Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man må jo le litt litt oppgitt av Isabel når hun presterer å si: "det så mye å gjøre, men egentlig vil jeg og Rosegjøken bare kose oss på en beachclub akkurat nå, men det går ikke".

Altså, hva er det, dag 2 eller 3 hjemme ETTER å ha vært ..hva da - 2-3 uker på Maldivene hvor de ikke har gjort annet enn å ligge på stranden/ved bassenget? 

Det er liksom null grenser for hvor late de klarer å være.

• Liker 3
  • Nyttig 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stakkars naboer som skal høre og se på denne reklamedamen jappe til telefonen ved fellesområdene 👀 Ikke mye venner hun får på den måten….🙈

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (4 minutter siden):

Man må jo le litt litt oppgitt av Isabel når hun presterer å si: "det så mye å gjøre, men egentlig vil jeg og Rosegjøken bare kose oss på en beachclub akkurat nå, men det går ikke".

Altså, hva er det, dag 2 eller 3 hjemme ETTER å ha vært ..hva da - 2-3 uker på Maldivene hvor de ikke har gjort annet enn å ligge på stranden/ved bassenget? 

Helt ufattelig!👀😳 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
twitwi skrev (10 timer siden):

Det er like mange som ikke gjør det...! Hun hadde 100% kjøpt seg fri, som sagt se på hennes kollega. De har begge gjort det samme med bikkjene sine (og den ene nå med ungen sin) og kommer til å gjøre det samme med ungen. Sette vekk til andre, evig gnål om egentid. Men en skikkelig mor er mer opptatt av tid med barnet sitt de svært få årene man har før de ikke lenger syns mamma og pappa er noe kule lengre. Fra de er 0-10 år så ser man dem kanskje 50% av den tiden man kommer til å se de resten av sitt liv, og de resterende 75-90% videre frem til de blir 18-20år. Så er det over. Og nei jeg mener ikke at man ikke skal ha litt egentid, jeg mener bare at det ikke bør være hovedfokuset å få mest mulig egentid, på bekostning av relasjonen til barnet. Og de tre første årene er avgjørende. Å velge å få barn er å velge å sette seg selv til side, selv om mange skal ha det til at "slik skal det ikke være", men jo det skal det faktisk. 

Enig. Jeg har ikke spesielt stor tro på at I ikke blir som sin kollega. Får håpe hun ikke blir slik, for barnets skyld.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (5 minutter siden):

Helt utrolig 😣 

Når jeg innimellom svipper innom og ser litt, så tenker jeg hver gang: For et usannsynlig kjedelig og tomt liv. 
Det samme dag ut og dag inn. 
Isabel tyter jo ofte om  «Hvordan er dette mitt liv» og «livet mitt er som en film». 
Det skjer jo ingenting, nada og nothing i hennes liv…er jo så kjedelig som det kan få blitt. 
Er helt utrolig at så mange følger henne slavisk dag ut og dag inn. 
Hun får jo ingen input, ingenting som trenger tankegang og kanskje noe problemløsning. 
Alt er jo bare å sulle rundt

Kjenner at det finnes ikke et eneste fiber i kroppen min som misunner Isabel og livet hennes, men vi er jo  selvfølgelig alle forskjellige 🤷🏼‍♀️

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet
leneharefrøken skrev (26 minutter siden):

Bare jeg som føler snappen hennes nå er så oppdelt og stykkete at jeg ikke lengre tror vi ser dagens snapper??  Alternativt har jeg bare mistet all tillit til henne og dermed er listenksom til alt hun deler og sier 🫣😂 Jo lengre tid det tar før hun adresserer hva i allverden som skjedde til nyttår, ryktene om Jack osv , jo mer ick gir hele hun meg 

Nei hun har postet helt merkelig i det siste.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Haha, inn å se på Instagram folkens, Henrik Troy roaster Raadsquad sine meldinger idag.. 😆

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (10 minutter siden):

Helt utrolig 😣 

Når jeg innimellom svipper innom og ser litt, så tenker jeg hver gang: For et usannsynlig kjedelig og tomt liv. 
Det samme dag ut og dag inn. 
Isabel tyter jo ofte om  «Hvordan er dette mitt liv» og «livet mitt er som en film». 
Det skjer jo ingenting, nada og nothing i hennes liv…er jo så kjedelig som det kan få blitt. 
Er helt utrolig at så mange følger henne slavisk dag ut og dag inn. 
Hun får jo ingen input, ingenting som trenger tankegang og kanskje noe problemløsning. 
Alt er jo bare å sulle rundt

Kjenner at det finnes ikke et eneste fiber i kroppen min som misunner Isabel og livet hennes, men vi er jo  selvfølgelig alle forskjellige 🤷🏼‍♀️

100% enig.  At hun ikke ønsker å oppleve mer, se verden. Ha en fornuftig hobby eller to som gir deg noe? 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Miumii skrev (2 timer siden):

Hun har litt å lære av Mathilda som respekterer kulturen der hun er og er den rake motsetningen av Isabel. Litt flaut at hun flyr rundt i gaten i tøfler og morgenkåpe også😅

Anbefaler forresten alle å følge Mathilda Linnea som har vært i Maldivene på backpacking, og er nå i Thailand🙏

Egentlig har hun ingenting hun må lære seg anngående det der, hun er araber fra araber familie, og forstår bedre en noen andre at kulturen skal respekteres, men det gjør verken ho eller resten av familien.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Plexi skrev (54 minutter siden):

100% enig.  At hun ikke ønsker å oppleve mer, se verden. Ha en fornuftig hobby eller to som gir deg noe? 

