Hatsumomo Skrevet onsdag kl. 16:40 #32321 Skrevet onsdag kl. 16:40 Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): (og ja….har nettopp funnet KG emojis 1 1
Trueout Skrevet onsdag kl. 17:57 #32322 Skrevet onsdag kl. 17:57 Den nye hushjelpen skal til og med lage kaffi til henne...Hva skal hun egentlig gjøre selv? Puste?🤔 12 5
Sol Rampelyset Skrevet onsdag kl. 18:05 #32323 Skrevet onsdag kl. 18:05 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. Sol, admin. 1
Vinnanna15 Skrevet onsdag kl. 18:14 #32324 Skrevet onsdag kl. 18:14 Trueout skrev (17 minutter siden): Den nye hushjelpen skal til og med lage kaffi til henne...Hva skal hun egentlig gjøre selv? Puste?🤔 Må jo drikke denna kaffin da😅 4
Tippsi Skrevet onsdag kl. 18:15 #32325 Skrevet onsdag kl. 18:15 Trueout skrev (11 minutter siden): Den nye hushjelpen skal til og med lage kaffi til henne...Hva skal hun egentlig gjøre selv? Puste?🤔 Ligge i senga mest sannsynlig å se på serier,. Hun får seg sikkert sånn bjelle 🔔. Så kommer hushjelpen med iskaffe 11
agent Skrevet onsdag kl. 18:40 #32326 Skrevet onsdag kl. 18:40 (endret) Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Så glad hun er i ri, så burde hun jo få hesten sponset i det minste….. Sorry, måtte bare slenge til litt ekstremt dårlig humor… (og ja….har nettopp funnet KG emojis Den har jeg også funnet, med GOD hjelp her inne.🫶 Det er jo enten ,eller, Tenk hvis hun blir sponset, må det merkes reklame nesten for hver eneste snap.🤣 Endret onsdag kl. 18:41 av agent 2 5
agent Skrevet onsdag kl. 18:46 #32327 Skrevet onsdag kl. 18:46 Trueout skrev (46 minutter siden): Den nye hushjelpen skal til og med lage kaffi til henne...Hva skal hun egentlig gjøre selv? Puste?🤔 Må ikke glemme at hun også skal dele jordbærene og legge litt blåbær i en skål. Puste kan sikkert bli litt slitsomt det også, men det er jo hjelpemidler for det også. Når jeg så click baiten, trodde jeg hun hadde skaffet seg en interiør designer. 4 3
Realista Skrevet onsdag kl. 19:07 #32328 Skrevet onsdag kl. 19:07 Synes hushjelp som også lager litt mat høres helt fantastisk ut jeg! 😆 Hadde HUNDRE prosent kunne tenkt meg det. Jeg jobber mye og hater husarbeid - så akkurat på dette her er jeg på team IR! 😂🙌🏻 5 2
Sirah Skrevet onsdag kl. 19:14 #32329 Skrevet onsdag kl. 19:14 Realista skrev (2 minutter siden): Synes hushjelp som også lager litt mat høres helt fantastisk ut jeg! 😆 Hadde HUNDRE prosent kunne tenkt meg det. Jeg jobber mye og hater husarbeid - så akkurat på dette her er jeg på team IR! 😂🙌🏻 Her er jeg helt enig med deg. Jeg hater husarbeid og jeg hater å lage mat. Har et par tre retter jeg er god til og disse går på repeat. Nå har jeg heldigvis en mann som liker å lage mat, men hadde det ikke vært for det hadde jeg nok levd svært ensformig 😅 Men min økonomi tilsvarer altså ikke omtrent daglig hushjelp som også lager mat så jeg får bare klare meg selv 😅 2 1
Maia92 Skrevet onsdag kl. 19:21 #32330 Skrevet onsdag kl. 19:21 Hun skal ha en hund når hun får barn sier ho, det er jo greit når ho tok så godt vare på Gucci😊. 6 1
Sveits35 Skrevet onsdag kl. 19:31 #32331 Skrevet onsdag kl. 19:31 Så idyllisk stemning her i kveld. Har folk reist på ferie? 2
Sveits35 Skrevet onsdag kl. 19:33 #32332 Skrevet onsdag kl. 19:33 Maia92 skrev (11 minutter siden): Hun skal ha en hund når hun får barn sier ho, det er jo greit når ho tok så godt vare på Gucci😊. Hushjelpen skal passe den. Skal bare være for Isabels underholdning når det passer for henne. Så når hushjelpen slutter, blir hun den neste Shehed, hunden følger med henne 4 2
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 19:34 #32333 Skrevet onsdag kl. 19:34 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Så glad hun er i ri, så burde hun jo få hesten sponset i det minste….. Sorry, måtte bare slenge til litt ekstremt dårlig humor… (og ja….har nettopp funnet KG emojis 😂😂😂 1
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 19:37 #32334 Skrevet onsdag kl. 19:37 Sveits35 skrev (5 minutter siden): Så idyllisk stemning her i kveld. Har folk reist på ferie? Stille før stormen😅 1
agent Skrevet onsdag kl. 19:43 #32335 Skrevet onsdag kl. 19:43 Sveits35 skrev (8 minutter siden): Hushjelpen skal passe den. Skal bare være for Isabels underholdning når det passer for henne. Så når hushjelpen slutter, blir hun den neste Shehed, hunden følger med henne Content 3 2
agent Skrevet onsdag kl. 19:46 #32336 Skrevet onsdag kl. 19:46 Skal hushjelpen /kokken bære frem barna hennes også tro .🤔🫣 Hun kommer garantert til å bli nanny. Hvis hun ikke ansetter en til. 2 1
Nobetterthanaman Skrevet onsdag kl. 20:40 #32337 Skrevet onsdag kl. 20:40 Nå er det andre gang jeg har fått med meg at det ringer på døren hennes med mat hun har bestilt, og hu lar de vente fordi hun bare skal filme noe først.. noe så respektløst 4 2
Ellenn Skrevet onsdag kl. 20:44 #32338 Skrevet onsdag kl. 20:44 Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden): Nå er det andre gang jeg har fått med meg at det ringer på døren hennes med mat hun har bestilt, og hu lar de vente fordi hun bare skal filme noe først.. noe så respektløst Hun er ikke alene i huset, så det kan jo hende noen andre lukker opp? 2
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl. 20:45 #32339 Skrevet onsdag kl. 20:45 Sveits35 skrev (1 time siden): Så idyllisk stemning her i kveld. Har folk reist på ferie? Vi koooooser oss i Villa Shirog med bestevenninen vår som deler alt med oss…. 2 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 20:48 #32340 Skrevet onsdag kl. 20:48 Hushjelpen blir sikkert sååååå søøøøt, gartneren såååå søøøøt… osv osv..🙄 Hun ser ned på disse folkene når hun prater sånn om folk i service bransjen.. 😡 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå