten merking.

Så deretter mange snapp etterpå , ble det fortalt at det var Ivorie produkt.

Litt rart at hun gjør dette , nå som det en sak fra før.

Litt rot må være lov 🤣

Enig med deg, for her var jo faktisk kjolen ganske så fremtredende. Hun burde merket de første snappene i det minste.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (17 timer siden):

Når skal hun slutte å si Villa hele tiden?! Det er ett hus! Et stort hus… men ikke mega stort 👀

Skjønner dette trigger deg. Kanskje Google eller spørre ChatGPT om forskjellen, så blir det litt klarere for deg? For meg er dette soleklart en villa - mens jeg bor i et stort hus. Av alle ting man kan reagere på, så synes JEG dette er skikkelig rart 😉

• Liker 13
Skrevet
Sol 75 skrev (12 timer siden):

Fikk litt tid 😝 …Du ser at de kommer til å bruke AI…er fremdeles lov å håpe de skrur igjen krana…håper virkelig at disse influenserene/ påvirkerene får lære seg å leve i det virkelige livet og nuet. Dessverre tror jeg ikke det. Får lyst å spy🤢 av de siste snappene  ( ja jeg vet at noen av våre « trofaste»  sitter på rappoertknappen  nå 😜» at enkelte  på snap …ikke eier selvrespekt og innsikt over for seg selv og sine følgere… tjener  3,4 hundre tusen i måneden  på å sitte å lage kaffe, ligge i sengen, reise til Maldivene , reise inn til Dubai når man tror det er trygt under krigen ( noe det selvfølgelig ikke er…nyheter er no drit» hente matsja, spise lunsj, prate litt med Ivori, vise bilder som er kroppsfikusert, (aldri Nude…spør deg hvorfor…) få litt meltdown, finne kjærligheten i sitt liv etter tre dager,…og ikke minst fore sine elsklinger RS  med reklame og små snutter i mellom sine meltdown og snabelreiser…Altså er det rart man tar den her til tider🤮🤢🤮

Sol 75 skrev (6 timer siden):

Å fy, enda verre😳 Helt vanvittig😳 Vil også ligge i senga, drikke matsja, se på serier, opp med nebbet til vennene mine  og tjene 3/4 mill i måneden🎉🤪🤩 Syns jeg ser meg selv😂😂😂

Jeg vet at jeg får hodet bitt av nå, men jeg må bare få sagt det. Om man mener 3-400 000 så er det feil å skrive 3,4 hundre tusen. Det betyr tre komma fire hundre tusen (som er feil å si på alle måter), og når du skriver 3/4 millioner så skriver du egentlig trekvart million, altså 750 000. Det riktige er å bruke bindestrek, og altså ikke , eller /. 

And I’m out. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Jeg vet at jeg får hodet bitt av nå, men jeg må bare få sagt det. Om man mener 3-400 000 så er det feil å skrive 3,4 hundre tusen. Det betyr tre komma fire hundre tusen (som er feil å si på alle måter), og når du skriver 3/4 millioner så skriver du egentlig trekvart million, altså 750 000. Det riktige er å bruke bindestrek, og altså ikke , eller /. 

And I’m out. 

Du er vel søt😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Calling alle sektmedlemmer, nå må dere kjøpe uanstendig mye  mer sirup og merch for å bidra til at hun kan leve gjennom dere. Det er rett og slett til å bli mer enn litt kvalm av... hun later som om hun har jobbet så hardt for pengene, men uten sine sektmedlemmer så er hun ingen.

Å stakkars hushjelp som skal være der fra 09-18 hver dag 😳 For å gjøre hva med tanke på en singel person ?? Servere iskaffe til dronningen ? 
Stakkars hushjelp som skal ha så lange dager med knapt noe å gjøre, timene må gå tregt gitt.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Tenkeselv skrev (11 minutter siden):

Calling alle sektmedlemmer, nå må dere kjøpe uanstendig mye  mer sirup og merch for å bidra til at hun kan leve gjennom dere. Det er rett og slett til å bli mer enn litt kvalm av... hun later som om hun har jobbet så hardt for pengene, men uten sine sektmedlemmer så er hun ingen.

Å stakkars hushjelp som skal være der fra 09-18 hver dag 😳 For å gjøre hva med tanke på en singel person ?? Servere iskaffe til dronningen ? 
Stakkars hushjelp som skal ha så lange dager med knapt noe å gjøre, timene må gå tregt gitt.

Kan jo bli ett veldig rart ansatt, arbeidsgiver forhold dette.:popcorn:

Får håpe hun klarer å skille de to tingene, så det ikke blir vennine/familie forhold.

Men nå har hushjelpen alt fått en (eller flere?)kasser med nye klær og bank kortet.

Neste blir vel at de ligger ved bassenget og drikker iskaffe med sirup.:filer:

Når mann tenker etter er hun ganske ensom og mer blir det når Rosenkålen reiser til sitt hjem i Europa. 

Endret av agent
  • Liker 4
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Kan jo ble ett veldig rart ansatt, arbeidsgiver forhold dette.:popcorn:

Får håpe hun klarer å skille de to tingene, så det ikke blir vennine/familie forhold.

Men nå har hushjelpen alt fått en (eller flere?)kasser med nye klær og bank kortet.

Neste blir vel at de ligger ved bassenget og drikker iskaffe med sirup.:filer:

Når mann tenker etter er hun ganske ensom og mer blir det når Rosenkålen reiser til sitt hjem i Europa. 

Helt enig med deg, dette kommer til å blir veldig rart forhold. Men jeg synes det er trist å høre henne si at hushjelpen har 4 barn å skal måtte jobbe hos henne helt til kl 18 hver dag, når hun er alene og singel. Hvor lat kan man bli , til det punkt at man ikke kan lage egen iskaffe osv ? 
Hun må gjerne si at hun får "bedre" betalt enn andre hushjelper, men å latt henne gå si kl 15+ godt betalt hadde vært mye mye mer generøst.

"hvis hun vil legge seg nedpå å sove i 1-2 timer så kan hun det" 🙄 Altså ser du ikke da at du IKKE trenger en som er der helt til kl 18 som singel. Rett og slett KVALMT, men barn elsker hun.  Dobbelmoralen lenge leve

• Liker 9
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...