Hobbyen hennes er jo å kjøpe iskaffe og matcha 🤭 men ja veldig enig med deg i at hun hadde trengt en mer givende hobby.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (59 minutter siden):

Haha, inn å se på Instagram folkens, Henrik Troy roaster Raadsquad sine meldinger idag.. 😆

Bra det vises fram hvor sykt det faktisk er. Raadsquad=Parasosiale forhold. 

IMG_2508.thumb.jpeg.47aaf8b0b33b916282c4dd105591566b.jpeg

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Heike m72 skrev (7 minutter siden):

Bra det vises fram hvor sykt det faktisk er. Raadsquad=Parasosiale forhold. 

IMG_2508.thumb.jpeg.47aaf8b0b33b916282c4dd105591566b.jpeg

Helt klart. Bra at det løftes frem andre steder enn bare her på KG for det er jo faktisk helt galskap slik disse damene lever seg inn i forholdet til Isabel. Man ser jo andre reagerer i kommentarfeltet til Troy og man kan håpe det når noen av RS så de tenker seg litt om hvor sprøtt det er å skrive slike ting.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Natu skrev (20 timer siden):

Det verste med Gucci er hvordan Isabel klarer å gjøre seg selv til en helt i historien. Hun "ofret" Gucci og gav han til Shehed siden de to hadde et så spesielt bånd. Så hun var en helt som gav i fra seg sin elskede hund. Sannheten er jo at han ikke passet inn i planene hennes med flytting så hun måtte kvitte seg med ham. Hun hadde vel også anskaffet ham som trendy veskehund, content, innhold og på impuls. Hun var ikke klar for forpliktelsene i det hele tatt. Hun var ikke en god hundemor og det knuser hjertet mitt hvordan den hundene ennå blir sendt rundt forbi pga. reisene til Shehed og alt tullet hun holder på med. De har jo fullstendig ødelagt hunden. 

Er sååå enig! Jeg har selv hund som straks blir 6 år. Vært borte 3 netter fra henne tilsammen på de 6 årene. Shehed er en like dårlig hundemamma...Kaster Gucci rundt så fort det ikke passer seg. Egoister hele gjengen! Håper virkelig ingen av de noen gang får barn iallefall...

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

"Parrasosiale shmarrasosiale! Som jeg pleier å si. Jeg veeet at du bryr dæ om åss Issy! Du ælskarr åss føllarane dine. Men apropos en ting, jeg bor i bil'n akkurat nå. Kan jeg få noen pængarr, bare akkurat nå lissom, fårr å kåmma meh på bena lissom. Kaldt erre vettu. Ekke så varmt her i Nårge som i Dubai. Er litt tråkig nå. Men det vet du jo alt åmm! Så sia jeg har støtta deg med kronærrr i mange år nå, så ville bare hørra! Men jah, barra et spøshmål lissom. Vær så snill?"😆

Den var gull, anbefaler alle å se😁

Screenshot_20260414_203914_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_205219_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_205253_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_203925_Instagram.jpg

Endret av Turkis Sau
  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia92 skrev (2 timer siden):

Egentlig har hun ingenting hun må lære seg anngående det der, hun er araber fra araber familie, og forstår bedre en noen andre at kulturen skal respekteres, men det gjør verken ho eller resten av familien.

Er de ikke kurdere da?😅

• Liker 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Er de ikke kurdere da?😅

Da klarer aldri å bestemme seg 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Da klarer aldri å bestemme seg 😅

Høres finere ut med araber vet du 😂

• Liker 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Haha ja mulig det 😂

• Liker 3
Skrevet (endret)
Turkis Sau skrev (1 time siden):

"Parrasosiale shmarrasosiale! Som jeg pleier å si. Jeg veeet at du bryr dæ om åss Issy! Du ælskarr åss føllarane dine. Men apropos en ting, jeg bor i bil'n akkurat nå. Kan jeg få noen pængarr, bare akkurat nå lissom, fårr å kåmma meh på bena lissom. Kaldt erre vettu. Ekke så varmt her i Nårge som i Dubai. Er litt tråkig nå. Men det vet du jo alt åmm! Så sia jeg har støtta deg med kronærrr i mange år nå, så ville bare hørra! Men jah, barra et spøshmål lissom. Vær så snill?"😆

Den var gull, anbefaler alle å se😁

Screenshot_20260414_203914_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_205219_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_205253_Instagram.jpg

Screenshot_20260414_203925_Instagram.jpg

Hahaha..  ja hun bør jo dele litt med bestevenninnene sine! Sine fantastiske elsklingen….👀🙈 Altså hehe raadsquad må være psykisk utviklingshemmet! Sånn «på ekte»…..😅

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden):

Det var da en skrekkelig rasistisk ting å si. Jeg rapporterer deg, jeg, så får vi se hva admin mener om slike utsagn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...